Snelle levering van een mooi product

Prachtige airtrack! De kinderen vinden het geweldig om hun kunstjes te laten zien op de aitrack. Hij is snel opgeblazen en ook makkelijk weer op te ruimen in de bijgeleverde tas. Echt een aanrader!

Artikelen zijn mooi en de vernieuw van artikelen zijn erg aantrekkelijk.

Pomp daar tegen vindt ik wat achter blijven

Top geholpen

We zijn bij de zaak komen kijken. Ik had aanvankelijk de kleinere besteld maar binnen 5 minuten toch veranderd naar een slag groter. Dat was geen enkel probleem. Ook de verpakking en verzending was netjes volgens afspraak. Ik had nog gebeld met een vraag en werd keurig geholpen. Dus topservice!

Bestelling snel gebracht, airtrack snel op te zetten en weer op te ruimen, kinderen vinden het gewel

Snelle levering, goed materiaal. Snel op te zetten, makkelijk op te ruimen in bijgeleverde tas. Grondzeil fijn in gebruik op schoolplein. Kinderen vinden het geweldig!

Top producten en top service

Bedrijf en Mensen met verstand van de producten en sporten waar ze voor leveren. Goede service heb ik mogen ervaren

12 springs te place to be

Ik ben ontzettend blij net de kwalitatief goede spullen van 12 springs... niet alleen oogt het mooi maar is er ook een ruime keuze aan artikelen...van kleding tot trampolines tot airtracks...super fijn.

Ik had een verkeerde maat besteld van de AirTrack Roll. Zonder probleem kreeg ik een label gemaild, zodat ik de verkeerde bestelling kon retouneren en de juiste maat van de rol kon gaan bestellen.

Uitmuntende service

Trampoline is eenvoudig in elkaar te zetten en heeft een zeer goede kwaliteit

(Te) snel geleverd. Groooote trampoline

Bestellen ging prima, alleen gezien het zo'n grote bestelling is, zou het handig zijn als je iets beter weet wanneer het komt, of aan kunt geven wanneer het kan komen. Smorgens mail van de vrachtwagenchauffeur met een tijdsblok van 4 uur. Gelukkig had ik net een ringdeurbel en goed contact met de buren voor een handtekening. Trampoline had een duidelijke omschrijving, maar was toch een flinke klus, een sterke man en met z'n 2en was wel nodig. Maar nu het staat, is het echt een plaatje. De kinderen hadden tijdens de verjaardag de hele middag plezier en iedereen paste er op!

Airtrack für die Bank

Eine Airtrack für die Bank haben wir bei 12springs gesehen und gekauft. Es macht den Kindern viel spass vieles auszuprobieren. Eine schnelle Lieferung und ein gutes Product!

Reactiesnelheid, kwaliteit en service

Snelle reactie, meedenken met de klant en goede service! Kwaliteit Acrobat trampolines is erg hoog

Heel goede service en snel bezorgen Top!

Goede ervaring

Goed geholpen en snelle levering

Sehr guter Service

Wir haben eine 12SPRINGS Airtrack gekauft und sind sehr zufrieden. Nach einem kleinen Verarbeitungfehler wurde uns super schnell und freundlich geholfen. Wir können Akrobat Trampoline sehr empfehlen.

Prima eerste kennismaking

Voor onze vakgroep in Almere is het 'educatieve airtrack' pakket van 12SPRiNGS onlangs geleverd. Omdat het materiaal betreft dat gedeeld gaat worden door verschillende vakleerkrachten/scholen was het spannend of zulke grote airtracks ook vervoerbaar zijn. Wij hebben daarvoor een opvouwbare steekkar gekocht, waar alle airtracks (8 stuks!) gemakkelijk op passen. De verwachting is dat dit dus goed te vervoeren is. Het opbouwen duurde ook niet lang, daar de airtracks vrij snel opgepompt zijn. Wat mij opvalt is dat het ventiel erg degelijk aanvoelt. Ik heb de airtracks nu een aantal keren getest in de gymzaal en het geeft extra mogelijkheden om nieuwe activiteiten neer te zetten en bestaande uit te bouwen. De kinderen vonden het ook erg leuk! Ik heb de educatieve set nog niet ingezet voor bewegend leren activiteiten, dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Goed: - Snelle levering - Goede kwaliteit ventiel - Goede kwaliteit materiaal (daar kan ik over 1 jaar wellicht meer over zeggen) - Veel mogelijkheden - Sterk klittenband (en anders ringen om vast te zetten), hierdoor veelzijdig gebruik mogelijk Minder goed: - Veel zwarte aanslag al op de track. Zal geregeld schoongemaakt moeten worden Voor nu een 8, maar ben hoopvol dat dit nog hoger kan worden.

