Goed aap.

Makkelijk om te gebruiken.

Levering zonder problemen

Levering was zonder problemen en op tijd zoals vooraf bekend.

goede en snelle levering

zoals hierboven al gezegd prima en snelle levering

Ik had een hoesje besteld voor we IPhone 12, maar kreeg een hoesje voor een IPhone 12 Max. Dit hoesje was dus te groot. Nadat ik dit had aangegeven, kreeg ik binnen een paar uur al een bevestiging per mail dat het andere hoesje al was verzonden. De volgende dag had ik het goede hoesje al in huis.

Goede A12

Goede A12 voor een goede prijs en vlotte afhandeling.

Goede producten, mindere logistiek

Zoals omschreven goede produkten, alleen was het de 3e!!!! keer dat er verkeerde artikelen geleverd werden. Na telefonisch contact goed opgelost.

Pijnloos, snel en prima. PlayStation 3 gehaald.

Wel duur maar snelle levering zoals beloofd.

ze hebben gedaan wat werd beloofd

levering volgende dag van beloofde product

Tot nu toe

Tot nu toe is altijd goed gegaan,geen vertraging en de prijs is ook goed

Scherpe prijs, vlotte levering

Een scherpe prijs voor een degelijk toestel. Op zondag besteld en op dinsdag geleverd, net zoals op de website vermeld staat.

Positief

Positief

Het bestelde product netjes verpakt en de volgende dag bezorgd!

Snelle levering en de Samsung ok! Nette prijs.

positieve ervaring

goede service , goede prijs kwaliteit

Perfecte service en levering.

Dit is mijn tweede mobiele telefoon die ik hier besteld heb, samen met assescoires. Ik kan het iedereen aanbevelen. Top.

Perfect, zoals het moet

Perfect in orde ,

Zeer tevreden !

Jammer dat een stekker ontbreekt, maar dat ligt aan Apple, begreep ik. De stekker van iets oudere iPad en iPhone matchen niet, helaas.

Snel , vlot en correct

Zeer goede prijs, vlotte verwerking van de bestelling en snelle en vlotte levering

Uitstekende ervaring

Product geleverd volgens de afspraak zoals op de website staat omschreven, helemaal super.

Had nog niet van Phonemarket gehoord. Was zoekende naar een nieuw toestel voor de kinderen. In eerste instantie was ik wat voorzichtig, maar las al snel de positieve reviews van anderen, dit trok mij over de streep. Keurig verpakt en geleverd. Ik durf met droge ogen Phonemarket aan te bevelen. Ik heb de weg gevonden naar hen.

Gewoon goed!

Gewoon goed en snel en netjes geleverd! De Samsung A52

Op tijd gekregen!

Snelle service en levering !

Ok

Ok 8/10