Snelle levering, vriendelijk personeel.

niet positief

Na een goede eerste ervaring in maar 2020 heb ik weer een bak besteld. De bak, waarvan ik de betaling had verricht, en telefonisch duidelijk een breng en afhaal tijd heb afgesproken ivm winkelgebied, kwam op de afgesproken maandag ochtend niet!!! Terwijl ik 4 man had klaarstaan om de bak te vullen!!! Nu bleek dat de donderdag ervoor de bak gebracht was, en om 11 uur leeg weer opgehaald...en dit zonder mij te contacten..... vreemd... al met al 4 man moeten bekostigen en na een uur weer weg kunnen sturen...

Geachte heer / mevrouw, Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en uw probleem besproken. Wij zijn samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Michael de Jager

uiteindelijk goedgekomen

Jammer dat het bijbestellen mis gegaan was - vervolgens wordt de nalevering ook niet op de juiste afgesproken tijd (datum zelfs) geleverd. Zelf had ik nog nog andere dingen te doen - maar is wel jammer - je verliest toch weer tijd met na-bellen. Bleek een fout te zijn bij de chauffeur - blijkt toch dat we met mensen werken :) Hij vond het erg en stond de volgende dag / ochtend als eerste voor de deur - zoals afgesproken.

Makkelijk

makkelijk, snel en geen probleem

Gewoon goed en betrouwbaar

Fijn en makkelijk te bestellen

Bij telefonische vragen geen lange wachttijd. Personeel doet echt moeite om de klant te helpen. De oplossing is naar tevredenheid. Heb met Rachel en Bert gesproken en ben keurig geholpen. Dank aan beiden.

Op afgesproken tijd gehaald en gebracht, vriendelijk

chauffeur veroorzaakt schade bij ophalen en rijd weg

Vanochtend is de groencontainer via dit bedrijf opgehaald bij mijn bedrijfspand in Voorschoten , de chauffeur en bijrijder hebben hierbij schade veroorzaakt aan een materiaalcontainer die hier naast stond. Direct het bedrijf gebeld en gemaild maar erkennen geen aansprakelijkheid. Opzettelijk doorrijden na schade veroorzaakt te hebben is een misdrijf. ik hoop dat ik deze beoordeling kan aanpassen als e.e.a. alsnog goed geregeld wordt. Gelukkig heb ik 3 getuigen en camera beelden. Inmiddels heb ik een afspraak met de politie om aangifte te doen.

Werd beide keren goed rekening gehouden met de vele bomen in de tuin

Plaatste niet zonder vergunning

Na 4 containers elders te hebben gehad, besloot ik er 1 via Puincontainershop te bestellen omdat deze goedkoper was. Deze wilde men echter niet plaatsen zonder een vergunning van de gemeente. Bij de andere 4 containers was hier geen sprake van. Moet wel opmerken dat de dame van de klantenservice erg vriendelijk was en met me meedacht, maar helaas heb ik de 5e container elders besteld.

goed mooi op tijd

Zeer prettig!

Medewerkers van de klantenservice die verstand van zaken hebben. De bezorger/ ophaler van de container waren vriendelijk.

Container niet op tijd geleverd

Container zou tussen 07:00 en 10:00 geleverd worden. Om 10:30 zelf contact moeten opnemen met de helpdesk om te horen dat vanwege logistieke problemen het later zou worden. Uiteindelijk is de bak rond 12:30 geplaatst.

Geachte heer Timar, Allereerst onze excuses dat de container te laat is geplaatst. We streven er naar om altijd op de gewenste tijd de container te plaatsen. Helaas komt het incidenteel voor dat er zich problemen voordoen op de route. We doen ons uiterste best om dit op tijd te laten weten, maar helaas is dat deze keer niet gelukt. Nogmaals onze excuses. Ik hoop dat de rest van onze dienstverlening wel naar behoren is verlopen. Ik hoor het graag als ik nog iets anders voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Joleen Pfeifer

Slechte levering en slechte communicatie

Ik heb hier al teveel woorden aan vuil gemaakt per mail. De dame aan de tel was overigens zeer netjes maar zij werd ook bedonderd door de plannings afdeling. Na een ochtend heen en weer bellen is mij uiteindelijk 50% korting aangeboden. Hierdoor heb ik wel 2 afspraken moeten afzeggen en kon ik niet op tijd zijn bij het feestje van mijn eigen dochter. Echt heel bijzonder hoe slecht dit intern is opgepakt en afgehandeld. Graag hoor ik ook hoe en wanneer jullie de 50% gaan crediteren. De gegevens zijn bekend Roland 06-43818119

Alles perfect

Snel geleverd, afgemeld en volgende dag opgehaald

Alles top geregeld

Bak op tijd geleverd en op tijd opgehaald. Ben erg tevreden

Prima snelle service

Snelle levering en ophaalservice.

Goede afhandeling annuleren bestelling

Container besteld en deze geannuleerd. Snelle afhandeling en terug storten van het geld.

Goed, optijd

Alleen ophalen had eerder gemogen. Ik kon op de website alleen twee dagen later kiezen

Na een goed gesprek alles netjes geregeld

Nadat ik een container voor niesmts had vestekd moest ik eerst het volledige bedrag gaan betalen, maar na ren goed gesprek is puincontainershop mij toch tegemoet gekomen en hebben zij alles netjes afgehandeld met mij.

Alles goed en snel geregeld!

Alles ging erg snel en gemakkelijk. Er werd netjes van te voren gebeld en de juiste vragen werden gesteld. Erg tevreden over de geleverde service.

Container voor niets gehad

Nadat ik per ongeluk een verkeerde container had besteld (groen ipv grond) heb ik contact opgenomen en gevraagd voor een prijsreductie. Ik snap als ik het transport moet betalen van de container en misschien een paar dagen een huur bedrag moet betalen, we hebben het grootste deel terug gekregen. Top geregeld.

Inmiddels hebben wij contact opgenomen met de besteller en hebben wij de juiste oplossing gevonden.

Het is erg belangrijk

Zonder container kon ik mijn tuin niet op kunnen ruimen

Container niet gebracht op aangegeven tijdvak

Container zou in de middag gebracht worden, maar dat konden jullie niet waarmaken. Toen zou er een uur van te voren gebeld worden zodat we nog naar het adres konden komen voor instructies. Is ook niet gebeurd. Er is wel gebeld, maar toen stond de chauffeur al voor de deur.

Na bestelling heeft Puincontainer mij dezelfde dag gebeld, om aan te geven dat door drukte niet op mijn gewenste datum kunnen leveren. Het kon wel de volgende dag. Puincontainers heeft netjes in aangeven tijd en dag de container gebracht en opgehaald. Ook goede prijs...., Goede services...,

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.