Sehr schnelle Lieferung

Die Rücksendung ist etwas kompliziert für uns aus Deutschland daher 1Stern Abzug. Aber sonst war alles in Ordnung.

Redelijk

Ik heb gebeld of ze terug willen bellen omdat 1 broek de rits al stuk was . Nieuw uit de verpakking. Maar ze bellen niet terug. Maar de broeken zitten wel heel mooi

Prijzige verzendkosten

In totaal 21,8€ betaald aan verzendkosten

Goeie producten en snel geleverd.

Zeer goed !

Eindelijk mijn broek gevonden .Snelle bezorging .

Makkelijk en snel

Prima website, snel gevonden wat ik zocht en besteld, goede kortingsactie ook!

Fijne kwaliteit

Gaat vaker een bestelling doen.

Mijn bestelde artikel bleek toch niet meer op voorraad. Ik werd gebeld met het een voorstel: bijna identiek artikel opsturen, deze was alleen iets duurder, de kosten nam Jeans Brothers voor zijn rekening. Artikel was inderdaad bijna identiek. Hele fijne goede service.

netjes

netjes op tijd geleverd

Zeer onprofessioneel gedrag van eigenaar

Ik heb onlangs 2 Jeans broeken gekocht, daarvan klopte er 1 niet in lengte, dus deze moest retour. Netjes een retourformulier ontvangen. Ik kreeg de broek die retour ging niet volledig vergoed ivm een korting die is verekend, maar die korting staat overigens niet op de aankoopbon. Telefonisch contact met de eigenaar gehad en die vond dat zijn broeken spotgoedkoop waren en dat hij het asociaal van mij vond dat ik die € 20,00 ook vergoed wilde hebben. Hij ging vreselijk tekeer tegen mij en hing Vervolgens de telefoon erop!! Ik koop veel online maar heb nooit problemen gehad en ik ben nog nooit zo onprofessioneel behandeld bij het retourneren van een aankoop!

Broeken passen op locatie.

Ik had 4 broeken via internet besteld. Maar die paste niet. Nu zag ik dat de winkel zelf helemaal niet zo ver van mijn woonplaats was. Dus naar de winkel toe. Helaas haden ze net niet het model welke ik via internet had besteld. Maar gelukkig hadden ze genoeg andere modellen. Uiteindelijk ging ik de winkel uit met 6 broeken welke nog lekkerder zitten dan mijn oude model. De internet bestelling kon ik in de winkel achterlaten en geld direct na weekend weer op de bank bijgeschreven. In het vervolg pas ik mijn broeken op locatie.

Perfect.

Voor de eerste keer iets besteld. En zeker niet de laatste keer. Ga zo door. :-)

mooie broeken snelle levering

mooie broeken en snelle levering

Ik had online en bestelling gedaan maar was toch te groot en ik kon het in de winkel met de bon gewoon omruilen. Top!

One of the jeans i bought had torn stiching

Quite easy to shop and have the stuff sent to Sweden. However one pair of jeans had torn stitching and its far much of a hassle to re-send them.

• Would you recommend us? No

goedkoper en minder tijd kwijt en dat met mijn eigen vertrouwde merk broek

Ik vind winkelen en vooral voor kleding een 'gedoe'. Pashokjes, verkopers, brrrrr. Wanneer je merk en model en maat weet, is bestellen bij Jeans Brothers veel eenvoudiger en zelfs goekoper

prima producten

besteld betaald en gekregen

Jeans zijn mooi. Communicatie wat betreft levering kan beter. Die duurde langer dan verwacht. Werd gebeld toen ik de levering annuleerde. Waren aan het wachten op broek 2. Prima maar geef dat dan even door. Dat wekt vertrouwen.

goed verpakt,goede prijs kwaliteit en snelle levering

Er was iets misgegaan met onze bestelling, dit werd supersnel en tot volle tevredenheid opgelost. Compliment!!!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Snel en goed geleverd. Mooie kwaliteit.

Goede en snelle levering

Nette levering, broeken besteld in de maat die ik normaal heb en ze passen perfect. Alleen jammer dat er geen retourformulier bij zit. in geval je ze terug moet sturen om wat voor reden dan ook

Lees de kleine lettertjes

Ik heb drie weken geleden broeken besteld en deze bleken te groot te zijn Daardoor heb ik besloten om deze terug te sturen nu kosten dat mij 8 euro voor eigen rekening En de kosten van de broeken is nu nog stads niet terug op mijn rekening gestort Dus bedenk U goed dat terug sturen u zelf geld kost

Voor het eerst hier besteld uitstekend verlopen

Snelle levering en het ziet er goed verzorgt uit.

Misterstraat 15

7101EN Winterswijk