Had nog niet van Phonemarket gehoord. Was zoekende naar een nieuw toestel voor de kinderen. In eerste instantie was ik wat voorzichtig, maar las al snel de positieve reviews van anderen, dit trok mij over de streep. Keurig verpakt en geleverd. Ik durf met droge ogen Phonemarket aan te bevelen. Ik heb de weg gevonden naar hen.

Gewoon goed!

Gewoon goed en snel en netjes geleverd! De Samsung A52

Op tijd gekregen!

Snelle service en levering !

Ok

Ok 8/10

Goede service, prima product

Goed geregeld allemaal

Het duurde wel iets langer dan 1 dag, maar verder was alles goed geregeld.

Profesionele service

Ik was op zoek naar deze specifieke iPhone en de prijs was de goedkoopste en zeer goede service.

Bestelling was er snel... heel goed.

Goede servics

Snelle levering en netjes verpakt.

Eerlijk en duidelijk

Snelle eerlijk en duidelijk

Snel en zoals beschreven

Helemaal prima

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Snel geleverd tegen scherpe prijs en dat alles in deugdelijke verpakking.

Snelle afhandeling

Goeie service en wel de goedkoopste

Geweldige service

Mijn bestelling werd binnen twee dagen geleverd zoals beloofd was, hartelijk dank daar voor Ed de Zwaan

Prima in orde

Site is super fijn en duidelijk om mee te beginnen. Telefoon (Model de S20 FE 5G 256GB/8GB) die ik wilde hebben was nergens anders te krijgen en prijs was maar paar tientjes meer dan model van 5G 128GB/6GB. Levering was super snel. Alle reviews waren ook van zeer tevreden klanten en nu mijn review erbij

Klote!

Het bestelde artikel niet ontvangen, wel vooraf betaald, ik moet een soort van omgekeerde bewijslast neerleggen. Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten! NIET BESTELLEN BIJ PHONEMARKET

Beste, Het is erg vervelend dat u dit allemaal zo ervaart. Echter gaat het bij u om een pakket dat nooit is afgeleverd, door dit op te lossen moeten wij een procedure volgen en daarbij komen een aantal processen bij kijken waar u mee moet werken. Inmiddels hebben wij na 5 maanden het document ontvangen van u waardoor wij nu eindelijk het proces kunnen voortzetten. Wij hopen dat dit snel is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Phonemarket

De dag na bestelling mijn nieuwe foon ontvangen, kon niet beter.

Zeer slecht

Nadat ik op zaterdag mijn gsm had besteld, belde ik 4 dagen later naar phonewinkel om te vragen waar mijn bestelling bleef. Toen vertelde men mij dat de gsm pas een week later zou worden geleverd alhoewel de gsm op het moment van mijn bestelling voorradig was. Men zei mij ook dat ik de klantendienst kon mailen. Dit heb ik dan ook gedaan op woensdag met de mededeling dat ik een deel van mijn bestelling wou annuleren en mijn geld graag zag teruggestort. Nadat ik een mail naar de klantendienst had gedaan kreeg ik een automatische reply terug dat ik binnen de 48 uur antwoord zou krijgen. Zeven dagen na mijn bestelling kreeg ik doodleuk 2 tevredenheids enquetes in mijn mailbox maar nog steeds niets van mijn overgebleven bestelling of teruggestort geld. Dus: Tevredenheid: 0 op 10. Negen dagen na mijn bestelling stond dan uiteindelijk al mijn geld terug op mijn rekening. Dus vanaf toen kon ik een bestelling plaatsen van dezelfde telefoon bij de concurrentie (die ik binnen de 24h kreeg geleverd). Mijn beoordeling voor Phonemarket blijft "zeer slecht".

Beste, Onze excuses dat u dit zo heeft ervaren, helaas is was bij door u bestelde product een voorraad fout. Op zaterdag heeft u een enquête aanvraag ontvangen dit gaat via een andere afdeling dan de afdeling waar u nog een mailtje voor verwachtte. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd nog contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Phonemarket

Topp

Ik kreeg mijn bestelling gelijk de volgende dag zoals aangegeven op hun site netjes verpakt goed aan gekomen

Leuk bedrijf

Wilde graag een ps5 en kon nergens krijgen was hier direct te koop mar voor iets meer dan normaal, gewoon gekocht en volgende dag binnen, ik heb mijn ps5!!!!

Met het paasweekend ertussen, duurde het even

Excellent

Zeer snelle levering, goede prijs met uitstekende service

Uitstekende ervaring, levert snel en betrouwbaar.

Snel en betrouwbaar. Top bedrijf. Zal het iedereen aanbevelen.