Vlotte bediening en deskundig personeel

Deskundige reparatie

Weer super (snel) geholpen

Nieuw scherm voor mijn iPhone. Direct geholpen.

Altijd uitstekende kwaliteit service en vriendelijkheid!

Wat zijn wij goed geholpen! Met enthousiasme en bevlogenheid. Snel en vakkundig.

Snel , correct en zeer deskundig

Goede service, geen opdringerig gedoe en amicale sfeer!

Klantvriendelijk, laptop werk goed.

snelle service

betaalbare en snelle service

Super fijne

Heb mijn PlayStation 5 en pc weg gebracht om te schoonmaak had ze maandag gebrachte en dinsdag waar ze klaar

Prima zaak

Prima zaak

Betrouwbaar adres voor o.a. je Iphone reparaties

Ik kom al jaren bij dit adres. Frank werkt er inmiddels al 12 jaar zoals ik begreep. Ook nu even binnengelopen voor een nieuwe batterij voor de Iphone van mezelf en gezinsleden. Snel en vakkundig gedaan. Prima prijs vs kwaliteit.

Vriendelijke ontvangst en kordate reparatie

Zeer prettig

Snel en deskundig voor een acceptabele prijs

Onderhoud op mijn iPhone laat ik altijd door smartphone en zo uitvoeren. Ik moet er wel een kwartier voor rijden maar dan weet ik ook dat het resultaat goed is.

Ben bij deze mannen geweest omdat ik geen beeld had op mijn ps5. Het lag blijkbaar aan de hdmi poort en is binnen 1 dag gerepareerd en had hem snel weer terug. Hij werkt weer perfect en ben enorm tevreden.

Goede service en vriendelijk personeel

PS5 had problemen met opstarten. Ik hem deze afgegeven en binnen paar dagen weer opgehaald. Ik ben tussentijd gebeld over wat het probleem was en hebben in overleg besloten de PS5 te laten maken. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden klant ben en mijn zoon dus ook

Binnen No time geholpen.

Zou hier zeker weer naar toe gaan, kan deze zaak aanraden

Fijne zaak, goed bereikbaar en makkelijk parkeren. Eigenaar, plezierig in de omgang, werkt snel en vakkundig. Kon, met kopje koffie, wachten op het vervangen van de batterij in mijn telefoon. Heb er een kwartiertje gezeten en kon daarna met een verse batterij (reeds 40% opgeladen) weer verder. Van begin tot eind een prettige ervaring, kan niet anders zeggen.

Snel en heel goed geholpen

Gemakkelijk via Whatsapp contact gehad voor de reparatie van mijn samsung telefoon. Batterij werd speciaal voor mij besteld. Zodra deze binnen was keurig een berichtje dat ik langs kon komen. Bij aankomst blij verrast met het ontvangst en de service. Batterij was in no time vervangen. Zeer goede prijs en kwaliteit!

Snel, accuraat en service gericht.

Zie boven

Perfect.

Bij vorig bezoek een nieuw glas op mijn telefoon laten zetten met bescherming. Vandaag bleek de bescherming kapot terwijl ik dacht dat weer het glas gebroken was. Dus een een meevaller en goede bescherming geadviseerd.

Altijd goed

Supersnel geholpen

Zonder afspraak, supersnel geholpen

uitstekend

prettig contact met een kundige specialist

Goede service snel uitgevoerd

De accu van mijn telefoon was snel besteld en vervangen door vriendelijke vakmensen

Top service met top kwaliteit

Alle reparaties aan mijn laptops, PC's telefoons, tablets en ga zo maar door, gaan naar Smartphonenzo. Naast het feit dat er door Frank enkel en alleen maar hoge kwaliteitsonderdelen worden gebruikt, is zijn technische kennis van dien aard dat er geen vraag of probleem zo gek is of hij heeft er een oplossing voor. Ook nu met de reparatie aan de scharnieren van mijn laptop heeft hij weer een super service geleverd! Voor mij is er slechts 1 adres in en rond Breda voor IT reparaties: Smartphoneenzo!!

Minervum 7448

4817ZG Breda