simply perfect

fast delivery, superb communication and an incredible taste

good

Ik hou van olijfolie, smaak is goed, geur is goed, niet zwaar, perfect

Voor mij geen andere olie meer

Heerlijk grassige olie met dikke smaak, sinds ik deze voor het eerst besteld heb hoef ik geen andere meer, ik gebruik hem voor alles.

Prima olie, prima service

Prima service. Prima Olie.

Beste olie op Nederlandse markt

Heerlijke zachte olie

Erg lekker

Erg lekker

Snel weer de voorraad olijfolie aangevuld.

Mijn tweede blik 5 l. olijfolie van Gkazas. Dit wordt mijn standaard olie in menig opzicht. Zeer tevreden en ik vind het leuk om bij een Kretens familiebedrijf te kopen. Nu nog eens potjes bruine olijven om zo te eten van Kreta. In goede olijfolie natuurlijk. Dat zou een aardige aanvulling van het assortiment zijn.

Lekkere en voordelige olijfolie.

Goede klantenservice, snelle bezorging en gewoon lekkere olie.

Uitstend

De kwaliteit is erg goed

Top produkt

Het smaakt heerlijk . 👍

Heerlijke, zachte olijfolie

Heel fijn dat zo'n goede kwaliteit olijfolie zo voordelig (5 literblik) verkrijgbaar is!

Heerlijk om mee te koken

Lekker!

Heerlijk olijfolie, goede service

Ik bestel altijd een 5 liter blik waar ik een hele poos mee doe. De kwaliteit is erg goed, veel waar voor mijn geld. Levering is altijd prima.

Heerlijke olie

Prima kwaliteit olie, supersnel geleverd

Prima olie

Lekker!!

Heerlijke olijfolie

Wij gebruiken de olie voor zowel koken als salades, dips enz.

Alles prima geregeld

Perfect !!

Ik heb nu voor de derde maal 5 liter besteld en dat is niet zonder reden. De olie is heerlijk van smaak en kan overal bij worden gebruikt Favoriet is dippen met brood in de olijfolie met een beetje grof zeezout en bovenal in de salade .

Heerlijke zachte olie vol van smaak.

De olie is een tongstreling. Ik had een 5 liter blik besteld maar om de olie wat makkelijker te doseren heb ik een prachtig olijfolie flesje aangeschaft. Helemaal blij ermee.

Lekker👌

Lekker👌

heerlijke olie

gebruik het dagelijks,en bevalt goed!

Heel goede olijfolie

Prima kwaliteit en correcte levering.

Prima olijfolie voor de prijs

Kommentaar overbodig

we bestellen al langere tijd deze olijfolie (na artikel in Trouw)

Helaas is er deze keer iets niet goed gegaan met het transport, want we hebben besteld en betaald maar na 2 weken nog niets binnen gehad.