Weer correct geholpen.

Heel deskundig.

Perfecte service

Twee iPhones snel en vakkundig gerepareerd.

Uitstekend geholpen!

Goed geholpen, telefonisch geïnformeerd wat problemen van de PS4 waren en overleg over de kosten voordat er gerepareerd werd! Top!

Keurig snel geholpen

Prima zaakje om je telefoon te repareren

Zeer goede service

Snel vakkundig klantgericht

Eerlijk advies en nette sevice

Goed ontvangst, snelle service. Top

Snelle service en goede koffie

Na een kort tel gesprek voor afspraak ivm Corona, daar aangekomen, vriendelijk en snel geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie! En natuurlijk met een werkende gsm naar buiten gegaan .

Deskundig, snel en niks te duur !

Deskundig, snel en niks te duur !

Goede service, heel vriendelijk en weer een werkende camera!

De camera van mijn Iphone was kapot en dit zou waarschijnlijk verholpen zijn met een nieuwe camera. Deze was helaas niet op voorraad maar is gelijk voor mij besteld. Ik kon direct terecht na ontvangst van de nieuwe camera. ‘Klaar terwijl u wacht’, en het probleem leek verholpen. Bij thuiskomst bleek dat de focus van de nieuwe camera niet goed was. Dit komt soms voor. Zonder problemen is deze opnieuw besteld en binnen twee dagen wederom vervangen. Snelle service, ik ben heel goed geholpen en ik zou Smartphonenzo zeker aanraden.

Kom hier al een paar keer, iedere keer uitstekend geholpen door Frank

Top service!

Telefoon snel en goed gerepareerd. Helaas zat er in het scherm een klein foutje. Komt blijkbaar niet vaak voor maar kan natuurlijk altijd gebeuren. Probleem is netjes opgelost, nieuw scherm en nieuwe screen protector vergoed gekregen.

Perfecte serivic

Heren Voor mij is het top geregeld ,

Ik word altijd super snel en vriendelijk geholpen, en ze geven goed advies kortom vaste klant en kan t iedereen aanbevelen!

Altijd top service!

Ik kom al jaren voor telefoonreparaties bij Frank en ook voor het vervangen van onderdelen van een MacBook kun je bij hem terecht

Snelle en goede service en een redelijke prijs

Snelle en goede service en redelijke prijs

Snelle en vriendelijke afhandeling

Ook voor een kleine vraag kun je terecht bij hen en wordt je vriendelijk en snel geholpen.

Scherm reparatie Samsung is top!

Super snel en goede service! Ik ben heel tevreden! Aanrader!

Snelle service en goed advies

Snelle service en geven goed advies!

Adequaat

Deskundig, snel, vriendelijk en prima prijs

Voor verschillende iPhone's al hier geweest voor het vervangen van de batterij.

Vriendelijk personeel met vetstand van zaken!!

klasse geholpen met restore van data van bijna dode iphone

zeer kundig en vriendelijk geholpen

Alweer heel tevreden

Klaar terwijl je wacht. Verstand van zaken. Eerlijk advies en geen slappe verkooppraatjes.

Snelle kwaliteit

Prima service, eerlijk advies. Zeer snelle reparatie en zeker niet de duurste.