Goed!

Snelle levering, goed product!

Fijn om gratis kennis te maken met een product van jullie

Eerlijk gezegd kende ik jullie nog niet, leuk en fijn om op zo'n manier kennis te maken met jullie product.

Fijn

Is fijn goed product. Goede aanrader.

Heerlijke olijfolie, snel geleverd.

Heerlijke biologische olijfolie met een mooi verhaal. De levering was snel en de olie heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je de 5 liter verpakking koopt. Een aanrader!

heerlijk en mooi dat het biologisch is.

heel lekker

smakelijke olie, uitermate geschikt door salades e.d.

Nk

Nooit iets ontvangen!!!!!!!

Het is heerlijk, wij gebruiken het bij opgebakken Aardappeltjes. En die zijn nog nooit zo lekker geweest als nu, zelfs mijn vriend die eigenlijk geen olijfolie lust zei dat het lekker is!

Leuke actie!

Ik heb lang op mijn proefblikje moeten wachten, maar intussen kreeg ik wel steeds updates per e-mail. Uiteindelijk het blikje ontvangen, de olijfolie is prima, maar het verhaal erbij is natuurlijk nog beter!

Lekkere dressings en sauzen gemaakt. Ook voor te bakken ging het goed

Lekker

Smaakt goed je proeft dat het kwaliteit is

Ja ik moet wennen aan de smaak

Het is een nieuwe smaak die ik nog niet kende

Van goeie kwaliteit

Van goeie kwaliteit

lekkere olie, lastige verpakking

De olie is lekker, maar uit het blikken doosje krijg je niet alle olie. Dat is een beetje jammer.

Afschuwelijk

Ofwel had ik gewoon pech met een slecht blik, maar de smaak was puur metaal. Ik heb alles weggegooid.

Aangename smaak

Zeer lekkere olijfolie. Zacht van smaak.

geen

Heb nog niets ontvangen van u :-(

Ik heb de proefverpakking niet ontvangen

Helaas heb ik de proefverpakking niet ontvangen. Mogelijk is er iets misgegaan bij het verzenden.

Heerlijke olijfolie, goeie prijs

Vieze smaak

Was heel benieuwd naar de smaak maar is tegengevallen. Was heel bitter van smaak

Proefmonster niet gekregen

Proefmonster niet gekregen

Niets ontvangen

Slecht

geweldige olijfolie

niet te vergelijken met die supermarkt rommel. Een blijfertje. Dank dat ik deze fijne olie mocht proberen.

perfect resultaat

aardappelen gebakken in dit goedje zijn hemels!

Gkazas olie, een feestje voor je smaakpapillen!

De mooie, rijke en volle smaak van de olie is een feestje voor mijn smaakpapillen. Wat is het heerlijk om kleine stukjes brood in de Gkazas olie te dippen en van de pure olijf olie smaak te genieten.