Smaakvolle kruiden

Smaakvolle kruiden voor een mooie prijs.

Goede spullen tegen een redelijke prijs en snel geleverd.

Ik herhaal slechts wat ik hierboven al zei.

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit.

Snelle levering. Goede kwaliteit kruiden. Lage prijs. (Bestel wel veel in 1 keer ivm Admin/verzend kosten)

Handig spul voor de filet americain

Geeft een mooie kleur

Indien jullie nog een aanpassing doen op jullie website krijgen jullie een 10. Belgische klanten moeten steeds dat "kleine vakje" Intercommunautaire levering aankruisen om een factuur zonder BTW te bekomen. Hier zie je snel over... en heb vorige week weer een factuur MET btw. Kan dit niet aangepast worden?

Goed product

Snelle levering ben erg tevreden over het product.

zeer goed

goed contact en informatieverstrekking en levering op afgesproken tijden

Super eenvoudig de juiste kwaliteitskruiden

Zeer gebruiksvriendelijke website, waar ik snel de gezochte kruiden kon vinden. Eenvoudig besteld en snel geleverd. Perfect.

Goede kwaliteit

goede snelle service

Ik bestel vaak zeer tevreden

Perfect logistiek goed en plezierig georganiseerd bedrijf

Goed product gekocht zonder problemen met betalen, bezorgen

Had de kwaliteit van de kaneel ietsjes beter verwacht.

Ik merkte dat de sterkte van de smaak van de kaneelstokjes minder was dan gedacht.

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs

Gelatine poeder besteld en snel geleverd in goed afgesloten container. Product voldoet aan de eisen. Kleur kan beter, licht geel bij gebruik van hogere concentraties (>5%)

prima produkten

helaas afhandeling niet 100% naar tevredenheid

Overzichtelijke site, ruim biologisch assortiment en heel fijn; grootverpakkingen. Snelle verzending.

Toffe site en goede bio-produkten tegen normale prijs

kg-verpakkingen = ++

Altijd goede spullen

Na het bekomen van een nieuwe emmer Ceylon Kaneel zijn we uiterst tevreden en bedanken voor de snelle aanpassing en verzending

Beste, Wij vinden het vervelend om te horen dat u dit keer niet tevreden bent met, het door u gekochte, product. Ceylon kaneel blijft een natuur product, waardoor de kaneel per levering toch iets kan verschillen met andere leveringen. Natuurlijk proberen wij u de beste kwaliteit te leveren, en blijven hier ook voor streven. Wij hadden nog een emmertje staan van een andere batch, waarvan wij denken dat u die beter zult vinden. ter attentie doen wij er een strooibus met ceylon kaneel stokjes bij, en hopen u hiermee van dienst te zijn. Mvg, Sven Roosenbrand.

Snel en correct

Kwaliteit van producten is uitstekend. Snel geleverd en correct verpakt.

snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

ik heb nog niks ontvangen

Kan nergens vinden wanneer het afgeleverd wordt en geen bericht van Post NL

beste, in ons systeem komen orders binnen met een roze (nog niet betaald) of een rood (betaald) label. door een fout in ons systeem bleef uw order steeds op het roze label staan terwijl deze ondertussen dus wel al was betaald. hierdoor hadden wij niet door dat uw order al verzonden had moeten worden. na telefonisch contact heb ik u uw order vandaag toegezonden. mvg sven roosenbrand

Snel en efficiënt

Snel efficient goed keuzeaanbod

Alles in orde

Snel en correct

Altijd stipt, snel, correct!

Ik koop mijn natriumascorbaat (niet-zure vitamine C) al jaren bij NaturalSpices (en ik reis de hele wereld rond met een pot met dat levensconforme witte poeder!) Wanneer ik het bestel, heb het altijd de volgende dag in huis.

Topleverancier.

Koop al jaren mijn kruiden en specerijen bij Natural Spices. Er is voldoende keuze. Er wordt altijd tijdig geleverd. Komen hun beloftes na. Betrouwbaar.