Drie keer niet op tijd geleverd

We hebben drie keer in 2,5 week 10 m3 bouw/sloop-afval besteld, maar geen van de keren is de container op tijd geleverd. Vervolgens vindt er geen communicatie plaats en moeten we er zelf achteraan bellen. Personeel op de klantenservice is allervriendelijkst. Chauffeur van de eerste container was ronduit onbeschoft.

Bezorgen van de afzetcontainer ging niet helemaal zoals planning!

Op vrijdagochtend een afzetcontainer besteld met de hoop dat het dezelfde dag bezorgd zou worden. helaas kon dat niet, dus op de maandag dan maar. Maandag kreeg ik een e-mail dat de afzetcontainer niet bezorgd kon worden. Ik heb meteen gebeld en ze zouden er alles aandoen om dezelfde dag te bezorgen. Deze kwam er wel, maar pas laat in de middag. Daar ging mijn vrije dag en planning. Anders had ik wel 5 sterren gegeven.

Top!!

Top dienstverlening

Excellent service

Drop off and pick up were just as desired

super systeem

kreeg handigr tips van de chauffeurn over hoe te stapelen, daardoor kon alles in de container.

Zeer goede meedenkende telefoniste

De op tijd geleverde bak op het verkeerde adres afgeleverd. Gelukkig kon de buurman er mee leven. Bij het omwisselen van de bak werd de eerste bak niet meegenomen door de leverancier. De eerste bak was van een andere firma??? Na een hartelijk telefoongesprek us er geregeld, dat de eerste bak de daaropvolgende dag is opgehaald. Verder is de 2e bak op tijd verwijderd.

Op tijd gebracht en netjes geplaatst en binnen en dag weer opgehaald

Op tijd gebracht en netjes geplaatst en binnen en dag weer opgehaald

Betrouwbaar!

Op puincontainer kun je bouwen!

Juiste prijs en uitstekende uitvoering.

Prijs was de laagste van 10 geselecteerden. Tijdsvensters van plaatsing en ophaling waren uitstekend

good service

reliable company

Super makkelijk en snel geregeld.

Duidelijk en snel contact, niets op aan te merken. Volgende klus weer.

Een bak gehuurd via de website. En werd meteen de volgende dag bezorgd. Was precies op de aangegeven tijd, en werd neergezet zoals het in de mail stond.

Slecht

Je vraagt wissel container,, je krijgt lege container en ze laten de oude container staan! Heel erg slecht en als je belt nemen ze niet op zodra ze weten wie je bent!

Snel en vriendelijk

Snel, vriendelijk, makkelijk online te regelen. En chauffeur Jos is een topper!!

Snelle plaatsing

Snel en vriendelijk

Doen wat ze zeggen.

Correcte aflevering en ophaal van een afvalbak. Ben zeer tevreden.

Hoe snel dit geregeld was, echt perfect!

Container regelen was zeer makkelijk. Doordat de maten er bij stonden kon ik gemakkelijk een inschatting maken hoe groot hij moest zijn. Hij zou tussen 12-14 geleverd worden maar stond er al toen ik om 11:00 aankwam. Dat kwam zeer goed uit want dan konden we meteen van start! (Opruimen huis van moeder die naar een verzorgingshuis is). Hij stond op de gevraagde plek en met de lage kant richting het huis. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon gehad. Ophalen ook in een dag geregeld. Absolute aanrader!

Ik had meerdere container bedrijven bekeken in de buurt, puincontainer shop.nl waren niet duur, duidelijke uitleg wat er wel en niet in welke vontainer mocht, staat goed beschreven. Dag van plaatsing werd ik goed op de hoogte gehouden welk tijdvak, ze zouden komen. En bij het plaatsen werd er mee gedacht waar hem te zetten, om zo min mogelijk vanuit huis er naar toe te moeten sjouwen.

Perfect geregeld!

Het bestelling ging soepel, de levering ging vlot. De container was keurig op tijd en de chauffeur was een vriendelijke man... Over het ophelan kan ik nog niets zeggen, dat moet nog gebeuren maar tot nu toe super tevreden!

Netjes en correct geregeld

Enige min-puntje. We hadden hem ‘s middags gevraagd en hij kwam ‘s ochtends. Toen ik belde of de container die er stond voor ons was; werd er gezegd dat het alleen een verzoek was ‘s middags. Je kan net zo goed geen rijd invullen omdat ze toch komen wanneer het hun uit komt. Verder alles keurig

Zeer goede service

Heel eenvoudig een container bestellen. De container werd tijdig gebracht en op een aangewezen plaats gezet. Schone container. Goede huurprijs.

Ik heb nu voor de 2de keer een container gehuurd en qua service en prijs prima!

Er is een reden dat ik een tijdsvak kies (ochtend of middag), in dit geval de ochtend en vervolgens wordt de container rond 16.00 uur geleverd, waardoor de werkzaamheden niet door kunnen gaan en mijn personeel een aantal uren niets kan doen waar ik wel voor betaal. Dit wordt dan een dure kwestie. De 1ste container werd wel netjes volgens afspraak in de ochtend geleverd. Misschien is het overmacht geweest, dus ik probeer het volgende keer nogmaals. Daarom op dit moment mijn keuze op 'aanbeveling ja' gezet.

prima service

Container werd gebracht en gehaald conforme afspraak. prima

Bedrijfsgegevens

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

088 080 9040

[email protected]

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.