Top geregeld

Alles keurig netjes en op tijd geregeld zonder gezeur voor een goede prijs. Top

Alles goed geregeld

Mooi op tijd bezorgd en op de juiste plek gezet. Wel, na bericht, dag later bezorgd.

Snel en efficiënt

Topservice! De website is geweldig, gebruiksvriendelijk, snel te bestellen en de klantenservice is altijd beschikbaar en behulpzaam.

Snelle afhandeling behalve facturatie

Eerste keer geweldig reeede keer problemen met Facturatie kreeg dubbele factuur waar ik dan weer achter aan moest en nu na week nog geen reactie

goede service ga in de toekomst meer gebruik van maken.

Alles netjes geregeld!

Alles netjes geregeld zoals besproken.

Precies zoals ik het graag wil

Makkelijk te bestellwn en te betalen.op tijd en netjes geleverd en opgehaald.dus zonder zorgen mijn afval weg.super

levering op tijd ,

alles snel geregeld levering op tijd,aanrader

in een woord geweldig.

Ze komen netjes de container op de gevraagde datum en tijdsblok brengen. En ze komen netjes wanneer je het bedrijf belt een dag erna de container weer ophalen. Ze doen er netjes een doek overheen.

Op tijd de bak geleverd!

Werd netjes gebeld door de chauffeur. En werd tijdens de tijdvak afgeleverd. Tot nu toe tevreden.

Prima service met een makkelijke website

Prima service met een makkelijke website

Container op verkeerde plek gezet. Moet opnieuw betalen terwijl de 8 weken nog niet voorbij zijn

Container is op gemeentegrond geplaatst i.p.v. op de oprit. Had nog aangegeven mij te bellen indien dit niet zou passen omdat ik dan nog de gemeente kon bellen. Er is geen contact met mij gezocht. Kan gebeuren. Hierdoor heb ik de container binnen twee weken direct laten afvoeren toen deze vol was door ontbreken van ontheffing. Situatie uitgelegd en verzocht om nieuwe container. Antwoord: Voor de resterende weken krijg ik alleen weer een container als ik opnieuw huur en de volle mep betaal. Door verbouwplannen zou ik zeker nog vaker gebruikmaken van jullie service, maar dit kapitalistische, onredelijke gedrag vind ik onacceptabel en niet klantgericht. Jammer, meerdere herhalingsaankopen nu van de baan om een containerhuur van nog geen 300 euro :)

Snel volgens afspraak geleverd

Via de website snel geregeld, de container werd al op tijd in het begin van het afgesproken tijdvak bezorgd door een vrolijke meneer. Top!

Container geplaatst op het gevraagde tijdstip. Vriendelijke man die hem kwam plaatsen. Handig dat hij een paar weken kon blijven staan.

goede service

Keurig op tijd geleverd en opgehaald. Vriendelijk personeel

Snel geregeld, snel weer opgehaald en alles kon er in!

accuraat

zeer positief

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Super snel, super handig, niet duur

Heel handig te regelen. Je hoeft niet eens thuis te zijn.. Zetten container op de afgesproken plek. Helemaal top

Op tijd gebracht en na enkele dagen weer op laten halen. Kon al mijn straatwerk opstapelen en had toen nog plaats over. Aangevuld met tegels alles in één keer opgeruimd.

Eenvoudig bestellen - competatief geprijsd

Het bestel proces in duidelijk en eenvoudig en na wat onderzoek kwam puincontainershop.nl voor ons als goedkoopste uit de bus.

Matig

Container is 8 dagen na opgegeven datum nog niet opgehaald. Voor mij niet erg, maar lijkt me niet nodig. Dan had ik meer tijd kunnen nemen om de container te vullen.

fantastisch

Netjes via internet besteld en afgerekend precies op de juiste dag geleverd en op de afgesproken plek neergezet. En de bak ook weer op de afgesproken datum verwijderd. Over enkele weken weer een container nodig, ik weet het nu al waar ik deze bestel Bij de puincontainer shop.nl

Jammer dat de container niet op het afgesproken moment werd opgehaald

De ervaring op zich was prima. Enige minpunt is dat de container niet op het afgesproken moment werd opgehaald, dit was pas twee dagen later na zelf contact te hebben gezocht.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.