Waardeloos

Probeer al dagen op verschillende wijze contact met het bedrijf te maken, wacht al meer als 14 dagen op een bestelling die volgens de site op voorraad was. Ze reageren nergens op, niet op mail, niet op bellen en niet op WhatsApps. Ik hoop als ze dit lezen alsnog snel mijn bestelling versturen (order ss-10041) Zo niet dan meld ik het bij ACM ConsuWijzer, bij Klacht.nl, Klachtenkompas.nl en ga aangifte doen voor oplichting.

• Prijs N.v.t.

Opgelost.

Gewoon weer een goed product

Gewoon goed en best tevreden

Bedrog - niet te vertrouwen

Mag ik via deze weg andere waarschuwen en aanraden om ook op andere reviewwebsites te gaan lezen. Je zult lezen dat het een groot bedrog is. Want een verwittigd persoon is er 2 waard. Je kan er helemaal niet op vertrouwen dat wat je hebt besteld zal krijgen. Ik vroeg een Samsung Full HD monitor verstelbaar en kreeg een Lenovo niet verstelbaar en niet Full HD. Dus slechter beeldkwaliteit. Het retourneren is een hel dus laat je niet vangen en koop hier niets. Vervolg: Het bedrijf haalt in respons op mijn review aan dat er overleg is geweest maar er is nooit een overleg geweest en ik heb op niets toegestemd. Waardoor de optie in hoogte verstelbaar ook niet besporken is want er was niets besproken. En het terugzenden is idd mogelijk maar let op het is op eiogen risico. Je betaald de retourkosten zelf. Je hebt geen garantie dat je geld terug zal krijgen en geen garantie dat het de volgende keer wel het juiste zou zijn. Als ik hierop een risicoanalyse deed dan was het resultaat dat ik me beter gewonnen kon geven, wat natuurlijk niet klantvriendelijk is en vooral groot bedrog. Conclusie: ik heb een product ontvangen die niet op hun website staat, die ik niet heb gevraagd en waar ik geen overleg over het gehad. Bijkomende is hun retourbeleid niet klantvriendelijk en vol eigen risico. Dus nogmaals blijf weg van die website. O ja, dit is trouwens het eerste bedrijg in al heel veel online aankomen waar ik mijn energie wil insteken om een review te geven. Dat zegt al veel. Nogmaals als consmument ben je verwittigd ;-)

• Klantenservice

In overleg een andere monitor geleverd. De optie in hoogte verstelbaar was niet besproken. Terugzenden was altijd mogelijk maar klant had hier geen zin in.

Artikel voldoet aan de verwachtingen.

• Klantenservice N.v.t.

Levering mocht alleen eerder vermeld worden. Voor de rest alles goed verlopen!

Zeer slecht

Ik heb een iPad gekocht ruim voor Sinterklaas zodat mijn zoontje kon genieten van zijn iPad. Het is nu alweer 13 dec en ik heb de iPad nog steeds niet ontvangen. Ik krijg elke keer weer nieuwe e-mails waarin er staat dat het te maken heeft met vertraging. Dit stond nergens vermeld op de website anders had ik wel ergens anders besteld en wanneer ik bel naar de zaak word er heel nonchalant gereageerd en er word niet gereageerd op emails. ZEER SLECHTE ERVARING en ik raad het zeker niet aan. Hopelijk komt de iPad ooit toch nog bij ons terecht

scam

I did not receive the item and no answer from the store... ... SCAM ALERT!!!

• Would you recommend us? No

Super winkel.

Monitor besteld. Was niet direct leverbaar. Kreeg voor hetzelfde bedrag een veel duurdere aangeboden. Waar vindt je deze service nog. Pure klasse en nogmaals dank.

• Klantenservice

Na weken wachten nog steeds geen levering

Een ipad besteld maar geen levering. Er werd niet gereageerd op mails. Heel moeizaam aan de lijn gekregen.. Uitleg gekregen maar nog steeds niks ontvangen.. Ik raad deze wi kel niet aan.

Super slecht

Totaal geen service! En dan lezen ze de whatsapp berichten en antwoorden ze dag later pas dat het weekend is en ze nu geen berichten beantwoorden lol, al dagen aan het mailen en bellen geen antwoord! En dan zo heel boertig mensen hun berichten lezen en dan gewoonweg niet beantwoorden dan maar via deze weg ik zou graag mijn geld terug hebben hoef jou product zelfs niet meer!!!! Nog nergens zo een slechte service gehad dan hier! Echt geen aanrader! Ik geef een nul op alles heb niets ontvangen en geen service ge zou beter toe doen! Ps: we kregen ons geld terug.

