tevreden

makkelijke verpakking, ambachtelijk bereid, zonder toevoegingen, en gerijpt in de Griekse zon, wij zijn zeer tevreden over de smaak van deze olijfolie.

Kei lekker

Gewoon top

Prima service, lekker product!

Netjes via de brievenbus geleverd. Lekkere olie! Prima product en service!

Lekkere olijfolie

Fijn om te proberen. Leuk dat het blikje in de brievenbus past :)

Het was een voedzame ervaring tegen een betaalbare prijs.

Het was een voedzame ervaring tegen een betaalbare prijs. De smaak was geweldig en de geur was uitstekend. Je proeft immers een voedingsproduct uit het hart van de natuur. . .

Douce et goûteuse

Très bonne huile, aussi bien froide dans une salade, que chaude dans une purée. Elle a un goût délicat, pas trop prononcé qui plaît même à ceux qui ne raffole pas de l'huile d'olive. Une belle découverte.

smaak goed, snelle levering

smaak goed, snelle levering

Heerlijke olijfolie

Gkazas olijfolie is een heerlijke olie en zeer betaalbaar.

Waargemaakte belofte

Het beloofde proef pakketje binnengekregen en de olie ontmoet alle verwachtingen!

Heerlijk gewoon

Ik heb er erg van genoten

Nette communicatie en snelle levering

Mijn bestelling wordt netjes via email geüpdatet. Ook zijn de nieuwsbrieven niet overmatig aanwezig. Snelle levering in goede verpakking. Gewoon top!

Heerlijk!

Echt lekker deze olijfolie. Je proeft het verschil zeker. Voor herhaling vatbaar! En nog bedankt voor het gratis blikje!

Top spul

Heerlijk

Heerlijk.

Fijn zo’n lekkere olijfolie te mogen proberen

Snel bezorgd, fijne olie

Lekkere olijf olie

Goed voor bij een salade

Zalig product

Heerlijke olijfolie

olijfolie

goeie lekkere olijfolie je kan er je pasta en vlees mee maken de smaak is goed

Heerlijk

Tot nu toe de beste olijfolie

Super fijne actie

Wat een super fijne actie , om gratis een blikje olijfolie te kunnen proberen, heel erg leuk, en handig om te bepalen of je het wel of niet wat vind zonder meteen met een grote hoeveelheid te zitten. Moeten nog proeven, maar actie is al geslaagd lijkt me. Bedankt !

Goede olie in leuke verpakking

Sample ontvangen via post. Olie is lekker en de verpakking is leuk.

Erg smakelijk .

Heerlijk en zacht van smaak.

Gkazas geeft mijn bereidingen net dat tikkeltje meer qua smaak in vergelijking met ander soorten olijfolie. Eveneens super lekker op een stukje Ciabatta bij de soep. Een heerlijk zachte olie. Wij houden ervan!

Mooi bedrijf

Ik heb deze nog niet gebruikt, maar jullie mooie verhaal achter dit product geef mij vertrouwen dat het een verrassend en lekker product zal zijn