Zitten lekker

Goede pasvorm, knelt niet en worden tijdens het dragen niet wijd

geweldig goed

snelle levering zoals belooft

prettige en snelle bezorging.

bestelling was snel gedaan en snel bezorgd prima.

Bestelling was keurig verpakt, snel geleverd en.met een mooi bedankkaarten. Chocolaatje maakte het helemaal af. Top levering, echt klasse

Zó netjes verpakt

Heel mooi nachthemd en zó netjes verpakt. Dat heb ik niet meer gezien sinds 40 jaar geleden. Toen je nog bij een dure winkel iets ging kopen. Ik ga snel nog een bestellen

Gemakkelijk héél mooi ondergoed en nachtkleding bestellen bij Mooi Eronder

De website van Mooi Eronder is overzichtelijk en makkelijk in het gebruik. Ruime keuze in mooi ondergoed en nachtkleding.

Goede afhandeling van de inkoop

Prima ervaring

goede info op website

op de website vond ik snel wat ik nodig had. de levering was ook prima.

SUPER

snelle levering.

Uitstekend!

Prettige bestelprocedure, snelle ievering. Dat geldt ook voor het omruilen naar een grotere maat. Uitstekende ervaring!!

Prima bedrijf

Mooie site, mooie collectie. Pakket snel verzonden. Fijn dat het als brievenbuspakket kwam.

Prima service!

Prima service en snelle levering

Grote klantgerichtheid

Woonachtig in Venray werd mijn aankoop keurig adequaat per post afgehandeld nadat deze mogelijkheid pro actief geopperd werd

Ten Cate slips waren niet op voorraad in de winkel maar werden snel thuisbezorgd. Goede service!

Mooie spullen

Superservice.

Zeer goede vakkennis en prima service

Prima voor elkaar

Netjes, snel en zoals verwacht

Goede bh voor een goede prijs. Snelle bezorging.

Betrouwbaar

Snelle en goede service

De t-shirts met hoge boord bevallen prima. Vreemd dat ze nergens in een plaatselijke winkel te koop zijn

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling.

Goede kwaliteit, snel bezorgd en met liefde ingepakt (chocolaatje).

Snelle service en verzending

Binnen 1 dag mijn ondershirt ontvangen, mooi verpakt en geen overbodige emails.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld en snelle keurige levering. Echt een aanrader!!!

Goede website, snelle levering!!

Keurig verpakt

Prima. Helaas viel de maat M te groot uit.

Platielstraat 8

6211GV Maastricht

Over Mooi Eronder

Mooi Eronder is de webshop voor al je basic ondergoed. Jesse en Stephanie helpen je graag bij het vinden van je favoriete ondergoed en nachtkleding. Mooi Eronder heeft een ruime keuze ondermode voor dames en heren van de beste merken zoals Mey, Schiesser, Ten Cate, HOM, Felina, Charlie Choe, Anita en Sloggi. Wij pakken je bestelling met zorg in en verzenden gratis vanaf €40 ! Naast onze webwinkel kun je ons ook bezoeken bij Sarneel-Dessous in het centrum van Maastricht. We kijken uit naar je komst!