Er is een reden dat ik een tijdsvak kies (ochtend of middag), in dit geval de ochtend en vervolgens wordt de container rond 16.00 uur geleverd, waardoor de werkzaamheden niet door kunnen gaan en mijn personeel een aantal uren niets kan doen waar ik wel voor betaal. Dit wordt dan een dure kwestie. De 1ste container werd wel netjes volgens afspraak in de ochtend geleverd. Misschien is het overmacht geweest, dus ik probeer het volgende keer nogmaals. Daarom op dit moment mijn keuze op 'aanbeveling ja' gezet.

prima service

Container werd gebracht en gehaald conforme afspraak. prima

Snel geleverd goede service

Snelle geleverd en goede service. Helemaal tevreden.

Goed regeld

Snel geregeld en betaalbare prijs :-)

Vragen snel beantwoord Eenvoudig besteld Snel geleverd Eenvoudig een ophaal afspraak gemaakt

Vriendelijke bestuurder,netjes op zijn plaats gezet

Keurige snelle service.

Goed geholpen tegen een nette prijs.

Zeer slechte ervaring.

Container op vrijdag besteld zou op dinsdag geleverd worden in de morgen. Geen container om 1200 uur dus maar even bellen. Zou terug gebeld worden maar ook dit gebeurde tot 2x niet . Dus een groot drama ga er ook nooit meer een container bestellen. Hoop dat jullie hier mee wat doen anders zul je vast veel ontvrede klanten hebben. Met vriendelijke groet, Klussenbedrijf WB

Op tijd volgens afspraak

Hij wordt geplaatst zoals je aangeeft.

ophaaldag niet nagekomen

alles prima gelijk ophaaldag ingevuld echter zij. ze die niet nagekomen en moest ik t pand opleveren terwijl de container er nog stond niet netjes van jullie maar ook niet netjes voor mij om op te leveren gebeld toen zeiden ze we kijken wel even wanneer t gehaald word

De chauffeur heeft de container keurige zijn geplaats geze

Goed alles in goed overleg

Alles zoals afgesproken en flexibel in wijzigingen.

Superservice

Vriendelijk personeel. Voordat ik de container liet plaatsen heb ik telefonisch contact gehad met wat vragen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en had er meteen vertrouwen in. Ook werd ik de ochtend van plaatsing netjes gebeld over de exacte plek voor de container. Heel erg fijn, omdat deze op de oprit moest komen en niet aan straat mocht staan. Ook het omwisselen van de containers verliep supergoed. Beide keren was ik niet aanwezig bij het neerzetten van de container. Een dikke duim voor Puincontainershop.nl en de firma Spelt in Zuid-Limburg die de container heeft geplaatst. De prijs en kwaliteit is dik in orde.

snel geleverd

snel besteld en snel container geleverd op afgesproken plaats

Op tijd geleverd en opgehaald

Container op tijd geleverd en netjes neergezet Op de afgesproken dag ook weer opgehaald Dus puin daar kom ik mooi vanaf

goede prijs, eenvoudig bestellen, snelle service

goede prijs, eenvoudig bestellen, snelle service

Ik doe niet, mijn man doet netjes

Mijn man houdt niet van rommel in de afval container gooien.

Echt service

Echt serieus mensen,op de juiste dag aan huis geleverd en nog paar dagen later is opgehaald na de afgesproken datum, dus je krijgt ook nog extra dagen bij. En wat de prijs betreft zijn redelijk in vergelijking met andere aanbieders. In een woord jullie zijn top.

De bestelde container werd netjes conform afspraak geleverd en correct geplaats .

goede kwaliteit

goede kwaliteit en nete chaufeurs

Super geregeld

Precies zoals je het wil!

Meedenkend

Ik had de container voor in de middag besteld,maar de chauffeur plaatste de container ‘s morgens toen we nog niet op waren , op een plaats waar ik hem juist niet wilde hebben. Even een belletje gepleegd en hij kwam weer terug om de container op de juiste plek te zetten. FANTASTISCH dat is nog eens service

Puincontainer werd volgens afspraak geleverd en opgehaald.

zorgeloos

snel geregeld. zonder rompslomp

Beste Julien, bedankt voor uw review en wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. hopelijk mogen wij u in de toekomst weer bedienen met onze containers. mvg, Team Puincontainershop

Snelle levering en goede service!

Het bestellen van de container was zeer gemakkelijk via de website. Ook het ophalen was simpel te regelen. Niks dan lof!

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.