Top geregeld !

Perfect op tijd geplaatst en afgehaald, prima verlopen en zeer scherpe prijsstelling.

….

Goede service, had een 3 kub besteld maar bedacht me later ik heb een zes kub nodig. Ik kon dit telefonisch doorgeven en de volgende dag stond er een zes kub op de afgesproken tijd. Toppie.

X

Kleion beetje better website alsjublieft.

Prima, binnen 24 heb ik een container naar wens gekregen.

Binnen 24 uur een container naar wens gekregen. Het afhalen ging communicatief iets minder Prijs was redelijk te noemen maar als nog een 8 als cijfer, ivm het plaatsen en ophalen van de verwachte container.

Goed georganiseerd

Komt afspraken na is precies op tijd

Gewoon ideaal!

De container was op zeer korte termijn te regelen. Daarna perfect geplaatst volgens afspraak en 8 weken beschikbaar! Even inloggen en aangeven dat ie opgehaald kan worden als je 'm vol hebt... Wat wil je nog meer? Een stuk gemakkelijker en goedkoper dan met een aanhanger naar de stort rijden..

Alles volgens afspraak met een scherpe prijs

Heel tevreden

Een container bestellen is net zo makkelijk als een pizza bestellen. Je kiest op de site de container die je moet hebben, en plant een datum in voor afleveren. Ze brengen hem en je mag er 6 weken over doen om hem vol te maken. Toen de container bij ons vol was had ik eerst vrees dat het lang zou duren voordat hij werdt opgehaald maar binnen 2 dagen was hij weg en dat in de zomer vakantie echt top!!!!👌🏻

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Container bestelt, voor 15:00 uur volgende dag geplaatst, zelfs bevestigingsmail gehad. Container zou volgende dag tussen 07:00 en 10:00 geleverd worden. Natuurlijk werklui ingehuurd voor een zware klus. Helaas de dag erna pas om 09:00 uur een mail gekregen dat de container niet geplaatst kon worden. Telefonisch contact opgenomen met zeer onvriendelijke dame en totaal niet meedenkend. Gevolg annulering en op het geld moet je wachten. AUB mensen, ga in godsnaam naar een concurrent want dit is een waardeloos bedrijf.

goed en snel geregeld

De container werd snel geleverd. Ideaal dat je zelf in kunt plannen wanneer er bezorgd en opgehaald wordt.

Goede prijzen keurig op tijd, niks op aan te merken

Slechte planning en communicatie

Ophaalafspraak is tot 3 maal toe niet nagekomen. Steeds als dit gebeurde gebeld naar het algemene servicenummer waar het opnieuw ingepland werdt en ik middels een terugbelverzoek zou worden teruggebeld met uitleg waarom een en ander was mis gegaan, echter geen enkele keer netjes terug gebeld

Service kan beter!

Ik ben niet tevreden over het ophalen en brengen. Je kunt zelf een tijdstip kiezen en daar houden jullie je ook niet aan tussen 7.00/10.00 ochtend en dan komen jullie pas om 16.00 de container plaatsen. Het ophalen v d container had ik doorgegeven op de gewenste dag dinsdag nou dinsdag avond stond de container er nog na telefonische contact kreeg ik te horen dat de planning heel erg druk was. De volgende dag werdt het opgehaald aan het einde van de dag. Waar wij van baalde is dat je gewenste dag of tijdstip wat je aangeeft geen garantie geeft dat het ook echt wordt gebracht of opgehaald.

Goede service.

Het verzoek om de container om te draaien was geen probleem. Super service.

Makkelijk en snel

Vandaag besteld de volgende dag geleverd en zo ook met het afvoeren.

Ideaal

Snel geleverd en standaard acht weken huur.

op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd; aparte wens: graag wilden we de container zo ver mogelijk naar achteren en daar werd ook goed over mee gedacht hoe ver dit zou kunnen. Ook helemaal vol met puin gemakkelijk opgepikt.

Snel geregeld en goede service met een vriendelijk klantcontact center

Wij waren heel blij dat wij op korte termijn een puinbak konden bestellen en zo een hoop rommel konden kwijtraken. De afspraken waren snel en goed gemaakt. Enige minpunt zou kunnen zijn dat de bak binnen 14 dagen terug moest.

Beste, U kunt zelf aangeven wanneer wij de bak weer kunnen komen ophalen. Dit kan gelijk bij uw bestelling, maar ook op een later moment wanneer u nog niet helemaal zeker weet hoe lang u de container nodig heeft. Bij onze prijzen zit 8 weken huur inbegrepen. Met vriendelijke groet, Puincontainershop.nl

Tijdige en betrouwbare service

paar punten ter toelichting: - zeer makkelijk te bestellen (online); - goed geïnformeerd over de bestelling van de container; - door de chauffeur tijdig op de hoogte gebracht (waar container moest komen) - aangevoerd- en afgevoerd op het afgesproken moment kortom een prettige en betrouwbare leverancier!

Slechte service, vriendelijk personeel

Container is op mijn verzoek verplaatst echter men heeft verzuimd in het telefoongesprek te benoemen dat dit nogmaals bijna hetzelfde bedrag kostte als het gewoon huren van de container. Onaangenaam verrast dus door de rekening van 143,- euro voor het verplaatsen. Daarna mail hierover gestuurd echter geen reactie ontvangen. Jammer, volgende keer maar iemand anders bellen voor een container.

Goed georganiseerde.

Beste, U geeft onze service een 10, daar zijn wij u zeer dankbaar voor. Maar op de vraag of u ons zou aanbevelen bij andere zegt u 'nee'. Kunt u ons aangeven waarom niet? Dat zou ons helpen onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wat beter kan is de tijd bestek op halen van de bak dat je die tijd kan in plannen Zou ik persoonlijk fijn vinden omdat zo als ik al gezien had de buurt er troep bij in gooide zonder toestemming

Beste, Bedankt voor uw suggestie. Dat nemen wij mee bij het verbeteren van onze diensten.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.