Filters

8

Tot nu toe

Bestellen gaat eenvoudig. Prijs in vergelijking met anderen is scherp. Verder kan ik er nog niets over zeggen omdat ik de container pas eind augustus ga gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel service

zeker aanrader

  • Aanbevelen? Ja
9

alles is naar wens,goede service

als ik weer een container nodig hebt,bij de zelfde firma

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en simpel geregeld

Vinden, bestellen en regelen van een bouw en sloopcontainer was simpel en snel. Levering zoals afgesproken en netjes op eigen terrein.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nooit een container bestellen!!

2 maal een 6m3 grofvuil container besteld, na overstroming in Limburg. Zowel leveren als ophalen niet conform afspraken. Bij telefonisch contact wijzen ze iedere keer naar leveranciers. Laten mensen gewoon met etenswaren en dergelijke dingen zitten in de brandende zon! Schandalig!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joffrey, Zeer vervelend te lezen dat de levering van de containers niet conform afspraak gelopen is. Wij hebben meerdere malen contact gehad met u en onze leverancier hierover en wegens enorme drukte en de overstromingen in uw regio konden wij niet de service verlenen die wij willen leveren. Wij blijven namelijk altijd afhankelijk van onze leveranciers in deze. Na bovengenoemde review heeft u nog wel een derde container bij ons besteld. Waar wij uiteraard heel blij mee zijn en wij zijn dan ook benieuwd naar uw ervaring dit keer (hopelijk is driemaal scheepsrecht). Met vriendelijke groet, Niels Luijben Puincontainershop.nl

2

WAARDELOOS

Vanochtend is er een gesloten container geplaatst. De chauffeur geen moeite gedaan om de container fatsoenlijk te openen waardoor -bleek later deze gesloten container- reeds vol zat met horeca afval ver van de locatie waar de container geplaatst was. Aan de telefoon is een zeer neerbuigend welles nietes gesprek gedaan oh mevrouw u mag een klacht indienen hoor. Direct nee het licht niet aan ons, alle procedures zijn gevolgd. Nooit meer zal ik zaken doen.met dit waardeloze bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
1

Helaas alle afspraken worden niet nagekomen.

Container zou geleverd worden, zonder bericht is de container niet gekomen. Stonden we dan te wachten met 5 man. Na zelf contact opgenomen te hebben bleek de container niet leverbaar die dag. Op de website stond duidelijk van wel. Ik zou terug gebeld worden om een compensatie te krijgen aangezien ik 4 mensen had geregeld maar ook hier komen ze de afspraken niet na. Kortom, dit was eenmalig hierna bestel ik hier nooit meer een container bij dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Onno, Door een combinatie van een grote vraag naar containers en de vakantieperiode is het enorm druk in de containerwereld. Hierdoor is het er helaas bij ons ingeschoten om u te informeren dat de container niet meer leverbaar was op de gewenste datum. Onze welgemeende excuses hiervoor. Mocht u ooit wel nogmaals een container bij ons willen bestellen dan kunt u deze met korting verkrijgen. Met vriendelijke groet, Niels Luijben Puincontainershop.nl

9

goede service

goede service, alleen jammer dat de container een dag later kwam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hop Hop met gemak alles in die puinbak van puincontainershop!

We kregen echt een topbak met 3 kuub lucht. Op tijd geleverd en snel opgehaald nadat we hem gevuld hadden. 0 verbeterpunten! Sorrie! ;-) Op naar die 10 mannen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review Anne Claire! Niels Luijben, Puincontainershop.nl

10

Makkelijk en eenvoudig

Chauffeur was vriendelijk en op tijd. Afhalen was zo gebeurt, reserveren via de site een eitje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Top Service

Ik ben erg tevreden met dit bedrijf en dat is echt aanraden . Hij is gewoon top en vriendelijk en erg handig .

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

prettig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Wij wliden de container op een moeilijke plaats. Met geduld en stuurmans kunst staat hij daar. Heel knap

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snel geplaatst, op vragen wordt snel een goed antwoord gegeven, en ook meteen weer opgehaald toen we klaar waren. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Ophaaldatum doorgeven via website verliep niet gelijk goed, maar één mailtje was voldoende om alles te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk & volgens afspraak

Container + ‘vervolg’container besteld. Beiden snel geleverd. Op onze vraag om voor aflevering even gebeld te worden door de chauffeur is prima gereageerd. Goede interactie!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Bij het ophalen ging het iets mis wat de tijd betreft, verder heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijke website

snel en vlot betalen en denken fijn mee met het plaatsten en wisselen van de containers

  • Aanbevelen? Ja
8

Gaat niet altijd perfect!

Al diverse keren zaken gedaan via de Puincontainershop, helaas verliep de laatste keer niet zoals wij gewend waren. Met wat vertraging is het toch weer goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd op tijd en betrouwbaar!

Ik ben zeer tevreden over het ophalen en leveren van een vuil container. Goede service aardige mensen ze verdienen het! Gr. T.Yuksel

  • Aanbevelen? Ja
10

van aanvraag to ophalen top

snel, duidelijk, goeie prijs, afgesproken tijden nageleefd, hele goeie ervaring e2e

  • Aanbevelen? Ja
6

snel geregeld en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Alleen tijden zijn niet af te spreken en dan heb ik het niet over een uurtje! Verder alles top aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Laatste moment gebeld.

Op donderdagmiddag gebeld, vrijdag geplaatst. Nog beter neergezet dan ik had bedacht. Maandag weer opgehaald. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en komt afspraken na

Super ervaring gehad, deze mensen waren uiterst vriendelijk en bekwaam, daarnaast kwam dit bedrijf zijn afspraken na wel zo goed om even te onderstrepen. Heel fijn bedrijf! Aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd