Leuke substantie met een goed aroma om mee te koken.

Een zachte fluwele smaak. Heel gemakkelijk om het te verwerken in dagdagelijkse gerechten.

heerlijk

Heel lekker

Heerlijke olie voor een prima prijs

Wij kopen altijd de 5 liter, dan kom je op 10 euro per liter en dat is echt niet duur voor deze mooie, lekkere en eerlijke olie. Wordt snel geleverd en goed verpakt.

De beste olijfolie!

Leuk om deze olijfolie thuis te ontdekken. Heerlijke geur en smaak. Mooie verpakking.

Heerlijk perfect

Helemaal top en de smaak was heerlijk

Heerlijk

ik vind dat het een prima smaak heeft.

Heel tevreden

Goede prijs en kwaliteit + snelle levering.

lekkere,zachte olijfolie

lekkere,zachte olijfolie

Prima kwaliteit

We hebben het gebruikt met verse rauwe groenten

Zachte olijfolie met een subtiele smaak!

Deze olijfolie proeft zacht in de mond en heeft een subtiele smaak. Het is een waar genot om met deze olie te koken! De smaak van de olijfolie proef je uren later nog steeds in je mond. Een aanrader!

Gezonde olie

hele lekker olie

smaakt heerlijk zacht en een heerlijk toevoeging in mijn gerecht

Zalig

Een zeer goede olijfolie

Lekkere olijolie

Ik vind de olijfolie lekker van smaak en gemakkelijk om mee te koken.

Goed product

Ik vond de olijfolie goed om mee te bakken en vond de smaak in het eten ook goed.

perfect van smaak

Zeer subtiel van smaak, zacht en niet te uitgesproken. Gewoon perfect.

Lekker

Lekkere smaak

Beste olie ooit

Het is zo puur en zacht van textuur het is aangenaam lekker top olijf olie zowel koud als warm bereid

Lekkere olijfolie die overal bij past

Het is een fijne olijfolie met een lekkere smaak en dus een goede begeleider van veel gerechten. Vooral op kaas vond ik de combinatie zeer geslaagd.

De smaak is heerlijk

Ik heb de olijfolie op een lepeltje geproefd. Ook heb ik de olijfolie in een gerecht gedaan.

lekker

gewoon wat anders

normaal koop ik een fles olijfolie van een merk wat in de aanbieding is, maar dit merk staat ook leuk in mijn keuken die blauw en wit is! En het oog wil ook wat natuurlijk.

Lekker

Ik proefde de olijfolie op een Provençaals slaatje. Heerlijk

geweldige smaak!

gebruikt om mijn verse tomaatjes uit eigen tuin extra smaak te geven

De lekkerste olijfolie ever

Alhoewel het lang wachten was op het fraaie blik met inhoud, overtreft de olijfolie alles, wat heerlijk!