Hele lekkere olijfolie

Geweldige olijfolie

Heerlijk

Heerlijke olie in een mooi blikje. Aanrader!

Het is verrukkelijk

Daar heb ik niks meer aan toe te voegen gr c Koops

Formissio

Wat een goed product, heerlijk en vol van smaak, dit is een aanrader

Uitstekend product

Deze olie is geschikt voor zowel bakken als voor in een salade. Met andere woorden ideaal En het proeft ook nog eens lekker, niet te sterk maar toch aanwezig.

Zeer positief

Super goed

Jullie extra virgine olie is o zo heerlijk en ik wil niets anders meer.

Elke dag een glaasje

Heerlijke olijfolie elke dag een glaasje

Heerlijk

Olijfolie is van zeer goede kwaliteit.

Lekkere zachte olie

Proefverpakking ontvangen, bedankt! Lekkere zachte olie, smeer 'm met grof zout op vers desem brood. Heerlijk!

Heel lekker en leuk concept

Lekkere olijfolie en erg leuk dat er een gratis probeerverpakking gestuurd werd.

Super lekker

Ik kan het met alles gebruiken het is gwn super lekker zeer tevreden

kwaliteit

Heerlijke olie.

Zachte smaak

goede smaak

blikje goed ontvangen en verwerkt in salade en in koekepan . beide ervaringen naar wens.

Heerlijk!

Wat tof om zo een heerlijke olijfolie te mogen proberen! Zo blijft het merk wel in je hoofd…..

Lekker

Lekkere olijfolie, en het staaltje was een perfect formaat om mee te nemen tijdens een verlengd weekendje in een vakantiehuis.

Lekker!

Dit is echt lekker voor sla en tomaten

Heerlijk om mee te bakken, goede, verfijnde smaak

Fijn

Het duurde wel wat lang maar het is een leuk blikje, ik gebruik het als dagcreme

Lekker

Lekkere olijfolie, zacht en rijk van smaak, goed te gebruiken met brood

TOP!

lekker

deze olijf olie is echt goed ga zeker weer bestellen

Van postpakket naar menu, olie om van te genieten

Al bij het pakketje ontvangen was is in aaah. Besteld voor kerst en op tijd. En na 2 dagen wachten (tot kerst) ging het blikje open en stond het in olie gebakken menu klaar op tafel. Het was genieten in geur en kleur, ook mooie smaak.

Lekker en handig

Smaak is prima, niet zo uitgesproken als sommige olijfolies, maar wel lekkerder dan een neutrale olie. Waar je normaal altijd een neutralie olie kiest om te verhitten, is het handig dat deze olijfolie dat ook kan, met wat extra lekkere smaak.