Prima container met goede aflevering

De container kon ik heel gemakkelijk bestellen en werd op de dag zelf netjes afgeleverd en goed geplaatst. Hierdoor kon ik mijn klinkers netjes opruimen. Helaas werd de container niet op de dag dat hij opgehaald zou worden ook opgehaald. Ook geen melding dat het een dag later zou worden dus was alles onduidelijk. Toen men de volgende dag de container heeft opgehaald ook niet even aangebeld met de mededeling dat hij wordt meegenomen. Dat lijkt mij toch het minste, zodat de klant weet dat alles in orde is.

Goed geregeld. Fijne service.

Website t.a.v wisselen mag iets gebruikersvriendelijker.

Snelle.en keurige service!

Goede service en communicatie. Zelfs sneller dan afgesproken. Tijdsplanning vanaf 12:00 aangegeven en stond er al om 9:00. (Was onhandig daar waar sleuteloverdracht in ochtend plaats vond) Wel een dag eerder opgehaald dan gepland, dat was juist fijn, eerder van het afval af :)

Super, alleen niet gehouden aan levertijd

Hij staat goed en wij hebben er veel aan. Ik heb hem alleen te vroeg gekregen. Hij zou er om 12.00 staan maar ik kreeg hem tussen 7 en 9 uur in de ochtend.

Voor herhaling vatbaar!!!

Snelle service met bezorgen en de container weer laten ophalen. echt een aanrader en de voordeligste met de prijs!

Was goed

Oprijd geleverd en wordt snel geregeld

Snel levering

Snel levering

Snel en mooi geplaatst terwijl ik er niet bij was,

Chauffeur belde me waar ik hem wilde hebben, plaatste hem precies waar ik hem wilde hebben .top

Duidelijk en snel!

Snelle levering duidelijk

Top!!

Snel geregeld, vriendelijk aan de tel en behulpzame chauffeurs.

Goeie service, komen op tijd en zijn meegaand als er flexibiliteit nodig is!

Broken container

I have ordered a closed construction container so no one puts garbage in it when I am not there. The system for closing the container was broken. I called asking to replace it but no answer.

Order failed everywhere

I have ordered an open container for Wednesday to be placed. I called Wednesday to check when is it coming. Thursday I called again and apparently the order did go through and on Monday I am supposed to receive. Today in the morning I receive a closed container even tho I ordered the open one. My workers are waiting for the container for days and the job can't be done Thank you very much

prima op tijd geleverd

het terug halen verliep niet naar wens. Ik had het door gegeven via de computer. Maar ik heb het daarna telefonisch door gegeven omdat ze niet op tijd kwamen. Na mijn telefoontje van vrijdag kwamen ze op maandag.

goede service

brengen keurig op tijd. en halen niet, zou gehaald worden op woensdag om 16.00uur niet opgehaald gebeld. klantenservice ging planning bellen na 30 min weer gebeld, gevraagd wat de status is. blijkt dat de volgende dag als eerste ophaald word. is beetje jammer als het niet lukt waarom niet even een telefoontje. min punt.

Altijd snel antwoord op je vragen.

Snelle levering, snel antwoord op je vraag of dit of dat erin mag. Aleen de container was niet helemaal leeg toen ik hem kreeg met veel natte drap erin. Verder top service.

Keurige dienstverlening; precies wat je verwacht.

Snel en vriendelijk

De container kwam eerder dan de afgesproken tijd, maar de chauffeur was vriendelijk en geduldig. Dacht mee over het plaatsen.

Doen wat er afgesproken is

Grofvuil container van 6m3 werd op de afgesproken dag op de plek neergezet die ik had aangegeven bij het bestellen. Tevens werd deze weer netjes opgehaald op de volgende dag die ik online had aangegeven. Telefonisch contact gehad of ik alles goed had ingevuld en werd zeer professioneel te woord gestaan.

Soepel verlopen, 2de container gehuurd, aanrader

Eerste container mooi op tijd keurig neergezet, terwijl we er niet waren, vervolgens container omgewisseld. Alles zonder problemen en keurig gedaan. Helemaal prima

Top verlopen

De container stond al vroeg krurig op een parkeervak en is ook de volgende dag keurig opgehaald

Komen gemaakte afspraken en reageren snel op mails

supper snel

op tijd met brengen in halen ik was super tevreden

Snelle en juiste levering

Volgens afspraak snelle levering tegen prima prijs.

Komt afspraken na!

Wordt netjes gebeld door de chauffeur, komen optijd!

Stammerkamp 1 1112 VE Diemen

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.