Snel geleverd. Prima kwaliteit

Topkwaliteit olie voor een lage prijs

Ik koop al een tijdje 5-liter blikken, doe daar telkens een klein half jaar mee. Supersnelle levering, fantastische olie tegen een echt lage prijs. Kan dit iedereen aanbevelen!

Yum yum yum!!

lekker, voordelig, gezond...

Snelle levering, handige verpakking, goede prijs.

Snel geleverd en goed verpakt. Een aanrader.

Topperdertopper olijfolie

Gebruik het dagelijks in verschillende gerechten zowel koud of verhit. Perfecte smaak en gemakkelijk in gebruik. Ons hele gezin gebruikt het en is super tevreden over het product.

Gebruik het overal bij

Lekkere olie

Ik heb nu al de nodige 5-liter blikken verorberd en ben nog steeds erg tevreden over de heerlijk fruitige smaak

hoge kwaliteit olie, makkelijk bestelt, snel in huis

Heerlijke olie om in te bakken of voor door de salade. De kinders eten het gewoon op een broodje. Heel tevreden, snel in huis. Eerlijke prijs, voor een pracht product.

Redelijk lekkere olie

De olie is naar mijn mening ietsje te "pittig". verder mooie olie

De eerste keer dat ik de olijfolie heb laten bezorgen. Ik gebruik Gkazas olijfolie al veel langer maar dan kocht ik die bij Zus&Zo in Nijmegen

Ben bezig met mijn 2 de blik van 5 liter gebruik olijfolie ook op een broodje in plaats van boter eigenlijk op alles ook in soep is het heerlijk.goed tegen een te hoog slecht cholesterol het goede cholesterol gaat omhooggevallen er zitten alleen maar goede vetten in. Kijk naar de zuidelijke landen daar worden mensen ouder dan in het noorden en Amerika Groet ce hagen

Heerlijk olie , smaak geweldig,

Fluweel

zuivere zachte fluweelachtig smaak.

Geweldige smaak explosie

Gebruikt bij brood en salade niets anders dan deze olie super product

Mijn ervaring is nog matig....

Ik heb de bestelling olijfolie ontvangen. De bussen waren beschadigd en ik heb op uw verzoek foto's gestuurd met de bussen erop. Tot op heden heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sandra van Saase

heerlijk

heel lekkere olijfolie, een van de beste tot nu toe...

Wat een kwaliteit, echt super.

De beste olijfolie die heb ik gevonden en dat is hier te verkrijgen. Ik ben vaste klant vanaf nu.

Goede service!

Altijd correcte en snelle levering. Ook het gratis te bestellen blikje voor een vriend/vriendin is een slimme zet.

Wat een (h)eerlijke olie!

Van een vriendin kreeg ik deze olie getipt. Een proefverpakking aangevraagd en ik ben helemaal om. Echt een heerlijke olie om zo te consumeren.

Goeie kwaliteit, goeie prijs, snelle levering.

fijne loijf olie

heerlijk

Heerlijk

Super lekker over de salade

super goed!

we bestellen de olie en het is volgende dag voor de deur, super ! olie smaak is geweldig.. we zijn heelemaal blij

Prima olie

Prima olie, erg lekker, vol van smaak, koud en warm zeer goed.