Super airtrack!

Cadeau voor onze 10 jarige. Helemaal blij ermee. Degelijk materiaal en voelt goed aan. Daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.

Een top product

Zeer tevreden over product en service!! Snelle levering en het product lijkt kwalitatief ook zeer goed! Zo blij dat ik heb dat thuis om te oefenen en spelen. Een aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit

Hele snelle levering, en goede kwaliteit !

Gut durchdacht, sicher und Robust.

Alles sehr gut. Wenn überhaupt ein Kritikpunkt da ist, dann vielleicht das Quietschen bei starker Belastung. Insgesamt bin ich jedoch sehr zufrieden mit dem Trampolin. Und über die gute Qualität freue ich mich sehr.

Die Bestellung war problemlos. Nur mit der Anlieferung durch die Spedition gab es Probleme.

Die Anlieferung erfolgte ohne vorherige Mitteilung. Spedition gab bei der ersten Anlieferung an, das wir die Annahme verweigert hätten, obwohl wir an diesem Tag nicht zu Hause waren. Die Mitarbeiterin von Akrobat kümmerte sich sofort darum und wir erhielten von der Spedition eine E-Mail, in welcher uns mitgeteilt wurde wann das Trampolin angeliefert wird. Somit erhielten wir es dann noch vor Weihnachten. Den Zustand des Trampolins kann ich noch nicht bewerten, da es ein Weihnachtsgeschenk war und erst nach Weihnachten aufgebaut wird (Kartons waren mehrere bei Anlieferung eingedrückt und leicht aufgerissen).

Zijn tevreden, direct in gebruik genomen.

Goede en snelle levering, pomp viel wat tegen, maakte veel lawaai. Dit zijn we niet gewend, vroegen ons af of dit ook klopte. Bestelling is direct in gebruik genomen en zeer blij er mee. Goede aankoop geweest.

Vele mogelijkheden!

De zaal opzetten is na 2x erg makkelijk. Je moet even je weg vinden in hoe je qua planning het opblazen doet, hoe de pompen werken en wat handig is van neerlegen. Kinderen komen vol enthousiasme binnen. De kleurtjes, vormen en het materiaal daagt uit tot bewegen. Naast dat kinderen het ontzettend leuk vinden en heel creatieve sprongen maken, worden groepleerkrachten ook enthousiast. Mooi dat het de mogelijkheid biedt tot bewegend leren. Er zijn vele mogelijkheden mogelijk zoals een freerunbaan, een estafette, springparcours, mikken, combineren met bestaande materialen in de zaal etc.

Super fijn bedrijf!

Wij hebben hier 2 airtracks gekocht, ze zijn van zeer goede kwaliteit.... Ook hebben we telefonisch advies gevraagd en zijn we zeer goed geholpen. Een absolute aanrader dus!

Super Produkt, fairer Preis

Wir haben uns die aufblasbare Rampe mit den Maßen 1,5m x 2,5m x 0,6m für unsere Turnhalle gekauft und sind super zufrieden! Die Lieferung war sehr schnell und unkompliziert und die Rampe scheint von der Qualität sehr gut zu sein und funktioniert genauso, wie wir es uns vorgestellt haben. Wir werden n Zukunft häufiger bei 12SPRINGS bestellen.

Goed advies in de winkel. En telefonisch goed bereikbaar.

Dankzij persoonlijk advies, en de vele trampolines in de weide bij de winkel een juiste keuze kunnen maken. Ook bij vragen telefonisch goed bereikbaar.

Cuneraweg 318 3911RT Rhenen

0318 512614

Over 12SPRINGS / Akrobat Trampolines

- NL - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines biedt de beste Akrobat Trampolines, Airtracks en andere Airproducten aan. Met onze producten maken we jou en al onze andere klanten graag blij. Ze zijn veilig, duurzaam en oersterk, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten. Ben jij er ook blij mee? Laat het weten en plaats een review. - EN- 12SPRINGS / Akrobat Trampolines offers you the best Akrobat Trampolines, Airtracks and other Air products. We like to make you and all our other customers happy with our products. They are safe, durable and extremely strong, so you can enjoy them for as long as possible. Are you also happy with it? Let us know and post a review. - DE - 12SPRINGS / Akrobat Trampolines bietet die besten Akrobat Trampoline, Airtracks und andere Air-Produkte. Wir möchten Sie und alle unsere anderen Kunden mit unseren Produkten glücklich machen. Sie sind sicher, langlebig und extrem stark, sodass Sie so lange wie möglich Freude daran haben. Bist du damit auch zufrieden? Lassen Sie es uns wissen und schreiben Sie eine Bewertung.