topproduct, topservice!

alleen maar goede ervaringen.

Superolie voor alle gerechten

Goede kwaliteit , snelle levering

Top product!

Snelle service, mooie verpakking en het allerbelangrijkste: heerlijke olijfolie!

Niet veel verschil met andere olijfolie

Weinig smaak verschil

Prima olie snel geleverd

Heerlijke biologische olijfolie. Snel geleverd

Goed product

Snelle verzendingen, top product!

Prima werkt goed

Deze olie werkt prima. Schenkt goed uit het blikje waarin het zit. Je morst niks zodat je alles kan gebruiken

Goede kwaliteit

Lekker olijfolie goede smaak

prima!

Fijne olijfolie snel en netjes bezorgd.

Nog niet helemaal uitgeprobeerd

Beste mensen, bedankt voor deze lekkere olijfolie.... ik heb het alleen nog maar geproeft maar nog niet mee gekookt/ gebakken! Dat ga ik nog uitproberen..... Vooralsnog is de smaak zéér gewenst.... Verder kan ik het nog niet beoordelen maar dat gaan jullie nog horen! Gr jannie hoogenkamp

Product netjes ontvangen

Heb het blikje snel ontvangen

ola Kala

ola Kala

Snelle levering van de lekkerste olijfolie. Al jaren klant en nog steeds tevreden.

Bijna goed verpakt(toch een deukje), snel geleverd, smaakt zacht en goed over te gieten in klein blik

Prachtige olie!

Betrouwbare leverancier

absolutely top tasting olive oil

Tasting and using this oil will make you think twice about the average quality of olive oil you may have bought before. I simply love it :-)

Prima olijfolie!

Heerlijke olijfolie, zoals olijfolie hoort te smaken! Snelle levering.

Goed geregeld Bestelling goed verpakt Thanks Hans Goedemans

Zou hier de volgende keer weer bestellen

Had een blik olijfolie besteld Snelle bezorging en goed verpakt

Goede service!

Ik had een kleine proefverpakking Gkazas olijfolie besteld. Deze zou ik via brievenbuspost ontvangen. Echter is het pakketje kwijtgeraakt terwijl ik wel de melding kreeg dat het bezorgd zou zijn. Wat dus niet zo was. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden en ze waren zo aardig om me een nieuwe proefverpakking aan te bieden! Ik ben nu nog in afwachting van ontvangst hiervan. Maar ik ben erg tevreden en blij dat de mensen van de klantenservice met je meedenken en je deze service aanbieden. In oplossingen denken niet in problemen. Top!

Heerlijke olijfolie

Heerlijke olijfolie , voor alle bereidingen te gebruiken. Enige minpuntje is dat het best wel duur is geworden …..maar ja wát niet! snelle levering!

Superlekker en erg gemakkelijk door brievenbus bezorgd

Heerlijke olijfolie die via het abonnement precies op tijd bezorgd wordt door de brievenbus!

Very good service

All went as expected.