Preis/Leistung stimmt

Das Trampolin wurde innerhalb von 3 Tagen geliefert. Hier könnte man das Tracking noch verbessern, damit man Liefertag und Zeit mitbekommt, bzw. ein Anruf des Transportunternehmens. Nicht jeder kann immer im Homeoffice arbeiten. Ansonsten lief alles reibungslos. Der Aufbau war problemlos. Für einige Kunden wäre noch eine deutsche Anleitung nicht schlecht. Die gelieferten Teile machen einen stabilen Eindruck und halten hoffentlich so lange, wie angegeben. Wir haben nun endlich eine zusätzliche Trainingsmöglichkeit für eine Akrobatikleistungssportlerin schaffen können, damit sich endlich auch Elemente sowie Koordination zu Hause üben lassen.

Klantenservice is top

Bestelling van een airtrack: snelle service en levertermijn Bestelling trampoline: bij het vaststellen van een stockbreuk, snel samen tot een oplossing gekomen. Klantvriendelijkheid ten top.

Geweldige klantenservice

Na aanvankelijk een verkeerd product toegestuurd te hebben gekregen (kan gebeuren), was de directe communicatie en aangeboden oplossing van superieure kwaliteit! Complimenten

Had trampoline besteld. De volgende dag werd ik keurig gebeld dat er een fout stond op de website en dat de juiste kleur niet voorradig was en of ik andere kleur wilde. Mee ingestemd en binnen 2 dagen had ik alles keurig verpakt in huis. Hoe trampoline bevalt weet ik nog niet. Moet nog opgebouwd worden.

Hele goede en vriendelijke service!

Mijn bestelling bleek niet te kloppen; hier ben ik vriendelijk op attent gemaakt. Bestelling is aangepast en prijsverschil kreeg ik teruggestort. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan! Al met al, zeer tevreden.

Erg klantvriendelijk

Het product was niet zoals ik het verwacht had. Maar ik werd erg vriendelijk geholpen en er werd gelijk een oplossing geboden.

Rundum super!

Unkomplizierte Bestellung, Schnelle Lieferung, Ware wie bestellt!

Goede producten en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg tevreden over de service en communicatie van het bedrijf! Mooie Akrobat Orbit trampoline besteld en netjes thuis laten leveren.

Goede service, snelle levering, mooi product

Na het zien van de schuifmatjes had ik nog wat vragen die direct werden beantwoord. De bestelling verliep snel en de levering ook. Fijne manier!

Waanzinnig en fantastisch!

In één woord fantastisch! De airtrack aangeschaft als aanvulling voor het bewegingsonderwijs. Alleen maar positieve feedbacks v.w.b. deze airtrack. De kinderen vinden het een uitdaging om tijdens de les(sen) hier gebruik van te maken. 12SPRINGS een top product.

Uitstekende service, degelijke trampoline

De Akrobat Orbit 305 besteld. Zeer degelijke trampoline, makkelijk te installeren. Het ingraven is even doorwerken, maar prima zelfstandig te doen met schep en kruiwagen. Zeer goede vering in de mat, je springt lekker hoog. Ook ontzettend fijn dat je een half veiligheidsnet voor deze trampoline kunt bestellen!

geweldig mooi in te zetten tijdens de gymlessen

Kinderen zijn erg enthousiast en worden geprikkeld grenzen te verleggen.

Good quality

Good quality , easy to handle

Topservice

Bestellen, Ontvangen, Betalen sneller kan het niet gaan

mijn ervaring was geweldig!

Van het bestellen tot aan het leveren was het super geregeld, product voldoet volledig aan de verwachting. Maar het belangrijkste en grootste compliment is dat de turnster er prettiger en beter mee trainen.

Fantastische producten voor in de zaal

Prachtige producten die een mooie aanvulling zijn in de gymzaal. De producten geven extra mogelijkheden om de jongens en meiden zelfstandig nieuwe dingen te leren op een veilige manier. Heb je een vraag over het product, dan wordt je goed en snel geholpen.

Super Service!

zeer goed contact en snel geleverd! tot de volgende keer.

Helemaal top!

Altijd snelle levering, goede communicatie en mooie producten die veel gebruikt worden in onze gym en turnlessen!

Waanzinnig!

Fijne airtrack, 12SPRING heeft een perfecte service en zijn erg klantvriendelijk. Meer dan tevreden!

Top bedrijf met uitstekende service!

Geweldige trampoline, onze dochter springt er ontzettend graag op! De airproducten zijn ook van top kwaliteit en de service is buitengewoon goed.

Topkwaliteit!

Een paar jaar geleden hebben wij de Curve one besteld. Hij ziet er super gaaf uit & dat vinden de kinderen op onze camping ook. Uren speelplezier hebben zij er van! Na een aantal jaren van optimaal gebruik hebben we de kussens veranderd omdat de kleur veranderd door de zon en wij halen de kussens er in de winterperiode niet vanaf, super snelle levering, top geregeld :) Dit jaar er weer eentje bij besteld omdat de Curve one gewoon zo veel speelplezier geeft, zo veel blije kinderen! Ook deze werd weer super snel geleverd. Wel lastig kiezen want jullie hebben vele leuke attributen, wie weet volgend jaar weer iets anders :) Bedankt voor jullie service & het meedenken!

Snelle levering van een mooi product

Prachtige airtrack! De kinderen vinden het geweldig om hun kunstjes te laten zien op de aitrack. Hij is snel opgeblazen en ook makkelijk weer op te ruimen in de bijgeleverde tas. Echt een aanrader!

Artikelen zijn mooi en de vernieuw van artikelen zijn erg aantrekkelijk.

Pomp daar tegen vindt ik wat achter blijven

Top geholpen

We zijn bij de zaak komen kijken. Ik had aanvankelijk de kleinere besteld maar binnen 5 minuten toch veranderd naar een slag groter. Dat was geen enkel probleem. Ook de verpakking en verzending was netjes volgens afspraak. Ik had nog gebeld met een vraag en werd keurig geholpen. Dus topservice!

Over 12SPRINGS / Akrobat Trampolines

- NL - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines biedt de beste Akrobat Trampolines, Airtracks en andere Airproducten aan. Met onze producten maken we jou en al onze andere klanten graag blij. Ze zijn veilig, duurzaam en oersterk, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten. Ben jij er ook blij mee? Laat het weten en plaats een review. - EN- 12SPRINGS / Akrobat Trampolines offers you the best Akrobat Trampolines, Airtracks and other Air products. We like to make you and all our other customers happy with our products. They are safe, durable and extremely strong, so you can enjoy them for as long as possible. Are you also happy with it? Let us know and post a review. - DE - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines bietet die besten Akrobat Trampoline, Airtracks und andere Air-Produkte. Wir möchten Sie und alle unsere anderen Kunden mit unseren Produkten glücklich machen. Sie sind sicher, langlebig und extrem stark, sodass Sie so lange wie möglich Freude daran haben. Bist du damit auch zufrieden? Lassen Sie es uns wissen und schreiben Sie eine Bewertung.