Eerlijk, vriendelijk snel en goed

Zeer tevreden door eerlijke analyse, snelle en goede service en bovendien hele aardige lui. Ze checken altijd meteen of problemen eenvoudig zijn op te lossen (schoonmaken end) voordat ze met een reeel voorstel komen. Hebben mij de laatste maanden al twee keer heel goed geholpen.

De snelle jongens in de binnenstad kunnen wat leren van deze veertigers op bedrijventerrein Minervum. Ze nemen de tijd, zijn professioneel en hebben van alle devices verstand. Klaar terwijl je wacht met een bak koffie en een ongedwongen praatje. Prijzen zijn reëel, heel redelijk en veel is gewoon gratis service. Ga zo door, heren!!

Top bedrijf met dito service

Een echte aanrader! Snel en vakkundig. Je kan bijna altijd wachten op de reparatie. Hebben oa. ook 2e hands telefoons in de verkoop. Als je problemen hebt met je telefoon, dan is dit het juiste adres

Ze staan altijd voor ons klaar alsik een vraag heb staan ze klaar om ons uit te leggen wat er is

Altijd goed

Vakkundige mannen!

Staan altijd klaar met goed advies en korte wachttijden

Batterij i-phone vervangen.

Vervangen batterij op professionele wijze. Vriendelijk geholpen.

Aanbeveling

Al een paar keer goed geholpen , en er wordt met je meegedacht voor de juiste oplossing. Fijn bedrijf

super snel geholpen

Wij hadden 2 iPhone schermen te wisselen. Het werd bijzonder snel gedaan.

Keurige bediening. Alles volgens afspraak geleverd. Plus nog een lekker kopje koffie.

Persoonlijke en professionele service

Snelle, professionele service. Geen mooie praatjes, gewoon doen wat ze beloven. Betrouwbaar en vriendelijk. Aanrader!

Zeer goede service

Uitstekend geholpen.

Prima!!!

Prima service, zeer betrouwbaar

Nette en eerlijke reparatieservice

Ik krijg altijd goede service en advies wat de juiste oplossing is. Betrouwbaar dus een echte aanrader.

Perfecte benadering!Adequate hulp

Zie boven

So grateful!

I broke my phone very bad, and they've managed to get it fixed within 15 minutes for such an affordable price! will definitely come back whenever I need

Ze luisteren goed naar je wensen En daar reageren ze 100 procent op

zie boven

Perfect geholpen

Reparatie is snel en vakkundig uitgevoerd

Wederom goede service

Betrouwbaar en eerlijke service.

Perfect geholpen tegen lage kosten

Ze zijn erg klant gericht en er niet op uit om je meer te laten betalen/ kopen dan nodig.

Altijd vriendelijk en bereid tot helpen

Waar je ook mee komt, ze denken mee, zeggen als ze niets voor je kunnen doen en lossen op wat ze wel kunnen doen. Is het een kleinigheid, worden er ook geen kosten in rekening gebracht. (Maar dat kan zijn wanneer je vaste klant bent :-))

Vriendelijk en afdoende geholpen!

Werd gelijk geholpen toen ik binnen kwam en binnen een kwartier was de nieuwe batterij zeer vakkundig geplaatst!

Superfijne ervaringen Er wordt meegedacht ook aan oplossingen

Super goede ervaringen Er wordt meegedacht en naar oplossingen gezocht

Uitstekende vakmensen en niet duur

Hele vriendelijke behulpzame mensen. Nieuwe batterij voor de i phone besteld en die was de volgende dag al in de zaak en werd er heel vlot en vakkundig ingezet.

Ik had helaas schade aan mijn Samsung Galaxy S23 Ultra. Na wat contact via WhatsApp had ik een afspraak gemaakt om mijn telefoon ter reparatie aan te bieden. Ik kreeg toen al bericht dat ze alvast de benodigde onderdelen zouden bestellen. Aangekomen op de bewuste dag waren ze nog bekend met mijn toestel. Ze gaven direct aan dat hun leverancier wat problemen had gehad met leveren, maar het zou vandaag binnenkomen. Ze gaven wel aan die dag eerder dicht te moeten, dus zodra het binnen zou zijn gingen ze er direct mee aan de slag. Ik werd ruim voor sluiting benaderd dat mijn toestel klaar was. Prima service!