Niets dan lof!

Zie boven!

Heerlijke en eerlijke olijfolie

Super tevreden en snel geleverd

De olijfolie vond ik iets minder rins dan verwacht, maar toch lekker!

zie boven.

Duidelijk, snel, zoals afgesproken. Prima ervaring.

Alles was zoals beloofd. Alleen jammer dat ze vergeten waren het beloofde proefblikje toe te voegen.

heerlijke olieven snel geleverd

heerlijke olie!

Alles zoals omschreven en beloofd !

EerlijkProduct voor n eerlijke prijs

Na een proefblikje netjes en verzorgd toegestuurd te hebben gekregen t product uitgeprobeerd.. heerlijk in salade maar ook om te dippen .. niet overheersend mooi lichtgroene kleur en licht bloemig ruikend. Ook goed geschikt om mee te koken.. meteen 5 liter besteld en binnen enkele dagen geleverd.. Denk dat we onze olijfolie hebben gevonden..

Heerlijke olijfolie

Goede kwaliteit voor een prima prijs en snelle levering

gebruik het voor bakken en braden voldoet uitstekend

goede en snelle service

bestelling verloopt vlot

Als altijd prima!

Bestelling wordt supersnel omgezet in een levering. Chapeau.

Super !

Ik heb zondag de olijfolie gebruikt bij een Teppanyaki en dat is geweldig goed bevallen zowel op het brood als op de grill. Een echte aanrader. Zowel de zoon als dochter waren fan. Lekker ! Ik zal deze olie in de toekomst zeker nog aanschaffen. Het blikje was ook erg handig op tafel.

Gkazas is de moeite waard; heel zacht en smaakvol.

Puur een lepel olijfolie van deze producent is al een genot. Prima smaak om in de keuken van alles mee klaar te maken.

Goede en snelle service

Ik geloof dat ik wel 6 mail heb gekregen dat de bestelling wordt geleverd. Dat zou voor mij wat minder mogen. Verder alleen maar tevreden. Top

Lekkere natuurlijke olijfolie

De olie wordt hier dagelijks gebruikt, om te bakken of om toe te voegen aan een slaatje. Je smaakt onmiddellijk dat deze natuurlijk is en niet in een chemisch bedrijf geproduceerd wordt. Heb ineens de 5 liter gekocht ! Top !

Goed bedrijf. Doet wat ze zeggen

Heerlijke olijfolie van hoge kwaliteit. Dat merk je wanneer je het puur inneemt en het na het doorslikken in je keel blijft prikkelen. Echt lekker

Top. Lekkere olie, snel bezorgd

Top, lekkere olie, snel bezorgd

goed en lekker product

goed en lekker product

in alles perfect

in alles perfect

Correcte levering van de gevraagde producten

Correcte levering van de gevraagde producten. 1 bus (5liter) olie was wel enkele keren geblutst wat wss niets aan de olie zal doen ;-)

Etienne

Zeer lekker...

Fantastische olijfolie !

Puur, je proeft dat dit een eerlijk familieproduct is.

Uitstekend!!!

Bestellen verloopt vlot en volgende dag al geleverd. Heerlijke olijfolie die ik voor alles en nogwat gebruik.

Geweldige olijfolie!

Ik ben echt ontzettend blij met de olijfolie. Een heerlijke smaak en ook fijn voor het bakken. Ik bestel zeker nog eens bij jullie!

Heerlijke en eerlijke olie!

Bestellen al jaren deze olie en gebruiken hem zowel warm als koud. Lekker en gezond en altijd snel verzonden.