Ik heb de bestelling nooit binnengekregen

Ik heb nooit iets in de bus gehad. Ik wacht al 10 dagen maar niks

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede communicatie!

Snelle bezorging en prima olijfolie

Al meerdere keren deze olijfolie besteld. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Levering ging snel

Great olive oil to use for various recipees

Great olive oil which comes in a handy 5l can

leuke aktie

Leuke aktie om kennis te maken met de olie, dmv een klein proefpakketje te kunnen bestellen

Lekker en handig

Mijn blikje gekregen,erg handzaam verpakt. De olie is smaakvol en bakt prima, je kunt echt het verschil proeven. Lekker voor pastagerechten maar ook in een salade.

Besteling niet ontvangen

De olie is na 6 dagen nog niet ontvangen! En telefonisch zijn jullie niet te bereiken

top en Correct

zeer correcte levering de olijf olie vinden we super lekker ook vinden we de doosjes zeer gemakkelijk in gebruik gebruiken deze nu al een tijdje en nu ook meer en meer in al onze gerechten vinden het veel gezonder

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super leuke actie gewonnen

Heerlijke olijfolie gewonnen met een super leuke actie. Na winnen binnen 3 dagen sl in huis. En de olijfolie is heerlijk. Super blij mee.

2de maal bestelden opnieuw perfecte afhandeling

2de maal bestelden opnieuw perfecte afhandeling. pakket zeer snel geleverd. olie heft een zeer aangenaam parfum. Aanrader !

Heerlijke pure zuivere olie

Gebruik het iedere dag om in te koken en door salades heen!! Mjammie

Bovenal is het geweldige olie. Levering is altijd vlot en op tijd.

Niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen zou gisteren geleverd worden maar nog niks ontvangen dus heb ik ook nog geen ervaring

heerlijke olijfolie, handige verpakking

top product, heerlijk smaak. snelle levering. ook waar ik woon in fysieke winkel te krijgen zag ik dus daar ga ik deze voortaan halen. voor klein gebruikers of als je eens weg gaat zijn de kleine blijkjes superhandig. leuke actie van jullie om dit blikje alleen met verzendkosten, te kunnen kennismaken met dit product.

Een heerlijke olijfolie

Deze olie is het lekkerst om zo te gebruiken voor salade of als brooddip. Maar ook om in te braden prima!

correct, op tijd, alles volgens verwachting en bovenal heerlijke olijfolie

TOP, geoliede organisatie

Heerlijk

Mooi verpakt en lekkere olie

plezierige communicatie en correcte uitvoering

Heb ervaren dat gekozen wordt voor een win win formule. In dit verdienmodel staat wensen klant voorop. De toelichting van het product is netjes verzorgd en niet opdringerig.

Alles keurig volgens afspraak en een goede kwaliteit

Heerlijke olie voor het lichaam

Super snel verzonden. Top qualiteit olie.

Heerlijke olijfolie, en snelle levering!!

Snelle service, super lekker produkt

Heel tevreden over de snelle levering met goede verpakking. Olijfolie in handig formaat en eenvoudig in gebruik. Super kwaliteit, goed van smaak

Zeer goede olijfolie en snelle levering.

Hele goed, zuivere en heerlijk smakende olijfolie. Had een probeerblikje besteld, deze werd de volgende dag al bezorgd. Zeer smaakvol en zeer goede kwaliteit!

Goede betaalbare olijfolie, snel geleverd

Je weet waar je aan toe bent met deze olieproducten. Tot voor kort ook de prijs, die is nu 10% gestegen in korte tijd, maar begrijpelijk in deze tijd.

Goed bedrijf en producten

Helemaal tevreden met Gkazas als bedrijf!