Puinhoop...

Wat is me dat daar toch? Een Mi Pro 2 besteld (23-09), snel geleverd (24-09), maar helaas ontvang ik een gebruikte step, waarvan het achterlicht kapot is. Na een prettig contact de step retour mogen sturen (28-09). Enkel dagen later contact dat de step ‘in behandeling’ is en dat ze een nieuwe opsturen (01-10). Enkele dagen later vraag ik naar de status; blijkt mijn retour niet afgeleverd (06-10) terwijl track/trace claimt van wel afgeleverd. Op 07-10 ontvang ik bericht dat alles goed komt en ze een nieuw opsturen. Vandaag 08-10 vraag ik naar de track/trace, omdat de pakketbezorger hier is geweest, zonder step. Ik krijg ik als enige antwoord de trac/trace van de originele bestelling op 23-09. Dit met de mededeling “Is toch al afgeleverd”. Ik val van de ene verbazing in de andere, mijn bestelling loopt volledig in de soep. Na ruim 2 weken wachten nog steeds geen (bruikbare) step…

Beste Mike, Hartelijk dank voor uw review! Uw step ligt bij de retourafdeling. De retourafdeling geeft aan dat het heel vreemd is wat u heeft aangegeven. U heeft in uw gesealde bestelling speelgoedauto onderdelen gevonden. Helaas zijn wij niet bekend met dit klacht. Hiervoor hebben wij een onderzoek laten starten. Wij vragen u om geduldig af te wachten zodra het onderzoek is afgerond, zullen wij contact met u opnemen. Heeft u vragen kunt u ons mailen: klantenservice@phonemarket.nl Met vriendelijke groet, Team Phonemarket.nl

Stofzuiger XIAOMI G10

Ik ben zeer tevreden met dit aankoop bij phonemarket en ook voor de snelle verzending. Bedankt ook voor alle die inlichtingen gekregen van die aankoop dienst ! Excuseer voor die fauten waarom ik ben een belgisch franstallig

Snel, betrouwbaar en voordelig

We waren al langer aan het kijken voor een Roborock S7 robotstofzuiger. We hebben bewust gewacht tot deze via Nederlandse sites beschikbaar was en vervolgens nog even gecontroleerd of phonemarket.nl betrouwbaar was. Dit was het geval en we zijn dan ook tot koop over gegaan. De prijs was zeer voordelig met € 588,- in vergelijking met andere aanbieders. De levering was keurig de volgende dag in huis. De robotstofzuiger doet het geweldig. Dus service/garantie ervaringen hebben we nog niet. Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn om het mogelijk te maken de producten bij een PostNL punt af te kunnen halen. Dan kun je tenminste na werktijd je bestelling afhalen wanneer het uitkomt. De PostNL medewerker heeft zelf achteraf een handtekening gezet voor de levering (maar dit ligt niet aan Phonemarket).

Top product, snelle levering, scherpe prijs

Eerste keer dat ik via Phonemarket een aankoop heb gedaan. Dat zal zeker een vervolg krijgen! Keurige website met veel keuze in topproducten, scherpe prijzen en uiteindelijk een snelle levering! Zeer tevreden klant!

Gewoonweg top!

Bij deze, voor mij onbekende, webwinkel besteld. Telefoon super snel in huis tegen een scherpe prijs. In de toekomst ga ik hier zeker weer bestellen.

Snelle en veilige levering,

De mobiel de volgende dag al in huis

Van bestellen tot aan de bezorging ging goed. Alleen jammer dat de bezorger niet zoals hoort bij een verzekerd pakketje om de laatste 3 cijfers vroeg.

Keurige afwikkeling, duidelijk/informatief

Voor herhaling vatbaar

Moelijk om op te starten

Veel tijd nodig gehad om de Motorola op te starten

Goede prijs en prima service

Galaxywatch 4 gekocht tegen een aanzienlijk lagere prijs dan elders. Snelle levering zonder problemen.

Mooie prijs, snel bestellen, snelle levering

Ik zocht naar een goede JBL speaker voor een aantrekkelijke prijs. Deze (JBL Flip 5) vond ik bij Phonemarket. Bestellen ging makkelijk en snel en nog geen 24 uur later stond de luidspreker te pronken (en geluid te maken) op mijn bureau. Mooie service!

Je krijgt wat je koopt

Snel geleverd en nette prijs

goede bezorging

goede bezorging

Goedkoop, goede kwaliteit

Ik heb een goede prijs/kwaliteit ratio voor een smartphone. Op tijd bezorgd. Dus, alles prima.

Gewoon Goed zoals het hoort !

Gewoon Goed zoals het hoort !

de goedkoopste en snelle levering kan niet beter

Werkt zoals het moet

Batterij wordt snel warm dat is het minpunt eraan

Goed aap.

Makkelijk om te gebruiken.

Levering zonder problemen

Levering was zonder problemen en op tijd zoals vooraf bekend.

goede en snelle levering

zoals hierboven al gezegd prima en snelle levering

Ik had een hoesje besteld voor we IPhone 12, maar kreeg een hoesje voor een IPhone 12 Max. Dit hoesje was dus te groot. Nadat ik dit had aangegeven, kreeg ik binnen een paar uur al een bevestiging per mail dat het andere hoesje al was verzonden. De volgende dag had ik het goede hoesje al in huis.

Goede A12

Goede A12 voor een goede prijs en vlotte afhandeling.

Goede producten, mindere logistiek

Zoals omschreven goede produkten, alleen was het de 3e!!!! keer dat er verkeerde artikelen geleverd werden. Na telefonisch contact goed opgelost.

Pijnloos, snel en prima. PlayStation 3 gehaald.

Wel duur maar snelle levering zoals beloofd.

ze hebben gedaan wat werd beloofd

levering volgende dag van beloofde product