Snelle, goede en flexibele service

Zie hierboven...zeker aan een ieder aan te bevelen....

Minder dan verwacht

Men was vergeten mijn bestelling te verwerken. Toen de container niet bezorgd werd op het beoogde moment, was daar alle begrip voor. Toen de dag erna deze nog niet was geleverd en ik in de namiddag belde, was het te kort dag om nog wat te regelen voor het weekend. Hoewel ik dat kan begrijpen, logistiek gezien, is er te weinig gedaan om mij daar in tegemoet te komen. Als klusser moet je het hebben van de weekenden en doordat de container die vrijdag niet geleverd kon worden, was mijn eerste sloopweekend weggegooid. En 2x puin door de handen laten laten gaan is ook niet productief. Het kostte mij veel schuiven van klussen om mijn weekend productief te houden. Ik neem de samenloop van de omstandigheden niemand kwalijk en ik kan ook begrijpen dat er geen container wagen speciaal voor 1 klant de weg op zal gaan op vrijdag of zelfs zaterdag, maar het was een onplezierige start van de ervaring met het bedrijf. Daarom dus niet de hogere NPS.

Gewoon een tussenpersoon die geen verantwoordelijkheid neemt

Ze annuleerden de afgesproken tijd vlak na de deadline voor de andere leveranciers, waardoor we 4 dagen verloren.

in een woord geweldig

Met een belletje was alles volgens afspraak geregeld.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt/ beloofd!

Servicegericht, vriendelijk, adequaat, goede prijs, snel, controle telefoontjes, persoonlijk contact, behulpzaam, flexibel en toegankelijk. Wat wil een mens nog meer?!

geweldig

komen afspraken na alles op tijd en volgens afspraak geregeld en afgehandeld grote klasse

op tijd en makkelijke te contacten

De bak kwam op tijd en werd netjes geplaatst,.Heb nx gemerkt van het plaatsen en weghalen ,toppers.

Netjes voor de deur net gezet, ondanks dat mijn bedrijf in het centrum zit.

Lag geen pluisje meer, als wat er misschien naast gegaan of over de container terecht is gekomen, was allemaal weg.

Super service!

Goede service, hele vriendelijke meneer die de container kwam brengen en een goede kwaliteit container.

Dank voor de mooie review, Babette! Gr. Niels Puincontainershop

Bak te laat geleverd

Bak zou tussen 10 en 12 worden neergezet. Staat ook zo in de bevestiging. Ik had vanaf 12 uur hulp geregeld. Bak kwam om 14uur, zonder enige melding over de vertraging. Volgens de medewerkers staat er in de algemene voorwaarden dat het om een voorkeurstijdstip gaat. Ik vond dat zeer onduidelijk want staat niet op de site als je boekt of in de bevestiging. Er was ook zeer weinig inlevingsvermogen voor het feit dat ik nu mensen twee uur voor niks heb betaald om te helpen

Goedemorgen Roos, Spijtig te lezen dat een en ander niet naar wens is gelopen. Onze concullega heeft wegens onvoorziene omstandigheden helaas moeten afwijken van de gevraagde levertijd. Dit is echter niet direct naar ons gecommuniceerd waardoor wij u niet op de hoogte hebben kunnen brengen. Wij zijn momenteel bezig deze onderlinge communicatie te verbeteren en hopen u in de toekomst (nog) beter van dienst te kunnen zijn. Mvg Niels, Puincontainershop.nl

Zoals beloofd

Keurig op tijd

Snel en goed verlopen

In tijdvak geleverd zoals aangegeven En volgende dag opgehaald nadat ik het linkje ervoor gebruikte goed geregeld

Makkelijk geregeld

Het bestellen, en laten afhalen is makkelijk en snel geregeld. Opgeruimd staat netjes !

Container was keurig op tijd op lokatie.

Goed geregeld allemaal en op halen ging ook goed volgens afspraak

Goede breng en haalservice

Moeizame start. Nette afwikkeling.

Ivm vakantieperiode en drukte ging levering en vervangen container niet helemaal van een leien dak. Uiteindelijk is alles wel netjes opgelost waardoor er toch een positief gevoel overheerst.

Goedemorgen, Fijn te lezen dat het toch goed is gekomen! Gr. Niels Puincontainershop.nl

Beste prijs-kwaliteit verhouding die ik kon vinden. Erg tevreden met bereikbaarheid, vriendelijkheid en snelle reactie op vragen.

Bedankt voor deze mooie review, Mala! Gr. Niels Puincontainershop.nl

Snelle mogelijkheid om te leveren

Wij wonen te ver weg voor ze om zelf een container te komen brengen. Maar we werden netjes gebeld dat het uitbesteed werd en hoe laat we de bak konden verwachten.

brengen/ophalen en prijs, oké

Brengen: vroeger dan tijdblok, maar ik had vakantie dus geen probleem. Ophalen (datum opgeven): na het drukken op de ophaalknop gebeurde er niks, 5 keer ingevuld en op die knop gedrukt (geprobeerd in Firefox en Edge). Heb maar gemaild naar het info-adres en na een werkdag was de bak weg. En kreeg een mailtje dat de IT er naar zou kijken. Conclusie: liep niet helemaal soepel, maar de prijs was prima.

Goedemiddag Johan, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat het meeste soepel verlopen is. We hadden inderdaad een probleem met de ophaalknop op de website maar dit is inmiddels opgelost! Met vriendelijke groet, Niels Puincontainershop.nl

zeer goede service en flexibel in ophaal mogelijkheden

geleverd volgens afspraak, had container voor bouwafval genomen en goed weten te vullen. vervolgens is de container volgens afspraak ook weer keurig opgehaald, medewerkers zijn vriendelijk en staan je prima te woord als je vragen hebt.

Goed opgelost

Helaas was de container niet op de afgesproken dag geleverd, maar Botte Visser heeft dit snel en perfect opgelost.

Goedemiddag Patricia, Gelukkig hebben we samen met u een passende oplossing kunnen vinden. Bedankt voor de mooie review en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Botte Puincontainershop.nl

Snel

Snel geleverd en opgehaald. Vriendelijke chauffeur die de bak plaatst waar je hem hebben wilt.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.