Tevreden klant

Prima kwaliteit, en door de Consumentenbond goed beoordeelde telefoon (Samsung Galaxy A52s 5G 128GB Zwart) voor de laagste prijs, keurig op tijd geleverd door een betrouwbare webshop!

Samsung a53 besteld Snelle levering

Het product was snel geleverd en goed verpakt.

goed en snel

goed product klopt volgens de beschrijving en snel geleverd

Waardeloze zaak.

Let op!!! Deze oplichters bieden telefoons aan die ze niet kunnen verkopen. 1 ster is nog te veel.

Geachte heer Edwin, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Erg jammer om te horen dat onze service niet voldoende was. U had een afhaalbestelling geplaatst via onze website, hier heeft u inderdaad ook geen afhaalbevestiging van ontvangen omdat het door u bestelde toestel niet voorradig was. Zolang er geen bevestiging is ontvangen is het daarom ook niet mogelijk om iets af te halen. Dit staat tevens ook op onze website aangegeven. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Phonemarket.nl

zeer goed.

Doen waarmee ze adverteren. Geen ster-allures, doen wat ze zeggen. Heel tevreden

Snelle levering conform verwachting

Prima levering binnen 2 dagen.

Het is echt super alles snel ik ben tevreden

Top, prijs goed en snelle verzending

Top, prijs goed en snelle verzending

Puinhoop...

Wat is me dat daar toch? Een Mi Pro 2 besteld (23-09), snel geleverd (24-09), maar helaas ontvang ik een gebruikte step, waarvan het achterlicht kapot is. Na een prettig contact de step retour mogen sturen (28-09). Enkel dagen later contact dat de step ‘in behandeling’ is en dat ze een nieuwe opsturen (01-10). Enkele dagen later vraag ik naar de status; blijkt mijn retour niet afgeleverd (06-10) terwijl track/trace claimt van wel afgeleverd. Op 07-10 ontvang ik bericht dat alles goed komt en ze een nieuw opsturen. Vandaag 08-10 vraag ik naar de track/trace, omdat de pakketbezorger hier is geweest, zonder step. Ik krijg ik als enige antwoord de trac/trace van de originele bestelling op 23-09. Dit met de mededeling “Is toch al afgeleverd”. Ik val van de ene verbazing in de andere, mijn bestelling loopt volledig in de soep. Na ruim 2 weken wachten nog steeds geen (bruikbare) step…

Beste Mike, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben u voorzien van een nieuwe Step, wij hopen dat u er veel plezier mee hebt. Nogmaals onze excuses dat u het zo moest ervaren, waar een mens werkt kan fouten gemaakt worden ! Heeft u vragen kunt u ons mailen: [email protected] Met vriendelijke groet, Team Phonemarket.nl

Stofzuiger XIAOMI G10

Ik ben zeer tevreden met dit aankoop bij phonemarket en ook voor de snelle verzending. Bedankt ook voor alle die inlichtingen gekregen van die aankoop dienst ! Excuseer voor die fauten waarom ik ben een belgisch franstallig

Snel, betrouwbaar en voordelig

We waren al langer aan het kijken voor een Roborock S7 robotstofzuiger. We hebben bewust gewacht tot deze via Nederlandse sites beschikbaar was en vervolgens nog even gecontroleerd of phonemarket.nl betrouwbaar was. Dit was het geval en we zijn dan ook tot koop over gegaan. De prijs was zeer voordelig met € 588,- in vergelijking met andere aanbieders. De levering was keurig de volgende dag in huis. De robotstofzuiger doet het geweldig. Dus service/garantie ervaringen hebben we nog niet. Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn om het mogelijk te maken de producten bij een PostNL punt af te kunnen halen. Dan kun je tenminste na werktijd je bestelling afhalen wanneer het uitkomt. De PostNL medewerker heeft zelf achteraf een handtekening gezet voor de levering (maar dit ligt niet aan Phonemarket).

Top product, snelle levering, scherpe prijs

Eerste keer dat ik via Phonemarket een aankoop heb gedaan. Dat zal zeker een vervolg krijgen! Keurige website met veel keuze in topproducten, scherpe prijzen en uiteindelijk een snelle levering! Zeer tevreden klant!

Gewoonweg top!

Bij deze, voor mij onbekende, webwinkel besteld. Telefoon super snel in huis tegen een scherpe prijs. In de toekomst ga ik hier zeker weer bestellen.

Snelle en veilige levering,

De mobiel de volgende dag al in huis

Van bestellen tot aan de bezorging ging goed. Alleen jammer dat de bezorger niet zoals hoort bij een verzekerd pakketje om de laatste 3 cijfers vroeg.

Keurige afwikkeling, duidelijk/informatief

Voor herhaling vatbaar

Moelijk om op te starten

Veel tijd nodig gehad om de Motorola op te starten

Goede prijs en prima service

Galaxywatch 4 gekocht tegen een aanzienlijk lagere prijs dan elders. Snelle levering zonder problemen.

Mooie prijs, snel bestellen, snelle levering

Ik zocht naar een goede JBL speaker voor een aantrekkelijke prijs. Deze (JBL Flip 5) vond ik bij Phonemarket. Bestellen ging makkelijk en snel en nog geen 24 uur later stond de luidspreker te pronken (en geluid te maken) op mijn bureau. Mooie service!

Je krijgt wat je koopt

Snel geleverd en nette prijs

goede bezorging

goede bezorging

Goedkoop, goede kwaliteit

Ik heb een goede prijs/kwaliteit ratio voor een smartphone. Op tijd bezorgd. Dus, alles prima.

Gewoon Goed zoals het hoort !

Gewoon Goed zoals het hoort !

top

de goedkoopste en snelle levering kan niet beter

Werkt zoals het moet

Batterij wordt snel warm dat is het minpunt eraan