Heel goede olijfolie

Prima kwaliteit en correcte levering.

Prima olijfolie voor de prijs

Kommentaar overbodig

we bestellen al langere tijd deze olijfolie (na artikel in Trouw)

Helaas is er deze keer iets niet goed gegaan met het transport, want we hebben besteld en betaald maar na 2 weken nog niets binnen gehad.

Heerlijke olie

Heerlijk in salades, met stokbrood en heel goed om mee te bakken.

Heel erg goed

Deze fijne olijfolie is precies wat je zoekt.

Lekker

Lekkere olijfolie

Heerlijke olie voor een mooie prijs

Mijn bestelling werd snel uitgevoerd en de olijfolie voldoet aan de verwachting. Dat betekent dat ik vanaf nu een terugkerende klant zal zijn. Voor mij is olijfolie als het om consumptie olie en vet gaat het belangrijkste. Ik ben dan ook best kritisch op wat ik koop. Het gaat mij niet alleen om het eind product. Dat Gkazas olie van Kreta komt en op een traditionele manier wordt gewonnen door een familiebedrijf draagt voor mij zeker bij voor mijn keus voor Gkazas.

Beste Olijfolie die ik ooit gekocht heb!

Ik kook nu nooit meer met een andere olie. Ik heb een handige 500ML fles die ik steeds aanvul met het 5liter blik. Super product!

Heerlijk

Zacht en zuiver. Voor salades bakken en braden. Voor mij de beste.

Heerlijke olie. Zacht en zuiver van smaak!

Bakken, marineren, in salades, als haarmasker. Kortom een super olie! Wij willen nooit meer anders.

Prima olie; snel geleverd.

Prima olie; snel geleverd.

Olijfolie waar je blij van wordt!

De enige echte voor mij. Veel verschil in kwaliteit en prijsklasse maar deze scoort op beide fronten een 10! Ekoplaza weet wat kwaliteit is.

Top olijfolie

Mijn tweede blik van 5 liter... een zeer lekkere olijfolie en ook nog eens vlug geleverd.

Prima olijfolie! Fijne bulk verpakking :-)

Ik was op zoek naar een bulk verpakking olijfolie en zo ben ik bij Gkazas gekomen. Snelle levering en goede kwaliteit. Nu mooi in eigen flessen en zo op naar minder afval :-)

Top olie! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Zeer prettig in gebruik, fijne smaak en snelle levering!

Lekkere biologische olijfolie voor een goed prijs. Snel geleverd

Top olijfolie

Als ervaren Griekenland ganger en kenner beoordeel ik Gkazas olijfolie als uitstekend De levering was de volgende dag al in huis.

Ongelofelijke kwaliteit

Supervolle smaak, heel erg zuivere olijfolie!

eerlijke olijfolie

Lekkere en écht gezonde olie!

eerlijke olijfolie

goede site en snelle levering

Snelle levering en heerlijke olijfolie.

Snelle levering en heerlijke olijfolie. Al een aantal jaren fan van deze olie. Wij bestellen een aantal keren per jaar een 5 liter blik.

Heerlijke olijf olie

Ontzettend snelle levering en heerlijk, smaakvolle olijfolie

Ontzettend snelle levering en heerlijk, smaakvolle olijfolie

Gewoon heerlijk

Fijne zachte olijfolie, te gebruiken voor de lekkerste recepten. Wij zijn overgestapt van boter naar olijfolie en dan bevalt veel beter, zeker de olie van Gkazas.