Prima telefonisch advies en makkelijk online bestelproces

Vooraf even telefonisch advies gevraagd over de te bestellen veren. Goed geholpen en bestellen daarna ging heel erg makkelijk online.

Vriendelijk en behulpzaam

Wij hebben goede informatie gekregen daarna online besteld wanneer het voor ons goed uitkwam met leveren ivm verhuizing . Snel geleverd De kinderen hebben er erg veel plezier van.

Statusupdates fehlten

ich habe eine Bestellbestätigung und danach eine Rechnung erhalten. Keine ca. Lieferdatum, keine Tracking ID, keine versandbestätigung. Da wäre noch Luft nach oben. Artikel wurde geliefert und hat auch gepasst.

Leveren niet zoals besteld

Dochter heeft vorig jaar van haar eigen geld (na een jaar sparen) de tantum airtrack gekocht. Toen het geleverd was zat het niet in de omschreven tantum tas, maar een gewone zwarte. Dochterlief erg teleurgesteld. Na bellen zou het geregeld worden, maar tot op heden nooit ontvangen. Voor de vakantie willen de meiden graag een airspot, maar ben niet zeker of ik die hier weer zou kopen.

Beste Tess, Jammer om te lezen dat uw dochter vorig jaar een verkeerde tas bij haar Airtrack heeft gehad. Als het goed is, is het nu opgelost en krijgt u een Tantum tas nagestuurd en tevens de Mees Airspot met een Mees opbergtas. Ter compensatie voor het ongemak hebben we er ook antislipsokken voor uw dochters bijgedaan. We hopen dat het hiermee is opgelost en wensen jullie veel plezier met de Airspot.

Het ziet er netjes uit! Makkelijk in gebruik te nemen en zitten mooie opberg tassen bij. Over een kit om te kunnen plakken. Zeer compleet pakket! Heb al meer van 12springs besteld tot nu toe nooit gezeur gehad met materiaal

Verloren pakket

Mijn pakketje was verloren gegaan, maar dit is correct recht gezet door het opnieuw versturen van mijn bestelling

Doen wat ze beloven

Ik heb een Airtrack van 4 meter besteld voor mijn dochter. Bezorgd binnen de beloofde tijd. Alles netjes verpakt en het ziet er goed en stevig uit. Kan nog niks zeggen over de duurzaamheid want daar hebben we hem te kort voor.

Goede snelle service, als er iets verkeerd geleverd is

Nadat het verkeerde product geleverd werd is er binnen twee dagen gecorrigeerd. Super service

Gewoon prima

Bestellen en ontvangen, verder geen rare vragen of overbodige emails

Helaas was de site niet helemaal up to date, zodat wij wel de bestelling konden plaatsen zoals wij graag willen. Het gewenste was echter op niet leverbaar. Na een fijn telefoon gesprek vanuit de kant van 12 springs, kunnen wij het bestelde toch verwachten alleen is de levertijd iets langer. De latere leveringstijd is voor ons geen probleem. Fijn dat er voor een passende oplossing is gezorgd.

Duidelijke website met top materiaal.

Duidelijke website met top materiaal en levering volgens afspraak. Kortom een zeer tevreden klant.

Superfijne airtrack en hele snelle service

Mijn kinderen zijn grote freerunfans. Ik kocht de airtrack van 400×150x15 voor hen. De airtrack werd al een dag na bestelling geleverd. Sinds hij binnen is zijn de kinderen er niet af te krijgen. Ze zijn er heel blij mee en de kwaliteit is top.

Zeer goede airtrack van 12Springs!

Voor de gymlessen heb ik een Airtrack van 4m x 1,5m x 0,2m besteld in combinatie met een anti slip mat. De Airtrack is binnen no time opgeblazen en ook wel leeggezogen met de meegeleverde elektrische pomp. De kinderen hebben genoten van alle mogelijkheden op de airtrack en wilde het direct de volgende gymles weer als onderdeel. De draagtas is prettig om de Airtrack weer op te bergen. In de draagtas is voldoende ruimte waardoor ook de elektrische pomp en antislipmat erin passen. De ritsen van draagtas zijn voor mij het enige verbeterpunt van de gehele bestelling. Top aankoop!

Snelle levering van een top product!

De XCITYX trampoline above ground is een fantastische trampoline! Ja, je geeft veel geld uit, maar het is de investering meer dan waard! De trampoline zat perfect verpakt voor transport, duidelijke handleiding erbij. Niets op aan te merken!

