Heel lekker

Zeer gemakkelijk in gebruik,en is super lekker

Heerlijke olie

Bedankt dat ik een gratis blikje mocht ontvangen, ik ga het zeker aanschaffen, want mijn blikje is nu leeg :)

Super gaaf dat je tegenwoordig nog iets gratis krijgt.de olie zit in leuk blikje en smaakt neutraal. Ik ben niet zo'n kenner van olijfolie. Maar t smaakt dus neutraal .

Super product

Een fijn Product met een lekker smaak

Lekkere olie

Smaakvol

Fantastische olie!!!

Hele fijne olie. Mooie zachte smaak, het maakt alles veel lekkerder!!!

Prima smaak

Goede smaak, overal mee te combineren

Super dat je het op zo'n manier het product kan proberen Het is een heerlijke olijfolie Ook naar vrienden gestuurd Die vonden het ook super

Une huile de qualité

Cette huile d'olive est vraiment de très bonne qualité. Je l'utilise aussi bien chaude que froide, son goût est extra.

snelle levering van leuk blikje

Heerlijke olijfolie die ik gratis kreeg in een leuk blikje

Superfijne olie

Hey is erg fijne olie om in te bakken en te braden. Voor het froturen zou ik meer moeten hebben om te proberen. Dus ga zeker keer halen en uit proberen

Ontzettende service en persoonlijk

Zie titel..ronduit fijn contact

Goed verzonden en accurate verpakking

Wat er beloofd is heb ik ook goed mogen ontvangen Bedankt voor deze (h)eerlijke olie ~• ^^ :) Groetjes Michel Roording

lekker

Het is zeer fijne olijfolie. Deze gaat nog meer gebruikt worden

Heerlijk!

Proefblikje ontvangen. Je proeft de liefde en de kwaliteit!

Verrassend

Se olie is erg lekker

Heerlijk

Ga het zeker aanschaffen.

Smaakvolle licht zoet en licht fruitige olijfolie. Van een gepassioneerd familiebedrijf.

Heerlijke smaakvolle olijfolie

Ik dip het met stokbrood en snufje zeezout, alleen dat is al erg lekker.

Gewoon hele goede olijfolie.

Via een kennis het blikje gekregen en heb het met wat andere , overigens ook goede olijfolie vergeleken. Het heeft een heel mooi eigen karakter en ik ben blij dat deze olie op mijn smaakpapillen is beland. Verfijnde smaak...

Heerlijk volle smaak

Heerlijke olijfolie voor in een salade, om je vers gebakken brood in te dopen en voor over een verse pizza

HeerlijkDelft

Een heerlijke olijf olie ,heb hem gebruikt om te braden van mijn vlees, de smaak vind ik erg goed

Hele lekkere olijfolie.

Heel lekker op een slaatje

Puur olijf smaak

Het smaakt het zelfde als in Marokko heerlijk,ogen dicht en je bent ff in Marokko gr Sarghini

Ik heb het nog niet gebruikt maar de verpakking vind ik al geweldig!