Perfect.

Voor de eerste keer iets besteld. En zeker niet de laatste keer. Ga zo door. :-)

mooie broeken snelle levering

mooie broeken en snelle levering

Ik had online en bestelling gedaan maar was toch te groot en ik kon het in de winkel met de bon gewoon omruilen. Top!

One of the jeans i bought had torn stiching

Quite easy to shop and have the stuff sent to Sweden. However one pair of jeans had torn stitching and its far much of a hassle to re-send them.

• Would you recommend us? No

goedkoper en minder tijd kwijt en dat met mijn eigen vertrouwde merk broek

Ik vind winkelen en vooral voor kleding een 'gedoe'. Pashokjes, verkopers, brrrrr. Wanneer je merk en model en maat weet, is bestellen bij Jeans Brothers veel eenvoudiger en zelfs goekoper

prima producten

besteld betaald en gekregen

Jeans zijn mooi. Communicatie wat betreft levering kan beter. Die duurde langer dan verwacht. Werd gebeld toen ik de levering annuleerde. Waren aan het wachten op broek 2. Prima maar geef dat dan even door. Dat wekt vertrouwen.

goed verpakt,goede prijs kwaliteit en snelle levering

Er was iets misgegaan met onze bestelling, dit werd supersnel en tot volle tevredenheid opgelost. Compliment!!!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Snel en goed geleverd. Mooie kwaliteit.

Goede en snelle levering

Nette levering, broeken besteld in de maat die ik normaal heb en ze passen perfect. Alleen jammer dat er geen retourformulier bij zit. in geval je ze terug moet sturen om wat voor reden dan ook

Lees de kleine lettertjes

Ik heb drie weken geleden broeken besteld en deze bleken te groot te zijn Daardoor heb ik besloten om deze terug te sturen nu kosten dat mij 8 euro voor eigen rekening En de kosten van de broeken is nu nog stads niet terug op mijn rekening gestort Dus bedenk U goed dat terug sturen u zelf geld kost

Voor het eerst hier besteld uitstekend verlopen

Snelle levering en het ziet er goed verzorgt uit.

Alles Topp

Onbekende webwinkel, maar alles toppie! Snelle verzending, goed geregeld. En mooie spullen

Goede jeans voor een scherpe prijs

Goede jeans voor een scherpe prijs, bezorgd door DHL. Daardoor kunnen kiezen voor een geschikte dag voor bezorging, erg fijn.

heel klantvriendelijk

1 broek past perfect,2e broek niet, contact gezocht en mij een retourlabel gestuurd en mij nog gebeld dat de broek is ontvangen. ik had inmiddels een andere broek besteld, maar er werd mij verteld dat omruilen heel gemakkelijk is, top bedrijf.

Super snelle levering

Snelle service en passen perfect

Snelle, prima levering en betaabaar

Snelle levering, prima kwaliteit, zeer goede prijs.

Thuisbezorgd, maar niet in de winkel zoals gevraagd Kleding paste dus geen probleem

Top geholpen

Goed geholpen uiteindelijk een uitstekende oplossing gevonden samen met personeel.

Zeer goed geholpen

Goed geholpen fijne oplossing top team

artikelen

alles prima

Dag Mats, Wat balen dat u een negatieve ervaring met ons heeft moeten meemaken wij werken constant aan het verbeteren van onze klantenservice. Wij hebben gekeken in onze mail en hebben geen enkele email van u mogen ontvangen. U kan altijd contact opnemen via Whatsapp op 0636194372. Hier krijgt u altijd dezelfde dag nog reactie. Wat betreft retourneren u kunt uw pakket terugsturen naar Misterstraat 15A 7101 EN Winterswijk. Zodra uw pakket hier binnenkomt word u aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Als u ervoor kiest om iets te willen ruilen dan mag dat uiteraard ook vermeld dit dan even op de factuur hierdoor weten wij wat we moeten doen zodra het pakket hier binnenkomt. Ik hoop hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd mochten er nog vragen zijn stuur dan even een bericht via Whatsapp hier krijgt u zo snel mogelijk antwoord. Onze excuses voor de negatieve ervaring ik hoop dat u snel de goeie maat broek zal vinden :) Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Hou zich aan zijn afspraken.

Besteld en netjes verpakt op tijd binnen gekregen.

Snel geleverd en probleem goed afgehandeld

Na een snelle levering toch een klein probleem met de bestelling. Na contact is dit snel en goed opgelost.

Dag Gem, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Wij hebben even het een en ander nagekeken maar wij hebben geen mail of bericht van u ontvangen. Misschien is er wat misgegaan bij het versturen. ik verzoek u om even een Whatsapp bericht te sturen naar 0636194372. dan zorgen we ervoor dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Bij ons bent u nooit verloren. Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Bedrijfsgegevens

Misterstraat 15

7101EN Winterswijk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.