Vlugge levering

Mijn bestelling was binnen 2 dagen binnen Staat echter nergens hoe je kunt retouneren

Snelle levering En top broeken

Vlotte levering. Eindelijk een passende spijkerbroek gevonden.

Netjes correct , vlotte levering , keurig.

Fijne website en levering lekker snel

Car Jeans ontdekt en voor een prima prijs te koop bij Jeans Brothers. Fijne website, snelle levering en maatvoering geweldig van de serie Douglas.

Perfect.

Snelle levering en perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Ik ben heel erg tevreden

Heel positief

Snelle levering, goede prijs

Geweldig!!

Probleempje met product werd vriendelijk snel en na alle tevredenheid opgelost. Jeans brothers is een aanbeveling en bedankt voor alles. Dik verdiende 5 sterren!!!

Broeken in de verkeerde maat besteld en terug gestuurd. Binnen enkele dagen broeken in de goede maat toegezonden gekregen. Top, alleen jammer dat hierover niet even is gecommuniceerd. Desalniettemin zeer tevreden!

Maat en kwaliteit goed

Graag andere vervoerder ivm onduidelijke manier van communiceren

Super en snel geleverd

Value for money

Value for money

Super producten en de service is perfect, hulde

Goede prijs

Super goede prijs kwaliteit verhouding, de levering verliep niet helemaal top door wat mis verstanden maar werd snel opgelost. Al met al een aanrader!

Excellent

It was fantastic choice. Polo is wonderful

Bestelling goed afgehandeld, daarbij goed product, chapeau!

3 mails om review te plaatsen na 1 bestelling...

Je wordt bestookt met mails na het plaatsen van een bestelling

Leuke aanbieding, snelle levering, goede afwikkeling

Twee jeansbroeken besteld in een aanbieding. Werd snel geleverd en prima afgewikkeld.

Heel goed opgelost

Snel ontvangen wat ik besteld heb.

Moet overal zelf achteraan

4 broeken besteld, staat in 1-3 werkdagen verzonden. Na 5 dagen nog niets gehoord. Eindelijk een track and trace. Krijg op zaterdag bericht dat het gisteren bezorgd is. Niets ontvangen. Duurt uiteindelijk nog tot woensdag voordat ik uiteindelijk het pakket krijg. En vervelend dat je als klant er zelf achteraan moet

Dag Anoniem, Wat balen dat u een negatieve ervaring heeft moeten ervaren met ons, wij doen altijd onze uiterste best om alles zo soepel en zo snel mogelijk te laten verlopen. Wij hebben in ons berichten gekeken maar helaas geen bericht van u mogen ontvangen. Wij hopen dat u inmiddels heel blij bent met uw aankoop. Mocht u nog ergens vragen over hebben mag u ons altijd even een bericht sturen via Whatsapp op 0636194372 dan wordt u dezelfde dag nog geholpen. Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Vrijdagmiddag besteld en maandag bezorgd!

Onduidelijk

2x gevraagd ,levert u in Zweden? 3 e maal ja dat doen we. Vreemd toch..

Dag Jan, Onze excuses als het onduidelijk is geweest voor u. Maar wij leveren ook in Zweden en wij hebben uw order voorbij zien komen en zijn er dan ook druk mee bezig. Alles komt in orde geen zorgen. Met vriendelijke groet, Team Jeans Brothers

Misterstraat 15 7101EN Winterswijk