Goede service!

Ik had een kleine proefverpakking Gkazas olijfolie besteld. Deze zou ik via brievenbuspost ontvangen. Echter is het pakketje kwijtgeraakt terwijl ik wel de melding kreeg dat het bezorgd zou zijn. Wat dus niet zo was. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden en ze waren zo aardig om me een nieuwe proefverpakking aan te bieden! Ik ben nu nog in afwachting van ontvangst hiervan. Maar ik ben erg tevreden en blij dat de mensen van de klantenservice met je meedenken en je deze service aanbieden. In oplossingen denken niet in problemen. Top!

Goede service!

Heerlijke olijfolie

Heerlijke olijfolie , voor alle bereidingen te gebruiken. Enige minpuntje is dat het best wel duur is geworden …..maar ja wát niet! snelle levering!

Superlekker en erg gemakkelijk door brievenbus bezorgd

Heerlijke olijfolie die via het abonnement precies op tijd bezorgd wordt door de brievenbus!

Very good service

All went as expected.

Lekkere olijfolie

Het is een heerlijke olijfolie zacht van smaak en heerlijk over een salade en om mee te koken

very good

good olive oil. easy to order and to pay. good delivery. Although this time somewhere the package must have fallen and the can (5 L) was quite damaged (dived in). Gladly I had my old can and changed it.

Heerlijk

Test blikje is keurig aangekomen en wat een mooi systeem met dat trek tuutje. Nu 1 x gebruikt voor dressing en ga nog een ander doel testen

Keurige snelle zending

Olijfolie was keurig verpakt en de zending was snel binnen. Zeer goed olijfolie

De olijf olie smaakt zacht en in een woord puur en het contact met hun is in een woord warmhartig.

Fantastisch olie, maar veel duurder geworden

Van 50 naar meer dan 70 e

Hi Leo, De prijs van biologische extra vierge olijfolie is het afgelopen anderhalf jaar ongeveer verdubbeld. Zie hier twee stukken waarin wij wat meer vertellen over de kwaliteit van olijfolie en de redenen van de prijsstijgingen van olijfolie wereldwijd: 1. https://gkazas.com/nl/magazine/stijgende-olijfolie-prijzen/ 2. https://gkazas.com/nl/magazine/wat-is-goede-olijfolie/ Kortgezegd kunnen wij als bedrijf niet anders dan de prijzen (binnenkort nog verder te) verhogen. Wanneer we dat niet doen, zullen we volgend jaar niet meer bestaan dan wel onze prachtige olijfolie niet meer aan kunnen bieden. Groet, de familie Gkazas

Heerlijk

Een heerlijke olie erg gezond.

Een genot

Wat een heerlijke olijfolie is dit, dan proef je toch echt wel het verschil.

Amazing organic olive oil

Website is very inspiring. I was looking for organic, real olive oil which I found through your company. I love your story so don’t change your authentic ways of making olive oil. Very easy to order and quick delivery.

Om zo op te drinken zo lekker

Volle romige smaak, heerlijk met n stukje brood en evt zout, over n salade. Echt zalig

Bestelling is niet aangekomen.

Mijn bestelling zou volgens dit bedrijf zijn aangekomen. Niet dus. Vraag eens aan de buren was hun antwoord. Ze hebben er niets mee gedaan. Ik kreeg een bericht: bestelling afgerond.

Snelle levering, lekkere olijfolie

Snelle levering, netjes verpakt. Het is een mooi blik met olijfolie. De smaak is prima we hadden alleen wat meer bezinksel verwacht. Het is een heldere olie. We hebben deze gekocht omdat het biologisch is en niet bewerkt. We willen graag zoveel mogelijk gezondheid voordelen uit de olie halen...

Wel betalen maar niks ontvangen

Zie titel

Had 5 liter olijfolie besteld, kwam in een paar dagen binnen zoals beschreven

Goede snelle service

Snelle levering van een heerlijke olijf olie.

Heerlijke olijfolie

Ik hou heel erg veel van olijfolie en deze is ook heerlijk

Een olijfolie, zo zacht en toch pittig, meeslepend, alsof je ze ter plaatse zou proeven

Jullie olijfolie eerste keer geproefd bij onze bioboer Busschots in Lier. Met stukje brood in kommetje gedipt, op slag paar duizend kilometer naar Griekenland toe geflitst. Wat een zonnige ervaring!!! Direct een fles gekocht om thuis te laten meegenieten, nieuwe staat al klaar. Ik start sindsdien elke dag met een koffielepeltje om opnieuw te kunnen genieten van jullie superprodukt.

Snelle levering.

Top .

Fijn proefpakketje

Heel fijn om eerst te kunnen proeven waarna je gericht kan aanschaffen

Heerlijke olijfolie, zeer snelle levering

De olijfolie wordt heel netjes verpakt in een stevige doos. Snelle levering. Dat de bestelling pas na het weekend werd geleverd, lag aan Post NL. Niet aan de verzender.

Vespuccistraat 53 1056 SH Amsterdam