• Klantenservice

Helaas kunnen er vertragingen zijn in de maand December. Het is altijd een erg drukke periode zo rond de feestdagen. Uw geld is retour gestort.

Goede verandering van type monitor

Tot mijn tevredenheid is de aankoop van de monitor naam een philips aangepast. Helaas ontbreken er 2 handleiding: - hoe de voet te monteren (op intert et erg duidelijk) - hoe , voor dit type, de knopjes aan de voorkant werken (rechts onder)

• Klantenservice

Ik heb betaald en niets ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan van een Apple iPad en heb niks ontvangen en krijg niemand te pakken ik vind het verdorie echt niet leuk meer stort dan mijn geld terug

Slecht

3 december besteld en nog steeds niet geleverd. Slechte zaak. Donderdag 14 december kan ik het verwachten zeggen ze.

• Would you recommend us? No

Beschamend en oplichtrerij

Bij de bestelling van een nieuw toestel stonden er nog 5 in stock volgens de website. 5 dagen nadien krijg ik via mail te horen dat dit niet meer voorradig is en ik kan kiezen voor een alternatief . Ik stem toe voor het alternatie dat een beschadigd ( vol met krassen ) 2de hands toestel blijkt te zijn ZONDER handleiding , zonder kabel voor power , zonder vga , displayport of en andere aansluiting die aan het toestel is. Ik heb dit toestel zelfs nog niet kunnen testen of die werkt ! In 1 woord beschamend dus ...

• Klantenservice

De conditie staat altijd bij het product op de onze website vermeld. Mogelijk heeft u dit niet gelezen. De prijs (slechts een paar tientjes) is er ook naar.

Komen afspraken na.

Besteld, en na 3 dagen binnen gekregen met duidelijke correspondentie.

Heel goed produkt

Is voor herhaling vatbaar

Volgens. afspraak geleverd!

Bestelling is geleverd volgens afspraak en de I-pad zag er prima uit!

• Klantenservice N.v.t.

Good product for a great price

Got an offer what I thought too good to be true. I therefore chose to use the after pay option but was very satisfied.

• service department N/A

Nog steeds niet ontvangen

Bestelling geplaatst op vrijdag 24 november. Handmatig betaald op 27 november. Op 27 november is de status ‘verzonden’. Vandaag 2 december nog steeds niks ontvangen. Contact via whatsapp is slecht. Slechts 1 zin als antwoord op m’n vraag naar m’n bestelling op 30 november. Op 1 december wordt helemaal niet gereageerd op m’n berichten, zelfs geen antwoord op m’n vraag naar de status van verzending. Geen excuses, geen updates, gewoonweg helemaal niets! Ik hoop alsnog op een positief vervolg want uiteindelijk is de bestelling betaald en dient de bestelling geleverd te worden.

• Klantenservice

2 i-pads besteld,1 gekregen.

Vorige week 2 i-pads besteld. Begin van de week maar 1 i-pad ontvangen. 2 mailtjes verstuurd, geen reactie. Regelmatig gebeld geen reactie en voicemail te vol dus geen bericht in kunnen spreken. Dan proberen we zo maar contact te krijgen in de hoop dat er iemand reageert.

Goedkoop

Product eerst niet op voorraad, prima afgehandeld na overleg geleverd zoals gevraagd.

AAA+

Zoals voorgesteld op de site Snelle levering

Had beter verwacht!

Mijn iPad voor die prijs, perfect! Opruiming stok, versta ik ook. Maar voor een weinig gebruik vind ik dat mijn iPad toch zwaar beschadigd is, met nieuwe hoes ok. Maar dat die batterij zo snel leegloopt bij gebruik vind ik absoluut niet goed!!! Als ik mijn iPad gebruik, moet ik ook opladen, dat is niet zo leuk!

100 % tevreden

Zeer goed product, refurbished like 100%!new

• service department

goede service prima contact en snelle levering

Trasmolenlaan 12 3447GZ Woerden

Over ComputerWinkelSpijkenisse.nl

"9 van de 10" klanten schrijven geen beoordeling. Ze zijn tevreden dus waarom zou je dan ook.... Toch is het belangrijk om ook als tevreden klant dit te laten weten. Tevreden klanten op het internet geeft ons bedrijf de kans om verder te groeien en onze service waar nodig verder te verbeteren. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren. Help ons ook aan een goede beoordeling. U heeft een van onze webshops gevonden. ComputerWinkelNissewaard.nl ComputerWinkelSpijkenisse.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Zwemsportkleding? Bekijk ons unieke zwemsport assortiment op https://www.zwemsportkleding.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Waterpolokleding? Bekijk ons unieke waterpolo assortiment op https://www.waterpolokleding.nl