ik heb niet gekregen wat ik besteld heb, oplossing is terugsturen en zelf verzendkosten betalen

zeer slecht, product werd niet geleverd, kreeg geen mail daarover, moest zelf bellen. Vervolgens krijg ik niet het product wat ik besteld heb, oplossing is terugsturen, maar wel zelf de retourkosten betalen. Ongelofelijke slechte service en communicatie. Nergens slechter meegemaakt.

teleurstellend!

Het toestel werd laattijdig geleverd. Het toestel heeft een defecte camera. De klantendienst reageerde niet op mijn mails die ik hierover stuurde. De retourkosten voor dit toestel zijn voor eigen rekening alsook de risico's van het retourneren.

• Klantenservice

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb want mijn klein dochter de telefoon was kapot en om die te laten maken kosten een paar honded euro dus daar om heb ik voor jullie gekozen ik hoop dat ze er lang plezier van heeft

• Klantenservice

De telefoon is goed en ziet er goed uit Het was alleen jammer dat ik hem bij een afhaalpunt moest ophalen terwijl ik extra betaald had voor het thuis laten bezorgen. Voor de rest heel tevreden

• Klantenservice

zeer goed; veel waar voor je geld

Gebruikte Eizo-monitor gekocht voor een heel redelijk bedrag. Zag er goed uit en deed het prima. Gewoon niets mis mee. Zeer degelijk verpakt ook. Het komt bij elkaar veel professioneler over dan ik verwachtte van een 2e hands computerverkoper Het versturen met DPD duurde iets langer, ook omdat ze niet in het weekend bezorgen, maar dat vond ik gezien de prijs niet erg. Ik kon de stappen via track&trace goed volgen.

• Klantenservice

Waardeloos van begin tot eind

Waar moet ik beginnen? Slechte communicatie, slecht product, komen afspraken niet na. De iphone die ik heb gekocht geeft een melding dat het niet originele onderdelen bevat plus het scherm reageerd niet bekwaam. Het zou een iphone in nieuwstaat moeten zijn. Aangegeven dat ik ontevreden ben met de aankoop maar daar heeft men blijkbaar geen boodschap aan. NIKS KOPEN HIER MENSEN, zijn OPLICHTERS!!

Beter dan verwacht

Had een laptop besteld maar die was met querty klavier. Na contact werd onmiddellijk een azerty klavier doorgestuurd. Fijne ervaring dus.

• Klantenservice

Goed apparatuur voor aantrekkelijk prijs en relatief snelle levering.

Waardeloos

Waar op de website gesproken wordt over 1 werkdag levertijd duurt het ruim 1,5 week en krijg je nog niet wat je besteld hebt. 32 GB ipv 128GB. Momenteel wordt er gekeken naar een oplossing

• Would you recommend us? No
  • service department

Telefoon mooi op tijd binnen

Er was geen voorraad meer van het door mij Gekozen product toen kon ik een beter toestel nemen met een kleine bij betaling. Ben zeer tevreden. Groetjes Frits

• Klantenservice

Op zich goede service. Alleen een beetje jammer dat ik als afleveradres mijn eigen adres heb opgegeven. En het als nog op een pick up point af moest halen

• service department N/A

Zeer tevreden met nieuwe iPad. Zeer goede service !

• Klantenservice

Ik kocht twee iPhone iPads voor mijn kinderen en het was een redelijke prijs. Zeer snelle service, bedankt allemaal

• Klantenservice

Goed telefonisch geholpen en daarna bestelling snel in huis

Snelle levering, duidelijke comu

• Klantenservice

Voldoende maar is voor verbetering vatbaar

Mogelijk dat de vakantieperiode parten speelde maar mijn bestelling werd 2 dagen te laat verzonden. Op zich geen probleem maar toch. Oud XP systeem besteld om oude hardware aan te sluiten. HP PC in redelijke staat ontvangen. Wel ontbrak er een afdekplaatje aan de achterzijde. Ik vermoed dat de low-profile videokaart er uit gehaald is om apart te verkopen.

