Mijn beste ervaring voor mobiele telefoonreparatie tot nu

Wellicht iets duurder dan "om de hoek" echter dubbel en dwars waard.

Oplossing gedachten

Probleem oplossen is hun ervaring

Alle aandacht voor de klant; direct met het probleem aan de slag; behulpzaam en sympatiek.

Prima service!

Goed advies en goede producten

Kom hier al jaren en wordt hier altijd supersnel en vakkundig geholpen..echt een top firma

Super snel en goed geholpen

Super snel en goed geholpen

Vriendelijk, goed maar duur

Ik heb het scherm van mijn telefoon laten maken. Dit kosten mij €250. Thuis gekomen vertelde ik dit aan mijn dochter die vond dat ik veel te veel had betaald en liet mij zien dat het ergens anders maar €149 kosten. Natuurlijk mijn fout ik had eerst verder moeten kijken maar ik vertrouwde deze heren. Jammer want service prima, gezellig heren en vlot geholpen Aanbevelingen Ja maar eerst even kijken of het niet ergens goedkoper is. €100 vind ik een hoop zuur verdiende centen

Twee computers - beiden problemen opgelost. Bedankt voor de goede service.

Goede deskundige service

Voor het overzetten van telefoongegevens goede service gehad,levering van telefoon keurig volgens afspraak

Altijd uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

Super geholpen

Super geholpen en goede service

Hij doet het weer!

Scherm van iPhone stuk, niet meer mogelijk om met code of touch id in te loggen Onmogelijk om telefoongesprekken aan te nemen omdat het scherm nergens meer op reageerde. Een kwartier na binnenkomst weer een prima werkende iPhone met een jaar garantie op de reparatie, dankzij Frank.

Duidelijk en klantvriendelijk

Snel en goed geholpen . Een aanrader.

Vakkundige , vriendelijke en snelle service. Klaar terwijl u wacht mits op voorraad. Erg klantgericht TOP

Aardig en professionele medewerkers. Snelle service.

Ontzettend goed

Ga je met plezier naar toe . Pet af .

Geweldige service.

Samsung telefoon van dak auto gevallen. Zag er uit alsof er een vracht overheen was gereden. Gat in scherm. Voor de rest gebarsten. Ook de achterkant een grote barst. Startte nog wel op maar met niets anders dan lopende strepen. Nieuwe behuizing terwijl ik wachtte. Super! Bedankt.

perfecte service

Geweldige service en snel klaar. Helemaal top

Snel, accuraat en plezierig

Deskundige, snelle hulp met goede uitleg!

Beeld werkte niet prima, gratis vervangen

Professioneel Goed bakje koffie Verstand van zaken

Eerlijk en goed advies

Altijd goede service, goed advies en goede reparatie

Professioneel & betrouwbaar

We zijn keurig geholpen met de problemen op de mobiele telefoon van onze zoon.

Goede en snelle service

Hartelijke ontvangst kreeg gelijk koffie terwijl ik wachten . En van te voren wist ik de prijs

Vriendelijk eerlijk en makkelijk te vinden en betaalbaar

Al meerdere keren geweest voor verschillende zaken word altijd tot grote tevredenheid geholpen