Snelle service TOP

Zeer snel geholpen. Super service

Snel, kundig, vriendelijk. TOP!

Al meerdere producten hier laten maken en gekocht. Zeer tevreden.

Altijd goed hier!

Eens in de zoveel tijd kom ik langs voor een (gelukkig kleine) reparatie of een een eenvoudig klusje als een screenprotector. Altijd mogelijk en altijd vakkundig en secuur. Top!

Super geholpen

Met een specifiek apparaat langs gegaan wat anders terug gestuurd had moeten worden naar Denemarken. Binnen twee dagen was het gemaakt en werkt weer helemaal. Fijn dat ze hier ook open staan voor uitdagingen. Ik ben erg goed geholpen!

Snel, vriendelijk en kundig.

Altijd goed advies en snelle afwikkeling van reparatie en lekkere koffie.

Prima, niets op aan te merken

Snel een nieuwe batterij in mijn antieke iPhone voor een redelijke prijs.

Snel en vakkundig gemaakt

Onze Nintendo switch had flinke schade, deze is snel en vakkundig gemaakt door dit bedrijf. Vooraf werd ik netjes gebeld wat de kosten waren. Aanrader!

Ps5 hdmi defect/totalloss

Mijn ps5 kwam voor een hdmi reparatie maar er bleek na de reparatie meer fout te gaan dan goed! (Met de playstation niet de reparatie) Hiervoor kreeg ik een compleet nieuwe playstation tegen de kosten van de hdmi reparatie en wat extra voor de tijd en moeite. All met al een minder leuke ervaring voor ons beide die toch met klasse opgelost wordt. Soms moeten dingen van beide kanten komen en hiermee lossen ze het dan toch geweldig mooi op! Ik zou zeggen niet meer verder zoeken gewoon langsgaan.

goed geholpen

vakkundig

Vriendelijke eigenaar, snelle service, klaar terwijl je wacht!

Top service en aandacht

Snelle service door aardige gast

Kundig en snelle reparatie deze keer van laptop, maar ook met telefoons goede ervaring

Vakkundig, prettig en snel. Jullie zijn super!

Mijn telefoon starten niet meer op, na een snelle blik en wat metingen stond ik na een kwartier weer buiten met een goed werkende telefoon. Geweldig! Jullie doen goed werk. Veel waardering voor jullie vakmanschap.

Zeer goede service

Mijn telefoon kon helaas na meerdere onderdelen vervangen te hebben, toch niet hersteld worden. Ik kreeg dan ook het bedrag terug dat ik voor de reparatie had betaald. het zogenaamde no cure, no pay. Dat zie je niet vaak meer ! Heel vriendelijk geholpen en super service. Kan smartphoneenzo ten zeerste aanbevelen bij problemen met uw telefoon of tablet.

Meer doen dan verwacht

Uitstekende service en meer gedaan dan gevraagd

Eerlijk advies en snelle service

oplossing

juiste oplossing van mijn probleem ging snel.

Reparatie word gedaan terwijl je erbij staat. Zeer goede service en vriendelijk.

Ik kom al jaren bij Smartphoneenzo Altijd super snel en vriendelijk geholpen. Even gebeld vooraf of onderdeel op voorraad was.

weer prima, deskundig en vriendelijk geholpen

De afgelopen jaren al vaak met mijn eigen iphone en de iphone's van mijn kinderen langs geweest. Altijd een eerlijk advies en deskundige reparatie, een aanrader dus.

Top service!

Super vriendelijk, oprecht en behulpzaam personeel! Ik kom hier zéker terug (hopelijk niet te snel)!

Toppers,snel eerlijk en vakkundig

Toppers,snel eerlijk en vakkundig

Super Service en kwaliteit van reparatie!

Wat een goede service en kwaliteit van repareren. Altijd meedenken met de klant en eerlijk advies. Hier rij ik graag 35 kilometer voor om de IPhone te laten repareren. Ga zo door!

Geweldige service en deskundigheid

Mijn iMac was gecrasht . Na onderzoek bleek moederbord het probleem. Moederbord vervangen en daarna werkt iMac weer met behoud van alle gegevens.

Snelle service voor een eerlijke prijs

Snelle reparatie van de joystick van onze Nintendo Switch. Goed en vriendelijk geholpen.

Minervum 7448

4817ZG Breda