Laden reviews...
Laden reviews...
52 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen een gemengd beeld. Veel klanten waarderen de snelle levering en de kwaliteit van de producten. Er zijn ook duidelijke klachten over communicatie en leveringsproblemen. Over het algemeen worden de producten gewaardeerd, mits de service betrouwbaar is.
Pookhoes besteld via de website, helaas is er totaal een heel ander soort hoes geleverd dan er op de foto staat van deze website. 1x reactie gekregen, dat ik het mag ruilen. Maar ik hoef niets te "ruilen" ik heb het recht om het product te ontvangen waar ik voor betaald heb. Melding gemaakt bij www consuwijzer .nl KOOP HIER NIET!
Beveelt niet aan
2 February 2026
Marijn
Utrecht
In september bestelde ik een achterruitwisser. Deze is nooit aangekomen. Ik meldde dit en vroeg ernaar. Ik kreeg een pakket traceerlinkje. Hierin stond dat het afgeleverd was. Na melden dat het niet zo was en veel moeite, ging het bedrijf navragen bij DHL. Het was op het onjuiste adres afgeleverd. Dit werd gestuurd en daarmee af. Ik denk waarom moet ik dit nu oplossen? Maar goed, wij opzoek naar het adres. Maar blijkt niet te bestaan. Dit weer gemeld. Kreeg ik weer een traceerbericht. Het is nu 3 maanden verder. Ik krijg geen inhoudelijke reactie en geen oplossing en geen nieuwe ruitenwisser. Zij moeten dhl in gebreke stellen en mij gewoon een nieuwe ruitenwisser sturen. Dit is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik ben al te ver gegaan om zelf het pakket te gaan zoeken op ander adres. Tot nu toe nog geen inhoudelijke reactie ontvangen van dit bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar ook.
Beveelt niet aan
4 December 2025
Maloe
Brunssum
Duidelijke site Snelle levering
Beveelt aan
22 November 2025
autoservice
Kerkrade
prima te doen
Beveelt aan
17 November 2025
Dragan
Rotterdam
Als een product niet op voorraad is, stuur even een mail dat het wat langer duurt. Voor de rest prima product, wordt ook gewoon gereageerd op mails, ondanks wat andere reviewers hebben meegemaakt.
Beveelt aan
14 November 2025
Ernst
Apeldoorn
De door mij gekochte pookhoes voor onze Fiat Panda 3 2012-2017 bleek totaal niet te passen zonder rigoureus technisch ingrijpen. Het gat aan de bovenzijde van de pookhoes bleek veel te smal waardoor het stiksel voor een deel moest worden losgemaakt. Het onderdeel waarmee de pookhoes op het mechanisme van de versnellingspook moet worden gemonteerd, kon er nu met geen mogelijkheid doorheen. Het gaat hier om een dikker mechanisme (manchet met veer) voor de bediening van de achteruitversnelling. Hiervoor had in de pookhoes een stukje klittenband of een klein ritsje verwerkt moeten zijn waardoor het mogelijk wordt om de opening in de pookhoes tijdelijk groter te maken. Daarmee had het manchet eenvoudig kunnen worden doorgevoerd. Wij hebben besloten om de pookhoes maar zelf aan te passen. Stiksel is voorzichtig voor een deel los getornd, montageonderdeel door de vergrote opening geschoven, stiksels hersteld. Het resultaat is uiteindelijk erg mooi geworden. Aan de kwaliteit van het leer mankeert niets. Tuning TM, dit had echt veel beter gemoeten. Jullie maken toch niet voor niets onderscheid in bouwjaren.
Beveelt niet aan
9 November 2025
Ron
Brummen
Echt bar slecht 10 mailtjes nooit antwoord op gehad en een appje die wel na 2 dagen werd beantwoord later en toen pas gingen ze me pakketje op de bus doen.
Beveelt niet aan
8 November 2025
Twan
Lisse
Goed product gekregen
Beveelt aan
5 November 2025
Anne
Lemmer
Helemaal blij mee, past mooi, goede kwaliteit, auto ziet er weer luxe uit. Kapotte pookhoes maakt toch je auto een beetje shabby. Pakket werd een paar dagen voor verzending aangemeld en stond toen even stil dat was wat vreemd maar verder keurig bezorgd. Bij mij zat de oude hoes precies om het bovendopje heen, dat is anders bij de nieuwe hoes, gat is veel kleiner. Gewoon binnenstebuiten vouwen en dopje zo diep mogelijk plaatsen, dan tie-wrap plaatsen. Zeer tevreden.
