Zeer behulpzame chauffeur

Goed service, levering op tijd! Duidelijke website!

Communicatief slecht, container nooit geleverd.

Container is nooit geleverd. Zelf voelde ik dit al aan omdat einde van de dag waarop de container geleverd moest worden deze er nog niet stond. Contact gehad met de planning. Zij vertelde mij dat het goed moest komen om dat de order ‘open’ stond. Container is uiteindelijk niet geleverd. Achteraf ben ik zelfs nog gebeld hierover door chauffeur om de nooit geleverde container op te halen. Enkel excuses mogen ontvangen en zelf onkosten moeten maken doordat ik alles op het laatste moment anders moest regelen.

Geachte heer, Allereerst nogmaals onze excuses dat de container nooit geplaatst is. We streven er naar om altijd op de gewenste dag en tijd de container te plaatsen. Helaas hebben we een fout gemaakt met het inplannen en hebben we de container niet geleverd. Ik vind het erg vervelend dat het zo is verlopen. Uiteraard hebben we het bedrag aan u terug gestort en ik hoor het graag wanneer ik nog iets anders voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Joleen Pfeifer

Alles super goed geregeld en volgens afspraak

Netjes aan de afspraak gehouden snelle afhandeling.

Positief, reageert snel

Via internet besteld, echter op het ingevuld tijdstip was de container er niet. Gebeld. Zou komen, was er einde vd middag. Rest ervaren zonder enig probleem

Puincontainer doet wat het belooft tegen scherpe prijs

Ik heb een aantal containers besteld die elke keer netje de volgende dag werden geleverd

Correct Geleverd en volgens afspraak.

Goede info en correcte levering, ook met de chauffeurs

super netjes en snel geholpen

Er is gedaan zoals belooft en gelijk maar een tweede container besteld. Deze werd keurig op de plaats gezet waar de 1ste stond. Vakwerk en snel geleverd.

Conform afspraak geleverd

Goede prijs, all in

Prima, snel en netjes

Prima geregeld. Alles volgens afspraak. Duidelijke communicatie en geen verrassingen achteraf.

IJzersterke bak, alleen hadden wij ons verkeken op de inhoud.

Goede leer voor de volgende keer!

Snelle levering, vriendelijk personeel.

niet positief

Na een goede eerste ervaring in maar 2020 heb ik weer een bak besteld. De bak, waarvan ik de betaling had verricht, en telefonisch duidelijk een breng en afhaal tijd heb afgesproken ivm winkelgebied, kwam op de afgesproken maandag ochtend niet!!! Terwijl ik 4 man had klaarstaan om de bak te vullen!!! Nu bleek dat de donderdag ervoor de bak gebracht was, en om 11 uur leeg weer opgehaald...en dit zonder mij te contacten..... vreemd... al met al 4 man moeten bekostigen en na een uur weer weg kunnen sturen...

Geachte heer / mevrouw, Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en uw probleem besproken. Wij zijn samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Michael de Jager

uiteindelijk goedgekomen

Jammer dat het bijbestellen mis gegaan was - vervolgens wordt de nalevering ook niet op de juiste afgesproken tijd (datum zelfs) geleverd. Zelf had ik nog nog andere dingen te doen - maar is wel jammer - je verliest toch weer tijd met na-bellen. Bleek een fout te zijn bij de chauffeur - blijkt toch dat we met mensen werken :) Hij vond het erg en stond de volgende dag / ochtend als eerste voor de deur - zoals afgesproken.

Makkelijk

makkelijk, snel en geen probleem

Gewoon goed en betrouwbaar

Fijn en makkelijk te bestellen

Bij telefonische vragen geen lange wachttijd. Personeel doet echt moeite om de klant te helpen. De oplossing is naar tevredenheid. Heb met Rachel en Bert gesproken en ben keurig geholpen. Dank aan beiden.

Op afgesproken tijd gehaald en gebracht, vriendelijk

chauffeur veroorzaakt schade bij ophalen en rijd weg

Vanochtend is de groencontainer via dit bedrijf opgehaald bij mijn bedrijfspand in Voorschoten , de chauffeur en bijrijder hebben hierbij schade veroorzaakt aan een materiaalcontainer die hier naast stond. Direct het bedrijf gebeld en gemaild maar erkennen geen aansprakelijkheid. Opzettelijk doorrijden na schade veroorzaakt te hebben is een misdrijf. ik hoop dat ik deze beoordeling kan aanpassen als e.e.a. alsnog goed geregeld wordt. Gelukkig heb ik 3 getuigen en camera beelden. Inmiddels heb ik een afspraak met de politie om aangifte te doen.

Werd beide keren goed rekening gehouden met de vele bomen in de tuin

Plaatste niet zonder vergunning

Na 4 containers elders te hebben gehad, besloot ik er 1 via Puincontainershop te bestellen omdat deze goedkoper was. Deze wilde men echter niet plaatsen zonder een vergunning van de gemeente. Bij de andere 4 containers was hier geen sprake van. Moet wel opmerken dat de dame van de klantenservice erg vriendelijk was en met me meedacht, maar helaas heb ik de 5e container elders besteld.

goed mooi op tijd

Zeer prettig!

Medewerkers van de klantenservice die verstand van zaken hebben. De bezorger/ ophaler van de container waren vriendelijk.

Container niet op tijd geleverd

Container zou tussen 07:00 en 10:00 geleverd worden. Om 10:30 zelf contact moeten opnemen met de helpdesk om te horen dat vanwege logistieke problemen het later zou worden. Uiteindelijk is de bak rond 12:30 geplaatst.

Geachte heer Timar, Allereerst onze excuses dat de container te laat is geplaatst. We streven er naar om altijd op de gewenste tijd de container te plaatsen. Helaas komt het incidenteel voor dat er zich problemen voordoen op de route. We doen ons uiterste best om dit op tijd te laten weten, maar helaas is dat deze keer niet gelukt. Nogmaals onze excuses. Ik hoop dat de rest van onze dienstverlening wel naar behoren is verlopen. Ik hoor het graag als ik nog iets anders voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Joleen Pfeifer

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.