Veel te laat, later dan het 3 uurs tijdvak!

Op zich kan ik leven met een tijdvak van 3 uur, de container zou op maandag tussen 07:00 en 10:00 gebracht worden. De aannemer kwam om 8 uur, moest nog wat voorbereidend werk doen, dus geen paniek. De container zou voor 10 uur en dus ruim op tijd arriveren. Maar om 10:15 was de aannemer klaar met de voorbereidingen en wilde toch wel graag aan de muur beginnen welke gesloopt diende te worden. Maar : GEEN container. Bellen maar, de dame aan de telefoon kon me niks vertellen en wist aanvankelijk niet eens bij wie onze container was uitbesteed in Den Haag. Vele telefoontjes verder, en na diverse malen gewezen te zijn op hun voorwaarden werd er een container gebracht om 11:40.

Makkelijk geregeld en snelle service.

Alles is snel en makkelijk te regelen via de website.

Perfecte service!

De container was letterlijk binnen enkele muisklikken geregeld. De container werd op de afgesproken dag, binnen de afgesproken tijd, op de oprit neergezet. Ook het ophalen verliep probleemloos.

Heel goede ervaring!

Ik had eerst een te grote container geboekt. Zonder problemen kon ik hem omboeken voor een kleinere container en het geld werd onmiddellijk retour gestort. Een heel vriendelijk telefonisch contact gehad. Goede adviezen.

Good price, fast delivery, friendly workers.

Good price, fast delivery, friendly workers

Goede plaatsing ondanks het smalle straatje, en gewoon helemaal top!

Goedkoop, flexibele plaatsingsdata (later opgeven ophaaldatum), vakkundig geplaatst ondanks de smalle straat waar ik woon, en ook weer netjes opgehaald. Helemaal top!

goede levering van de afgesloten container

Ik heb een goede ervaring met de puincontainershop. De container is op tijd geplaatst en weggehaald door de dienstdoende chauffeur. indien er weer een container nodig is zal ik het weer bij dit bedrijf bestellen. goede prijs vergeleken met anderen.

Super snel geregeld!

Woensdag op de heldere website besteld, de volgende ochtend voor 8 uur stond ie er al. Aangegeven dat de container ivm overlast omgeving voor het weekend gehaald moest worden en vrijdagochtend voor 8 uur was ie al weer weg. Gelukkig wel tijd gehad om de bak te vullen.....

Top geregeld !

Perfect op tijd geplaatst en afgehaald, prima verlopen en zeer scherpe prijsstelling.

….

Goede service, had een 3 kub besteld maar bedacht me later ik heb een zes kub nodig. Ik kon dit telefonisch doorgeven en de volgende dag stond er een zes kub op de afgesproken tijd. Toppie.

X

Kleion beetje better website alsjublieft.

Prima, binnen 24 heb ik een container naar wens gekregen.

Binnen 24 uur een container naar wens gekregen. Het afhalen ging communicatief iets minder Prijs was redelijk te noemen maar als nog een 8 als cijfer, ivm het plaatsen en ophalen van de verwachte container.

Goed georganiseerd

Komt afspraken na is precies op tijd

Gewoon ideaal!

De container was op zeer korte termijn te regelen. Daarna perfect geplaatst volgens afspraak en 8 weken beschikbaar! Even inloggen en aangeven dat ie opgehaald kan worden als je 'm vol hebt... Wat wil je nog meer? Een stuk gemakkelijker en goedkoper dan met een aanhanger naar de stort rijden..

Alles volgens afspraak met een scherpe prijs

Heel tevreden

Een container bestellen is net zo makkelijk als een pizza bestellen. Je kiest op de site de container die je moet hebben, en plant een datum in voor afleveren. Ze brengen hem en je mag er 6 weken over doen om hem vol te maken. Toen de container bij ons vol was had ik eerst vrees dat het lang zou duren voordat hij werdt opgehaald maar binnen 2 dagen was hij weg en dat in de zomer vakantie echt top!!!!👌🏻

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Container bestelt, voor 15:00 uur volgende dag geplaatst, zelfs bevestigingsmail gehad. Container zou volgende dag tussen 07:00 en 10:00 geleverd worden. Natuurlijk werklui ingehuurd voor een zware klus. Helaas de dag erna pas om 09:00 uur een mail gekregen dat de container niet geplaatst kon worden. Telefonisch contact opgenomen met zeer onvriendelijke dame en totaal niet meedenkend. Gevolg annulering en op het geld moet je wachten. AUB mensen, ga in godsnaam naar een concurrent want dit is een waardeloos bedrijf.

goed en snel geregeld

De container werd snel geleverd. Ideaal dat je zelf in kunt plannen wanneer er bezorgd en opgehaald wordt.

Goede prijzen keurig op tijd, niks op aan te merken

Slechte planning en communicatie

Ophaalafspraak is tot 3 maal toe niet nagekomen. Steeds als dit gebeurde gebeld naar het algemene servicenummer waar het opnieuw ingepland werdt en ik middels een terugbelverzoek zou worden teruggebeld met uitleg waarom een en ander was mis gegaan, echter geen enkele keer netjes terug gebeld

Service kan beter!

Ik ben niet tevreden over het ophalen en brengen. Je kunt zelf een tijdstip kiezen en daar houden jullie je ook niet aan tussen 7.00/10.00 ochtend en dan komen jullie pas om 16.00 de container plaatsen. Het ophalen v d container had ik doorgegeven op de gewenste dag dinsdag nou dinsdag avond stond de container er nog na telefonische contact kreeg ik te horen dat de planning heel erg druk was. De volgende dag werdt het opgehaald aan het einde van de dag. Waar wij van baalde is dat je gewenste dag of tijdstip wat je aangeeft geen garantie geeft dat het ook echt wordt gebracht of opgehaald.

Goede service.

Het verzoek om de container om te draaien was geen probleem. Super service.

Makkelijk en snel

Vandaag besteld de volgende dag geleverd en zo ook met het afvoeren.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.