Goed product.

Snelle bezorging.

• service department

iets langer moeten wachten maar zeker het geld waard

puntgave iphone 11 ontvangen. heel blij mee

Snel besteld traag geleverd

Geen klachten over de winkel zelf. Enkel Post.nl laat te wensen over, dag 5 en nog steeds geen levering van mijn computer gehad. Misschien eens over schakelen van pakket dienst voor levering.

heel goed

zoals gewend alles correct behandeld

Gewoon helemaal top !!

Ze hadden nog een vraag en belde mij hierover keurig en netjes over op ! Product werd netjes verpakt en op tijd afgeleverd .

Goede machine

De pc ziet er goed uit, alles wat ik nodig heb zit erop. Ik heb nog geen tijd gehad om Windows te installeren maar dat komt wel goed.. De prijs is ook geweldig. Het netsnoer wat er bijgeleverd werd paste niet maar gelukkig had ik er nog een liggen. de verzending duurde 5 dagen maar dat lag aan de postbezorger.

Aankoop winkelmodel iphone x

iPhone is in orde, beschrijving klopt. De levering was traag, toevallig was de status verzonden net na mijn mail waar mijn bestelling bleef. Eerste mail netjes beantwoord, de 3 volgende zijn genegeerd. 1 week moeten wachten, door postNL voor de deur gedropt. Er was onverwacht een hoesje bij.

• Klantenservice

Bestelling van onze keuze voor een iPad was niet goed. Na 5 dagen wees een van uw medewerkers ons erop dat we moesten upgraden naar iPad 5 met een kleine bijbetaling. Na bijbetaling werd de iPad 5 snel geleverd. We hebben de iPad nu 3 dagen en zijn zeer tevreden over het geleverde product.

Betrouwbaar

Het is wat lastig dat ze nu weer een andere naam gebruiken, ComputerWinkelNissewaard.nl want een wachtwoord manager herkent het dan niet. Bijna ging het nog fout, want computerwinkelspijkenisse had nog mijn oude adres in hun systeem staan. Maar deze problemen terzijde, een goede deal.

Ok

Ik had een tablet besteld maar was niet Meer instok ze hebben me een goed alternatief voor gesteld waar ik op in ben gegaan ben tevreden een min puntje is Is wel geen nieuwe van appele de verpakking was niet wat ik gewend ben van appele

Perfect toestel, mooie prijs

• Klantenservice

Good service and fast delivery

The service is exellent and the delivery is fast. I haven't tested the quality yet, but will do so in the coming week. The shipping could be much better, because the packages (3) arrived a bit torn and messy. One can see that the packages were not handled with care. Also no "Fragile" stickers on the packages. Taking into consideraation that the contents was electronic equipment (2 x 24 inch monitors), one should think that it is a no-brainer to slap a sticker on. Wether the monitors survived the ordeal remains to be seen.

• service department

Computer kwam laat maar dat had vooral met post temaken

Computer doet het wat het moet doen windows xp draait perfeckt omdat er geen internet aan gesloten is loopt die vlug heerlijk o. Me oude spellen te kunnen doen nogmaals heel erg bedankt.

• Klantenservice

Onprofessioneel en niet klantvriendelijk.

Afbeelding klopte niet dus ik heb te gehaast de verkeerde iPad gekocht. Vervolgens kreeg ik hele domme en nutteloze antwoorden via de klanten(service). Ook werd er steeds zo laat of niet gereageerd zodat ik de iPad niet meer terug sturen want de 14 dagen bedenk tijd waren verlopen. Maar ik mocht hem wel ruilen voor een duurdere en bijbetalen.

• Klantenservice

Bedankt voor het nieuwe model

Een monitor besteld, later gehoord dat het niet meer leverbaar was, heb later een nieuwere monitor ontvangen. Top goede Service!

• Klantenservice

De iphone is snel en in goede staat afgeleverd

• Klantenservice N.v.t.

Zeer goede service

Zeer degelijk en goede pc Wist niet dat voor die prijs nog zoon kwaliteit kon hebben

• Klantenservice

Verkoper neemt de tijd en geeft ook advies naar tevredenheid.Hartelijk dank.Ik kom gauw terug voor een volgende afname.

Snelle verzending

Lader vergeten bij te bestellen, binnen enkele dagen was hij al geleverd

Zeer snelle levering.

Er zouden nog enkele exemplaren zijn van de 500 GB. harde schijven voorradig zijn en daarom heb ik er snel 5 besteld en die had ik de volgende dag al binnen. Helaas had ik ook een 1TB. schijf besteld en die was onvindbaar in het magazijn toen ik belde om te melden dat die niet mee geleverd was. Die zou nog na geleverd worden, het is jammer dat ik die na ruim een week nog niet binnen heb want juist die schijf heb ik nodig voor een nieuw gebouwde computer. Ik hoop dus dat die toch nog snel binnen komt.

• Klantenservice

Ben heel goed geholpen Door de computerwinkel

Ben prima geholpen met mijn iPad En de levering was snel plus ik kreeg wat ik afgesproken had Nergens een probleem mee gehad

• Klantenservice

Ik werd prima geholpen met mijn bestelling, afhandeling zeer goed.

Ik heb een 2e hands computer bij Computerwinkel Spijkenisse gekocht. Aangezien ik zelf al een aantal spullen in huis had om de computer verder te kunnen configureren, had ik alleen de basis aangeschaft. Ik werd netjes gebeld: Of dit de bedoeling was ? Dat was het zeer zeker, ik heb tijdens het gesprek al de complimenten gegeven dat ik werd gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerkers begrijpen prima wat klantvriendelijkheid is. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan.

Pakket nog niet ontvangen

Mijn pakket is niet aangekomen. Het zou 31 maart 2023, tussen 11:00u en 13:30u, volgens tr.&tr. afgeleverd worden.

• Prijs N.v.t.
  • Verzending N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

toch nog goed gekomen

na lag heen en weer getrek is het toch nog goed gekomen

Trasmolenlaan 12

3447GZ Woerden

Over ComputerWinkelSpijkenisse.nl

"9 van de 10" klanten schrijven geen beoordeling. Ze zijn tevreden dus waarom zou je dan ook.... Toch is het belangrijk om ook als tevreden klant dit te laten weten. Tevreden klanten op het internet geeft ons bedrijf de kans om verder te groeien en onze service waar nodig verder te verbeteren. Wij kunnen dan ons assortiment verder uitbreiden en onze lage prijzen blijven hanteren. Help ons ook aan een goede beoordeling. U heeft een van onze webshops gevonden. ComputerWinkelNissewaard.nl ComputerWinkelSpijkenisse.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Zwemsportkleding? Bekijk ons unieke zwemsport assortiment op https://www.zwemsportkleding.nl Wist u dat? Wij ook een webshop hebben in Waterpolokleding? Bekijk ons unieke waterpolo assortiment op https://www.waterpolokleding.nl