Keurige dienstverlening; precies wat je verwacht.

Snel en vriendelijk

De container kwam eerder dan de afgesproken tijd, maar de chauffeur was vriendelijk en geduldig. Dacht mee over het plaatsen.

Doen wat er afgesproken is

Grofvuil container van 6m3 werd op de afgesproken dag op de plek neergezet die ik had aangegeven bij het bestellen. Tevens werd deze weer netjes opgehaald op de volgende dag die ik online had aangegeven. Telefonisch contact gehad of ik alles goed had ingevuld en werd zeer professioneel te woord gestaan.

Soepel verlopen, 2de container gehuurd, aanrader

Eerste container mooi op tijd keurig neergezet, terwijl we er niet waren, vervolgens container omgewisseld. Alles zonder problemen en keurig gedaan. Helemaal prima

Top verlopen

De container stond al vroeg krurig op een parkeervak en is ook de volgende dag keurig opgehaald

Komen gemaakte afspraken en reageren snel op mails

supper snel

op tijd met brengen in halen ik was super tevreden

Snelle en juiste levering

Volgens afspraak snelle levering tegen prima prijs.

Komt afspraken na!

Wordt netjes gebeld door de chauffeur, komen optijd!

Was op tijd

Uitstekend!

Super goede ervaring met dit bedrijf! Behulpzaam, punctueel en service gericht! Heel blij mee

super

Snelle levering en goed overleg met transporteur, ook het ophalen ging snel en soepel.

Niet goed

Het bestellen en neerzetten van de bak ging goed. Op dinsdag gevraagd of ze hem op willen halen. Dat is op donderdag ingepland. Op vrijdag ochtend gebeld of ze de bak nog kwamen halen want we hadden een feestje in het weekend. Om 3 uur nog een keer gebeld of ze hem wel echt kwamen halen. Toen ben ik niet netjes aan de telefoon behandeld. Nu is het woensdag en de bak staat nog steeds voor de deur.

Snel goed en betaalbaar

Ik had een flinke container nodig. Die werd snel geleverd en weggehaald. Ook goed contact vooraf en bij plaatsing. Prima!

Erg simpel.

Het was makkelijk om de geschikte container te vinden. En ook nog een kortingscode gevonden.

Allemaal plus punten voor deze container service , goed prijs , snel brengen/halen ,alles prima.

Lekker snel met leveren.

Op tijd geleverd, op de door mij gewenste plek en ook weer op de afgesproken tijd opgehaald. Helemaal prima!

snel ,correct ,perfecte service

TOP

Opgeruimd staat netjes

Keurig optijd gebracht , op de plaats die ik wilde .

Zoals beloofd de volgende dag geleverd door een vriendelijke chauffeur en geplaatst waar ik 'm wou hebben

Zeer flexibel en alle vragen snel en goed beantwoordt.

Hele fijne ervaring met huren van een afvalcontainer voor bouw- en sloopafval. Vragen werden altijd vriendelijk en duidelijk beantwoord. Vriendelijke en flexibele chauffeur, en ophaalmoment waren ze ook erg flexibel mee. Topervaring dus, ik zou zeker nogmaals bij ze huren.

Snelle afspraak en goed geregeld

De bak was snel te bestellen en afspraak is afspraak tot nu toe

duidelijke site, makkelijk om een afspraak te maken, afgesproken tijden brengen en halen helemaal nagekomen, vriendelijke chauffeurs.

Geen gezeur, gewoon goed en snel!

Efficiënt en geen gedoe

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

Over Puincontainershop.nl

Wij verhuren afzetcontainers voor bouwafval, puin, houtafval, groenafval, grof vuil en dakafval. Wij zorgen voor het plaatsen, afvoeren en verwerken van het afval.