Smaakvolle olijfolie!

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie olie voor een goeie prijs

Goeie olie. Goeie prijs. Snelle bezorging.

lekker en snel geleverd.

Olie besteld en s'anderendaags al gebruiken in de keuken...Super toch... En hij is nog zeer lekker ook. Als ik een hongertje heb ..doop ik wat stokbrood in deze olijfolie en een klein beetje grof zout erop...HEERLIJK....

Goede olijfolie, snel geleverd

Complimenten over de bezorging, had in de avond besteld volgende dag al in huis. De olijfolie is ook top, erg lekker. Zeker een aanrader dus. Kan geen minpunten bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het product is super, de levering vond ik heel langzaam

Ik heb in het verleden een email gestuurd en deze is nooit beantwoord en de levering duurde langer dan een product wat ik in litouwen had besteld

Heerlijk smaakvolle olie

Mooi product, waarmee ik eerder kennis heb gemaakt op een Swanmarket in R’dam. Minpuntje: op de site staat: vóór 23:59u besteld, morgen in huis. Dit was echter niet het geval, terwijl ik er heel erg op gerekend had! Beter om van de site te halen, wanneer dit niet haalbaar is voor jullie. Succes!

Snelle service, super olijfolie

De levering was snel, conform verwachting. De olijfolie is super, smaakvol en we verwachten dat we deze snel zullen verwerken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bij telefonisch contact vriendelijk benaderd.

De olie kwam later dan beloofd. Ik persoonlijk had het wel netjes gevonden als er even een mailtje gestuurd was dat het wat langer duurde voordat het bezorgd zou worden. Nu moest ik een aantal dagen thuis blijven omdat ik steeds dacht,dan zal het vandaag wel komen. Maar nu het er is ben ik er blij mee. De olie smaakt heerlijk en het blik is erg mooi.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het duurde wat lang, het blik was gedeukt toen het werd bezorgd, maar de olie is top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima sevice, zeer goede kwaliteit olie

altijd goede servicce. Bij de laatste bestelling een foutje gemaakt: vergeten kortingscode in te vullen. Is echter door Floris Reuts helemaal rechtgetrokken. Dank je wel Floris!

goede en vriendelijke service

goede en persoonlijke service

exceptional oil

I've been living in Spain, Italy, France and UK, and this is the best oil ever taste.

Olie is Top

Een week moeten wachten voor de olie,heb 2x voor moeten bellen waar mijn bestelling bleef! Maar dit kwam omdat de voorraad op was en de nieuwe lading olie vanuit Kreta moest komen.

Helemaal goed!!!

Communicatie top!!!

Snel geleverd, goede olie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima eerlijke olijfolie aanrader .

Dit is goud .heerlijke smaak en een eerlijk product waar nog niet mee geknoeid is .ik beveel deze olijfolie van harte aan. Ce hagen.

Inderdaad goede olie 😉

En mooi vormgegeven verpakkingen en sympathiek verhaal.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele goede Griekse olie voor een mooie prijs, snel bezorgd!

Subliem!

Niet te evenaren!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

geweldige kwalitei voor een mooie prijs!

snelle levering dus goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed bedrijf, goede olie, snelle levering.

Hele fijne olijfolie met een bijzonder lekkere smaak!

Contact maken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede olijfolie en vriendelijk

ik had bij de bestelling opgegeven dat het wat later bezorgd moest worden maar deze informatie wordt genegeerd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heerlijke olijfolie. Bliksemsnelle levering. Fantastische prijs-kwaliteitverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd

Over Gkazas

Filter op Taal