Goede service snel uitgevoerd

De accu van mijn telefoon was snel besteld en vervangen door vriendelijke vakmensen

Top service met top kwaliteit

Alle reparaties aan mijn laptops, PC's telefoons, tablets en ga zo maar door, gaan naar Smartphonenzo. Naast het feit dat er door Frank enkel en alleen maar hoge kwaliteitsonderdelen worden gebruikt, is zijn technische kennis van dien aard dat er geen vraag of probleem zo gek is of hij heeft er een oplossing voor. Ook nu met de reparatie aan de scharnieren van mijn laptop heeft hij weer een super service geleverd! Voor mij is er slechts 1 adres in en rond Breda voor IT reparaties: Smartphoneenzo!!

No nonsens klantvriendelijk deskundig

Mijn batterij van mijn iPhone was aan vervanging toe. Een telefoontje was voldoende. Kon meteen langskomen. Na een paar minuten was de batterij vervangen. En voor een heel redelijk bedrag. Bedankt voor de snelle service. Dingeman

Er is een reden waarom ik telkens terugkom...

Al jaren kom ik hier. Vaak om mijn laptop schoon te maken, maar ook voor allerlei reparaties. Ze zijn eerlijk in wat wel of niet mogelijk is en denken mee in oplossingen.

Snel en goed geholpen

Aan te bevelen

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Snel, klantvriendelijk en betaalbaar

Professionele reparatie voor een schappenlijke prijs

Perfect geholpen bij de reparatie van het gebarsten scherm van mijn iPad. Website suggereert dat het gemaakt wordt terwijl je wacht, dit is helaas niet (altijd) het geval. Maar kom uit de buurt dus in dit geval geen issue. Wel dezelfde dag al gemaakt.

Professioneel- snel & vakmanschap

We hebben hier als gezin al een paar telefoons gekocht, na vele nare ervaringen bij andere telefoonwinkels. Hier weten ze waar ze het over hebben en afspraak is afspraak en dat is tegenwoordig uiterst zeldzaam.

Goede service en heel behulpzaam

Goede service en heel behulpzaam. Ik hoef nooit te wachten. Echt superfijn

Vlot, Vakkundig en Vriendelijk

Vlot, Vakkundig en Vriendelijk

Wat een Super service

Great service!

Great service! Mobile screen replacement in 20 min.

Erg tevreden, snel en goed.

Zie boven.

Vakkundige mensen, eerlijk en betrouwbaar en open in communicatie

In een woord TOP!

TOP!

Frank is behulpzaam en kundig. Aanrader!

Vriendelijk, behulpzaam, prijs/kwaliteit is goed.

Snel en goed geholpen

Hele fijn klantenservice voor reparaties

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijk van dit bedrijf ik had woensdag mijn xbox one weggebracht voor reparatie en de dag erop kon ik hem weer ophalen ik ben zeer tevreden over de snelservice.

Vriendelijk en kennis van zaken

De werkplaats van dit bedrijf straalt precies uit wat er geboden wordt. Kennis en betrokkenheid bij de werkzaamheden in vriendelijke omgeving, waar je welkom bent om je probleem met je iPhone of ander toestel, laptop te bespreken en laten repareren.

Super behulpzaam en kundig

Erg goede service, goed advies en goede reparaties

Goede service.

Zeer goed en netjes geholpen

Zeer snel en correct geholpen