Snel en goed gehandeld

Heel gemakkelijk via internet betaald en besteld. De container was geleverd op de afgesproken tijd en datum. Ik had het ophalen twee weken later afgesproken maar de container mocht al na een week worden ophaalt. Hiervoor heb ik even gebeld en toen hebben ze hem gelijk op de afgesproken datum opgehaald.

Makkelijk en snel kunnen bestellen, na het weekend gelijk geleverd

Werd keurig door chauffeur gebeld waar ik de container wilde en dacht ook mee top service

perfect geregeld

container kwam op tijd en is goed neergezet . Prijs is goedkoopst mvan allemaal

Afspraak is eenvoudig in te plannen. Container stond keurig geparkeerd toen ik terug kwam van werk. Een weekje later werd hij weer opgehaald. Dit alles zonder enig gedoe.

2 1/2 dag te laat met ophalen

Via deze site puincontainer besteld. Container werd op tijd gebracht en stond ook waar ik aangegeven had hem neer te zetten. Via de site een ophaaldatum ingevuld en de bevestigingsmail ontvangen. Dag na de ophaaldag stond ie er nog. Telefonisch werd mij beloofd dat de container die dag opgehaald zou worden maar dat gebeurde dus niet. Rechtstreeks met het bedrijf gebeld wat de container neergezet had en die gaf aan dat ze er niet aan waren toegekomen en morgen komen. Sta je dan met je gehuurde triplaat.

Uitstekend service en snel

Snel geregeld

Heel eenvoudig te regelen.

Zeer goed bevallen en gaat zoals aangegeven in de instructies op de website en niet duur!!

Container

Container netjes bezorgd en opgehaald volgens mijn wensen.

Drie keer niet op tijd geleverd

We hebben drie keer in 2,5 week 10 m3 bouw/sloop-afval besteld, maar geen van de keren is de container op tijd geleverd. Vervolgens vindt er geen communicatie plaats en moeten we er zelf achteraan bellen. Personeel op de klantenservice is allervriendelijkst. Chauffeur van de eerste container was ronduit onbeschoft.

Bezorgen van de afzetcontainer ging niet helemaal zoals planning!

Op vrijdagochtend een afzetcontainer besteld met de hoop dat het dezelfde dag bezorgd zou worden. helaas kon dat niet, dus op de maandag dan maar. Maandag kreeg ik een e-mail dat de afzetcontainer niet bezorgd kon worden. Ik heb meteen gebeld en ze zouden er alles aandoen om dezelfde dag te bezorgen. Deze kwam er wel, maar pas laat in de middag. Daar ging mijn vrije dag en planning. Anders had ik wel 5 sterren gegeven.

Top!!

Top dienstverlening

Excellent service

Drop off and pick up were just as desired

super systeem

kreeg handigr tips van de chauffeurn over hoe te stapelen, daardoor kon alles in de container.

Zeer goede meedenkende telefoniste

De op tijd geleverde bak op het verkeerde adres afgeleverd. Gelukkig kon de buurman er mee leven. Bij het omwisselen van de bak werd de eerste bak niet meegenomen door de leverancier. De eerste bak was van een andere firma??? Na een hartelijk telefoongesprek us er geregeld, dat de eerste bak de daaropvolgende dag is opgehaald. Verder is de 2e bak op tijd verwijderd.

Op tijd gebracht en netjes geplaatst en binnen en dag weer opgehaald

Op tijd gebracht en netjes geplaatst en binnen en dag weer opgehaald

Betrouwbaar!

Op puincontainer kun je bouwen!

Juiste prijs en uitstekende uitvoering.

Prijs was de laagste van 10 geselecteerden. Tijdsvensters van plaatsing en ophaling waren uitstekend

good service

reliable company

Super makkelijk en snel geregeld.

Duidelijk en snel contact, niets op aan te merken. Volgende klus weer.

Een bak gehuurd via de website. En werd meteen de volgende dag bezorgd. Was precies op de aangegeven tijd, en werd neergezet zoals het in de mail stond.

Slecht

Je vraagt wissel container,, je krijgt lege container en ze laten de oude container staan! Heel erg slecht en als je belt nemen ze niet op zodra ze weten wie je bent!

Snel en vriendelijk

Snel, vriendelijk, makkelijk online te regelen. En chauffeur Jos is een topper!!

Snelle plaatsing

Snel en vriendelijk

Doen wat ze zeggen.

Correcte aflevering en ophaal van een afvalbak. Ben zeer tevreden.

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.