Een zeer goed bedrijf

Phonemarket is een goed bedrijf ik ben telefonisch goed geholpen en de prijs en kwaliiteit zijn zeer goed. Ik heb mijn Tablet van Samsung via de site besteld en de volgende dag al in huis. Ik beveel deze winkel ook aan een dikke 10

Snel en zorgvuldig

Snel en op tijd geleverd

Dozenverkoper.

Sony XperiaZ5 ontvangen in eerder geopende doos. Maar zag er goed en ongebruikt uit. Echter na plaatsing sim bleek het display uit te vallen met bellen. Advies van Phonemarket onder garantie laten repareren door Dr. Mobile. Dat koste mij € 8,95 aan verzenden met een door P.M aanbevolen afhaaldienst. Na 6 dagen nog steeds status "wachten op ontvangst toestel" daar bij Dr. Mobile, is in goede handen staat er wel. Bij P.M doen ze er niets aan. Ik moet bellen voor € 0,45 p/m met Dr. M. Of dit nog goed komt weet ik niet maar ik kan iedereen afraden daar te kopen. Ze reageren met standaard verhalen waar je niets mee kan en als je wat terug zegt krijg je laat me uitpraten te horen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Enkel focus op verkoop, geen service na verkoop

Meerdere mails gestuurd met vraag ivm factuur maar geen antwoord ontvangen

Waardeloos!!!!

1. Beats ontvangen zonder originele verpakking. 2. Zoon (voor wie ze bestemd zijn) had direct vermoeden dat het namaak beats zijn. 3. N.a.v. vermoeden na laten kijken door expert, die heeft bevestigd dat de geleverde beats niet origineel zijn. 4. Mail gestuurd om beroep te doen op herroepingsrecht, ruimschoots binnen afkoelingsperiode van 14 dagen. Reactie ontvangen dat het product om hygiënische redenen niet terug genomen kan worden, terwijl dit NERGENS terug te vinden is in jullie informatie over retourneringen!! 5. N.a.v. jullie mail telefonisch contact opgenomen waarbij we zeer schofterig te woord gestaan en behandeld zijn en het gesprek door de betreffende medewerker zelfs plotsklaps beëindigd werd door de verbinding te verbreken!! Kortom, we voelen ons zwaar bedrogen en opgelicht!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

alles is naar wens gegaan

ik ben tot nu toe tevreden over de telefoon die ik bij u heb gekocht

weinig communicatie

weinig communicatie als een product niet op voorraad is

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snelle levering en goede prijs

Snelle levering en de laagste prijs voor een goed product!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goed bereikbaar. Al met al een prima ervaring, voor herhaling vatbaar. GrtzZzz Q

Goef

Besteld,betaald,ontvangen. Meer moet dat niet zijn he Goor job.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, snelle levering en goed product.

Geheel tevreden.

1e kop goed en snel bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke website en snelle service

Nieuwe telefoon besteld, deze werd de volgende dag geleverd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- Het sturen van een werkend product - Het reageren op pogingen tot contact (geen reacties op mail, tweets, etc.)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer goede webwinkel

n.v.t

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, vriendelijk, snelle communicatie/reactie op vragen

beter laten merken wanneer het bedrijf op vakantie is of niet kan leveren de volgende dag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlotte afwerking positief over telefonisch contact ben nog steeds enthousiast over een eerdere aankoop welke geruild moest worden. Deze had ik al voordat ik de eerder aankoop had teruggestuurd. Hier spreekt vertrouwen uit naar de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vast een goed product, helaas na een week nog steeds niet geleverd (postNL)

een verbeterpunt zou echt zijn om pakketten naar het buitenland met een andere leverancier te verzenden. Ik weet dat postNL in Nederland goed werkt, maar om het naar België te versturen is het echt drama. De informatie is erg onduidelijk, ik heb geen idee waar mijn pakketje is (al 2x naar een postNL punt geweest die stond aangegeven..) Als ik morgen geen pakketje heb, ben ik genoodzaakt de order te cancellen en elders te kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede snelle service. Mooie prijzen. Zou zeker dit bedrijf aanbevelen.

Pluspunten

aankopen onder intra-communautaire levering voor BTW plichtigen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bevestiging van de bestelling op de website is in 2 stappen (bij overschrijving is dat toch zo). Na de eerste stap is het niet duidelijk dat de website op zoek is naar iets of dat je een tweede keer moet bevestigen. Je ziet namelijk hetzelfde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede service.

Over Phonemarket.nl BV

Filter op Taal