Supertop!

Bestellen ging bijzonder makkelijk, de chauffeur was perfect op tijd en heeft de container tot op de centimeter geplaatst! Hij kon er mee lezen en schrijven, prachtig om te zien. En daarnaast was hij ook heel erg aardig en heeft hij verschillende keren gevraagd of hij nog wat voor ons kon doen. Echt een prima ervaring!

prima service

prima service

Gemaakte afspraak is nagekomen

Positieve ervaring geen negatieve verrassingen

Prima geregelf

Prima snel geleverd oo juiste plek en datum

Bedankt voor de mooie review Arie!

Zeer goed en snel

Keer op keer bestel ik hier mn container. Zonder enkel probleem en altijd tijdens de afgesproken datum.

Bedankt voor je vertrouwen en mooie review, Ricardo!

Goede service snel en behulpzaam

Gewoon zeer goede service, wil je de bak eerder laten halen of een dag later geen probleem, vriendelijk en snel

Probleemloos

Probleemloos brengen en ophalen voor een goede prijs.

Bedankt voor de reactie, Marcel!

Helemaal goed

Na het bestellen kwam de container meteen de volgende dag. Hij zou worden gebracht tussen 7:00 en 12:00 uur en hij was er uiteindelijk om 13:00 uur, maat dit was geen probleem. De chauffeur was vriendelijk. Ook bij het ophalen ging alles snel en soepel.

Ervaren chauffeur plaatse waar ik de bak wou

Wij zijn niet tevreden

Wij hebben een container In gehuurd komt 2 containers en sturen ons 2keer betaling factuur .

Beste Maryam, Zoals eerder aan u gecommuniceerd, is onze chauffeur weggestuurd omdat er al een container op locatie stond welke niet door ons geleverd was. Hierdoor hebben wij kosten gemaakt en alleen die zijn aan u doorbelast. Hopelijk maakt dit de zaak wat duidelijker voor u. Bij vragen kunt u ons altijd bereiken. Mvg, Niels Puincontainershop.nl

Makkelijk en snel!

Het regelen online ging heel simpel en op de dag van levering werd de bak netjes tussen het aangegeven tijdsblok geleverd op de gewenste plek. Niks op aan te merken!

Goedemorgen Dennis, Bedankt voor de review! Gr. Niels Puincontainershop

Goed bedrijf

Mijn ervaring is dat ze afspraken na komen en op afgesproken tijden leveren . En ook nog plaatsen op de plek waar je de container wilt hebben.

Goede service en na het vullen van de container een telefoontje en op de afgesproken tijd netjes weer opgehaald als ik hem nog een keer nodig heb kom ik zeker terug

Super geregeld!

Snel geregeld. Wij wilden de container eerder opgehaald hebben dan afgesproken en dat was geen enkel probleem. Volgende keer kiezen we weer voor dit bedrijf.

Bedankt Dionne. Fijn dat alles naar wens verlopen is.

Ze zijn flexibel in hoelang je de container mag houden zonder prijsverschil.

Zeer positief

Mijn ervaring is zeer positief. Container werd vrij snel geleverd. Wij waren niet aanwezig dus werden we netjes gebeld omdat er geen vrije plek was voor de deur. De chauffeur heeft dus in overleg met ons de container op een plek gezet wat meest dichtbij was.

be careful with the penalty

They never informed you in advance about the penalty. They wrote it very flurry in the Terms and Conditions which will not see it clear when you order. They even wrote that they can perform extra work without your approval and charge you extra. Please consider twice when you want to use service from them because you may face much more costly than you expect

Snel!

Maandag geplaatst, dinsdag opgehaald, perfect!

Bedankt voor de mooie beoordeling, Hans!

Geleverd zoals afgesproken

De bestelling via internet was simpel en makkelijk om te doen. Op vragen via de chatbox werd niet gereageerd. Ondanks dat er 3 personen online waren en “klaar om u te helpen”. Container op de afgesproken dag geleverd. Over het algemeen, makkelijk, simpel te regelen en zeker niet duur. Op vrijdag 16-12-2022 wordt de container weer opgehaald. Wellicht dat er dan nog iets aan te vullen is.

Goedemiddag Peter, Bedankt voor de review! Wij proberen zo veel mogelijk beschikbaar te zijn voor onze klanten. Vervelend dat dat via de chat onlangs blijkbaar niet het geval was. Wij zullen hier in het vervolg scherper op zijn. Met vriendelijke groet, Niels Puincontainershop.nl

Aflevering netjes en op tijd

Bak zou tussen 07.00u en 12.00u komen. Gelukkig was ik het eerste afleveradres, we konden gelijk aan de slag.

Snelle levering, snel.opgehaald. Kon iets beter geplaatst. Stond halverwege een parkeerplaats. Had 1,5 meter naar achteren gekund, zodat er nog een auto voor had kunnen parkeren. Maar niet heel erg hoor!

Geen problemen helaas 1 dag telaat maar maakte niet uit dus gewoon goed.

Snel

Container was lekker op tijd af geleverd

Kan niet beter wensen

Duidelijke site, makkelijk bestellen, goed contact. Petje af voor de chauffeurs. In een smal straatje, haaks-om en dan de container tot op de centimeter op de gewenste plaats zetten. Toppers!!

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.