correct

zeer tevreden ,snelle correcte levering.

Na dat ik een bestelling via internet een verkeerde etui en een verloopkabel voor een smartfoon had besteld. Ik kon het zonder probleem omruilen. Prima en vriendelijk medewerker. Grote Duim

Snel, correct en betrouwbaar

Vandaag besteld, morgen in huis. En dat maken ze waar.

A51 doet het prima. Snelle levering. We kunnen we volop bellen en surfen.

Ik bestelde een iPad. Maar kreeg er zonder dat ik het wist ook nog een hoes bij! En goed bereikbaar.

Ben tevreden!

Bestelling is snel geleverd. Ben super blij.

Ik ben uitstekend geholpen. Ik zal phoonmarket zeker aanbevelen bij mijn vrienden. Bedankt voor de service.

Er zat niet bij wat er beschreven was

Op de site stond dat er een plakkertje bij zat om eventuele vuil mee af te halen en een stuk hard plastic om belletjes er uit te drukken maar dat alles zat er niet bij.

Goedemorgen, Dat is heel vervelend om te vernemen. Wij hebben de productpagina van het door u bestelde product gecontroleerd en dit stond echter nergens aangegeven. Uit coulance willen wij u toch helpen! Mijn collega's van de klachten afdeling zullen dit samen met u een passende oplossing zoeken hiervoor! Met vriendelijke groet, Phonemarket.nl

Zeer tevreden!!!!

Ben zeer tevreden met de snelle levering van mijn nieuwe smartphone!!

Kan niet beter

Duidelijke info product. Prima prijs en snelle verzending.

Snel bezorgd

Ging soepel door de ppt post app volgende telefoon ga ik weer hier kopen bedankt nog voor de service.

Klantvriendelijk en goede service

PhoneMarket kwam als goedkoopste uit de bus en bleek ook nog eens bij mij om de hoek te zitten. Tijdens lockdown werd ik toch vriendelijk te woord gestaan aan de deur en kon ik thuis de order plaatsen, welke correct en snel verwerkt werd, zodat ik uur later de gewenste telefoon kon komen ophalen. Ofwel goede prijs, erg klantvriendelijk en goede service. Echt een aanrader!!!

Telefoons zijn snel geleverd

Prettig en fine

Dieven!!!

Na het ontvangen van een defect product zowel mijn product als mijn geld bij zich houden, dit is ronduit diefstal! In september een defecte stofzuiger ontvangen, na melding hiervan en terugsturen ter nazicht niets meer van hen gehoord buiten dat deze schade zogezegd door ons werd aangebracht. Ondertussen een half jaar verder en zowel mijn stofzuiger als mijn geld zijn nergens te bekennen! Waardeloze service, nooit bereikbaar, veel beloftes, weinig daden!

Vlugge service

Snelle afhandeling voor een correcte prijs en vlugge levering.

Heel positief

alles naar wens

Klantvriendelijk m.b.t. bestellen, betaling en volgen van de bestelling.

Snelle en betrouwbare site

Direct ontvangen en zoals omschreven, aanrader!

volledig volgens verwachting

Ik geef uit principe nooit een 10, maar de gehele bestelling voldeed aan Alle bewuste en onbewuste verwachtingen.

Een aanrader om hier te kopen.

Uitstekend bedrijf met scherpe prijzen ,ruime keuze en goede service en levering.

Topservice

Vlotte levering en Topservice

Klantvriendelijk en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Fijn dat ik snel mijn bestelling heb mogen ontvangen. Verder vragen via email werden snel beantwoord. Ik ben zeker een tevreden klant.

Doen wat ze beloven! Nu KPN nog.

Dat ik het pakketje heb op moeten halen bij een servicepunt van KPN maakt niet uit. Met een cm. sneeuw kunnen die namelijk niet meer rijden. Heb het met de track & tracé code op moeten halen want hoewel ze dat beweren zijn ze nooit op mijn adres geweest. Maar bij deze winkel zou ik zo weer bestellen.

Snel en efficiënt!!!