Andere kleur geleverd dan besteld.

Vlotte levering van juiste producten. Helaas was zowel de tas als de pullbuoy niet in de juiste kleur geleverd. Omdat ik beide op korte termijn nodig had, heb ik ze niet terug gestuurd en daarmee de andere kleuren geaccepteerd.

• Klantenservice N.v.t.

Snelle levering en product voldoet aan verwachting.

Het is een cadeau dus de ervaring met het product zal de toekomst leren. Ik hoop dat de bidon ook past in de houder van de fiets.

• Klantenservice

snelle levering van pullbuoy en zwemplank

pullbuoy en zwemplank gekocht. Snelle levering. Beide fijn in gebruik

• Klantenservice

Top kwaliteit top service top prijs!

Dat was niet de eerste aankoop bij dit bedrijf. En ik ben zeker dat niet de laatste. Top assortiment en prachtige service.

Zeer netjes geleverd

Perfect opgevolgd.

• Klantenservice

Ik wacht nog op mijn bestelling

Ik heb nog niks ontvangen wat ik besteld en betaald heb! Ik wil jullie zeker aanbevelen als ik alles ontvangen heb. Jullie vragen al een beoordeling en ik heb nog niks ontvangen

Prima shoppen hier

Direct gevonden wat ik zocht. Goede prijs. Levertijd kon sneller, maar in de lockdown maakt dat niks uit.

Goedzittende caps

Mooie kleur en ze zitten fantastisch

• Klantenservice

Goede klantenservice en snelle verzending!

Recent een rugzak besteld en deze was heel snel binnen. Wel een fout ingeslopen naar de koerier toe vanuit de webshop maar goed hersteld en opgepakt door de klantenservice.

Super positief!

Scherpe prijzen en snelle levering.

• Klantenservice

Prima, precies wat ik wilde voor een leuke prijs

Een van de weinige Nederlandse sites waar je voor een leuke prijs een goede waterpolobal kunt kopen! De levering werd snel bezorgd.

• Klantenservice

Prima service en snelle levering

Badpak zit als gegoten

Werd na iets van 3 tot 4 maanden pas bezorgd

Er werd gezegd dat het circa 8 weken zou duren maar werd uiteindelijk het dubbele. Zomer is nu voorbij dus jammer..

Geen antwoord

5 oktober orderbevestiging maar geen idee wanneer het geleverd wordt. mailtje 14/10 onbeantwoord. Antwoord automatische email "Deze is ontvangen en verwerken wij op werkdagen zo spoedig mogelijk en het liefst binnen 24 uur." In blijde verwachting.

• Klantenservice

Gebeld met hun omdat ik het product niet goed kon vinden, een vriendelijke man heeft mij verder geholpen. Besteld via de site, volgende dag binnen. Voldoet aan de beschrijving.

Snel geleverd, topkwaliteit

Zeer snel mijn bestelling binnen en de kwaliteit is uitstekend. Goede pasvorm, op naar een volgende bestelling.

snel geregeld !

mijn bestelling was zo geplaatst en snel bezorgd vanuit twee verschillende leveranciers ! Goed ! de kleur van het blauwe was echter niet zo als op de foto, dat zou ik echt verbeteren om teleurstellingen te voorkomen

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed product, snelle levering

Waterpolo bal besteld. Prima product, beschrijving klopt. Snelle levering

• Klantenservice N.v.t.

Levering was iets later dan gedacht, maar de klantenservice staat je daarover keurig te woord en producten zijn van goede kwaliteit.

Uiteindelijk goed opgelost

de waterpolo cap niet op voorraad. Hierover helaas geen communicatie gekregen. Uiteindelijk telefonisch contact gekregen, en toen prima geholpen. Ander merk cap toegestuurd gekregen. Prima

Tevreden klant.

Voor de eerste maal besteld en bijzonder tevreden. Correcte prijs, keurige levering.

• Klantenservice

Snelle levering en goede prijs

nog niet tevreden

Ik heb mijn product nog steeds niet gekregen,zou er binnen 5 werkdagen zijn ,maar nog niks gehoord of gezien.

• Verzending N.v.t.

Slechte communicatie

Een tas besteld, de levertermijn werd niet duidelijk vermeld, op de site stond wel dat de tas op voorraad was. Na drie weken contact opgenomen, telefoon werd niet beantwoord en via de mail ook niet netjes binnen 24 uur reactie. Ook via what's app zeggen ze snel te reageren, maar ze waren al ruim een week niet online geweest. Uiteindelijk toch telefonisch contact kunnen krijgen en mijn tas gekregen (deze bleek toch niet op voorraad te zijn). Het product is prima en daar ben ik blij mee.

Trasmolenlaan 12 3447GZ Woerden

+31 181 844 511

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40