Ben bij deze mannen geweest omdat ik geen beeld had op mijn ps5. Het lag blijkbaar aan de hdmi poort en is binnen 1 dag gerepareerd en had hem snel weer terug. Hij werkt weer perfect en ben enorm tevreden.

Goede service en vriendelijk personeel

PS5 had problemen met opstarten. Ik hem deze afgegeven en binnen paar dagen weer opgehaald. Ik ben tussentijd gebeld over wat het probleem was en hebben in overleg besloten de PS5 te laten maken. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden klant ben en mijn zoon dus ook

Binnen No time geholpen.

Zou hier zeker weer naar toe gaan, kan deze zaak aanraden

Fijne zaak, goed bereikbaar en makkelijk parkeren. Eigenaar, plezierig in de omgang, werkt snel en vakkundig. Kon, met kopje koffie, wachten op het vervangen van de batterij in mijn telefoon. Heb er een kwartiertje gezeten en kon daarna met een verse batterij (reeds 40% opgeladen) weer verder. Van begin tot eind een prettige ervaring, kan niet anders zeggen.

Snel en heel goed geholpen

Gemakkelijk via Whatsapp contact gehad voor de reparatie van mijn samsung telefoon. Batterij werd speciaal voor mij besteld. Zodra deze binnen was keurig een berichtje dat ik langs kon komen. Bij aankomst blij verrast met het ontvangst en de service. Batterij was in no time vervangen. Zeer goede prijs en kwaliteit!

Snel, accuraat en service gericht.

Zie boven

Perfect.

Bij vorig bezoek een nieuw glas op mijn telefoon laten zetten met bescherming. Vandaag bleek de bescherming kapot terwijl ik dacht dat weer het glas gebroken was. Dus een een meevaller en goede bescherming geadviseerd.

Altijd goed

Supersnel geholpen

Zonder afspraak, supersnel geholpen

uitstekend

prettig contact met een kundige specialist

Goede service snel uitgevoerd

De accu van mijn telefoon was snel besteld en vervangen door vriendelijke vakmensen

Top service met top kwaliteit

Alle reparaties aan mijn laptops, PC's telefoons, tablets en ga zo maar door, gaan naar Smartphonenzo. Naast het feit dat er door Frank enkel en alleen maar hoge kwaliteitsonderdelen worden gebruikt, is zijn technische kennis van dien aard dat er geen vraag of probleem zo gek is of hij heeft er een oplossing voor. Ook nu met de reparatie aan de scharnieren van mijn laptop heeft hij weer een super service geleverd! Voor mij is er slechts 1 adres in en rond Breda voor IT reparaties: Smartphoneenzo!!

No nonsens klantvriendelijk deskundig

Mijn batterij van mijn iPhone was aan vervanging toe. Een telefoontje was voldoende. Kon meteen langskomen. Na een paar minuten was de batterij vervangen. En voor een heel redelijk bedrag. Bedankt voor de snelle service. Dingeman

Er is een reden waarom ik telkens terugkom...

Al jaren kom ik hier. Vaak om mijn laptop schoon te maken, maar ook voor allerlei reparaties. Ze zijn eerlijk in wat wel of niet mogelijk is en denken mee in oplossingen.

Snel en goed geholpen

Aan te bevelen

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Snel, klantvriendelijk en betaalbaar

Professionele reparatie voor een schappenlijke prijs

Perfect geholpen bij de reparatie van het gebarsten scherm van mijn iPad. Website suggereert dat het gemaakt wordt terwijl je wacht, dit is helaas niet (altijd) het geval. Maar kom uit de buurt dus in dit geval geen issue. Wel dezelfde dag al gemaakt.

Professioneel- snel & vakmanschap

We hebben hier als gezin al een paar telefoons gekocht, na vele nare ervaringen bij andere telefoonwinkels. Hier weten ze waar ze het over hebben en afspraak is afspraak en dat is tegenwoordig uiterst zeldzaam.

Goede service en heel behulpzaam

Goede service en heel behulpzaam. Ik hoef nooit te wachten. Echt superfijn

Vlot, Vakkundig en Vriendelijk

Vlot, Vakkundig en Vriendelijk

Wat een Super service

Great service!

Great service! Mobile screen replacement in 20 min.

Bedrijfsgegevens

Minervum 7448

4817ZG Breda

076-5878627

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.