Goede snelle service

Minpuntje is dat het apparaat in het Duits opstartte

Ze verkopen namaak Apple producten

Ik heb een Apple Magsafe lader gekocht op PhoneMarket.nl Het kwam aan zonder een doos van Apple, noch een bijbehorend document, ik gebruikte en het oververhitte mijn Macbook en veroorzaakte een crash en een raar geluid. Na wat onderzoek op internet realiseerde ik me dat het misschien een vervalsing was, dus ging ik naar een appelwinkel en ze bevestigden dat het een vervalsing was. Ze verkopen namaak Apple producten

Beste heer, Wij hebben u eerder ook al aangegeven dat wij enkel originele producten verkopen. Wij hebben u ook aangegeven dat het product zonder verpakking komt omdat wij dit BULK verkopen dit staat ook in de omschrijving. U bent niet naar een Apple Store geweest dus wat zij bij Amac beweren dat staat los van ons en ook kunt u er niet van uit gaan dat zij de waarheid spreken. Wij hebben u ook vaak aangegeven dat als u niet tevreden bent u het product kunt retourneren, dit doet u zelf niet. U kunt voor alsnog het artikel retourneren en uw geld terug ontvangen wij staan hier volledig voor open! Met vriendelijke groeten, Team Phonemarket!

Geen retour mogelijk wegens hygiëne

Samsung Galaxy Watch Active 2 sport gekocht , voldeed niet aan verwachting, wilde een retour formulier aanvragen , Kreeg vlg e-mail: retour niet mogelijk wegens verbreken zegel en wegens hygiëne !. Zou in de algemene voorwaarden staan ,waarmee ge automatisch mee akkoord bent !. Waarom geen waarschuwing sticker (geen retour)op Verpakking zetten !. Hoe kan men een product beoordelen als men plastic tapje niet mag verbreken ?, Ben nog de zaak aan het afhandelen , maar men wil geen retour !. Dus 2maal opletten bij kopen bij phonemarket !..

Beste heer, Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de Algemene Voorwaarden van onze website door te lezen voordat u het vakje aanvinkt waar staat ''Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden''. Dit is hier namelijk netjes aangegeven. U komt helaas niet in aanmerking voor retourneren gezien u het product geopend heeft. Deze producten vallen onder de hygiënische regeling, helemaal met de situatie waar we ons nu in bevinden letten wij hier goed op! Excuses voor het ongemak maar wij volgen enkel ons protocol. Met vriendelijke groeten, Team Phonemarket

Snelle levering en afhandeling

Vlug geleverd en goedkoopste

Binnen 17 uur bezorgd

Snelle bezorging

Binnen 24 uur geleverd. Keurig berichten wanneer het werd afgeleverd en hoe.

Heel,heel.heel goed,prima!!!

Geen opmerkingen!!€

Zeer snelle levering en goede verpakking

Mijn product was niet 1 op 1 hetzelfde als op hrt plaatje. Maar doet prima zijn werk. De levering was zeer snel en hrt product was ook erg goed ingepakt.

Gewoon perfect.

Vandaag bestellen is morgen in huis

Goede service en snel

Een goede en betrouwbare service

Mooi toestel en goedkoop

Phonemarket was de goedkoopste van alle sites voor het kopen van een Samsung A40

Heel erg tevreden

Lang wachten en niets krijgen

Staat dat het maximaal 2 dagen duurt met de bestelling te verzenden enzo ben nu 8 dagen verder en heb nog niets binnen IK WIL MIJN GELD TERUG EN HIER NOOIT MEER TERUG KOMEN

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering en een goed product.

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering en een goed product.

Goede en snelle levering.

Mijn mobiele telefoon was zorgvuldig ingepakt en werd snel geleverd. Wat ik wel vreemd vond was dat oplaadsnoer en koptelefoontje wit waren terwijl mijn telefoon zwart is. Bij navraag telefonisch werd vermeld dat dit normaal was en dat dat bij andere telefoons ook zo was. Het was niet mogelijk deze in het zwart te verkrijgen.

Prima levering, mooi telefoon.

Ik was aan een nieuwe telefoon toe en mijn zoon had deze aangeraden. Ik wilde een grotere, met 128 MB. Deze voldoet aan mijn wensen.

Uitstekende en snelle levering

Goede verpakking en mooi op tijd geleverd

Een Huawei besteld, volgende dag geleverd. Toen bleek dat ik niet al mijn google apps kon overzetten, besloten toestel terug te sturen. Samsung besteld en bevestiging van de retour ontvangen. Aankoopbedrag van Huawei wordt volledig terugbetaald. Daar wacht ik nog op.

Naar tevredenheid

ok maar

de leveranciers iets meer tijd geven en niet zoals nu aanbellen en pakje voor de deur zetten

Duidelijke website zonder verrassingen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Snelle service, duidelijke omschrijving

Zeer positief

Op zoek naar een nieuw model Cat aangezien de vorige stilaan op zen laatste benen loopt. Goeie prijs en snelle Service.

Helaas wel een dagje later bezorgt dan dat ik gehoopt had. Vooraf ook niet echt duidelijk wanneer het pakketje bezorgt werd maar wel op moment van bestellling het goedkoopst van allemaal!