Prima winkel

Prima specerijen en redelijke prijs e snelle verzending

Superfijn

Snelle en goede levering

Goede prijs, goede kwaliteit!

We hebben paprika poeder, italiaanse kruiden en oregano besteld! Producten kwamen in een leuk busje en de 1kg paprika poeder was goed luchtdicht verpakt! De kruiden hebben allemaal een fijne geur en smaakbeleving. We bestellen zeker vaker hier!

Vlotte levering en prima spul

Ik zou het in een kleinere zak doen

super snelle levering.

geweldig altijd dik in orde

heb geen klachten is goed verzorgd en op tijd bezorgd

goed verpakt vlotte verzending

goede producten voor een eerlijke prijs en goed en snel verzonden

Snelle levering, goed produkt

800 gram droge kervel is wel heel veel. Maar wel lekker in de soep.

Kwaliteitsvolle ingrediënten

Zeer tevreden.

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik gebruik het zelf niet maar moet het opsturen voor mijn schoonbroertje

Mijn schoonbroertje ervaring is heel goed daarom heeft hij het weer gevraagd?

zéér snel

en heel accuraat, grote klasse. alleen geen 10, want er is altijd wel ergens een verbeterpuntje te vinden, alleen niet door mij. prijs/kwaliteit verhouding subliem!

Snelle levering en goed assortiment

Ruim assortiment, vriendelijke opvolging en snelle levering

Geweldig !

Goede producten, snelle levering, betrouwbaar en goede prijs !

Snel, in orde

slecht

De kruiden zijn veel harder en bitterder dan de kruiden die ik normaal in de supermarkt koop. Bovendien sluiten de deksels van de potten niet goed, waardoor je erg moet opletten of de helft van de inhoud van je kruidenpot belandt in je kookpot.

goed en snel

snel en betrouwbaar

correct, behulpzaam en professioneel

Vlot

Van bestelling tot levering prima afhandeling

prima spul in een prima verpakking.

qua uiterlijk en verpakking ,prima spul. Heb nog weinig ervaring met de verwerking ervan. Maar hou jullie op de hoogte.

Zeer vlotte en correcte afhandeling, gunstige prijs.

Het was mijn eerste aankoop bij dit bedrijf dat ik via het internet had ontdekt. Ik ben op alle vlakken uitermate tevreden over het aanbod en de service.

prima + vlot

niets meer voorradig

diverse producten besteld er zijn er maar 2 geleverd van de 6 stuks waren niet voorradig al 2 weken

Donkere roggebloem verwacht, witte gekregen.

Ik eet al jaren donker roggebrood en maak het sinds enige tijd zelf. Tot mijn verbazing ontving ik echter een zak witte roggebloem van 25 kg van Natural Spices B.V. De website vermeldt dat het Nederlandse roggebloem is, alhoewel de belettering op de zak op Poolse origine wijst. Ik vraag me nog steeds af of het nu werkelijk roggebloem is of wat anders ... Het brood lijkt alleszins niet op het donker roggebrood dat ik sinds jaar en dag eet. Ik heb de klantendienst o.a. gevraagd welke variëteit van roggebloem ze leveren en wat de samenstelling is ... maar ik heb echter nooit een antwoord gekregen. De levering zelf verliep wel snel en vlot. Wat mij betreft, blijft het waarschijnlijk bij een éénmalige bestelling.