Topservice

Snelle levering en ophaalservice, vriendelijke mensen aan de telefoon

Container te laat geleverd

Container dag later geleverd dan afgesproken. Hoewel er een dag van tevoren nog telefonisch bevestigd is dat de container op de gevraagde datum geleverd zou worden

Simpel, netjes, snel.

Uitstekende snelle service.

Top organisatie

Komen de container op de afgesproken tijd brengen en zetten hem netjes neer waar je de container graag wilt hebben. We zijn heel erg tevreden. Hebben 3 containers gehad en allemaal even netjes en vriendelijk personeel. Bedankt voor de goede zorgen.

snel gebracht en weer weg gehaald

Goede prijs, goede communicatie, goede afhandeling

Na wat googlen en vergelijken terecht gekomen op de duidelijke website van puincontainer shop. De bestelling is soepel verlopen. Met aflevering werd er netjes een half uur van te voren gebeld en de container werd door een vriendelijke man afgeleverd. Een week later zat de container al vol en kon ik vrij simpel online een gewenste datum doorgeven voor het ophalen. Ook op die afgesproken dag werd ik netjes een half uur van te voren gebeld en werd de container door 2 vriendelijke mannen weer opgehaald. Wij zijn tevreden en hebben een goede ervaring met puincontainer shop!

Prima service! Snel en goed geleverd.

Ze reageren snel, komen op tijd en zetten hem precies neer waar gevraagd, dus zou ze zeker aanraden.

Super goede service

De container staat er op tijd, de afhaal datum werd niet aangehouden, maar na 1 belletje werd de container direct opgehaald!

Komen afspraken niet na

Container besteld voor een bepaalde datum om vervolgens te horen dat ze die niet na gaan komen. Zou nooit meer via hun bestellen. Wil er wel van op aan kunnen dat ik de container heb wanneer ik dit wil

perfecte service

afgesproken wanneer brengen en ophalen perfect gedaan. zou jullie zo weer bestellen als het nodig is

prima service voor een prima prijs

Niets op aan te merken

Snel en vriendelijke

Snel en volgens afspraak

Top geregeld

TOP

Aangeraaden

Snel, duidelijk alles heel goed geregeld.

Netjes op tijd en netjes geplaatst

Netjes op zijn plek gezet waar ik had gevraagd

Prima bedrijf duidelijke website en goede prijs

10 bakken laten komen Chauffeur moest de bak op lastige plaatsen neerzetten. Top geregeld

vlotte levering

De container staat er nog, is vlot geleverd

Zoals afgesproken

Prima container met goede aflevering

De container kon ik heel gemakkelijk bestellen en werd op de dag zelf netjes afgeleverd en goed geplaatst. Hierdoor kon ik mijn klinkers netjes opruimen. Helaas werd de container niet op de dag dat hij opgehaald zou worden ook opgehaald. Ook geen melding dat het een dag later zou worden dus was alles onduidelijk. Toen men de volgende dag de container heeft opgehaald ook niet even aangebeld met de mededeling dat hij wordt meegenomen. Dat lijkt mij toch het minste, zodat de klant weet dat alles in orde is.

Goed geregeld. Fijne service.

Website t.a.v wisselen mag iets gebruikersvriendelijker.

Snelle.en keurige service!

Goede service en communicatie. Zelfs sneller dan afgesproken. Tijdsplanning vanaf 12:00 aangegeven en stond er al om 9:00. (Was onhandig daar waar sleuteloverdracht in ochtend plaats vond) Wel een dag eerder opgehaald dan gepland, dat was juist fijn, eerder van het afval af :)

Super, alleen niet gehouden aan levertijd

Hij staat goed en wij hebben er veel aan. Ik heb hem alleen te vroeg gekregen. Hij zou er om 12.00 staan maar ik kreeg hem tussen 7 en 9 uur in de ochtend.

Voor herhaling vatbaar!!!

Snelle service met bezorgen en de container weer laten ophalen. echt een aanrader en de voordeligste met de prijs!

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.