Teleurstelling

Allereerst was er een lever tijd voor dit badpak. Dat stond op de site vermeld, 6 tot 8 weken want dit badpak werd speciaal gemaakt. Prima dan duurt het iets langer maar dan heb ik wel een te gek badpak. Bestelling was 23-9-2021. Levering: 22-1-2022. 4 maanden…. ver voorbij de 6 tot 8 weken. Bij het openmaken van de verpakking kwam er een badpak tevoorschijn zonder 1 enkel glittertje!!! Wat is dit voor nepperij!! Ik heb een GLITTER badpak besteld en er zit werkelijk waar niet 1 glittertje op!!! Wat een teleurstelling is dit zeg!!

• Klantenservice

Indien u niet tevreden bent mag u dit artikel (binnen 14 dagen gemeld) terugsturen voor herroeping. U krijgt dan uw aankoopbedrag terug. Covid 19 en de Lockdown Gedurende de Nederlandse lockdown is er weinig tot geen beweging geweest in de zwemwinkel handel. Onze servicemedewerkers hebben we tijdelijk elders in moeten zetten. De enkele orders gedurende deze periode (zwembaden en verenigingen gesloten) zijn uiteraard wel behandeld en uitgevoerd. Veel maatwerk producten (zwemkleding van turbo) worden in Spanje of Italië gemaakt. Ook hier zijn problemen door het Coronavirus en ontstaan er soms grote vertragingen in de productielijnen. Wij vragen hier enig begrip voor. Inmiddels gaat het Nederland weer voorzichtig open en zullen we ook weer opschalen met onze klantenservice.

Te klein

Ondanks opmeten is het badpak iets te kort in de lengte. Borsten worden helemaal plat gedrukt. Geen comfort. Erg jammer van de koster en de langere levertijd. Ben bang dat hierin niets mogelijk is, aangezien deze op bestelling is gemaakt.

• Klantenservice N.v.t.

Goedemorgen, U kunt binnen 14 dagen gemeld uw badpak ruilen naar een grotere maat of naar een ander model. Mogelijk is een badpak van het merk Arena beter geschikt. Meer comfort in de badstof. Covid 19 en de Lockdown Gedurende de Nederlandse lockdown is er weinig tot geen beweging geweest in de zwemwinkel handel. Onze servicemedewerkers hebben we tijdelijk elders in moeten zetten. De enkele orders gedurende deze periode (zwembaden en verenigingen gesloten) zijn uiteraard wel behandeld en uitgevoerd. Veel maatwerk producten (zwemkleding van turbo) worden in Spanje of Italië gemaakt. Ook hier zijn problemen door het Coronavirus en ontstaan er soms grote vertragingen in de productielijnen. Wij vragen hier enig begrip voor. Inmiddels gaat Nederland weer voorzichtig open en zullen we ook weer opschalen met onze klantenservice.

Slechte bereikbaarheid, hoogwaardige producten

Producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en prima in orde. Mijn bestelling zou tussen de 6-8 weken levertijd hebben. Ik had deze in oktober besteld en verwacht in december te ontvangen. Echter in december niets ontvangen. Er werd hier over niets gecommuniceerd. Ik heb meerdere manieren contact met hun gezocht om duidelijkheid te krijgen. Dit ging uiterst moeizaam. Er werd niet tot nauwelijks op gereageerd. Wat dat betreft zou ik het echt afraden om er iets te bestellen. Kortom een aanrader: verbeter de communicatie richting klanten. De klant is koning en voelt zich niet gehoord/gezien.

• Klantenservice

U heeft natuurlijk gelijk, een korte uitleg waarom we veel minder goed bereikbaar zijn geweest staat hieronder. Covid 19 en de Lockdown Gedurende de Nederlandse lockdown is er weinig tot geen beweging geweest in de zwemwinkel handel. Onze servicemedewerkers hebben we tijdelijk elders in moeten zetten. De enkele orders gedurende deze periode (zwembaden en verenigingen gesloten) zijn uiteraard wel behandeld en uitgevoerd. Veel maatwerk producten (zwemkleding van turbo) worden in Spanje of Italië gemaakt. Ook hier zijn problemen door het Coronavirus en ontstaan er soms grote vertragingen in de productielijnen. Wij vragen hier enig begrip voor. Inmiddels gaat Nederland weer voorzichtig open en zullen we ook weer opschalen met onze klantenservice.

top kwaliteit

Waterpolo zwembroeken en capjes zijn van top kwaliteit. Snel levering.

