Ben heel tevreden met de snelle service en de kwaliteit van de olie

Heerlijke olijfolie

De proefverpakking valt heel goed in de smaak! Heerlijk over een salade en goed om in te bakken/braden. Als mijn andere olijfolie op is wordt er zeker een flesje van deze Gkazas gekocht!

Ik ging opreis en had van te voren gratis hun 50ml olijfolie besteld (alleen verzendkosten betalen €0,62) en het werd meteen de volgende dag al geleverd, supersnel! En in hele handige blikvorm met draaidopje, handig om te schenken. Je proeft de liefde!

heel goed

Positief

Mooi product

topproduct, topservice!

alleen maar goede ervaringen.

Superolie voor alle gerechten

Goede kwaliteit , snelle levering

Goede service!

Top product!

Snelle service, mooie verpakking en het allerbelangrijkste: heerlijke olijfolie!

Niet veel verschil met andere olijfolie

Weinig smaak verschil

Prima olie snel geleverd

Heerlijke biologische olijfolie. Snel geleverd

Goed product

Snelle verzendingen, top product!

Prima werkt goed

Deze olie werkt prima. Schenkt goed uit het blikje waarin het zit. Je morst niks zodat je alles kan gebruiken

Goede kwaliteit

Lekker olijfolie goede smaak

prima!

Fijne olijfolie snel en netjes bezorgd.

Nog niet helemaal uitgeprobeerd

Beste mensen, bedankt voor deze lekkere olijfolie.... ik heb het alleen nog maar geproeft maar nog niet mee gekookt/ gebakken! Dat ga ik nog uitproberen..... Vooralsnog is de smaak zéér gewenst.... Verder kan ik het nog niet beoordelen maar dat gaan jullie nog horen! Gr jannie hoogenkamp

Product netjes ontvangen

Heb het blikje snel ontvangen

ola Kala

ola Kala

Snelle levering van de lekkerste olijfolie. Al jaren klant en nog steeds tevreden.

Bijna goed verpakt(toch een deukje), snel geleverd, smaakt zacht en goed over te gieten in klein blik

Prachtige olie!

Betrouwbare leverancier

absolutely top tasting olive oil

Tasting and using this oil will make you think twice about the average quality of olive oil you may have bought before. I simply love it :-)

Prima olijfolie!

Heerlijke olijfolie, zoals olijfolie hoort te smaken! Snelle levering.

Goed geregeld Bestelling goed verpakt Thanks Hans Goedemans

Zou hier de volgende keer weer bestellen

Had een blik olijfolie besteld Snelle bezorging en goed verpakt

53 Vespuccistraat Amsterdam 1056 SH