Pluspunten

Snelle reacties in de chat.

Wat langer wachten totdat ik bezorging kon inplannen

Pluspunten

Ik schrijf niet snel een review of een commentaar. Dat doe ik nu toch. Ik moet zeggen dat ik het assortiment op jullie site wat beperkt vind en niet helemaal mijn stijl. Dat is persoonlijk uiteraard vaak. De wereldkaart die ik heb besteld was uiteraard wel fantastisch. Ik schrijf deze mail vooral omdat ik jullie een compliment wil maken over de manier van contact na de bestelling. Vriendelijke en ‘persoonlijk’ aandoende mails en een snelle levering in mijn geval. Ook het telefonisch contact vandaag omdat postnl een vertraging had, was erg vriendelijk en goed. Nu toch binnen. Ik dacht even aan coolblue die ook zo persoonlijk mogelijk probeert te zijn en daarmee groot succes heeft. Dat doen jullie net iets beter in mijn geval. Top!

Ik mis de afmetingen bij meubels bijvoorbeeld op jullie site.

Pluspunten

Goede en persoonlijke mails direct na de bestelling om je op de hoogte houden. Zeer vriendelijk telefonisch contact. Hele snelle levering.

Pluspunten

Ben super blij met mijn nieuwe stoelen! Ze zijn echt zo mooi als op het plaatje! En de kwaliteit is echt goed! Een super snelle levering met een personal touch! Echt heel leuk gedaan, was positief verrast!! Als ik nog eens wat nodig ben, weet ik waar ik moet zijn!!

Pluspunten

Snelle levering en alles keurig verpakt!!

Pluspunten

Perfect! Goede kwaliteit en mooi verpakt bij bezorging.

Pluspunten

Bestelling was op tijd binnen, stevig verpakt en een persoonlijke touch van Kelvi. Super!