• Klantenservice

Jammer van de maat en vervelend dat terugsturen niet gratis is

Duurt lang en maat van de zwembroek blijkt kleiner te vallen. Terug sturen moet je zelf de verzendkosten betalen. Zag er verder wel goed uit.

Kwalitatieve moderne zwembroeken

Mooi model zwembroek Vooral voor de slanke taille mooi pasvorm Blijven lang mooi qua kleur en model

• Klantenservice

Snel besteld, snel geleverd.

Goed geholpen door medewerker.

• Klantenservice

Niet gekregen wat ik heb besteld.

Op de website waterpolo cap S/M besteld en een XS/S gekregen. Helaas geen reactie gekregen om dit op te lossen.

• Klantenservice

Een paar dagen voor de wedstrijd bedacht dat we nog badmutsen nodig hadden. De badmutsen zijn goed, betaalbaar en heel snel (op tijd!) geleverd!

• Price
  • Shipping
  • Customer service

Snelle levering en prima omruilservice!

De set waterpolocaps had ik een dag later in huis. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Helaas was er één witte cap met een verkeerd nummer geleverd (12 in plaats van 2). Met slechts één telefoontje was het probleem opgelost. De volgende dag had ik de cap met dit jeer het juiste nummer weer in huis. Perfecte service!

Niet goed

Eerst 2 weken op levering moeten wachten terwijl dit bij bestellen niet werd aangegeven. Vervolgens ook nog de verkeerde items geleverd gekregen. Na contact te hebben gezocht met de vraag hoe te retouren was het antwoord dat er per mail een retoursticker gestuurd zou worden...die heb ik inmiddels ook nog niet ontvangen (5 dagen later). Nu via een formulier en begeleidende brief van de site op hoop van zegen (met extra kosten) maar retour gestuurd. Niet netjes...

Heel erg goed!

Ik ben zeer tevreden met het product, ik heb een zwemtas besteld en kwam snel en netjes binnen. Kwaliteit is zeer goed en je krijgt precies wat je op de foto ziet.

OVERZICHTELIJKE SITE, SNELLE EN GOEDE LEVERING

Het gekochte product voldoet aan alle wensen.

• Klantenservice

Alles goed verlopen en blij met de ontvangen spullen.

• Klantenservice

Klaar voor de start; Thuis!

• Klantenservice

Geen levering en geen reactie

Familielid die hier wat besteld heeft. Wordt niet geleverd, krijgt geen gehoor bij bellen, ook geen reactie op de ingesproken voicemails en op 2 klachtmails.

• Klantenservice

Prima assortiment en prima service

Nog vlak voor mijn vakantie wat zwemringen en een zwemgordel besteld met de mededeling dat dit wel snel geleverd moest worden. Daar hebben ze keurig naar gehandeld en alles kwam op tijd aan. Het was ook nog eens de enige of een van de weinige die deze die ik zocht nog konden leveren wat ook wel erg fijn was. Prijs is gewoon marktconform volgens mij. Zou er weer bestellen

Grote teleurstelling

Bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst. Sindsdien staat mijn bestelling ´in behandeling´. Contact proberen te zoeken via een contactformulier, geen reactie. Een paar keer gebeld, maar er wordt niet opgenomen. En ook via de Whatsapp is er in eerste instantie contact, maar nu ook niet meer. Ik krijg nu liever mijn geld terug en bestel ik de spullen ergens anders. Ik hoop dat dat nog gaat lukken.

• Klantenservice

De zending super snel in goede orde ontvangen. Product precies zoals omschreven.

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Snelle levering. Erg tevreden met het product.

Zeer snel geleverd

Dag na de bestelling alles geleverd. Producten in orde

• Klantenservice N.v.t.

Super klantvriendelijk en snel met reactie en verzending! 1 woord super!!

Na mailcontact een snelle reactie waarna we snel tot een deal zijn gekomen en ik de materialen snel mocht ontvangen.

• Klantenservice

Prima kwaliteit, onwijs goede service

Waterpolo badpak is van gewoon goede kwaliteit zoals omschreven. Kreeg achteraf nog het Miniwater-polo balletje werd nagestuurd na laagdrempelig e-mail contact ( deze was per abuis niet bij de bestelling geleverd. ) vind ik echt top-service! Bedankt!

• Klantenservice

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40