Snel geleverd. helemaal goed

Snel en goed correct geleverd.

Super bestelling en mega snelle levering

Op phonemarket.nl bestelde ik mijn Segway-Ninebot Es 2. Dit voor een super voordelige prijs en ook nog eens een levering binnen de 24u naar België. Kortom een hele goede service! Ik had per ongeluk de huisnummer verkeerd vermeld maar de bezorger belde me via mijn telefoon en bracht het pakje tot de voordeur. Heel tevreden!

Top!!

Super ,snelle levering

Gewoon goed

Alles volgens afspraak

Snelle bezorging Volgende dag al in huis

zeer vlotte levering

Volgende keer bestel ik zeker bij Phonemarket.nl

- De levering werd tijdig geleverd niettegenstaande de bestelling tijdens de feestdagen, namelijk op 30 december, geplaatst werd. Volgende dag, 31 december, kwam de bestelling toe.

ممتازجدا جدا

افضل موقع باوربا سهولة وسرعة تصفح الموقع سهل الشراء بدون تعقيدات نامل اضافة اللغة العربية شكرا للجميع

Telefoon gekocht op Phonemarket.nl. Kreeg m de volgende dag al geleverd. Tot nu toe geen slechte ervaringen!

Énorme meevaller! Lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch genomen. Nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.

Zeer goede ervaring .

Eenvoudig bestellen . Goede prijs . Alles keurig verzorgd .

Zeer verrast voor de uitleg en de snelheid van verzenden.

Zeer tevreden over de uitleg en de snelheid van verzenden. De ene dag besteld om 16.00 uur en de volgende dag om 11.00 uur afgeleverd. Dus zeer tevreden.

Vrijdag middag ipad met hoes en screenprotector besteld, kwam zaterdagmiddag al aan. Keurig verpakt en alles werkt prima.

Prijs vergeleken met andere webshops. Prijsverschil van 60€ t.o.v. andere shops. Via chat gevraagd of de telefoon effectief de volgende dag geleverd zou worden (dit was een zaterdag). Heb hierop snel reactie gekregen. De telefoon is effectief ook de volgende dag geleverd.

Ok

Ok

Goede, betrouwbare webshop

Goede webshop. 2x gebeld ivm vragen over bestelling en ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De bestelling heb ik in goede orde ontvangen.

Correct, snel en goedkoop

Bij phonemarket.nl vind je uw gewenste smartphone tegen de goedkoopste prijs. De service en levering zijn top. Kortom heel tevreden.

Uitstekend!

Ik heb de telefoon in goede orde en op tijd ontvangen. Dus prima in orde.

Precies zoals het hoort: goed en op tijd tegen de laagste prijs

Precies zoals het hoort: goed en op tijd tegen de laagste prijs

Zelfs tijdens de feestdagen

Goede prijs en snelle levering

Een dag voor Kerstmis besteld en keurig op zaterdag uitgeleverd. Jammer dat 2 dagen later de prijs weer € 10,- lager was

deze site is betrouwbaar maar niet punctueel

De levering is voorzien in 24 uur. Ik heb mijn artikel gekocht op 25 december (vakantiedag). Dus ik verwachtte de levering op 27 december. Ik krijg een mail dat mijn artikel geleverd zou zijn op 28 december tussen 9u30 en 13u30. Mijn artikel werdt uiteindelijk geleverd op 28 december om 18u Ik had graag een mail ontvangen in het begin om te weten op voorhand wanneer de levering zou gebeuren

Alles heel vlug ontvangen . Super

Het was de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst en alles verliep heel vlotjes .Zonder problemen werd bestelling op tijd geleverd

Direct dag erop ontvangen maar de doos seal was geopend maar alles lag er nog in

De seal van dedoos was geopend waarom weet ik niet

Snelle levering en goedkoopste

De iPhone die ik zocht was het goedkoopst bij PhoneMarket. De levering was snel. Enige jammere was dat ik geen PostNL punt als afleveradres kon opgeven.