Snel en behulpzaam!

De container kwam precies binnen het tijdsblok dat ik had aangegeven. De chauffeur belde mij netjes dat hij voor de deur stond zodat we een goede plek konden kiezen voor de container. Eenmaal een plek gekozen stond binnen 5 minuten de container op zijn plek. Super blij met de service!

vlotte bediening

vlug en snel

Uitermate klantvriendelijk

Chauffeur belde speciaal om af te stemmen hoe hij de bak het dichts bij de ingang van de flat kon neerzetten. Helemaal super!

Prima bak, goede prijs

Helaas niet op de afgesproken tijd/dag geleverd er was wat fout gegaan in de planning. Door een feestdag ertussen dus twee dagen moeten wachten met mn puin.

Goedemiddag Ron, Zoals eerder al telefonisch besproken zijn wij helaas ook niet op de hoogte gebracht door onze leverancier over de fout in de planning. Hadden we dit geweten dan hadden we nog actie kunnen ondernemen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen contact opnemen met onze leverancier om de communicatie te verbeteren. Met vriendelijk groet, Niels Luijben Puincontainershop.nl

Slechte service

Container had ik op een woensdag besteld En vrijdag zouden ze langs komen ! Ik was donderdag al klaar met mijn puin. Maandag zijn ze pas gekomen. Mensen hebben afval erin geggooid en pallet. Ik werdt gebeld en dat ik verantwoordelijk ben en dat ik extra moet betalen! Slaat helemaal nergens op!!! Als jullie nou vrijdag waren gekomen was er ook niks erop gegooid

Beste Hasan, Excuses voor de ontstane situatie. Vanwege de grote drukte op de containermarkt is het afhalen van de container noodgedwongen een werkdag doorgeschoven. Helaas heeft dit er in geresulteerd dat anderen er extra afval in hebben gegooid. We pakken dit op met de betreffende planning om er scherp op te zijn dat containers op de overeengekomen datum zullen worden afgevoerd. Vriendelijke groet, Niels Luijben Puincontainershop .nl

Goed en snel geregeld

Netjes geregeld alleen mail bij bevestiging ophalen zou prettig zijn

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Snel, vriendelijk en behulpzaam

ze hebben kwaliteitsdiensten

Very satisfied. They are fair and always on time.

top service

positief

De chauffeur bracht de container op de afgesproken dag. Vroeg waar we hem het liefst wilden hebben. Hij moest er best wat moeite voor doen om de container over paaltjes heen op de stoep voor de woning aan een doorgaande weg te krijgen. Op deze manier hoefden wij geen meter teveel te lopen om ons puin te storten.

Hele prettige en snelle service

Mijn ervaring met de mensen die de bak komen brengen en halen is heel goed; zij nemen de tijd om de bak te plaatsen waar jij dat wilt, ook al is het wat lastig.

Niet volgens afspraak

Prima container maar werd wel 3 dagen te laat opgehaald!!!

Gewoon goed.

Vriendelijk en accuraat.

Blij met puin container. Heerlijk van al mijn niet gebruikte troep af.

Prima op tijd geleverd en opgehaald

Na bestelling correct geleverd en opgehaald

Wat het beloofd

Niks aan te merken

top service op tijd en flexibel!

top service op tijd en flexibel!

Netjes neer gezet aardige man

Super mooi op tijd geleverd

Super op tijd geleverd en ook netjes opgehaald.

Goede prijs en goede service

Goede prijs en goede service

Ik word heel blij als mijn huis is opgeruimd

Container op juiste dag geplaatst. Verzoek tot verlenging zo geregeld en geen probleem. Container op afgesproken dag weer opgehaald. Heerlijk. Huis opgeruimd.

Binnen 1 dag geregeld!

Donderdag gevraagd, vrijdagmorgen mooi op tijd gewisseld.

Vriendelijk en geen gedoe

Prima service van puincontainershop. De bestelde bak werd netjes op tijd afgeleverd en op de door mij verzochte manier geplaatst, wat betekende dat deze nog omgedraaid werd op mijn verzoek. Dat maakte hem voor mij makkelijker toegankelijk. Chauffeurs zijn bijzonder vriendelijk. De huurperiode van 8 weken versus de prijs maakte dat ik koos voor puincontainershop.

Prima!!

De container werd keurig op de juiste dag gebracht, weliswaar niet op de afgesproken tijd. Maar gelukkig waren we thuis.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.