Subliem product, prijsstijging wel een schok...

Subliem product, prijsstijging wel een schok...

Heerlijke olijfolie

Snelle goede service bij online bestellen

Heerlijk zachte olijfolie

Ik ga zeker bestellen..

Niks negatiefs te melden

heerlijk zonder bijsmaak

Mijn ervaring is dat Gkazas olijfolie een eerlijk product is zuinig in gebruik en wat ik belangrijk vind het heeft geen bijsmaak. Vlees wordt snel bruin dus geen smaakverlies

Correcte verhandeling

Goede kwaliteit

Heel goede olie en smakelijk

Zie boven

Fantastische olijfolie

Heerlijke olijfolie, heel zacht ,vol en geurig van smaak.

Keurig netjes geregeld.

Heerlijke olijfolie

Fruitig, grassig, niet bitter of wrang.

Very delicious and pure!

Heerlijke olie en zo een leuke verrassing door de brievenbus. Dank voor het gratis blikje.

Heel erg tevreden

De olijfolie heeft een heerlijke smaak en snelle levering, wij bestellen al jaren deze biologische olijfolie!

Lekkere olijfolie en snelle bezorging

Gezellig proefblikje ontvangen. Heerlijke olijfolie. Verzendkosten zijn n kadootje

Lekkere olie

Ik heb de leuke attentie in olie geprobeerd: zacht op de tong Maar iets scherp achter in de keel

Leuke actie!

De actie is erg leuk.. een ambachtelijk product. Helaas, voor mij, laat de smaak te wensen over. Ik miste er toch iets in. Wellicht ben ik te verwend qua smaak maar ik vond het nog al vlak. Weinig diepgang. Neemt niet weg dat het wel een goed product is om mee te werken. Als basis voor een mayonaise of om delicate dingen in te bakken is het zeker geschikt. De smaak van de olie neemt dan de smaak van het product niet weg wat het bij andere oliën wel doet. Het had 5 sterren gekregen als het net wat meer diepgang had gehad. Ik beveel het zeker aan als basis.

Hele fijne lekkere olie in een mooie verpakking.

Een nieuw product. Heel fijn dat je een brochure ontvangt en een kleine verpakking om de olie te proeven. Top!

Good bio olive oil

I really like the webservice. I buy 5L cans. One thing that i would like to ask is to add an extra hole on the 5L can, so it is possible to decant it in an easier way and without spilling. Thanks.

Ben heel tevreden met de snelle service en de kwaliteit van de olie

Heerlijke olijfolie

De proefverpakking valt heel goed in de smaak! Heerlijk over een salade en goed om in te bakken/braden. Als mijn andere olijfolie op is wordt er zeker een flesje van deze Gkazas gekocht!

Ik ging opreis en had van te voren gratis hun 50ml olijfolie besteld (alleen verzendkosten betalen €0,62) en het werd meteen de volgende dag al geleverd, supersnel! En in hele handige blikvorm met draaidopje, handig om te schenken. Je proeft de liefde!

heel goed

Positief