Prima service!

Prima service en goede communicatie!

Bestelling niet ontvangen

Bestelling is niet ontvangen, maar dat ligt aan de vervoerder. Na telefonisch contact met ComputerWinkelSpijkenis hebben zij het voor mij opgelost. Alles kan fout gaan maar goede service is dan belangrijk.

Erg goed!

Duidelijke productinformatie, goed bestelproces, prima hulp aan de telefoon, perfect product dat aan de verwachtingen voldoet.

Gord

• Klantenservice

Voor die prijs dit apparaat geweldig !!!!!!!

Goed maar kan beter

Goede service maar de levertijd duurt extreem lang heb nu 2 weken geleden mijn computer besteld en is nog steeds niet binnen is zelfs nog niet eens bij post nl binnengekomen voor de rest een goede service

heel tevreden

website is duidelijk, duidelijke omschrijving van de produkten, snelle levering

• Klantenservice

De geheugens waren de goeden

Direct ingebouwd en aan een test van 24 h onderworpen en geen fouten of meldingen. Dus prima tevreden.

PAS ENCORE RECU MON COLIS

J'attend toujours mon colis

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • Price
  • Shipping
  • service department

Alles ok

Ik juist gevraagd om naar huis te leveren maar ik heb In een afhaal center moeten gaan

• Klantenservice

Levering van goed product door deze computerwinkel. Bezorging door Post verwarrend dus slecht.

Ik heb vertrouwen overgehouden aan de correcte levering van het bestelde product door ComputerWinkel Spijkenisse. Post.nl maakte een potje van het aankondigen van steeds weer niet waar gemaakte bezorgingsdagen. Irritant, maar hier kunt u niets aan doen.

• Klantenservice N.v.t.

Prima winkel

Ze houden niet van emailen maar dat hoeft ook niet want er is alles goed geregeld zeker kwa prijs,

• Klantenservice N.v.t.

Heel goed goede communicatie goede deal correct

• Klantenservice

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen en op mijn berichten en mails wordt niet gereageerd

Ik ben totaal niet tevreden!

Te slecht voor woorden

iPad besteld! Nog steeds niet binnen 4 weken geleden besteld. 3 mailtjes gestuurd bericht gestuurd niemand reageert erop! Tot de dag van vandaag geen reacties of bestelling binnen! Nooit meer voor mij

Wat is uw ordernummer?

Competent, goede service, oplossingsgericht, super

Zeer goed en positief. Als ik wat vraag wat buiten de normale dingen valt, informeert men zich en komt snel met een goed doordachte oplossing. top service en advies, nogmaals dank voor de goede hulp en het goede advies

• Verzending N.v.t.

Een Refurb. PC betstelt op de webside

Na een bevestiging mail van de bestelling. Niet zoals aangegeven op de hoogte gehouden van de status, eventuele vertraging van de samenstelling. Een week later zelf contact opgenomen en kreeg te horen dat er een videokaart wat levering vertraging had maar nu klaar was. En zou verzonden worden. Na het pakket af gehaald te hebben bleek dit niet de PC te zijn die ik besteld had. De volgende dag geprobeerd rond een uur of 9 telefonisch contact te krijgen maar na 10 pogingen maar via de whatsapp. Ik kreeg hierop een bericht terug dat het een upgrade zou zijn met een snellere processor. Hierom had ik niet gevraagd en was er van tevoren geen melding van gedaan. Heb aangegeven de pc terug te zenden en de koop ongedaan wil doen. Hem retour verzonden en het aankoop bedrag is teruggestort.

Goed product, snelle levering

Rapide

Top!!

Vlotte afwerking

Jammer dat de computer alles in English is,moet nu iemand laten komen om het om te zetten in het nederlands

Goedkoop maar lange levertijd

Op website staat mits op voorraad voor 15 uur besteld morgen in huis. Product was op voorraad maar 4 dagen later pas ontvangen.

• Klantenservice

We hebben de levertijden op onze website aangepast naar binnen 1 tot 3 werkdagen.

Niet goed

Ik wacht nogsteeds op mijn iPad die ik anderhalve week geleden besteld heb

Wat is uw ordernummer?

Levert wat ze beloven

Fijne club, professionele service, zeker dikke prima

Goed product, snel geleverd

Jasje gekocht

Veel te laat geleverd

Voor 15uur besteld volgende dag in huis. Indicatie tijd. Een systeem besteld wat op voorraad was zonder extra aanpassingen omdat ik had verwacht dat het dan langer zou duren. Kreeg een mail over de bestelling. Hoopgevend! Daarna bleef het die dag stil. Volgende dag gebeld, aangezien er een beetje druk op zat. Ja het is druk dus hij moet vandaag uw kant op komen. Zonde want had hem die dag eigenlijk al nodig. Deze dag kreeg ik een mail van SelectSolutions met een "volg jouw zending". Het pakket wordt verzonden door DPD ipv PostNL zoals op de website aangegeven. Geen enkel probleem. Echter, in dit geval is het pakket niet verzonden maar afgegeven bij een Parcelshop. Daar staat hij nu bij schrijven nog steeds. Normaal ben ik niet van de negatieve reviews aangezien er altijd iets mis kan gaan. Maar dan moet een bedrijf niet schermen met voor 15uur besteld morgen in huis. Ook al is dit een indicatie. Iedereen kan ruiken dat als je een pakket bij een parcelshop afgeeft dat dit lang niet altijd dezelfde dag weggaat. En zeker niet als het eind middag gebracht wordt. Na een bericht te hebben gestuurd of ik het bij DPD mocht weigeren zodat er op creditering over gegaan kan worden kreeg ik terug dat dit als bedrijf niet mogelijk is en "De levertijd is altijd een indicatie op onze website. Goed lezen dit staat er ook echt bij. (het is nooit als een garantie aangemerkt)" Hebben ze een punt echter als je als bedrijf zo traag handeld dan had ik op een nettere reactie gerekend. Pc blijft maar hier. Deze zal wel op de grote hoop belanden aangezien mijn klant het ergens anders is gaan zoeken.

Over ComputerWinkelSpijkenisse.nl

"9 van de 10" klanten schrijven geen beoordeling. Ze zijn tevreden dus waarom zou je dan ook.... Toch is het belangrijk om ook als tevreden klant dit te laten weten. Tevreden klanten op het internet geeft ons bedrijf de kans om verder te groeien en onze service waar nodig verder te verbeteren. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren. Help ons ook aan een goede beoordeling. U heeft een van onze webshops gevonden. ComputerWinkelNissewaard.nl ComputerWinkelSpijkenisse.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Zwemsportkleding? Bekijk ons unieke zwemsport assortiment op https://www.zwemsportkleding.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Waterpolokleding? Bekijk ons unieke waterpolo assortiment op https://www.waterpolokleding.nl