Goede kwaliteit turnmat

Goede kwaliteit turnmat. Springt fijn en word met plezier gebruikt. Minpunt is dat bij levering dat de verpakking beschadigd is en dat je kunt zien dat de turnmat gebruikt is geweest(oppervlakte plekjes en wat stof/vuil. Dat vind ik erg jammer gezien het feit dat ik uitga van een ongebruikte mat. Retour sturen had gekund,maar in verband met het gedoe hiervan en de kinderen die hier niet blij van worden,hebben we de mat toch gehouden.

Stevige rand geschikt voor het nieuwe model trampoline

Rand is net aan op maat en past niet goed om de mat die 5 jaar geleden is aangekocht. Model is veranderd. Omdat er een scheur in zat hebben wij een nieuwe besteld. Ook vinden we de glimmende kleur niet mooi. De vorige was mat van kleur. Deze mat is wel makkelijker te bevestigen dan de vorige.

Super Kontakt und gute Ware!

Der Mailkontakt vor dem Kauf war sehr nett. Zudem gab es die Möglichkeit, das Trampolin vor dem Kauf zu testen (auch hier mega netter Kontakt in Aalen!!!!). Nach dem Kauf erfolgte noch ein sehr nettes Telefonat, um zu fragen, ob alles geklappt habe! Das ist Kundenservice! Die Jungs (beide trainieren Trampolin auch im Verein) sind sehr zufrieden mit dem Trampolin, was jetzt jeden Tag genutzt wird. Alles nur zu empfehlen!!!!

zeer tevreden!

Ik wist niet goed welke mat ik nodig had voor onze trampoline. De maten per mail doorgegeven en ik kreeg daarop zeer snel een correct antwoord. Mat besteld, vlot geleverd en we hebben weer blije kinderen.

Zeer professioneel

Zeer goed bedrijf. Snelle levering. Hele duidelijke uitleg en informatie over de airtacks. Ze weten echt waar ze het over hebben en kunnen er veel over vertellen. Zeker een aanrader en als je het niet weet wordt je duidelijk geholpen door de telefoon. Onze dochter van 10 is zeer blij met haar airtrack die ze voor haar verjaardag heeft gekregen.

Goede klanten service

Klanten service team is super scherp, en lossen problemen met levering effectief en sympathiek op.

Nice product and fast delivery.

Nice product and fast delivery.

Ik bestelde online een nieuwe doek voor onze trampoline. Twee dagen later al geleverd in België. Bleek ik een te kleine besteld te hebben dus belde ik hen meteen op. Dit werd onmiddellijk rechtgezet. Super vriendelijk en snel opgelost.

Snelle levering en goede communicatie

Wat een fijne webwinkel, er wordt telefonisch contact opgenomen over de levering zodat er altijd iemand aanwezig s. Ze denken heel erg mee en zijn ontzettend behulpzaam. TOP!

Snelle levering en goed met ons meedenken!

Prettig, snel en accuraat. Goed geholpen met onze vragen.

Preis/Leistung stimmt

Das Trampolin wurde innerhalb von 3 Tagen geliefert. Hier könnte man das Tracking noch verbessern, damit man Liefertag und Zeit mitbekommt, bzw. ein Anruf des Transportunternehmens. Nicht jeder kann immer im Homeoffice arbeiten. Ansonsten lief alles reibungslos. Der Aufbau war problemlos. Für einige Kunden wäre noch eine deutsche Anleitung nicht schlecht. Die gelieferten Teile machen einen stabilen Eindruck und halten hoffentlich so lange, wie angegeben. Wir haben nun endlich eine zusätzliche Trainingsmöglichkeit für eine Akrobatikleistungssportlerin schaffen können, damit sich endlich auch Elemente sowie Koordination zu Hause üben lassen.

Cuneraweg 318

3911RT Rhenen

0318 512614

Over 12SPRINGS / Akrobat Trampolines

- NL - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines biedt de beste Akrobat Trampolines, Airtracks en andere Airproducten aan. Met onze producten maken we jou en al onze andere klanten graag blij. Ze zijn veilig, duurzaam en oersterk, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten. Ben jij er ook blij mee? Laat het weten en plaats een review. - EN- 12SPRINGS / Akrobat Trampolines offers you the best Akrobat Trampolines, Airtracks and other Air products. We like to make you and all our other customers happy with our products. They are safe, durable and extremely strong, so you can enjoy them for as long as possible. Are you also happy with it? Let us know and post a review. - DE - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines bietet die besten Akrobat Trampoline, Airtracks und andere Air-Produkte. Wir möchten Sie und alle unsere anderen Kunden mit unseren Produkten glücklich machen. Sie sind sicher, langlebig und extrem stark, sodass Sie so lange wie möglich Freude daran haben. Bist du damit auch zufrieden? Lassen Sie es uns wissen und schreiben Sie eine Bewertung.