Voor herhaling vatbaar

Ik was er te zuinig mee en durfde niet goed te beginnen.

Leuke, vrolijke website snelle levering top.

Goed, snel en verdomd lekkere olijfolie.

toppie

snelle levering en uitstekende olie, minder leuk is de prijs van 100€ per 5 l kan, een tijdje terug was dat nog een kleine 80€

Heerlijk

Zeer goede olijfolie !

Uitstekende olijfolie

Heerlijke Olijfolie en snel geleverd

Heerlijke olijfolie!

Ik vind het een ware smaakexplosie

Lekker

De olijfolie is prima!

Heerlijke olijfolie in de bus

Heerlijke olijfolie! Door een maandelijks abonnement te nemen stimuleren wij onszelf om vaker olijfolie te gebruiken in de keuken. We doen dit al een behoorlijke tijd en merken echt wel een toename van gebruik van olijfolie. Deze Griekse olijfolie is lekker van smaak en zeker een toevoeging in onze keuken.

Snelle levering van een heerlijk product

De bestelling werd de volgende dag geleverd. Top.

Snelle afhandeling en goed bereikbaar

Mijn Gkazas moment? In 1976 de enigste salade ter wereld ontdekt.Simpel en doeltreff end.De Griekse dus.Afmaken met oregano,gewone keuken azijn(citroensap mag ook)ennn....!! Gkazas olijfolie.De mooie Griekse momenten met mijn geliefde Ariana herbeleef ik telkens weer Mooi he.

Leuk en lekker

Snel gestuurd en in een handig formaat

goede olijfolie en op tjd geleverd

prettig betrokken bedrijf

Geheel naar mijn verwachting

Goede olie goede service

super om kennis te maken

Zeer sympathieke actie om gratis kennis te maken met een sample. Nu pas begrijp ik het verschil met olijfolie uit de supermarkt, waarvan ik vond dat ik er al heel veel voor betaalde (biologisch, glazen donkere fles). Maar na veel lezen op de website begrijp ik het nu helemaal. Voor mij geen veredelde lampenolie (Keuringsdienst van Waarde!) uit de supermarkt meer, ik ga hier een bestelling plaatsen en dat zal ik blijven doen! Goed verhaal op de website, telefonisch contact was wel wat minder goed.

Lekker snel bezorgd

Snel bezorgd

Geweldige kwaliteit.

Wij bestellen al bijna 2 jaar deze fantastische olijfolie en zijn er nog steeds helemaal tevreden mee. Ook de levering gaat razendsnel.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik had een gratis blikje gekregen en ik was gecharmeerd door de smaak. Nu dus een blik gekocht en thuis laten bezorgen. De verzending is een tikje aan de dure kant, maar ja, ik kan het niet voor die prijs zelf gaan halen ergens. Maar zoals ook verwacht, dezelfde goede kwaliteit en smaak. Het werd netjes binnen 2 dagen afgeleverd. Dus ik ben super tevreden! (PS: de reclame-mails die ik zo af en toe ontvang zijn niet hinderlijk en bevatten goede informatie).

Fantastisch lekkere olie

Gebruik alleen deze olie nog, voor bakken/braden en in salades. Super snelle levering, top!

Zeer tevreden.

Eenvoudig bestellen, zeer snelle levering en heel goed verpakt. Mijn bestelling werd een dag later al bezorgd. Gewoon top!

Heerlijk

Deze olijfolie is werkelijk verrukkelijk. Lekker zacht en de smaak is zalig. Eerdaags ga ik deze kopen in de winkel.

Lekker en Snel

Heerlijke olie, die er 24 uur later is. Super!

Magnifique

Snel ontvangen, heel goed verpakt. Fijn blik(giet de olie over in 1 literblik), en heerlijke zachte olie.

Uitstekend!

De olijfolie is m.i. van uitstekende kwaliteit, de bestelling gaat vlot, snel bezorgd en goed verpakt. Daarnaast de informatie over de achtergronden van olijfolie, de diverse soorten, waar op te letten bij aankoop / koken, waardeer ik heel erg. Bovendien prikt deze zachte olie niet in mijn ogen bij 't verwijderen van make-up!

Heerlijk product en snel leverbaar. Uitstekend.

53 Vespuccistraat

Amsterdam 1056 SH