zeer goed van Smaak en altijd correct op tijd geleverd ben zeker fan

Heerlijke olijfolie

Heel lekkere, met goede kwaliteit en gezond!

Het is de lekkerste die ik ooit heb gebruikt.

Niet goed, ik heb de olie niet ontvangen

Ik heb van mijn dochter een half jaar geleden een blik olie gekregen en het nu zelf besteld. Helaas heb ik tot op heden mijn bestelling niet ontvangen

Supereasy elke maamd lekkere olijfolie.

Leuk concept, elke maand een blik olijfolie In de bus. Lekkere olijfolie, leuk verpakt!

Heerlijke olie

Snelle levering, ideaal in 5 liter blik

Snel

Heerlijk en super natuurlijk en puur olijf olie en snel bezocht. We bestelen regelmatig!

heerlijk

geweldige fijne smaakvolle plijfolie

Geweldig lekker

Top kwaliteit

De smaak is echt heerlijk. Dat er een schenktuitje op zit is ook super makkelijk.

Kwaliteitsolijfolie

Lekkere olijfolie. We gebruiken ze zowel voor koude als warme bereidingen. Vlotte bestelling en levering.

Toppie

Goede kwaliteit, overheerlijk en gezond! Snelle levering.

Perfecte olijfolie

Gkazas is een van de betere olijfolie, en wij hebben er heel veel uitgeprobeerd. Ook de levering is snel en goed.......kortom goede olie voor fijne prijs en uitstekende kwaliteit.

Geweldige olijfolie supersnel in huis

De olijfolie van Gkazas bevalt mij prima. Het is een van de weinige merken waarbij je een soort van bulk olijfolie kunt bestellen. Ik schenk de olijfolie uit het 5 liter blik over naar een glazen fles voor dagelijks gebruik.

(h)eerlijk product

Al meer dan 7 jaar gebruiken wij deze olijfolie naar volle tevredenheid! Constante kwaliteit, uitstekende smaak en een goede prijs.

beste olie op de markt!

Ik ben al jaren fan van Gkazas, ooit een sample gekregen en nu kan ik niet meer zonder. Heel veel winkel merken al geprobeerd maar de kwaliteit van Gkazas is de beste. Allen in Griekenland zelf heb ik olie van zo een authentieke kwaliteit kunnen kopen.

correcte en snelle levering van de lekkere kretensische olijfolie

We gaan al 28 jaar naar het zuiden van Kreta, Agia Galini. Vroeger moesten we de olijfolie in onze bagage meebrengen. Soms lekte de olie met alle gevolgen vandien. Nu bestellen we de kretensische olijfolie bij jullie, zeer handig. Top !

prima levering, 5l.

de olijfolie is goed maar het aroma en de smaak vallen mij tegen. De 5l verpakking is handig maar ik koop voortaan toch literflessen met een betere smaak.

Erg professioneel!

Goed product, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Al verschillende bestellingen gedaan...altijd snel geleverd en een superieure kwaliteit van olijfolie.

Heel tevreden.

Goede kwaliteit. Vlugge verzending, kan jullie overal aanbevelen.

Wil niets anders meer

Geweldige olie,overgeslagen naar onze kinderen

Geweldige producten

Zeker een aanrader om te kopen het is een zeer goed product (olijfolie) beter dan in de winkel en kost wel iets meer maar is het zeker waard.

Heerlijke olijfolie

Ik had een abonnement, maar mijn voorraad stapelde te snel op, wat ik jammer vond, want wilde niet dat de olie over datum zou gaan. Het lukte mij niet om deze zelf te beëindigen maar ben goed geholpen door medewerker. Ik geniet nog steeds van de olie en zodra deze op is, zal ik zeker weer n nieuwe bestelling plaatsen