mooi maar erg strak

normaal heb ik en M met badpakken had nu al een L genomen maar zit toch nog steeds erg strak maar denk zelf dat XL te groot is voor de rest hele mooi badpak goeie kwaliteit

Gewoon gave winkel

lekker in je luie stoel een kadootje uitzoeken voor sinterklaas ,voor je kleinzoon die waterpolo keeper is , hoe gemakkelijk wil je het hebben op 73 jarige leeftijd.....hoe bedoel je ...met je tyd meegaan...☺

Badpak costume made

Gewoon perfect kan er niks anders over zeggen snelle levering en mooi badpak

Matig

Zeer weinig communicatie. Snap als zaken of spullen niet op voorraad zijn of niet lukken maar communiceer hier tijdig en direct over!!!!! Niet dat de klant iedere maal moet contacten over de levering!! Dit voorkomt bij de afnemer en zijne achterban die op de producten zitten te wachten vele frustraties !!!! Jammer is niet nodig.

Snel en duidelijk

• Klantenservice N.v.t.

Wat duurt het wachten lang. Word ook wel aangegeven maar als nog duurt het lang.

Teleurstellend !

Er stond pas later in de mail dat ik het badpak dat ik besteld heb niet retour kan doen vanwege een show model ! Je raad het al het badpak past niet en nu kan die niet terug ! Ik baal als een stekker.

• Klantenservice

Vlotte service en goed milieuvriendelijk verpakt

Toppie Vlot en milieuvriendelijk verpakt

• Klantenservice

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi badpak en de site was goed ingedeeld om het goede product te zoeken en te bestellen

Zoals het hoort

Snelle levering, geen op of aanmerkingen

Snelle correct levering

Heb een tactiekbord gekocht. Deze werd binnen 2 werkdagen geleverd en voldoet aan de nieuwe spelregels. Dus inclusief doelgebied, zgn . Goal-area. Echt top!

Nog niks ontvangen

Na een aantal dagen nog niks ontvangen. Behalve dan deze review

Snel geregeld

Zeker tevreden

• Klantenservice

Nette prijs en snelle levering

Goede ervaring

Het bestellen gaat vlekkeloos en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Vind het echter wel een beetje lang duren voor een standaard blauw badpak in een normale maat. Daarom geen 5 sterren.

Erbarmelijk

Erg teleurgesteld in de service… Heb betaald al 10 dagen geleden, maar ik heb nog niets ontvangen! Als ik het nummer van de klantendienst bel, kom ik zowaar bij een telecom/internet provider Proximus terecht hoor ik bij het antwoordapparaat!! Mijn excuses maar dit begint te lijken op puur bedrog… als ik niets ontvangen binnen 2 weken bekijk ik wat ik kan doen bv waaronder klacht..

• Klantenservice

Super makkelijk op het laatste moment toch een cadeau gevonden en op tijd geleverd.

Handig en snel.

Goed advies, prima prijzen

Maatwerk badpak voor mijn dochter besteld. Advies gevraagd over de maat wat goed overeen kwam met de wensen. Ondanks dat het maatwerk was toch nog redelijk snel geleverd. Geen hoofdprijzen maar marktconform. Top.

Slecht

- Het pakket kwam pas binnen na 10 weken ipv 6-8 weken. - Bij navraag kreeg ik totaal geen reactie - De maat klopte totaal niet. Omdat ik geen vertrouwen heb in de site heb ik het badpak met €15 verlies doorverkocht aan iemand met normaliter maar M/L (badpak was maat 5XL) en de aangegeven afmetingen bij de maat klopten ook niet. Ik heb zelf normaliter maat 42/XL. - Omdat het badpak op maat gemaakt schijnt te zijn kon je deze blijkbaar alleen retourneren, alleen de maat klopte niet, dus dat had lullig geweest. Ik vraag me af of ik überhaupt geld terug had kunnen krijgen. - Klein pluspunt was dat het wel een heel leuk en stevig badpak was. Als hij op maat was was hij het geld ook vast waard geweest. - Ik hoop echt dat jullie iets met deze feedback doen, want deze klachten zijn allemaal echt niet nodig. Even een seintje als het pakket wat vertraging heeft en duidelijk op de site vermelden dat het badpak ongeveer 3 maten kleiner valt had al gescheeld.

Lange levertijd

Nadat ik zelf naar even gebeld heb , want op email en WA word ook niet gereageerd, Heb ik zo een 3 weken na bestellen en betalen oas mn product binnen gekregen . Procduct zelf is niets mis mee !

Alles verliep vlot.

in één keer gelukt

Ik heb 2 polozwembroeken besteld en gekregen. Gelukkig was de maat in 1 keer goed. Wat ik mis op de website, ik heb hem in ieder geval niet gevonden, is een maattabel. Verder staat elke maat apart op de site. Dat is heel vervelend en vergroot de kans op fouten. Dat de kosten van terugsturen voor de klant is kan ik begrijpen, maar zorg dan dat je alle benodigde informatie op de site te vinden is en verklein de kans op vergissing.

• Klantenservice

Snelle en goede levering gehad

Ze denken mee!

Doordat een van de bestelde artikelen niet tijdig leverbaar was, werd er gekeken naar een alternatief.

• Klantenservice

Levering ging redelijk goed communicatie kennen ze niet

Na nog een enkele vraag te hebben over een artikel, blijft het stil. Begrijpen ze dan niet dat communiceren met de klant het belangrijkste is om een goede zaak te behouden!! Doe hier je voordeel mee.

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40