Goede prijs en snelle bezorging

Smartphone besteld, deze is binnen 1 werkdag bezorgd

Snelle verzending/levering

Voor het eerst bij de Phonemarkt besteld, ben zeer tevreden. Produkt is goed, prijs lag ook lager dan elders. Pakketje is snel vsrzonden en geleverd.

Zeer correcte levering

duidelijke site correcte prijs en snelle levering

Fijne website en zeker niet duur

Nadat ik mijn keuze voor de telefoon had gemaakt , ging het bestellen erg makkelijk. Dag erna op afgesproken tijd had ik de telefoon binnen.

Van Z tot Z tevreden

Op zaterdagavond laat bestelling ingevoerd en de dinsdag erop ontvangen. Degelijk verpakt en alles op de toegezegde tijdstippen.

Prima geregeld.zoals belooft.

Goed.

Goed en goedkoop

Voldoet aan mijn verwachting.

Super goed en snel

Vlotte levering. Duidelijke website. Goede deal. Prima!

Aan te bevelen site

Onlangs een ipad gekocht. Snelle en nette levering. Product was ook zoals omschreven

Kwaliteit en snel geleverd

Super snelle levering van gevraagde en kwaliteit is top.

Heel snel geleverd!Perfect!

Waardeloos

Ear buds+ besteld en ook snel ontvangen. 1 oortje is kapot. Ze geven geen geld terug en verwijzen je naar samsung in mijn geval. Deze verleent geen garantie door dat het product uit Israël komt en niet uit de eu. Kortom voor €106,- opgelicht

super

supet

Juiste levering

Product voor mooie prijs.

Zeer betrouwbare online verkooppunt

Snel, goedkoop en correct. Zeer betrouwbare verkoper.

Snelle verzorgde levering

Snelle verzorgde levering

Prima en snelle levering

Een goed product dat ik snel heb geleverd gekregen

super! Snel en eficiënt!

Had zelfde toestel eerst bij Coolblue bestelt. Zij beloofde de dag daarop te leveren...niet dus. Daarop internet afgeschuimt en uiteindelijk hetzelfde toestel bij Phonemarket bestelt. Wat een verademing. De dag daarna geleverd zoals beloofd en nog eens een dikke 40 euro goedkoper dan Coolblue. Vanaf nu is het Coolboe!!!

Mooie telefoon gekocht

Prima webshop, snelle levering. Helaas was de kleur van mijn keus niet meer leverbaar en kreeg ik de vraag of ik de groene Oppo A9 ook wilde in plaats van de paarse. Natuurlijk geen probleem, maar deze was €10,- goedkoper. Daar werd niets over gezegd, dat vond ik jammer

volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak, snel en goed verpakt

Bestelling 1 koptelefoon en krijg er twee.

De bestelling is vlot geleverd en kan over de koptelefoon geen mening geven,omdat het een Sinterklaas kado is.

Snel geleverd en een duidelijke communicatie..

Landrover Explorer SmartPhone besteld. Stevige telefoon en met de adventure pack erop gaat de batterij heel lang mee. Zit in de bouw, dus zocht een degelijke telefoon en die heb ik nu gevonden, voor nog geen € 300,-.. Ik ben tevreden..

levering prima

Duidelijke website en goede levering.

Prima levering

Sneller levering voor prima prijs