Snelle levering, veel keuze en betaalbaar

In winkel vloer uitgezocht, besteld via site, 3 dagen later bezorgd. Prachtige vloer voor goede prijs. 2 plankjes iets beschadigd

Goede servies

Zeer vlugge levering op 2 dagen, heb nog nooit zo snel iets geleverd gekregen

Correcte en snelle levering

Snelle en correcte levering inclusief de nota er.

Slechter kan niet

Nooit weer phonemarket, verkopen een Europees galaxy watch en dat word je niet verteld voor de telefoon eenmaal thuis moet ik regio kiezen, Cyprus Bulgarije enz maar geen Nederland , terugsturen kon maar dan gaan ze even bekijken wat ik er nog voor terugkrijg waarde vermindering vanwege hygiënische redenen?????? Je moet je eigen retour betalen nog nooit meer gemaakt zo'n k winkel

Snelle en correcte levering

Een snelle en correcte levering

Goed!

Goed!

Zeer snelle levering aan zeer scherpe prijs.

perfect

ik bestel en de dag nadien, een zaterdag nota bene, werd mijn gsm geleverd binnen de vooropgestelde termijn. Super blij!

Lighting fast levering!

Ik bestelde mijn smartphone op een vrijdagavond, en de volgende ochtend was die er al! Helemaal op en top keurig verpakt, zoals ik het had gedroomd!

goede service

weinig meer te vertellen dan duidelijke website, gunstige prijs en volgens afspraak op tijd geleverd.

Niks mis mee

Ik kende de webwinkel niet maar ik ben nergens tegen aan gelopen. Levering had iets sneller kunnen zijn vandaar geen 10.

Heel tevreden

De juiste artikelen in goede staat/verpakking en snelle levering. Heel tevreden over de service!!

gewoon goed

vlot snel en niet duur ga zo door.

Prima webshop voor aankoop van mobiele telefoon

Scherpe prijs en keurige/snelle afhandeling van de bestelling.

Zeer vlug en goed aangekomen

Ik zou het zeker aanbevelen aan andere personen.

Opgelicht + geen retour nieuwe??watch

Samsung galaxy watch active 2 sport 40 mm .!!Waarom zit de laadeenheid “in papier gewikkeld “ en apart in het aanleverings pakket de watch zelf zat los (niet verzegeld ) in een Samsung doosje(niet verzegeld met rondom folie)dat gesloten was met een klein tabje (tape) Op het unboxing filmpje van Samsung op YouTube ziet men duidelijk dat de lader ( in rond doosje ) samen met de watch errond in een origineel Samsung Active 2 doosje verpakt ,niet verzegeld! , en niet zoals ik ze ontvangen heb van PhoneMarket ! Volgens mij is het een demo watch van in de winkel die ze geleverd hebben ! De 40 mm watch staat tevens niet meer op hun webside ! De ongebruikte watch is geweigerd voor retour wegens hygiënisch product , bij navraag bij meerder webwinkels (ook bij Samsung ) is een Samsung watch helemaal geen hygiënisch product en is gewoon te retourneren ! Stellen nu (na aangetekende klachten ) een waardevermindering van 40 % voor als tegemoetkoming , en dat voor een ongedragen nieuwe(??) watch PhoneMarket is ook partner bij Bol-com en heeft daar een service “gratis retour “en andere algemene voorwaarden !! Dus in de toekomst beter daar kopen ! . Nog geen terugbetaling tot op 2 - 08 - 2020

Snel en correct geleverd

Vlak voor 18u Land Rover Explore besteld, bij Phonemarket vanwege de laagste prijs, en omdat als je voor 18u bestelt, het de volgende dag in huis hebt. Ruim een uur later kreeg ik een Track&Trace, met daarin het verwachte bezorgmoment, en ook dit ging volgens plan, de volgende dag had ik hem ook rond dat tijdstip.

