Prima geholpen, was erg plezierig

Bestelling geplaatst en heel leuk contact met Kelvi. Bestelling was wel 10 dagen, maar het wachten waard. Goede kwaliteit en waar voor je geld.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik schrijf niet snel een review of een commentaar. Dat doe ik nu toch. Ik moet zeggen dat ik het assortiment op jullie site wat beperkt vind en niet helemaal mijn stijl. Dat is persoonlijk uiteraard vaak. De wereldkaart die ik heb besteld was uiteraard wel fantastisch. Ik schrijf deze mail vooral omdat ik jullie een compliment wil maken over de manier van contact na de bestelling. Vriendelijke en ‘persoonlijk’ aandoende mails en een snelle levering in mijn geval. Ook het telefonisch contact vandaag omdat postnl een vertraging had, was erg vriendelijk en goed. Nu toch binnen. Ik dacht even aan coolblue die ook zo persoonlijk mogelijk probeert te zijn en daarmee groot succes heeft. Dat doen jullie net iets beter in mijn geval. Top!

Ik mis de afmetingen bij meubels bijvoorbeeld op jullie site.

goede service, goed behandeld