Ik heb wel goede ervaring met deze firma!

Goed kompleet en af

Alles volgens afspraak ,container aan en afvoer volgens planning.

Goed en op tijd geleverd

alles goed geregeld.!!!

alles ging volgens afspraak.

Zeer snel en op tijd

Snel en makkelijk een container kunnen regelen via de website, snelle levering en ophalen en erg netjes op tijd

Snel geleverd en snel weer opgehasld

Jammer dat mijn metalen hek is beschadigd

Afspraak ophalen niet nagekomen

Onze groencontainer 10 m3 staat voor de voordeur, deze zou al 2 dagen opgehaald worden. helaas, zelf onze bouwers konden niet in het huis met de goederen, dus alles moet verplaatst naar een ander weekend! en bedank Puincontainershop.... door jullie mis communicatie hebben wij heel veel meer kosten en ergernissen Ook beloftes worden nog niet na gekomen!

zeer goed

lever op tijd en afspraak geen ongewenste dingen mee gemaakt super te vreden

Hulpvaardig

Waren snel met beantwoording van al mijn vragen. Niet perse de allergoedkoopste, maar wel duidelijk en bij aflevering was het ook heel plezierig. Keurig op tijd en vriendelijk.

snel

Verliep voorspoedig

niet leuk

Bij bestelling was het niet duidelijk ik gaf mijn factuur adres op en bij opmerkingen gaf ik aan waar de container moest komen. Nu was de container op het factuuradres geplaatst en niet op het werkadres. Omdat recht te zetten moest ik nu voor twee containers betalen. Koste mij dus meer.

Op de dag van levering zouden ze er tussen 07:00 en 16:00 zijn, de chauffeur was er om 06:55, bak stond om 07:01. Zo op tijd heb ik nog nooit iets geleverd gekregen. Zodra ik weer een bak nodig heb bestel ik hem zonder twijfel weer bij jullie

Goede prijs, goede communicatie

Uitstekende dienstverlening

Makkelijk te bestellen en daarna alles correct volgens afspraak uitgevoerd.

Snel geregeld

Mijn contener komt nog

Makkelijk, helder en volgens afspraak

Eenvoudig overzicht, geen gezoek gewoon bestellen en dag aangeven.

Snel duidelijk en volgens prijs en afspraak

Eenvoudige website makkelijke betaling en ik had een wijziging in de leverings datum prima opgepakt de telefoniste en uitgevoerd Ophalen ook perfect op afspraak Daar hou ik van ! Top bedrijf Gerard Assenberg AZ Timmerbedrijf

Heel prettig en snel, alles precies volgens afspraak.

Volgens afspraak

Ik had een container voor bouwafval nodig. De Puincontainershop heeft hem volgens afspraak op de pakeerplaats gezet. Het personeel is vriendelijk en geeft uitleg bij elke vraag. Het is een uitkomst om zo'n container bij een verbouwing te hebben.

Toppie

Goed geholpen!

Mijn zoon heeft de container bij jullie besteld. Ik heb zelf alleen contact gehad. Alleen telefonisch met de chauffeur, op de dag dat die de bak kwam plaatsen.

Zeer goed geregeld

Ik kon makkelijk via internet bestellen en de container werd op de goede plek neer gezet

Vriendelijke medewerkers, netjes gebracht en opgehaald..

snel en volgens afspraak. Geen gezeur.

snel, eenvoudig, niet duur.

zeer goed alleen afgesproken tijd was helaas niet na gekomen 1 1/2 uur te laat

netjes geholpen

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.