De beste!

Heerlijke olijfolie. Snel verzonden en heel netjes verpakt.

Top product voor een goede prijs

Tip: verkoop (glazen) olieflessen/schenkdoppen/trechters op jullie website. Deze moest ik nu elders bestellen, maar had ik zeker bij mijn bestelling gekocht als dit beschikbaar was geweest.

Heerlijke olijfolie

We hebben nu voor de 2e keer een blik van 5 liter besteld. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend

Heerlijke olie

!

Topkwaliteit

Kwaliteit staat duidelijk bovenaan bij deze familie, wij gebruiken ongeveer iedere week wel een liter en bestellen daarom altijd een 5l blik. Je kan het eigenlijk overal voor gebruiken. Persoonlijk vind ik het de finishing touch voor een salade en dan maakt het echt niet uit wat voor salade , ook erg lekker met een stukje stokbrood met wat grof zeezout.... Καλή όρεξη

PRIMA

Uitstekende biologische olijfolie

Als ik bestel komt het binnen en enkele dag bij ons thuis. Vind het nog steeds leuk om te zien dat het goed gaat met jullie bizniz (had een paar jaren geleden over jullie gelezen in dagblad Trouw)

Snel en efficiënt

Goede website, duidelijke communicatie en snel geleverd

super

topper van een proevertje

lekker

Heb de olie als dressing gebruikt in de salade. Was goed

heerlijke olie

fantastisch dat je eerst een proefblikje kunt aanvragen! heeft mij over de streep getrokken!

Heerlijke olie

Heldere van lekkere smaak olie

Goede olijfolie

Lekker spul

Lekker

Zeer snelle levering

Lekkere olijfolie Zeer snelle levering

heerlijk

Lekkere pannenkoeken gebakken met deze olijfolie

lekkere olijfolie

Het blikje ging een beetje moeilijk open maar ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de olie. Heel lekker voor een vinaigrette of onder de pasta met verse tomaten en rucola.

Uitstekend product en service

Uitstekend product en service

Ik heb nog geen olie ontvangen!!!

Nog niet ontvangen.Ik ka dus niet oordelen!

nooit iets ontvangen

Ik moet hier een review schrijven van iets wat ik niet het kunnen/ mogen uitproberen omdat Bpost er nog steeds niet in slaagt om onze post op het juiste adres te leveren. Sorry

smaakvolle olijfolie

smaakvol niet overheersend en reukvol

Lekker, verpakking niet echt praktisch

Aangenaam verrast door de smaak van deze olie, enige negatieve vind ik de verpakking die niet echt praktisch is

Verrassend

Andere smaak dan ik gewoon ben, maar daarom niet minder lekker .

Lekker

Aangename smaak, lekkere olijfolie.