Snel en volgens afspraak

Goede service, alles volgens afspraak Geen toestanden bij eerder ophalen

Klantonvriendelijk

Afspraak was dat gebeld werd 1/2 uur voor plaatsing van de container. Er werd echter niet gebeld, toevallig was ik op tijd voor het lossen van de container. Deze kan worden geplaatst in een parkeervak haaks op rijrichting. Aan de chauffeur gevraagd de lage kant aan de voorkant te zetten, dit was niet mogelijk. Tenzij we € 25 extra zouden betalen zoals aangegeven zou zijn op de website. Dit kan ik echter niet vinden op de website. Afspraak was dat container maandag werd opgehaald, maar dit gebeurde niet. Maandag avond mail gestuurd met bovenstaande ervaring en verzoek de container dinsdag weg te halen. Geen enkele reactie meer ontvangen.

Top service!

We kregen een positieve ervaring!

Perfect service

Container was afgeleverd paar uur voor verwacht tijd Ok retour was zoals afgesproken. Jammer dat terugleveren in een week ( bij verhuur was 3 weeken afgesproken) niet een korting oplevered . Veder prima service.

Betaalbaar en betrouwbaar

Snelle service, betrouwbaar en niet onbelangrijk betaalbaar!

Makkelijk

Gemakkelijk bestellen, snelle levering volgens afspraak

Bestelde container is niet gekomen

Container besteld, ook gebeld, zou komen. Door admin fouten bij jullie of jullie leverancier, is tie niet gekomen. Kon ook niet geholpen worden met een alternatief. Geld is wel netjes terug gestort, maar uiteindelijk moet ik nu wel zelf het puin (dat de aannemer maar in zakken in de achtertuin heeft laten staan bij gebrek aan een container) straks zelf een nieuwe container in tillen.

Ze staan snel klaar en de wissel van de containers gaat zoals het hoort!!!!

Heel snel geleverd, en zoals ik omschreven had hebben ze hem geplaatst

Goedkoper dan de rest en je krijgt hetzelfde product zonder gezeur. Ik zou telefonisch bestellen ook mogelijk maken d.m.v. een betaallink te sturen.

Container levering top

Alles prima geregeld. Via de site bestelling gedaan, ging makkelijk. Toen ik later nogmaals op de site keek, kreeg ik een pop up, bij invullen krijg je dan 5% korting. Ik heb mail gestuurd, er werd gezegd dan volgende bestelling de korting alsnog zou krijgen. Echter ben zal ik waarschijnlijk nooit weer een container nodig hebben. Mijn replay is genegeerd, dit vind ik vervelend. Tip: stuur dag voor de levering nog even bevestiging, wij komen morgen, zodat de klant weet dat alles goed komt.

Het is goed afspraken maken voor het plaatsen en halen van een container

Ik heb tijdens de verbouwing in totaal 3 containers nodig gehad. Helaas liep de levering van container nummer 2 een dag vertraging op, maar dat is verder netjes geregeld.

Goede service, levering volgende dag

Prima service en makkelijk te regelen.

Bestelling was makkelijk, de eerste lege bak werd een paar uur eerder geleverd dan afgesproken. Gelukkig was ik op locatie om de bak te ontvangen. De wissel ging exact zoals gepland. Top service!

Geen gehoor

Al meerdere malen gevraagd container op te halen zou de 13e opgehaald worden De 18e stond hij nog in de straat Ik bestel hier nooit meer

slechte omschrijving ik had geen datum ingevujd voor het ophalen van de cotainer en dat is jammer

ik zit nog met afval wat ik niet meer kwijt kan de container is zonder overleg weggehaald wand ik hat geen datum ingevuld voor het weghalen van de container. en dat is jammer. de rest is goetgegaan.

Bereikbaar & snelle communicatie

Heb dit bedrijf geselecteerd omdat het een familiebedrijf is. Dit merkte je in de betrokkenheid bij vragen beantwoorden en snelle antwoorden/ oplossing toen de bak een dag later (zonder communicatie = halve ster aftrek) werd opgehaald.

De container werd op de juiste plaats op het juiste moment door een vriendelijke man geplaatst.

Makkelijk te bestellen

Simpel en snel online geregeld.

Keurig en op afgesproken tijd geleverd en opgehaald.

zeer fijne zaak

makelijk gevonden op internet en snel geregeld .was een zeer positieve ervaring en ben heel vriendelijk behandeld door de chauffeurs.kan het zeker aanbevelen.

Snel en vriendelijk

Container aangevraagd en een snelle levering. samen met de chauffeur de positie bepaald en de container geplaatst. Daarna nog contact gehad met het kantoor over wat er wel en niet in mag. Er werd meteen opgenomen en een duidelijk antwoord gegeven. De container was eerder vol dan verwacht en het eerder ophalen was ook geen probleem.

Erg fijn!!

Vriendelijke man die de container kwam bezorgen…

Gemakkelijk en voordelig

Snel aangevraagd en heel eenvoudig weer een ophaal datum ingeven.

Erg tevreden over Puincontainershop.nl

Bestellen ging eenvoudig, scherpe prijs en veilig betalen. De volgende dag stond de container al voor de deur op het afgesproken tijdstip. Netjes en vriendelijk geholpen door de chauffeur. Top bedrijf! Volgende container bestel ik weer bij jullie.

Netjes op tijd geleverd

Ze waren keurig op tijd. Ik kreeg zelfs een 6m3 ipv een 3m3 omdat ze die even niet hadden. Goed geregeld en op tijd weer op gehaald

1e container snel geleverd, 2e kwam een dag te laat

De 1e container werd snel geleverd en netjes op tijd opgehaald. De 2e container was 'vergeten' en werd pas een dag later bezorgd, erg jammer

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.