• Klantenservice

Na retour en meerdere keren bellen en mailen nog steeds deel van het geld niet teruggekregen

Een half jaar geleden een toestel geretourneerd omdat het niet aan verwachtingen voldeed. Omdat ze direct na de aankoop het initiële toestel niet meer op voorraad hadden, heb ik een bijbetaling voor een beter toestel gedaan. Initiële bedrag wel teruggestort gekregen, maar het extra bedrag nog steeds niet, ondanks meerdere mails en belletjes, met daarin ook toezeggingen.

• Prijs N.v.t.
  • Verzending N.v.t.

erg tevreden

ben super blij met mijn bestelling, had een ipad besteld dat het meest "gebruikt" was maar het leek wel splinter nieuw. ik had alleen verwacht dat het sneller ging aankomen maar dat vind ik niet zo erg met een ipad in top vorm voor een goedkoop prijs.

• service department

Snel geld weinig service

Tijdens het bestel proces kon ik aangeven welke kleur ipad mijn voorkeur had, dus ik dacht ik doe even 2 verschillende kleuren een zwarte en een goudkleurige, en ik zag dat er een mogelijkheid was om een gratis cadeau toe te voegen, dat had ik niet gezien, ok mijn fout. Ik dacht zal direct eens via whatsapp vragen of dat alsnog kan, dat was geen probleem werd gemeld. Toen ik de ipads thuis kreeg, zaten de cadeautjes er niet bij. en waren het 2 space grey ipads ipv zwart en goud. Zodoende nog eens contact opgenomen, en werd er gezegd dat de cadeautjes niet meer komen, want order is order. en dat de goudkleurige niet voorradig was en dat daarover contact was geweest. Er is nooit contact over de kleur geweest! En als je zegt dat het lukt om een cadeautje toe te voegen, doe dat dan ook en krabbel niet achteraf weer terug. Slechte service, gaan voor je gevoel voor snel geld. Ik ben nog in overweging de ipads terug te sturen, heb tenslotte nog retourrecht.

• Klantenservice

Heel vlugge behandeling van mijn bestelling

Alles is zeer professioneel verlopen en ik ben zeer tevreden

Redelijk goed

Ik had een jonger apparaat verwacht

• Klantenservice N.v.t.

Netjes doen wat ze beloven

Telefoon besteld. Gekregen waar ik om vroeg. Duurde wat langer als gelijk de volgende dag. Maar na 3 dagen binnen. Tevreden. Mooie lader erbij! Top.

bijna. tevreden

bestelling 527850, de iPad is oke. alleen het gratis cadeau klopt niet, ik kreeg een oplader en wilde graag draadloze oortjes. op mijn mail hierover is nog niet gereageerd. mvg Jos Hoebe

Keurig geleverd

Vlotte levering en pakketten waren keurig verpakt afgeleverd.

• Klantenservice N.v.t.

Goede orderadministratie en communicatie

Belangrijk is dat deze onderneming goede productinformatie geeft, daarnaast is het leveringsproces duidelijk : orderadministratie en communicatie. Ben erg tevreden

Over ComputerWinkelSpijkenisse.nl

"9 van de 10" klanten schrijven geen beoordeling. Ze zijn tevreden dus waarom zou je dan ook.... Toch is het belangrijk om ook als tevreden klant dit te laten weten. Tevreden klanten op het internet geeft ons bedrijf de kans om verder te groeien en onze service waar nodig verder te verbeteren. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren. Help ons ook aan een goede beoordeling. U heeft een van onze webshops gevonden. ComputerWinkelNissewaard.nl ComputerWinkelSpijkenisse.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Zwemsportkleding? Bekijk ons unieke zwemsport assortiment op https://www.zwemsportkleding.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Waterpolokleding? Bekijk ons unieke waterpolo assortiment op https://www.waterpolokleding.nl