top en snel geleverd

Dit was mijn eerste bestelling bij Phonemarket. ik de mobiele telefoon binnen twee dagen binnen.

Zocht naar 'n Samsung mobiel, zij waren de goedkoopste, snel geleverd

Prima snelle levering en hele goede prijs

Levering niet correct

Screensaver was niet juist. Paste niet ,!! Gsm Motorola is ok

Het was goed,Alleen kon ik thuis niet onvangen door laat thuis

Slechte klantenservice, emails worden genegeerd.

Ik heb begin december Samsung air buds gekocht en direct ongeopend teruggestuurd omdat ze door omstandigheden overbodig waren geworden. Zowel de verpakking en de kartonnen doos daaromheen zijn ongeopend gebleven dus er is niets afgedaan aan de hygiëne. Phone market heeft mijn retour op 9 december ontvangen maar ik heb nog altijd niets teruggezien van mijn geld. Eerst werd via e-mail beloofd dat er actie ondernomen zou worden maar dit is niet gebeurd en al mijn mails sinds dien worden genegeerd.

Laat in de avond besteld op 20 december, en ondanks de drukte voor kerstavond binnen. Complimenten!

vandaag besteld en morgen thuis ondanks de feestdagen en dat ik in belgie woon.super en super toestel. bedankt groetjes chantal

Wat ik besteld had kwam op de afgesproken tijd, Het was goed verpakt.

Heel tevrenden

Easy transaction fast delivery.

Goede snelle levering van nieuwe telefoon

Ik had een nieuwe telefoon online besteld als cadeau voor de feestdagen. Op dinsdag avond laat besteld en op woensdag heb ik het mogen ophalen in de winkel aangezien ik bang was dat het niet op tijd binnen zou komen vanwege de drukte bij Postnl. Ik heb dit als zeer fijn ervaren.. Enige minpuntje is dat ik een aantal keer heb moeten bellen voor ik iemand aan de telefoon kreeg, maar dit hebben ze goed gemaakt dat ik direct kon komen en ik heb begrepen dat de telefooncentrale elders is.

Goede kwaliteit en een snelle levering!

Oortjes zijn van goede kwaliteit en waren al erg snel binnen

Snelle levering en een goed product. Ik ben er erg blij mee.

Zeer zeer slecht

Al 10 dagen zit ik te wachten op mijn bestelling. Mail gestuurd geen antwoord. 2x gebeld en word gewoon weggedrukt nadat ik al 15 minuten als eerste in de wachtrij sta.

correct en snelle sevice

producten zoals omschreven op website snelle levering

Perfect en goed geregeld.

Ik had een fout gemaakt met bestellen, telefoon 2x besteld en afgerekend, meteen een mailtje gestuurd (22.05uur) dag erna meteen gebeld, ik stond even in de wacht, maar daarna goed en snel geholpen, ik kreeg duidelijk uitgelegd hoe het werd afgehandeld. Na 4dagen stond het geld terug geboekt op mijn rekening, top geregeld. Ik heb dus een goede ervaring met Phonemarket.nl

Op tijd ontvangen

Duidelijk in totaalpakket

Goede service , en snel geleverd!!!

Ik had snel een telefoon nodig, besteld en de volgende dag in huis! Mooie telefoons!

Niets ontvangen!!

Ik heb mijn leren insteekhoesje nog niet ontvangen.

zeer teleurstellend

3 sets Apple earpods besteld en snel geleverd. Binnen een paar dagen waren er 2 sets kapot. De derde set wordt niet veel gebruikt. Van een Apple product mag je toch verwachten dat het van de juiste kwaliteit is. Daarom vermoed ik dat het een Chinese imitatie is wat verkocht wordt. Na contact met de klantenservice duurde het maar liefst een week voor ik reactie had. Producten ontving men graag retour. Dus de 2 kapotte sets retour gestuurd, uiteraard op eigen kosten. Na een week ontving ik het bericht dat er zichtbare schade was aan beide Earpods. Bij 1 set was het uiterst dunne draadje iets geknikt waar het niet tegen zou kunnen. Bij de andere set was het omhulsel van de 3.5 mm plug los. Aan de huls trek je de plug uit de telefoon. Dat mag na 3 dagen niet kapot zijn is mijn mening. De conclusie is dus, geen garantie! Ik heb me de moeite bespaard om er tegen in te gaan maar neem wel de moeite om andere potentiële klanten te waarschuwen voor de slechte service en garantieafhandeling van dit bedrijf en mijn vermoeden dat er imitatie producten worden verkocht. PAS DUS OP en besteed uw geld liever bij een betrouwbare shop.

Zeer slecht

Bestelling(tablet) gedaan. Krijg een verkeerd product(telefoon). Met een factuur van een andere klant. De had de telefoon moeten hebben. Direct meerdere malen gebeld. Meer dan 20 minuten gewacht, vervolgens wordt de verbinding verbroken. Na deze mislukte pogingen een mail gestuurd op 18 december. Wachten, wachten op antwoord. Zelf de klant maar gebeld die de telefoon had moeten hebben. Ja, die was ook niet tevreden. Ook zijn klacht was: Niet bereikbaar! Eindelijk op 23 december een antwoord! Vervolgens telefoon retour gestuurd. Had een kerstkado moeten zijn. En nu maar wachten tot de tablet eindelijk aankomt. Misschien dit jaar nog? Ik heb een tweede tablet gekocht. Precies dezelfde. Twee dagen geleden bij MediaMarkt. Komt morgen binnen. Zo kan het ook. Dus wat ons betreft nooit meer PhoneMarket.

Meest slechte ervaring ooi!

Mijn eerste en absoluut laatste bestelling. Bestelling nog niet eens geleverd. Zwaar teleurgesteld!

Ik had geen goede ervaring

Mijn bestelling heeft mij niet bereikt En het bedrijf zegt dat de post is bezorgd Hoewel dit helemaal niet waar is En nu weet ik niet wat ik moet doen Dit is erg vervelend

Ondermaats

Ik bestelde magnetische docking voor tablet, maar bij levering bleek dat de magneetstrip loszit en slecht contact maakt. Na contact (telefoon en mail met foto) moet ikzelf het ding terugsturen. In de melding staat dat ze 'eventueel' een nieuw exemplaar opsturen. Kost met bijna 8 euro, terwijl het slechts 19 euro kost... Dus nooit meer. Heb via amazon.de een werkend exemplaar aan 15 euro .

Altijd goede service en daarom komen wij bij jullie bedrijf

Ergens anders is er meer keuze maar kom bij jullie voor de service