goeie duidelijke site om de juiste springmat te kunnen bestellen.

goede site waar je duidelijk kan lezen wat je moet doen om de juiste springmat te kunnen bestellen. Daarna snel geleverd

WE hebben veel plezier van onze Elfje Trampoline gehad 22 Jaar is hij intensief gebruikt.

We hebben een nieuwe mat besteld en die is geleverd op zeer korte termijn. Onze hartelijke dank voor de goede en snelle service en bezorging.

Super klantgericht

Product voldoet aan mijn verwachting, na het bestellen van een verkeerde afmeting was het omruilen super en snel geregeld.

Goede communicatie en service

Goede communicatie en super snelle levering

Snelle levering, goede prijs, goede service

Snelle en correcte levering

Na een zoektocht en prijzen vergelijken, kwam 12springs er als beste uit. Mijn dochter is zeer tevreden!

Goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar en advies op maat. Tenslotte een snelle levering!

Perfect, snel, service en commumicatie top

Heel blij met jullie, tijdens de obtak turn wedstrijd een kortingscode ontvangen en die gebruikt in de webshop voor de aankoop van een airtrack. Wat een mooie kwaliteit en service. Snel ontvangen en de prijs is top

Onwijs goed! Snelle service en top product!

Goed advies door Jerry, mail gestuurd met vragen en nog laat in de avond reactie, zelfs nog de mogelijkheid voor telefonisch overleg om 22.00! En strak en netjes door Richard ingegraven, harde werker en alles netjes en opgeruimd achtergelaten! Wij hebben hele blije kinderen!

Fijne ervaring gehad. Goed geregeld.

Prima service, snel bezorgd

Nieuwe airtrack pomp besteld, vlot bezorgd. Na een telefoontje dat ik nog wat plakspullen nodig had in verband met een lek werden deze kosteloos opgestuurd. Prima service.

Fijn bedrijf en super goede service!

Goede voorlichting gekregen over de juiste trampoline. Snel geleverd voor een prima prijs. Ook een probleempje met het springdoek werd heel snel naar tevredenheid opgelost.

Bestelling eerst niet op voorraad, maar werd daarna vlot bezorgd.

Goede service, verzoek om nalevering onderdeel werd vlot geregeld!

Gewoonweg TOP!

Airtrack besteld, zeer snel en correct geleverd en nu uren van speel plezier hier. Super qualiteit en makkelijk te onderhouden en op te bergen

Fijne stevige maar niet stugge kwaliteit

De matten en de pompen zijn van een fijne kwaliteit, wordt snel geleverd. Wat fijn is dat je producten ook los kunt kopen dus alleen en pomp. Helaas past de aansluiting van de pomp niet op andere merken air-tracks.

Het gaat al 8jaar mee het is nog heel en nog nooit kapot gegaan

Snelle levering en snelle montage

Op vrijdag besteld en maandag al levering inclusief montage! Deden ook de klik melding (ging om voortuin trampoline); dus alles in 1 geregeld.

Top kwaliteit

We hebben een akrobat trampoline gekocht en hij veert fantastisch zelfs ik als moeder van onze 3 kids spring er graag op

Professioneel bedrijf met vriendelijke mensen

Fijne schommel gekocht en laten plaatsen . Allemaal top geregeld en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Goede service, goede kwaliteit

Voor onze zoon en dochter een airtrack en airspot gekocht van 12 springs. De kwaliteit is goed, levertijd snel en op mails word snel gereageerd

Alles tip top

Eenvoudig te bestellen, veel keuze Eenvoudig te betalen Heel snelle en zeer vriendelijke levering Direct een juist antwoord van de klantendienst bij een vraag Nu hopen dat de Airtrack van goede kwaliteit is op lange termijn

Jong voelt zich oud en oud voelt zich weer jong op een airtrack

Een veilige en sportieve invulling voor in de tuin om samen met de kinderen op te spelen en te oefenen met rollen, springen etc. Tevens een mooie manier om te kijken wat het product doet om deze later in mijn lessen LO te gaan gebruiken! Daarnaast levert 12 spring een fijne en goede service.

Prima geholpen met een goed passende trampolinerand

Ik ben prima geholpen door 12springs Trampolines. Telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan en er volgde advies over de keuze die er was voor vernieuwing van onze trampolinerand. Uit alles bleek dat dit bedrijf veel kennis heeft over trampolines en goed kan adviseren over een passende bestelling. Binnen een paar dagen ontvingen we een goede en goed passende trampolinerand. Hartelijk dank voor de goede en snelle service!

top producten en super service

Nu voor derde keer product (schuinvlak) gekocht, mega veel plezier van, net als de airtrack en trampoline die we al even in ons bezit hebben. Hele goede service, en gewoon super producten!

Gepassioneerd en professioneel

Sinds 2 jaar een fantastische trampoline in de tuin waar vrijwel dagelijks gebruik van wordt gemaakt. Aangeschaft bij 12Spings, die met veel enthousiasme en passie geholpen hebben bij het maken van de beste keuze voor ons.

Over 12springs Trampolines

12SPRINGS Trampolines specialiseert zich in het ontwikkelen van de beste Trampolines en Airtracks voor iedereen die méér uit zijn sprongen wil halen. Onze trampolines zijn 100% geproduceerd in de EU en wij werken er hard aan om ons voor jou in te zetten. Ben je tevreden? Vertel het verder!