Snelle levering en ophalen!

Goed volgens afspraak. Aan te raden.

prima!

container keurig op tijd en op de aangegeven plaats geleverd.

Snel met levering, goedkoop, je mag iets meer afwijkende producten deponeren.

Voor mij een goede services, snel, goedkoop. in een zin. Iets meer afwijkende producten deponeren.

top geregeld keurig gebracht en opgehaald

x

Reserveren en containerwisselen ging makkelijk, laatste chauffer vond ik onkundig

3x kundige chauffeurs gehad maar de 4e vond ik onkundig. De stempelplaten werden niet gebruikt waardoor ze door de tuintegels zakten en kapot maakte. Toen ik ernaar vroeg zei hij 'owja die heb ik, mijn fout'. Daarnaast schommelde de bak fors tijdens zowel het verplaatsen als het wegrijden. Die laatste chauffeur wil ik niet nog een keer. De voorgaande waren OK. Website ervaring was prima. Overzichtelijk, afspraken worden nagekomen en bij vragen wordt er gebeld.

Ik bestel een bak op internet, goede communicatie en levering, ook ophalen top!

Gewoon doen!

Goede service en makkelijk te boeken

Fijne communicatie en goed te bereiken. Verder ook prettig online omgeving om te boeken

netjes en snel voor elkaar gemaakt

top geregeld

Levering van de container op tijd.

Duidelijke site Levering volgens afspraak

Simpel en Super

opdracht goed plaatsen en verder geen zorgen meer. Zo simpel is het. Super

Positieve erbaring tot nu toe

Top!!!

Snel online geregeld en zeer flexibel met het ophalen van de container!

Slechte beurt.

Op 31 oktober wissel container. Mopperende chauffeur vanwege plek container. Voorgaande 3x keer was geen probleem met deze plek. Optillen volle puincontainer ging te snel waardoor deze slingerde en voorgevel huis raakte. Beschadigde steen in voorgevel.

Bak kwam veel te vroeg wat we niet afgesproken hadden.

Op zich was de container snel geregeld. Alleen moet je aangeven welk tijdsbestek ze hem kunnen leveren. En daar is niks mis mee. Maar als je aangeeft vanaf 12 uur de bak te komen leveren en ze staan al om 8 uur voor de deur dat is niet handig. Zeker niet als er niemand aanwezig is op het adres waar de bak moet komen te staan. Sterker nog de sleutel kregen we pas om 10 uur!!

Goed en snel geregeld

Netjes 15 minuten van te voren gebeld dat ze er aankwamen.

GOED

levering conform afspraak, eerder ophalen geen probleem, dik tevreden!

Levering was te vroeg dan gevraagd. Gelukkig haddan ze gebeld dat ze over een halfuur kwamen. En gelukkig was ik thuis gaan werken ipv op kantoor.

Opgeruimd staat inderdaad netjes!

Snelle levering, goede afhandeling

Super geregeld

lekker opgeruimd! en heel vriendelijk bezorger!

Snel geleverd, aardige bezorger, en snel weer opgehaald. ;)

Onbetrouwbaar

Ik had al een voorgevoel toen ik een aantal reviews las dat als je pech hebt en ze komen niet op de afgesproken dag, dat het dan een ramp wordt. En dat klopt, afgesproken dag, zijn ze niet gekomen (4 uur gewacht!), vervolgens proberen ze het niet eens op te lossen. Helemaal niet klantvriendelijk of oplossingsgericht.

nog geen bak ontvangen

geen ervaring

Eenvoudig te bestellen en betrouwbaar en snelle levering

De houtcontainer was eenvoudig te bestellen; Het was prettig om vooraf aan te geven op welk dagdeel de container geleverd moest worden, en daarna opgehaald. Levering en retour werden snel en op de afgesproken dag uitgevoerd.

Makkelijk alles online te regelen

Online alles makkelijk te regelen, alleen kwam de container een dag eerder dan afgesproken. Maar dat was in mijn geval geen probleem

Topservice

Snelle levering en ophaalservice, vriendelijke mensen aan de telefoon

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.