Beveelt aan
24 October 2025
Emile
Lelystad
Ben zeer tevreden over de levering best snel ontvangen raad het om Tuning tm te bestellen
Beveelt aan
23 October 2025
Vm
Utrecht
Na vele matten te hebben besteld, kom ik steeds bij jullie terug! Ga zo daar Guys!
Beveelt aan
17 October 2025
Rob
Den Haag
Perfecte service, en hele snelle levering. Heerlijk fijne rubberen matten
Beveelt aan
10 October 2025
Twan
Apeldoorn
Ik had een versnellingspook knop besteld en ze stuurde de verkeerde op. Ik nam kontakt op en ze vroegen mij de fout geleverde knop terug te sturen, wat ik deed. Dat was het laatste wat ik van ze gehoord heb. Ze negeren nu mijn emails. Het is gewoon dieven-tuig.
Beveelt niet aan
7 October 2025
maarten
Almere
de automatten voor mijn FORD ESCORT RS COSWORTH die geleverd liet langer op zich wachten. Dat vint ik dan niet ERG. Maar dat dan de matten worden geleverd voor ford escort andere typen. Vindt ik teleurstellend tot zeer slecht. De andere typen escort hebben hele andere matten past niet. Achter zijn ze te klein en voor te breed en bij bestuurder te kort. De vorm die internet wordt aangegeven klopt maar de automatten hebben deze vorm totaal niet. zie link: https://cdn.myonlinestore.eu/946ae789-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/5d968b1ada9745155ce606722a6e970a93ddb794.jpg?20251002134303. Mocht ze mij toch nog de goeden matten willen leveren prima, maar dan wel achter af betalen. Ze kunnen me bellen op mob.: 06-466 76 795
Beveelt niet aan
6 October 2025
Arnold
Dordrecht
Perfect
Beveelt aan
30 September 2025
Pieter
Baarn
Zeer goed
Beveelt aan
27 September 2025
Ron
Halfweg
LET OP! **********! Je krijgt iets anders dan wat je besteld hebt en ze zijn niet meer te bereiken...
Beveelt niet aan
23 September 2025
Yasen Trendafilov
Nijmegen
Versnellingspook van Ali kwaliteit. Bij berichtgeving dat hij naar 15 min al uit elkaar lag. Moest ik er maar seconde lijm opsmeren
Beveelt niet aan
17 September 2025
Gerrit
Leeuwarde
Snelle levering van grootste troep ooit. Missen van onderdelen, pasvorm lijkt er niet op. Geen service en of nalevering van missende onderdelen. Absoluut geen aanrader!
Beveelt niet aan
14 September 2025
Simon
Onstwedde
Kentekenplaathouders worden omschreven als "chroom". Zijn echter gewoon plastic houders met een grijst verfrandje.
Beveelt niet aan
13 September 2025
Ron
Gorinchem
Snelle levering en goede kwaliteit
Beveelt aan
13 September 2025
Sander
Enkhuizen
Een losse flodder van een pookhoes die nooit past. Ik kan ook een stukje leer aan een ander stukje maken. Bij de eerste zat er tierip bij, de 2e voor een Opel is hangt gewoon los en valt gewoon naar beneden.
Beveelt niet aan
13 September 2025
Theo
Best
Goede kwaliteit en betaalbaar
Beveelt aan
13 September 2025
Sjaak
Papendrecht
Mijn pookhoes was met verkeerde kleur stiksels geleverd. Uiteindelijk langs gegaan bij tuning tm waar de vriendelijke eigenaar mij aanbood de pookhoes opnieuw met de juiste donker blauwe stiksels te stikken. Echt top service! De volgende dag had ik de pookhoes al weer. Enorm bedankt! En hij is mooi geworde
Beveelt aan
10 September 2025
Nick
Zoetermeer
Hopelijk komt de pookknop even snel aan als de hoes die ik besteld had en zeer goed past op mijn auto
Beveelt aan
7 September 2025
Jurgen
Herfststraat
Abraham van Beyerenstraat 16
3043 JA Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops