Buitentengewoon.

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg fijne specerijen

Lekker

Snelle leveringen

eenvoudig , snel en volgens afspraak

gewoon weg prima .

doeltreffend

Zeer vlotte bestelling uit een mooi en gevarieerd gamma

Alles prima verzorgd

Goede kwaliteit en snelle levering top!

Verzending had 1 dag eerder gemogen, stevig aan de prijs Maar mooi en goed verpakt

Geweldig goede service

Perfecte geregeld alles

super

Ik krijg wat ik hebben wil.

Snelle levering en veel keus voor prima prijs

De kruiden die ik nodig had waren bijna allemaal beschikbaar voor een vriendelijk prijsje. Snel geleverd en goed verpakt.

Vlugge levering. Netjes ingepakt. Producten top kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle service!!

goed en bio,

zeer goede levering en verpakking, goed houdbaar, makkelijk te gebruiken in de keuken, leuke potjes, bestelde paprika bio

Prima kruiden voor een mooie prijs

Kruiden koop ik niet meer in een potje maar bestel de kruiden bij natural spices. Ik wacht tot ik meerdere kruiden kan bestellen waarna het snel geleverd wordt. De verzendkosten wegen niet op tegen het voordeel.

Goede kwaliteit en een lage prijs

Zoals altijd netjes en stevig verpakt ook zeer snel geleverd

Nette producten

Nette producten en snelle levering. Goede prijs.

Allemaal goed

Iedere keer hetzelfde liedje....

Altijd snel verzonden, zeer goed verpakt en uitmuntende producten. Dit begint ééntonig te worden, maar wel in de meest positieve manier. Topwinkel, ga zo door!

De kwaliteit van de kruiden is geweldig

Je proeft het zo als ik jullie kruiden gebruik. Het enige wat wel moeilijk is is jullie website. Die werkt niet echt handig. Eerst op mijn iPad geprobeerd en daarna op mijn computer. Ik ben echt gewend om online te bestellen. Maar de kwaliteit van jullie kruiden heb ik niets op aan te merken. Go zo door!

Snel gevonden, prima zout en prijs

Snel gevonden op de site, prima zout voor een mooie prijs en snel geleverd.

Heerlijke kruiden

Top kwaliteit kruiden. Ik heb de keuze op de Italiaanse kruiden, omdat dit echt mijn smaakmakers zijn. Ook de chilivlokken zijn lekker pittig. Favoriet is de gerookte paprika en de massala kruiden. Al met al geen pakje meer nodig. De kruiden zijn echt een aanwinst voor mijn keuken.

prima in orde

bestel altijd bij jullie

Heel goede service

Gemakkelijke site ,vlugge levering en zeer verzorgd. Gewoon top doe zo verder.

correct

ok

Smaakt veel lekkerder dan uit de supermarkt !

Ook snelle levering, product zoals omschreven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.