Awful!

I ordered an S8 plus from them, received an S8 and i have been waiting 3 weeks for the rest of my money back! I tried calling, sending whatsapps and i have not even gotten a simple reply! I do not recommend at all!

Goeie service

Goeie service, ook als er problemen zijn

• Klantenservice

Goede service, goede kwaliteit producten.

Goede kwaliteit producten voor een prima prijs. Een refurbished iPhone en iPad besteld en allebei de producten doen het naar behoren.

totaal geen communicatie

Geen bevestigingsmail, wel reclamemail, een week later bezorgd dan toegezegd. Ik had aangegeven de artikelen zelf op te halen, maar deze werden toch via post.nl bezorgd.

• Klantenservice

Jammer. Omdat uw bestelling een paar straten verderop persoonlijk afgeleverd kon worden. (in de brievenbus) hebben wij uit het oog op Covid-19 en service daar voor gekozen. Uiteraard is hier een e-mail over gestuurd. (misschien in het spamfilter geraakt?)

Hartikke goed,bezorging ok, en volgens afspraak geleverd. Hartelijk dank.

Ook al is het een ouder type, deze PC is voor mij zeer bruikbaar.

• Prijs N.v.t.
  • Klantenservice

Een aanrader voor mond op mond reclame

Het is moeilijk de top te bereiken, moeilijker is om de top te behouden. Dit lukt ComputerWinkelSpijkenisse na jaren nog steeds. Mijn complimenten!!

Perfecte afhandeling

Alles perfect verlopen en snelle levering

• Klantenservice

Snel geleverd wat werd besteld.

Redelijke prijs en geschikt als back up-systeem of voor thuiswerken. Geleverd met de gewenste Windows-versie, waaronder de (Engelstalige) versie van Windows XP. Bijzonderheid: updates, zoals SP 3 zijn nog te installeren. Al met al een uitkomst voor wie voordelig zakelijk of privé een betrouwbare computer wil. ComputerWinkelSpijkenisse.nl bestaat al erg lang en is een betrouwbare partner.

Keurige afhandeling!

Netjes en duidelijk gehpen!

Goede en snelle service!

Een goede ervaring. Snelle reactie en goede oplossing.

enigsinds teleurgesteld

Ik bestel twee laptops betaal ze vervolgens word er maar 1 geleverd dit pas gemerkt bij het afhalen in het postkantoor. Geen mail vooraf gehad dat er maar 1 geleverd kon worden. Zelf contact opgenomen per telefoon die niet altijd bemand is. de mondelinge reden reden van hun kant was dat er maar 1 beschikbaar was op hun site. vreemd genoeg heb ik dit gecheckt en kon er dus twee bestellen en afrekenen. dus er waren er wel degelijk twee beschikbaar bij het bestellen. geen excuses van hun kant gehad omdat ik een van mijn twee kinderen moest teleurstellen omdat ik ze beide een laptop had beloofd . gevraagd of ze nog een alternatief hadden voor een tweede laptop met vergelijkbare prestaties. dat hadden ze en er zou een mail met een link verstuurd worden. helaas niets gehad. niks meer gehoord en een paar dagen op mijn geld moeten wachten van de tweede niet geleverde laptop. wel blij met de laptop die wel geleverd is. hopelijk maken ze het goed goed met ons om een vergelijkbare laptop aan te bieden zoals eerder besteld.

• Klantenservice

De ipad air ziet er goed uit allen jammer dat er geen adapter er bij is.

goeie laptop

ik vond dat de prijs goed was, en je had veel keuze. plus ik vond het handig dat je allerlei dingen die erbij hoorden apart kon kopen, bv adapter, bestuurssysteem, muis.

• Klantenservice

Snelle levering en goede kwaliteit

Na een app-wisseling met een van de medewerkers heb ik de keuze gemaakt voor een IPD 7.9. Zij hebben mij goed geholpen en het produkt is snel geleverd. De kwaliteit is prima.

• Klantenservice

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam weten wat ze doen

• Verzending N.v.t.
  • Klantenservice

Goede en snelle service Ook goede prijzen

Prima ervaring

Duidelijke site. Snelle service

Vlotte service en duidelijk

• Klantenservice N.v.t.

Ik had een iPad mini 3 besteld, deze zou de volgende dag geleverd werkt alleen had ik daar geen track&trace code van ontvangen! Na een telefoontje bleek dat ze deze niet meer hadden maar werd er kosteloos een andere iPad opgestuurd maar dan een nieuwe versie! Super tevreden

• Klantenservice

Makkelijk bestellen en simpel afhalen

Even snel iets bestellen en dan even langs gaan om het op te halen ideaal

• Verzending N.v.t.
  • Klantenservice

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering. Top.

Goede advies

Kreeg een goed alternatief voor mijn bestelde artikel dat achteraf niet meer voorradig was

• Klantenservice

Snelle betrouwbare leverancier van ICT en degelijke

Beeldscherm gekocht voor aantrekkelijke prijs. Er zat wel een drukpuntje op maar was voor de werking en uiterlijk geen probleem. Zeer snel geleverd met ruim voldoende communicatie.

Prima bedrijf

Meerder malen iets gekocht, heeft nooit problemen gegeven

Uitstekende ervaring

Ik ben een zeer tevreden klant van Computerwinkel Spijkenisse Ze zijn heel klantvriendelijk en redelijk geprijsd En ik beveel ze aan iedereen

Over ComputerWinkelSpijkenisse.nl

9 van de 10 tevreden klanten schrijven geen beoordeling. Ze zijn tevreden dus waarom zou je dan ook.... Toch is het belangrijk om ook als tevreden klant dit te laten weten. Tevreden klanten op het internet geeft ons bedrijf de kans om verder te groeien en onze service waar nodig verder te verbeteren. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren. Help ons ook aan een goede beoordeling.