Nette afhandeling van schade

Toen PostNL de zending van ons nieuwe tactical board had vernield hebben ze de schade snel en netjes afgehandeld.

Veel keuze, goede prijs, snelle levering

Veel keuze, goede prijs, snelle levering

Compliment

Ik vind jullie site goed , als ik bestel gaat het altijd goed en als ik jullie telefonisch bel dan nemen jullie de tijd voor mij met de vragen over mijn bestelling . Complimenten ga zo door

Goede service, snelle levering

Gewenste producten waren beperkt leverbaar. Goed advies gekregen over alternatieve (betere) producten en die voor dezelfde prijs gekregen.

• Klantenservice

Na 1 jaar en meerdere mailtjes, nog steeds niks binnen maar wel betaald. Krijg geen reactie op de vraag waarom ik niks opgestuurd krijg.

goede communicatie en netjes

ik heb een badpak besteld en die was niet goed, retour gestuurd en goede besteld, duurt wel allemaal lang en nu zeker vanwege corona, maar elke keer netjes bericht terug na mail met duidelijk de status van het bedrijf. de periode van dit alles is heel lang, maar worden goed geholpen. uiteindelijk is de bestelling aan gekomen en past het uitstekend en ziet er geweldig uit.

• Klantenservice

Prima service en een goed product

De caps zijn snel geleverd aan onze vereniging. Achteraf factureren is prima geregeld.

Prima verzorgd

Snelle levering, prima verzorgde zending. Enkel mag er wat meer uitleg over de maten van de badpakken (komt niet overeen met je normale kledingmaat).

super tevreden

zeer tevreden, snelle en correcte levering en service.

Super snel geleverd

Snelle levering en via de mail netjes op de hoogte gehouden hoe status van levering en bezorgen was.

• Klantenservice

De zwembroek kwam heel snel keurig verpakt zeer tevreden

• Klantenservice

Meteen reactie via de mail over vragen mbt bestelling. Erg prettig geholpen

Goede producten, snel bezorgd

Producten zijn zoals aangegeven en van goede kwaliteit. Bezorging op tijd.

Goede kwaliteit, vlotte service

Vriendelijk en direct geholpen

Prima online winkelervaring

• Klantenservice N.v.t.

Great experience with good products and prices

I had a great experience with this company. I have ordered a pair of water polo pants and also got a present of a small water polo ball. The price was great since it was a clearance and the shipment took 2 days, which was really nice. I am glad that there is an authorized Turbo dealer. Thank you for such a great experience!

Prima webshop

Super leuke spullen voor een redelijke prijs

Snel en oplossingsgericht

Prijs van het gekochte product was op Zwemsportkleding beduidend lager dan andere online zwemshops. Snelle levering thuis. Toen er een onderdeel mistte kon ik ze zelfs na werktijd bereiken. Probleem werd meteen opgepakt en snel opgelost. Binnen 2 dagen het ontbrekende onderdeel in huis. In die tussentijd is er keurig gecommuniceerd over de voortgang. Super. Hier een blije klant dus!

Goeie service

Niks te klagen. Was er snel. Goeie maat etc

Geen communicatie!

Ik bestelde een artikel en pas 3 maand later kreeg ik het toegestuurd. Gedurende de 3 maand probeerde ik meermaals contact op te nemen met het bedrijf zonder enig antwoord (telefonisch niet te bereiken, geen reactie op mijn mail). Had ik geweten dat het 3 maand zou duren vooraleer ik het product toegestuurd zou krijgen had ik het niet besteld (levertermijn werd aangeduid als binnen enkele dagen). Ik kon de bestelling dus ook niet annuleren gezien geen reactie vanuit het bedrijf. Conclusie: niet tevreden over de service!

• Klantenservice

Top service en super snelle levering

S avonds bestelt, volgende dag al in huis..

• Klantenservice

top spullen voor top prijs

goed assortiment en heeft grote maten. Dat ontbreekt vaak in gewone sportwinkels.

• Klantenservice

Er ging iets fout met een deel van de levering door een foute barcode op het product. Dit werd na een telefoontje hersteld door het direct opsturen van een nieuw artikel en een gratis retour. Dit is service zoals het hoort.

Spamspamspam

Het bestelde product was op zich volgens opgave bezorgd en in prima staat. Vervolgens krijg ik dagenlang 2x per dag een mail of ik maar even een beoordeling wil achterlaten. Niet normaal! Edit: nav review nam men contact met me op. "Excuses voor de overlast, we hebben Kiyoh verzocht om geen herinnering meer te versturen." Zucht. Passen ze dus alleen voor mij aan, niet voor andere klanten die er last van hebben. Die zitten wel te wachten op 2 herinneringen per dag? Ze verzochten meteen mijn review aan te passen. Wat krijg ik 2 dagen later? Jawel, een herinnering om een review te schrijven. Koekenbakkers.

Prima geregeld

Snelle levering ondanks de corona tijd. Producten in prima staat afgeleverd door post nl.

Trasmolenlaan 12

3447GZ Woerden

+31 181 844 511

Over Zwemsportkleding.nl

OVER ZWEMSPORTKLEDING.NL Wij zijn een familiebedrijf en verkopen zwemkleding en zwembadmaterialen in Nederland en België. Onze klanten zijn verenigingen, zwembaden, winkels en particulieren. Voordelen Veilig online betalen Ruilen binnen 30 dagen Lage verzendkosten Topmerken: Arena Beco Waterfly Mikasa Turbo Fox 40