Slechte Aftersales

Een smartwatch wordt geweigerd om het te mogen retourneren cq. omruilen of, indien er akkoord gegaan wordt met 40% waardevermindering mag de smartwatch geretourneerd worden. Als reden hiervoor geven ze aan dat de verzegeling verbroken is. Dit is misleiding na koop! Ten eerste, 40% waarde vermindering binnen de termijn van herroepingsrecht is absurd!! Ten tweede, wordt er gezegd tijdens onze mailverkeer, vanwege dat de verzegeling verbroken is, is het uitgesloten van de herroepingsrecht. Mocht dit een reglement zijn van hun, dan horen ze dit ook expliciet te vermelden op hun website, wettelijk gezien. Noch onder het rubriek van 'retourneren', noch op het product pagina tref je dit soort waarschuwingen of mededelingen. Derhalve valt dit dan ook onder misleiding. Onder het rubriek 'retourneren' staat tevens het volgende vermeld: ‘Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, moet u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking retourneren’ Om de smartwatch te kunnen beoordelen of het product naar je verwachtingen voldoet, moet de verzegeling van de verpakking verbroken worden. Hoe zou je het anders kunnen beoordelen?! Wij zijn dan ook van mening dat wij voldaan hebben aan de hierboven vermelde criteria om het te retourneren cq omruilen. Maar helaas! M.a.w, het is een bedrijf dat ze prijs-technisch gezien één van de goedkopere zijn maar, wat betreft aftersales en omruiling/retourneren binnen de herroepingsrecht termijn is het een onbetrouwbare winkel!

Beste, Vanwegen hygienische redenen is uw retour geweigerd. U had het product al in gebruik genomen en het beviel u niet. Toch hebben wij u uit coulance nog een optie aangeboden om het te retourneren maar dan tegen waardevermindering of het product behouden. ik verwijs u naar Artikel 8.1 D van onze Algemene voorwaarden: Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om terug te sturen en waarvan de verzegeling na levering is verbroken; Met vriendelijke groet, Team Phonemarket.nl

Levering snel, keurig verpakt, service aan de telefoon, duidelijk en vriendelijk

Uitstekende levering

Door mijn prima ervaring met jullie een paar jaar geleden heb ik besloten om mijn nieuwe telefoon bij jullie te bestellen. Ook dit keer ging de bestelling prima en ook nog een telefoon die bij jullie het goedkoopst was. Super.

Telefoon goed wel Tsjechisch

Snel geleverd en telefoon goed. Wel Tsjechisch toestel en boekje etc. Daar kun je dus niks mee. Telefoon wel om te zetten naar Nederlands dus prima.

vlugge levering , goede prijs !

De prijs is zeer competitief te noemen en de goederen werden vlug geleverd. Een minpunt is : de bijgeleverde handleidingen zijn in mij onbegrijpelijke talen ... Waarom kunt u als Nederlands bedrijf dan geen Nederlandstalige handleidingen meeleveren ? Uiteraard zijn die op de websites van de betreffende merken te vinden , maar het was toch qua service een pluspunt geweest ...

Beste Meise, Hartelijk dank voor je review! De Nederlandse handleidingen zijn inderdaad zowel bij de betreffende fabrikanten als bij ons op de website te vinden op de productpagina's. Deze leveren wij niet mee omdat wij de telefoon dozen uiteraard niet zelf openen omdat deze nieuw en geseald zijn en wij willen graag bijdragen aan het milieu. Al die boekjes zijn heel wat papier en daar zal moeder natuur niet heel blij van worden. Dat is de reden dat wij digitale versies van de Nederlandse handleidingen wel op onze site beschikbaar stellen voor onze klanten! Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord en ik wens je nog veel plezier met je aankoop! Mochten er nog vragen zijn dan kunnen deze gerust gesteld worden aan mijn collega's die te bereiken zijn via ons telefoonnummer of via ons emailadres (klantenservice@phonemarket.nl).

Snelle corecte levering

Snelle corecte levering