Goede kwaliteit en super snel.

Goed en snel.

Zeer vlotte transactie

Scherpste prijs en meer dan correcte levering... TOP

heel slecht.

wij kregen de mail via bol.com over het te leveren van ons pakket. Dit zou gisteren,vrijdag 27 mrt arriveren ,maar helaas ,er is niets aangekomen. Er staat bij dat je ,bij geen levering jullie kunnen bellen ,maar er is niemand aanwezig . dit werkt dus totaal niet en ik hoop dat ik alsnog mijn pakket zo snel mogelijk kan ontvangen

snel besteld en conform verwachting in huis. Slechts een nadeel geen Nederlandse handleiding

Verkeerd besteld

Ik had per ongeluk 2 gsmbesteld en heb direkt mail gezonden en direkt bericht ia messenger maar we zijnnu al een weel later en heb nooit geen reaktie gehad,en ik stz hier nu met 2 gsm

Hoesje erbij geleverd dat niet past!

verder prima

snel en netjes geleverd

Ben tevreden

Heb de telefoon nog niet in gebruik.

Perfecte service

Zeer goed ervaring, correct en snel geleverd! Dankjewel

afspraken zijn goed nagekomen.

Zie bovenstaand.

De bestelling was zoals beloofd op datum dat het moest zijn afgeleverd.

Prima prijs, goede service alles was goed ingepakt en snel geleverd morgen 1 dag!

Prima prijs, goede service, alles was goed veilig ingepakt en snel geleverd - morgen 1 dag! Goede communicatie via mail... Ik ga in de toekomst met veel plezier nog iets bestellen!

Op tijd geleverd

Perfect op tijd geleverd

Snelle en correcte levering

Besteld en de volgende dag in huis

Top 👍

Binnen de 24u pakketje ontvangen in goede staat

Goede snelle service

Bij geleverde telefoon zat alleen een Amerikaanse stekker. Na contact te hebben gehad, had ik de dag erna al goede stekker ontvangen

Netjes afgeleverd mooi op tijd.

al met al wel goed

Op zich goed, maar ik kon nergens op de site vinden, dat jullie niet in het weekend leveren. Ik bestelde zaterdag en het werd dinsdag geleverd.

Goeie snelle levering. En de laagste prijs!

Via internet de laagste prijs voor een iPhone 7 gezocht en phonemarket uitgekomen. Dan is het nog de vraag of ze ook een goede service hebben. En dat blijkt dus het geval

erg slecht

Wij bestelden een samsung S6 plus, die op tijd geleverd werd. We ontdekten nadat we alles hadden uitgepakt dat het toestel kleiner was dan de plus. Mijn vrouw is slechtziend en heeft een groter scherm nodig. We stuurden de s9 retour en bestelden een S9plus. Daarvoor was bijbetaling nodig, wat we betaald hebben. We kregen een vervelende mail dat -omdat we het toestel al gebruikt hadden (wat niet zo was) er 40% schade was. We hebben toen gevraagd het maar terug te sturen. We zijn erg teleurgesteld in Phone market. We hebben besloten verder te handelen met Belsimpel.

Geen goede service bij productie fout

Ik vind het heel jammer dat je niet gelooft Word. Als er een scheurtje zit in je bescherm glas. Dat je er keurig een foto van maakt. Je eerlijk aangeeft Dat het iets verder gescheurd is met de foto maken. Dat je vervolgens weer een foto moet sturen. Dat gaat mij te ver ik koop ergens anders weleen nieuwe. Verderwas de levering keurig op tijd en bevalt de telefoon prima. Alleen dus jammer hoe jullie met klachten om gaan. Mag iets meervertroieen zijn en erg jammer dat je niet gewoon kunt bellen.

Snelle levering en overzichtelijke site..

Snelle en goede levering.

Snelle levering, geduldige medewerker

Ik vroeg uitleg over een PlayStation 4. Ik ben daarin zo goed geholpen door een medewerker die ongelofelijk veel geduld had met mij. Hij bleef netjes👍