snelle goede en snelle service. Zou het zeker nog een x hier bestellen

brengen halen, allebei netjes verlopen.

Alles verliep keurig volgens afspraak. Bonus was toch wel de vriendelijke chauffeur. Volgende keer weten we jullie weer te vinden. Prijs en service waren uitstekend!

Netjes op tijd ook na bestellen tweede container werd keurig in een keer geeisseld

Makkelijk te bestellen en goeie, snelle service!

Site is zeer makkelijk in gebruik en dus ook makkelijk om iets te bestellen. Container werd keurig op tijd afgeleverd en opgehaald, waarbij werd meegedacht en meegewerkt over beste plaatsing.

Een hele goede service

Precies zoals digitaal was afgesproken is de container netjes op tijd gebracht en opgehaald. Het puin wat uit de container was gevallen tijdens het optakelen werd netjes door de chauffeur opgeveegd! Mocht ik weer een container nodig hebben, zal ik zeker weet bij puincontainershop.nl bestellen!

Echt top!

Top! Besteld en geleverd precies volgens afspraak.

Nog wachtende

Ik heb nog geen terugbetaling ontvangen. Hoor graag van jullie

Goedemorgen Jason, Bedankt voor uw bericht. De creditfactuur is direct opgemaakt onder vermelding van 202001345. Het bedrag wordt zo snel mogelijk op uw rekening overgemaakt. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Natascha Elzerman

Ideaal en zeker de goedkoopste

Het huren van een puincontainer heeft me heel veel ritjes naar de stort bepaard! Lekker makkelijk, alle puin direct in 1 container zonder tussendoor te moeten stoppen om de aanhanger te gaan legen. En voor het geld hoef je het niet te laten, zeker de goedkoopste!

Alles goed geregeld

Container netjes op tijd geplaatst en opgehaald heb nog een container besteld ook wederom alles goed geregeld

Snel en een goede communicatie

Goed en snelle service

Goed en snelle service

Handig

Via internet uitstekend geregeld

Perfect geregeld

Een container huren bij Puincontainershop? ik zou het zo weer doen!

Een puinbak huren gaat heel gemakkelijk.Er wordt duidelijk stap voor stap op de site omschreven wat en hoe je een bak kan huren. Ook de dag plannen en zelfs binnen de aangegeven tijd kan de bak bezorgd worden. We hebben dit nu 2x gedaan en zowel bezorgen als ophalen het is allemaal prima geregeld bij Puincontainershop!

Op tijd en vriendelijk!

De container is op tijd gebracht én opgehaald. De chauffeur heeft ons op de hoogte gehouden over zijn verwachte aankomst. Dit hebben wij zeer gewaardeerd! In één woord; Super!

Schone bak keurig op tijd geleverd!

Onze container werd op de afgesproken dag, keurig op tijd door een dame geleverd. In eerste instantie was voor haar niet helemaal duidelijk hoe ik de container in de voortuin geplaatst wilde hebben, maar met wat aanwijzingen werd de container op de juiste plek in de voortuin geplaatst. En super leuk dat een dame de container kwam afleveren. Je verwacht het niet, maar super cool en stoer!

vriendelijk en scherpe prijzen

vriendelijk klantcontact en komen afspraken na

Vriendelijke Helpdesk en chauffeurs

Vriendelijk, goed en scherp tarief. Tot volgende keer!

Alles prima

Makkelijke site Levering Snel en op tijd

Probleemloos huren

De door mij bestelde containers werden snel geplaatst en na afloop ook weer correct opgehaald.

Goede duidelijke service!

prima voor elkaar

Ik wil hem wel graag nog even houden omdat de nieuwe stenen nog niet geleverd zijn en de oude er dus nog niet uit kunnen

Snelle verwerking en prima bedrijf

Alles is snel online te regelen. De afvalcontainer wordt tussen de juiste tijden geleverd en opgehaald wanneer je wilt.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.