Pure Griekse smaak sensatie

Niet te evenaren biologische Kretense olijfolie een betere kwaliteit heb ik niet eerder in Nederland kunnen kopen.

Rommelig bestelling

Bel mij tijdens een bestelling

Goede service, heerlijke olie

Snel geleverd, heerlijke zachte olie

Prima olijfolie

Prima olie voor veel toepassingen en redelijk geprijst

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Ik kan hier niets aan toevoegen, ik ben zeer tevreden op de manier waarop ik antwoord kreeg op mijn vraag.

als altijd perfect bezorgd en snel

perfect product en snel thuis bezorgd

Ik heb geen proefverpakking ontvangen

Geen blik olijf olie mogen ontvangen.

Vlotte levering. Lekkere olijfolie.

Vlotte levering. Lekkere olijfolie.

Snelle levering én erg lekker!

Zeer snel had ik het pakket al thuis! De smaak was nog een verrassing, maar kon ons zeker bekoren. Wij zijn fan!

lekkere olie en snel geleverd

geproeft via het testblikje en was tevreden snel geleverd

Goedkoop en snel

Goed geprijsd en super snel levering.

Positief

Wel ; daar ik al eerder bij u heb besteld; zegt dit eea al voldoende over mijn totale tevredenheid over Uw product, tel contact, aandacht, en bezorging!

Ruim voldoende

+ lekker olie + goede prijs + snelle levering - Blik was gedeukt.

Prima olie vlot bezorgd...

Prima olie vlot bezorgd

Beste ervaring ooit

Goede kwaliteit en heerlijk smaak. Je broeft de echte olijfolie . Zodra mijn oli op is ga ik weer bestellen. Bedankt voor jullie eerlijkheid

Heerlijke olijfolie

Een proefverpakking ontvangen. De branding van het merk en beleving is top. En over de smaak valt niet te twisten. Deze olijfolie is een van de lekkerste die ik op heb. Zeker een aanrader!

Top product

Dit is best zeer lekkere olijfolie. Ik heb er uit nieuwsgierigheid eens puur van geproefd en is lekker. Bij mijn gerechtje met lamskoteletjes en look was het super. Mooi product!!! Alvast bedankt om kennis te mogen maken met jullie uitstekend product. Met vriendelijke groeten, Dorine

Lekker

Zeer lekker, geen ranzige nasmaak uiterst geschikt voor hoge temperaturen

Heerlijke olijfolie

Blikje geprobeerd. Heerlijke olijfolie. Een echte aanrader!

Prettige olijfolie

Mooie olie, Goede service

Heerlijke olijfolie in een mooi blik.

De olijfolie kreeg ik als eerste in een klein blikje door de brievenbus. Ze was zo lekker dat ik meteen een 5 liter blik heb besteld. Nu zijn we net begonnen aan het tweede blik. Ook meteen een liter voor mijn dochter besteld. Eveneens in een mooi blik.

Lekkerste olijfolie in Nederland te krijgen

Onwijs lekkere olijfolie met échte smaak! Zeker niet te duur in vergelijking met andere olijfolie.

Heerlijk

Ik heb een gratis blikje aangevraagd. Duurde vrij lang voor ik hem ontvangen had, maar ach, gratis. De olijfolie zelf is heerlijk. Gebruikt 's avonds bij een filmpje om te dippen (klein beetje!) met stukjes stokbrood en een beetje zout. Heel erg lekker!

onervaring.

Kreeg wel de verpakking, maar er zat geen blikje in, wellicht is dit vaker gebeurt, vandaar de slechte recensie,om de simpele reden dat ik een lege doos heb ontvangen.

Bakje. Niet open te krijgen

Het sluitstuk is niet open te krijgen