Lang wachten

Eerst een fluit besteld, maar kwam niet binnen. (3 weken terug) Later gebeld, werd goed geholpen. Duur een paar dagen voordat ik de nieuwe fluit binnen kreeg.

Goede klant gerichte opvolging

Vanuit de BVV Barendrecht waren wij op zoek naar een bepaalde pomp voor het opblazen van de ballen, deze was niet meer voorradig, maar werd er keurig gekeken naar een alternatief pomp welke prima bevalt

Gewoon een zwembroek

Via DHL en dat is zowiezo minder dn en ster

Helemaal toppie

Ik zocht een wedstrijdbadpak in een leuke kleur. Toen vond ik een hele mooie roze op deze site. Prima prijs en goede kwaliteit. Ik ben heel blij!

• Klantenservice

Snelle bezorging. Prima product!

• Klantenservice N.v.t.

Niet goed geleverd en slechte communicatie

Bestellen werkt goed, de levering is incompleet. Op mail wordt niet gereageerd. Na telefonisch contact niets meer vernomen. Ik wacht nog enkele dagen, dan braag ik geld terug.

Top goede service !

Badpak kocht ik in de opruiming, maat was vreemd. Paste hem dus niet maar ik mocht hem toch omruilen. Heel chique! Dank jullie wel.

Lange levertijd en klein

De levertijd was extreem lang. Als ik vervolgens mail dat ik onderhand mijn geld terug wil en het artikel niet meer hoef wordt er niet gereageerd. Het heeft dik een maand geduurd. Het artikel is ook een heel stuk kleine dan op de foto's. Vervolgens zie ik dat dezelfde tas op een andere site 20 eup goedkoper is.

• Klantenservice

Makkelijk met bestellen en hele vlotte levering, mooi zwempak

Fijne en mooi afgewerkt zwempak

• Klantenservice

Zwemsportkleding heeft een grote collectie zwemkleding dus voldoende keuze wat aansluit op de sport.

Ik had mijn waterpolo zwembroek al snel in huis. Ik had een foutje gemaakt met de bestelling. Ik kreeg al snel een mailtje met de vraag wat precies de bedoeling was. Ik ben zeer tevreden over de service.

Snel levering, materiaal top,

Eerste levering was niet de juiste maar binnen 2 dagen had ik de juiste ook alweer binnen. Snelle levering en goed materiaal zeker. Ondanks eerste levering niet de juiste ben ik erg tevreden.

Hele mooie design badpakken

Als je op zoek bent naar een leuk sportief badpak met een mooi design dan ben je hier op het juiste adres. Wel wat lang moeten wachten 8 weken, maar dat wordt wel bij de bestelling opgegeven. Dus op tijd bestellen als je een mooi badpak wilt. De maten die in de tabel worden opgegeven kloppen, dus goed kijken welke maat je nodig hebt.

Prachtige badpak!

Ik werd zo blij toen ik mijn nieuwe badpak binnenkreeg! Het duurde misschien een beetje lang, die 6-8 weken, maar ze hebben goed gecommuniceerd aan het einde, waardoor je wel wist dat het aan zou komen. Het ziet er echt geweldig uit en ik heb veel complimentjes gekregen van m'n zwemmer vrienden :)

Trage communicatie en bezorging

Bezorging loopt niet soepel duurt allemaal erg lang. Had een cadeaubon, vind het ook maar raar dat je maar Max 50 euro mag spenderen van je cadeaukaart. Plus de bestelling was ook niet compleet er staat nog iets in backorders. Hadden ze wel even kunnen communiceren.

zeer tevreden

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit en voldoende keus. Bestelling in goede orde ontvangen.

• Klantenservice N.v.t.

Goede ervaring. Ruime keus én snel geleverd!

Super mooi waterpolobadpak gekocht. Vandaag besteld en morgen in huis! Realistische maten. Past perfect!

• Klantenservice

Heb er meerdere besteld, je moet wel goed kijken welke maat je nodig hebt. Maar ze zitten fantastisch! Mooi aansluitend, makkelijke rits om dicht te doen en zijn toch wel lekker warm. Ook snelle levering! Had ook nog een vraagje over het product, en daar ook snel een antwoord op gekregen van de klantenservice.

Erg goede winkel

Erg goede winkel met fijn advies en snelle levering

• Klantenservice

Tevreden maar erg lang gewacht.

We hebben in december de twee zwembroeken besteld met een levertijd van 6 tot 8 weken. Na de bestelling hebben we heel lang niks gehoord. Tot dat we op 1 maart het bericht kregen dat de bestelling onderweg was. Ik had graag een reëlere levertijd op de website gelezen of een bericht gehad dat er wat vertraging in de levering zat. Nu heb ik zo lang moeten wachten dat ik bijna vergeten was dat ik überhaupt iets besteld heb.

te lange wachttijd

na bestelling in 23/10 erg veel moeten mailen, uiteindelijk 1 badpak ontvangen (na belofte maar niet ontvangen en terug bellen en mailen), waren leverproblemen met het 2e. Nu medio feb pas 2e ontvangen. Al de vorige keren geen probleem gekend met leveringen en service

Goed!

Duidelijke en vriendelijke mailtjes. Kwaliteit van de producten is uitstekend!

• Klantenservice

Lange wacht tijd en geen update

Binnen 6 a 8 weken zou ik mijn zwembroek krijgen. Na zelf 8 weken zelf actie ondernomen om te vragen waar de bestelling blijft. Gaven een vertraging aan van 2 weken. Na totaal 11 weken wachten heb ik zelf maar weer contact opgenomen om achter mijn bestelling aan te gaan. Uiteindelijk kwamen ze met een oplossing om een andere zwembroek te sturen. Erg jammer dat ik zelf achter de bestelling aan moest en dat het bedrijf hier niks in doet. Uiteindelijk wel blij met mijn nieuwe zwembroek daarom 2 sterren.

• Klantenservice

Heb hier een arena zwemtas rugzak gekocht. Product zoals omschreven. Snel verzonden. Helemaal goed!

• Klantenservice N.v.t.

Product niet als geadverteerd, slechte service en late levering

Maat 5XL besteld, maat XL gekregen Vandaag besteld morgen geleverd echt niet!!!! Duurde een week!!! Contact met klantenservice kan je vergeten. Kortom een waardeloos bedrijf!!!!!! Ik bestelde showroom model en krijg nu als verweer dat er productie problemen waren. Dat zegt genoeg

• Klantenservice

Covid 19 en de Lockdown Gedurende de Nederlandse lockdown is er weinig tot geen beweging geweest in de zwemwinkel handel. Onze servicemedewerkers hebben we tijdelijk elders in moeten zetten. De enkele orders gedurende deze periode (zwembaden en verenigingen gesloten) zijn uiteraard wel behandeld en uitgevoerd. Veel maatwerk producten (zwemkleding van turbo) worden in Spanje of Italië gemaakt. Ook hier zijn problemen door het Coronavirus en ontstaan er soms grote vertragingen in de productielijnen. Wij vragen hier enig begrip voor. Inmiddels gaat Nederland weer voorzichtig open en zullen we ook weer opschalen met onze klantenservice.

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40