Good quality and super taste

The olive oil is of perfect quality. For cooking as well as in salads.

Heerlijke eerlijke olijfolie ! Kan niet zonder jullie olie.

Al jaren gebruik deze olie. Zou dit iedereen willen aanraden.

Geweldige olijfolie zo in de brievenbus

Gkazas olijfolie krijg je in een prachtig rond blik met handige schenktuit zo in de brievenbus. Ik was al helemaal verliefd op het design maar nu heb ik ook kunnen proeven en het is alsof ik weer op Kreta ben. Heerlijk, smaakvol en prachtig van structuur en kleur. Deze olie is werkelijk een van de beste die je kunt krijgen. Absoluut een aanrader.

Heerlijke olie

Erg klant vriendelijk

Erg oplettend er ging iets niet goed gelijk ondernamen ze actie top

nvt

nvt

Heerlijke smaak

Heerlijk spul in een mooi jasje

Heerlijk spul .

Gezonde olijfolie

Smakelijke en supergezonde olijfolie

Snelle levering, goede communicatie en overheerlijke olie

Ik heb het Gkazas Olijfolie abonnement afgesloten. Ik krijg nu elke maand door de brievenbus deze olie. Echt top!

Great oil and good service

Great oil and good service

snel en duidelijke info

de producten zijn zoals ze worden beschreven

Very expensive but also very good

I was chocked by the fact that in just a couple of months the price raised 50%!

gewoon de lekkerste:)

Gebruik het over al bij!

Een frisse olijfolie zonder bittere nasmaak.

verrijkt je salade en is heerlijk in je zelfgemaakte tzatziki

heerlijke olijfolie!

heerlijke olijfolie met authentieke smaak. Ik gebruik het om te bakken, als dressing en giet het koud over alles heen. Aanrader!

Heerlijke olijfolie en snelle verzending

De olijfolie is wel wat duurder geworden ten op zichte van een tijd terug, maar de kwaliteit is goed en de verzending lekker vlot.

Lekkere olijfolie, snel geleverd

Ook in zware 5 liter blikken, steeds netjes geleverd. Eens per kwartaal een ruim blik in dit gezin. Lekkere olijfolie. Prijs volgt ‘wereldmarktprijs’ dus is stevig toegenomen in laatste kwartalen maar blijft de moeite waard. Maar hopen op goede olijfoogst in 2024. Da’s voor iedereen beter.

Uitstekende olijf olie

Snelle levering aan huis en uitstekende kwaliteit

Lekker smaakvol

Super opvolging van de bestelling

was een goede actie met een prima product. Werd op tijd afgeleverd. Ga hier meer van gebruiken

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goed verpakt. Goede kwaliteit

Heel fijne biologische olijfolie

Wat goed is behouden. Prijs is wel flink verhoogd maar de wereld is gek aan het veranderen. Ik kan het voorlopig alleen maar accepteren.

Voortreffelijke biologische olijfolie van excellente komaf

Je proeft de zon in Gkazas olijfolie. Een eerlijk product, dat via korte lijnen van producent naar consument gaat. Een familiebedrijf dat trots is op mooie kwaliteit, en hun directe omgeving betrekt in het succes. Lees de website, maak kennis met de achtergronden en geniet van de recepten. Snelle levering, goede service, en een geweldig cadeau voor alle denkbare feestdagen!