Snelle levering, goede prijsstelling. Wat ik jammer vind, is dat bij retourneren je zelf de verzendkosten moet betalen.

Snelle levering en alles correct afgehandeld

Duidelijke site,redelijke prijzen en goede service.

Ik ben zeer tevreden van service en dienstverlening van

Gooie product en kwaliteit

Heel fijn!

Goeie levering, goed product, geen opmerkingen

Goed en vriendelijk

Ik ben erg vriendelijk en netjes behandeld en mijn vragen werden keurig en duidelijk beantwoord

Prima, wp bal +pomp kwamen wel apart aan. Pomp in een enorme doos. Wellicht hier wat aan doen.

Onzorgvuldig

Op 10 juni deed ik een bestelling die ik gelijk betaalde met iDeal. Ik ontving een bevestiging en vervolgens hoorde ik niets meer. Een week later ontving ik een mail of ik een beoordeling wilde geven... echter ik had nog niets ontvangen. Vervolgens probeer ik de klantenservice te bereiken.. helaas geen kiestoon. Vervolgens lees ik ergens op de site dat ze vanaf die middag 21 juni tot 7 juli met vakantie zouden zijn. Daar zit je dan als klant..... Ik moet van de site halen dat ze weg zijn en wordt niet op de hoogte gebracht dat mijn product nog even op zich laat wachten. Ik stuur diezelfde dag nog een mail via de site. Ook daar hoor ik nooit meer wat op. Op vrijdag 12 juli ben ik nog steeds niet in het bezit van mijn bestelling. Ik wordt er chagrijnig van. In al die tussentijd heb ook geen mail dat het vertraagd zou zijn. Ik bel vervolgens met de klantenservice. Ik krijg nu wel contact en spreek een jongen die gaat verzorgen dat het vandaag verzonden wordt want het product is leverbaar??!! Zaterdag 13 juli krijg ik dan eindelijk mijn bestelling binnen, met als troost een suffe sleutelhanger om het goed te maken. Ik zou dat persoonlijk toch anders handelen als organisatie als je zo tekort bent geschoten in het informeren van je klant.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen

Betere foto's in de shop van de badpakken

Pluspunten

Netjes geleverd, volgens afspraak en niet duur.

Pluspunten

overzichtelijk

Pluspunten

Hele snelle levering, goede outlet prijzen!

Mijn vorige badpak is helaas binnen 3 maanden stuk gegaan. Kijken of deze nieuwe het beter uithoudt.

Pluspunten

Na mail gestuurd te hebben over een niet geleverd artikel, het artikel snel gekregen.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke productomschrijving. Top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Groot aanbod

Ze hebben op hun site staan voor 3 uur besteld is morgen bezorgd. Maar dat is helaas niet waar. Daarnaast was mijn eerste kledingstuk veelte groot terwijl ik wel de goede maat had besteld.

Pluspunten

Zeer behulpzaam bij telefonisch contact en vraag om advies en om voorraad informatie.

Geen.

Pluspunten

Goede kwalitatieve zwemkleding

Pluspunten

Snelle levering Correcte afhandeling

Pluspunten

Het is overzichtelijk en dus duidelijk

Aangezien er " voor 15:00 uur besteld, morgen in huis" staat zou het fijn zijn als dat ook daadwerkelijk gebeurd.

Pluspunten

Erg fijn geholpen en er werd goed met ons meegedacht!

Kan er niet 1 verzinnen op dit moment

Pluspunten

Het product was niet beschadigd en functioneert naar behoren.

Het hele pakketje leek opengemaakt (de scheurrand was open). Dit is natuurlijk waarschijnlijk gedaan door iemand van PostNL die er een telefoon ofzo in hoopte te vinden...

Pluspunten

Een van de artikelen was niet leverbaar. Via mail werden andere, goed passende opties geboden.

Het was fijn geweest nog een bevestiging te ontvangen van wat het alternatieve artikel zou worden.

Pluspunten

Ruim aanbod

Op de website stond dat het product, mits voor 15.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd zou worden. Het duurde uiteindelijk een week voor het product kwam.

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Meer dan 15.000 artikelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten