Duidelijke website en communicatie

Prima prijs snel geregeld top service

Prima website, goede prijzen en levering als afgesproken.

handig en snel

gemakkelijk te bestellen en de bak staal snel voor de deur. Top service!!

goede service

goede service en goede planning

Puin weg zonder zorgen

Online besteld, ben nog even gebeld om zeker te weten dat ze hem goed neerzetten en verder afgehaald zonder zorgen. Top service!

goede service

container was stipt op de afgesproken tijd zeer goede service zowel de levering als het weghalen.

vriendelijk, snel, serieus

Ze komen overal op tijd.

Top geregeld

Container netjes afgeleverd. Keurige chauffeur. Ook het ophalen ging top. Wederom een keurige chauffeur. Het regelen via de website was eenvoudig.

Ik ben zeer tevreden

Snel en correct geleverd

Top geregeld, snel en flexibel!

Leuk om te zien dat ook vrouwen een container kunnen verwisselen :) ik was te laat met inplannen maar toch lukte ze het om ons er tussendoor de plannen. Super fijn!

Goede en snelle dienstverlening, met uitsluiten behulpzame en vriendelijke mensen.

Goed contact en snelle levering. Container was net iets te hoog beladen, samen eruit gekomen. Ik raad het iedereen aan, goede prijs

Gemakkelijk te regelen

Gewoon goed

Supper simpel

Super simpel snel en makelijk besteld bezorger belde aan om te vragen naar de parkeerplek waar hij moest komen en zetten em netjes neer zodat ik alles er makelijk naar toe kreeg top gewoon

Alles ging perfect

Alles in de puntjes geregeld

Overzichtelijke site, goed geregeld met ophaal-aflever datums. En scherpe prijzen.

Geweldig snelle levering en behulpzame medewerker

Ik vind het erg prettig dat de levering snel was en dat ik de vrijheid heb om de container 8 weken te hebben staan. Ik zal zeker weer gebruik maken van hun diensten als ik een container nodig heb.

bouwafvalcontainer

snel levering, alles volgens planning!

Een keuze die ik zonder na te denken nog een keer zal maken, perfect gewoon.

Een vriendelijke en vakkundige chauffeur stond om 06:55u keurig op de stoep en zette in overleg de container op de gevraagde plek. En bij het ophalen is het netjes gegaan, dus ik kan deze service aan iedereen aanbevelen.

- mooi op tijd geleverd en opgehaald - in overleg netjes geplaatst - telefonisch goed bereikbaar voor vragen - denken goed mee in oplossingen passend bij behoefte

makkelijk en snel

korte lijntjes en snel geregeld

Gemakkelijk en goed

Gewoon uitstekend, ook qua prijs!

Top service. Zeer behulpzaam aan de telefoon en de container werd ook nog eens met een dag geleverd.

Snel geleverd, vriendelijk personeel en weer op tijd opgehaald

Snel geleverd, vriendelijk personeel en weer op tijd opgehaald

Makkelijk en snel

De bestelling gaat heel vlot via de website. Prijzen zijn marktconform, er zit niet veel verschil tussen de verschillende aanbieders. Het maken van een afspraak voor het weer ohalen gaat ook zeer eenvoudig.

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.