Alles goed geregeld!

Alles goed geregeld!

Na wat strubbelingen in het begin werkt het nu prima!

We bellen nu ruim een jaar via ANNAbel en zijn tevreden over hoe het nu gaat. In het begin hebben we wel wat opstartproblemen gehad op het gebied van bereikbaarheid; soms helemaal niet bereikbaar, soms een toestel die niet overging bij inkomende gesprekken, maar sinds een paar maanden gaat het goed en werkt het bellen met ANNAbel heel prettig.

werkt acceptabel

het lijkt alsof niet alle gesprekken altijd hoorbaar op mijn mobiel binnenkomen.

Makkelijke app. Altijd en overal goed bereik/geluid. (ook op wifi) Goede service

stabiel telefonienetwerk goede en behulpzame helpdesk

Annabel levert een stabiel voipdienst en heeft een deskundige helpdesk

prima / uitstekend

goed advies, komen afspraken na, goede aftersale

Goed werkend systeem met fijne toestellen

We werken met meerdere telefoons, en het werkt super.

Geweldig team !! ongelofelijk goed Team.

Mijn dank is groot aan Anna - Bel Super leuk team, die jou niet laten staan. Ze denken ook met je mee voor het instellen zodat wij klanten het beste advies krijgen. Ik ben 100 % tevreden en blij dat ik weg ben bij ( Nedcall ) Die ook goed hopen, maar Annabel gaat net dat 1e stapje verder. Dus bij Anna Bel ben je dus in goede handen.

Bij Annabel is het echt een ervaring !!

Dit bedrijf is echt mega topppppp Super leuke team en personen werken er bij Annabel' ze helpen je graag met het volledige team en denken mee aan een oplossing. Super bedankt !! Michael

Meedenkend, vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede service

Na problemen met de bereikbaarheid van ons telefoonnr. hebben de mannen van ANNAbel hun uiterste best gedaan om een oplossing te vinden en ons weer bereikbaar te maken. Top service

Handig dashboard voor alles

Niets of niemand is perfect, maar bij ANNAbel heb je een handig dashboard en zoveel hulp als je zelf wenst bij het instellen van al je communicatie mogelijkheden.

Snelle service en goed in wat ze doen, vriendelijk personeel!

Fijn geholpen en een zeer goed product!

Pluspunten

Goede service, snelle antwoorden. Communicatie is super. Betrouwbaarheid heb ik in deze korte periode niet kunnen testen nog.

• Communicatie

Pluspunten

Korte lijnen - echte mensen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

We zijn erg blij met onze overstap naar ANNAbel. Bellen met ANNAbel bevalt ons prima!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bij het instellen van alle gegevens zeer goed geholpen. Het eerste contact en alle afspraken zijn goed nagekomen.

Deze hebben we nu nog niet.

• Communicatie

Pluspunten

Geweldige opvolging en uitleg, daarnaast een kwalitatief goed product!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Werkt goed en snel. Zeer aardige medewerkers

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het meedenken over het inzetten van hun structurele oplossing voor mijn one-off event. Ik ben zeer te spreken over de persoonlijke service en interesse. Er werd volop meegedacht over hoe ik VoiP eenmalig ging gebruiken en hoe dit het beste ingeregeld en voorbereid kon worden. Inclusief een belletje op de dag na het event om pro-actief aan te bieden ons account weer te sluiten!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Communicatie perfect als het goed is werkt alles snel

• Communicatie

Hoi, Dank voor de goede review! Vergeet Dennis af en toe niet te bellen ander gaat ie je nog missen! :)

Pluspunten

ANNAbel werkt simpel, snel en de hulp die je telefonisch krijgt is ongekend voor een “telecomclub”. Ze doen echt hun best om je direct te helpen. Qua prijs zijn ze ook erg scherp.

geen

• Betrouwbaarheid

Hoi Rinze, Wow! Wat een goede review. Bedankt!

Pluspunten

duidelijke en heldere communicatie. vragen worden goed begrepen en direct opgepakt en opgelost. heel fijn

• Betrouwbaarheid

Hoi Wouter, Dank voor de goede review, we hopen dat alles goed blijft werken!

Over ANNAbel

Altijd en overal bereikbaar met ANNAbel! ANNAbel is gespecialiseerd in vaste telefonie via internet (VoIP). Steeds meer ondernemers kiezen voor de voordelen van VoIP bellen van ANNAbel. Onze drie beloften: 1- Binnen 2 minuten is jouw overstap geregeld. 2- Dagelijks opzegbaar 3- Bij ons sta je nooit in de wachtrij