Snel en correct

Heb het product snel en correct ontvangen

• Klantenservice

Ik heb een aantal keer een zwembroek gekocht voor waterwpolo

Zeer goede website met fantastische kwaliteit en diversiteit aan producten. Alles is ook duidelijk aangegeven zoals prijs, maat etc. En zoals aangegeven in de algemene informatie de volgende dag in huis en ook nog eens een gratis sleutelhanger!! Beter kan niet.

Snelle levering/goede grip

Het was super snel geleverd De grip was perfect

Turbo waterpolobadpak

Snelle levering, maar geen goede maattabel en retourneerkosten voor eigen rekening

• Klantenservice N.v.t.

het bestelde was niet meer op voorraad, waardoor een goed vervangend soortgelijk product is verstuurd.

Service is goed.

Omdat wij in de buurt wonnen, hebben wij 2 badpakken gekocht. En ze thuis gepast. 1 van de 2 weer terug gebracht omdat het badpak te klein was. Daarom vind ik het altijd lastig om online te kopen. En vind ik het fijn dat deze winkel in de buurt zit.

• Verzending N.v.t.
  • Klantenservice

Zondagavond besteld, dinsdag geleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Goed en snel geleverd tegen een mooie prijs

Het bestellen ging makkelijk. Goede prijs, alleen de levering was 2 dagen later dan gepland.

Kwaliteit is optimaal

Product past perfect, doch levertijd was wat aan de lange kant. Voor de rest perfect product

• Klantenservice

Prima site en snelle levering

• Klantenservice

Snelle levering, prima site.

Zeer snelle service!

Zeer snelle service. Bedankt!

Super bedrijf!

S'Avonds laat besteld en een dag later al afgeleverd. Goede kwaliteit zwembroek. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je zending. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Klantenservice

Ik heb al aantal artikelen gekocht hier en was altijd tevreden met kwalitateit service en snel levering!!!!

Prima webshop

Ook handig dat ze per onderdeel aangeven of het product in de juiste maat voorradig is

• Klantenservice

super voor onze eerste bestelling

zeer vlot . prachtig materiaal dank u

• Klantenservice

Top levering volgens afspraak!

De omschrijving van het artikel op de site komt 100% over een met de werkelijke levering. Snelle levering!

Mooie kwaliteit product

Was lang wachten op de zwembroek. Levertijd 6 weken, maar kwaliteit is heel goed.

• Klantenservice

Prima levering en goede kwaliteit van het artikel.

Prima levering en goede kwaliteit van het artikel. Mocht ik weer een zwemartikel nodig hebben, zal ik er zeker weer bestellen.

Goed en minder goed

badpak besteld waarbij ik de sterke indruk had dat de maat (te zien op het badpak) niet correspondeerde met de werkelijke maat van het badpak. Dus badpak retour: was makkelijk te doen en snelle reactie en afhandeltijd. Dat is dan weer erg fijn!

Wacht nog steeds

Ik heb direct na het plaatsen van mijn order een bevestiging ontvangen maar tot op heden nog geen bericht over de verdere status 😢

• Klantenservice

Goedemiddag, Kunt u ons het ordernummer per e-mail doorgeven? Dan kunnen wij de status controleren van uw bestelling. https://www.zwemsportkleding.nl/contact

kwaliteit, goede prijs en topservice

2 waterpolobadpakken besteld om zeker de goed te hebben. Snel bezorgd, 1 badpak retour en binnen 2 dagen was het geld teruggestort. heel netjes!

Waardeloze bezorging

Volgens de website zou mijn bestelling zoals gewenst de volgende dag bezorgd worden. Dit was helaas niet het geval. De volgende dag is er 1 bezorgpoging geweest toen wij niet thuis is waren. Het is toen bij een afleverpunt afgeleverd. Toen ik het daar op wou halen bleek het retour gestuurd. Toen heb ik gevraagd of het opnieuw opgestuurd kon worden, pas enkele dagen werd het opnieuw verzonden en moest ik opnieuw verzendkosten betalen.

• Klantenservice

Prima, was snel geleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Verzending was snel en op de afgesproken tijd aangekomen.

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40