Snel en oplossingsgericht

Prijs van het gekochte product was op Zwemsportkleding beduidend lager dan andere online zwemshops. Snelle levering thuis. Toen er een onderdeel mistte kon ik ze zelfs na werktijd bereiken. Probleem werd meteen opgepakt en snel opgelost. Binnen 2 dagen het ontbrekende onderdeel in huis. In die tussentijd is er keurig gecommuniceerd over de voortgang. Super. Hier een blije klant dus!

Goeie service

Niks te klagen. Was er snel. Goeie maat etc

Geen communicatie!

Ik bestelde een artikel en pas 3 maand later kreeg ik het toegestuurd. Gedurende de 3 maand probeerde ik meermaals contact op te nemen met het bedrijf zonder enig antwoord (telefonisch niet te bereiken, geen reactie op mijn mail). Had ik geweten dat het 3 maand zou duren vooraleer ik het product toegestuurd zou krijgen had ik het niet besteld (levertermijn werd aangeduid als binnen enkele dagen). Ik kon de bestelling dus ook niet annuleren gezien geen reactie vanuit het bedrijf. Conclusie: niet tevreden over de service!

• Klantenservice

Top service en super snelle levering

S avonds bestelt, volgende dag al in huis..

• Klantenservice

top spullen voor top prijs

goed assortiment en heeft grote maten. Dat ontbreekt vaak in gewone sportwinkels.

• Klantenservice

Er ging iets fout met een deel van de levering door een foute barcode op het product. Dit werd na een telefoontje hersteld door het direct opsturen van een nieuw artikel en een gratis retour. Dit is service zoals het hoort.

Spamspamspam

Het bestelde product was op zich volgens opgave bezorgd en in prima staat. Vervolgens krijg ik dagenlang 2x per dag een mail of ik maar even een beoordeling wil achterlaten. Niet normaal! Edit: nav review nam men contact met me op. "Excuses voor de overlast, we hebben Kiyoh verzocht om geen herinnering meer te versturen." Zucht. Passen ze dus alleen voor mij aan, niet voor andere klanten die er last van hebben. Die zitten wel te wachten op 2 herinneringen per dag? Ze verzochten meteen mijn review aan te passen. Wat krijg ik 2 dagen later? Jawel, een herinnering om een review te schrijven. Koekenbakkers.

Prima geregeld

Snelle levering ondanks de corona tijd. Producten in prima staat afgeleverd door post nl.

Goede pasvorm

Goede kwaliteit en mooie pasvorm.

• Klantenservice

Snelle levering, stevig verpakt. Prima.

Snelle levering, stevig verpakt. Prima.

Goede en snelle levering

Vlug en binnen de gestelde termijn

• Prijs N.v.t.
  • Verzending N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Zwemsportkleding.nl is een prima internet winkel.

Op 25-6-2020 zwemvlot gekocht bij Zwemsportkleding.nl snelle reactie en levering gehad, product keurig verpakt. Bedrijf maakt een heel professionele indruk. Kortom heel tevreden. Gerrit

Prima zaak

Helpen waar ze kunnen

• Klantenservice

mooie kwaliteit badmutsen en snel geleverd

we waren op zoek naar leuke stoere badmutsen en hier hele ruime keus!

Prima oplossing geboden

Ik had bestelling gedaan van iets wat niet voorradig was, maar dat stond niet op de site vermelden ik kon aankoop volledig afronden. . Ze hadden de dag erna een mail gestuurd met prima alternatief. Helaas heeft die mail mij niet bereikt en moest ik daar door vakantie van dit bedrijf, zelf telefonisch achter komen. Zodra ik akkoord gaf voor t alternatief, werd het pakket de volgende dag geleverd. Al en met prima opgelost!

• Klantenservice

Ik werd keuirg op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling. Ik had BECO Kinder waterschoenen in de kleur blauw besteld, maat 35-36, maar ik kreeg groene schoenen geleverd (terwijl in de bestelbevestiging en de factuur de kleur blauw stond). Nu vond mijn zoon deze ook mooi, dus we hebben ze gehouden, maar ik had het wel netjes gevonden als zwemsportkleding. nl mij hierover op de hoogte had gesteld.

• Klantenservice N.v.t.

Bestelling duurt precies maximale tijd

Ik had meerdere waterpolo ballen besteld voor de vereniging, en de verzendtijd zou tussen 10-14 dagen zijn. Het heeft ook precies de tijd geduurd, maar dat was mogelijk. Verder goede prijs voor setjes van de ballen.

• Klantenservice N.v.t.

Tot opheden gewoon slecht!

Ik heb het bestelde priduct nog steeds niet ontvangen! Dus is mijn ervaring met Zwemsportkleding niet positief!

super jammer zwembroek

Snelle levering, goede kwaliteit, scherp geprijsd

Wel oke

Ik heb op een maandag besteld en zou dinsdag aankomrn nu is het weer maandag en hij is er nog niet

• Klantenservice

De kinderen zijn er blij met het zwemvlot!

Everything is perfect

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Top kwaliteit en vriendelijk

Snelle en corecte levering

Na plaatsen van de order word je goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en hoever het staat met jouw bestelling. Bij elke "beweging" krijg je netjes een e-mail.

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40