Top geholpen

Goed geholpen uiteindelijk een uitstekende oplossing gevonden samen met personeel.

Zeer goed geholpen

Goed geholpen fijne oplossing top team

artikelen

alles prima

Dag Mats, Wat balen dat u een negatieve ervaring met ons heeft moeten meemaken wij werken constant aan het verbeteren van onze klantenservice. Wij hebben gekeken in onze mail en hebben geen enkele email van u mogen ontvangen. U kan altijd contact opnemen via Whatsapp op 0636194372. Hier krijgt u altijd dezelfde dag nog reactie. Wat betreft retourneren u kunt uw pakket terugsturen naar Misterstraat 15A 7101 EN Winterswijk. Zodra uw pakket hier binnenkomt word u aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Als u ervoor kiest om iets te willen ruilen dan mag dat uiteraard ook vermeld dit dan even op de factuur hierdoor weten wij wat we moeten doen zodra het pakket hier binnenkomt. Ik hoop hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd mochten er nog vragen zijn stuur dan even een bericht via Whatsapp hier krijgt u zo snel mogelijk antwoord. Onze excuses voor de negatieve ervaring ik hoop dat u snel de goeie maat broek zal vinden :) Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Hou zich aan zijn afspraken.

Besteld en netjes verpakt op tijd binnen gekregen.

Snel geleverd en probleem goed afgehandeld

Na een snelle levering toch een klein probleem met de bestelling. Na contact is dit snel en goed opgelost.

Dag Gem, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Wij hebben even het een en ander nagekeken maar wij hebben geen mail of bericht van u ontvangen. Misschien is er wat misgegaan bij het versturen. ik verzoek u om even een Whatsapp bericht te sturen naar 0636194372. dan zorgen we ervoor dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Bij ons bent u nooit verloren. Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Toppie klasse

Jeans Brothers heeft een uitgebreide collectie. De spijkerbroeken die ik bestelde met korting werden snel geleverd.

Snel en netjes geregeld!

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en en keurig netjes en snel bezorgd! Zeker een aanrader en ga hier ook absoluut vaker shoppen!

goeie zaak

werd netjes gebeld over een levering...top!

Goede prijzen

2 broeken besteld, helaas te klein. Afgelipen teruggestuurd en om een maat groter gevraagd. Die moeten nog binnenkomen

De jeans wat ik had besteld viel een beetje klein, had het geroutineerd en een maatje groter besteld. Alles was goed verlopen, goede service van Jeans Brothers

Scherpe prijs!

Ruime keuze, scherpe prijs

Bestelling snel en tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Leuke broek past uitstekend.

Snelle en goede service

Goede website en snelle levering van wat ik besteld had

snelle levering goed product

goede prijs en kwaliteit. zit heel fijn past goed

Snelle levering.

Na het bestellen snel geleverd.

Super snel

Super snelle levering + ik werd extra geattendeerd op een speciale aanbieding, die ik niet gezien had. Heel netjes.

Fijn geholpen

Een fijne ervaring met deze zaak, Broeken te groot besteld,terug kunnen sturen (wel zelf betalen) . 3 dagen later de goede maat, Super,

Volledig volgens afspraak .

Op en top goed verzorgd

Goede service en snelle verzending

Voor een mooie prijs spijkerbroeken gekocht

fijne broek.

Broek zit goed en ziet er evenzo uit.

I have good experiance

The Jean is good and the delivery was also fast i like dat

Vlugge levering

Mijn bestelling was binnen 2 dagen binnen Staat echter nergens hoe je kunt retouneren

Misterstraat 15 7101EN Winterswijk