Allemaal goed

Iedere keer hetzelfde liedje....

Altijd snel verzonden, zeer goed verpakt en uitmuntende producten. Dit begint ééntonig te worden, maar wel in de meest positieve manier. Topwinkel, ga zo door!

De kwaliteit van de kruiden is geweldig

Je proeft het zo als ik jullie kruiden gebruik. Het enige wat wel moeilijk is is jullie website. Die werkt niet echt handig. Eerst op mijn iPad geprobeerd en daarna op mijn computer. Ik ben echt gewend om online te bestellen. Maar de kwaliteit van jullie kruiden heb ik niets op aan te merken. Go zo door!

Snel gevonden, prima zout en prijs

Snel gevonden op de site, prima zout voor een mooie prijs en snel geleverd.

Heerlijke kruiden

Top kwaliteit kruiden. Ik heb de keuze op de Italiaanse kruiden, omdat dit echt mijn smaakmakers zijn. Ook de chilivlokken zijn lekker pittig. Favoriet is de gerookte paprika en de massala kruiden. Al met al geen pakje meer nodig. De kruiden zijn echt een aanwinst voor mijn keuken.

prima in orde

bestel altijd bij jullie

Heel goede service

Gemakkelijke site ,vlugge levering en zeer verzorgd. Gewoon top doe zo verder.

correct

ok

Smaakt veel lekkerder dan uit de supermarkt !

Ook snelle levering, product zoals omschreven.

Mooie producten, snel geleverd

Breed assortiment mooie producten, fraai verpakt in handzaam potje, strooibus of stazak. Altijd snel geleverd!

Genoeg keuze en snelle levering

Producten en service prima

Producten en verzending op niveau. Goed

Heerlijke kruiden!

Top kwaliteit

Prima bedrijf

SUPER

Gewoon goed.

snelle reactie en levering

De kruiden zijn top

Snelle levering in een goede verpakking. De kruiden zijn goed van smaak. De website kan beter. Terug klikken na het bekijken van een omschrijving van een kruid, om de lijst verder te bekijken lukt niet, je moet de lijst weer van voren af aan doorlopen.

Super produkty

Ruime keuze en snelle levering

Was op zoek naar nitrietzout, maar ik heb nog een reeks kruiden mee besteld. Alles op voorraad en de volgende dag geleverd.

Fijne producten, snelle levering

Mooie potjes met pure kruiden en lekkere nieuwe kruidenmixen. Ik ben blij verrast met deze smaken en kwaliteit. Snelle levering en mooi klein doosje

Prettig en goed

Prettig en goed komt snel binnen.

Goed op de hoogte gehouden

Ik heb onnodig zo lang moeten wachten op mijn bestelling omdat er iets niet geleverd kon worden

Geen bericht later meer ontvangen over mijn bestelling nadat ik al betaald had. Gelukkig via FB!contact gehad nadat ik maandenlang gewacht had. ( eerst dus wel een email ontvangen dat het later toegestuurd zou worden omdat er iets niet geleverd kon worden). Enfin .nu pas mijn onvolledige bestelling ontvangen, er ontbrak nog wat maar daarvan heb ik mijn geld gelukkig terug gestuurd gekregen. Eind goed ,al goed.

Efficient, snel en goede kwaliteit.

Handig, die grote verpakkingen. Geen geknoei meer met die kleine prutflesjes die voor een hoofdprijs verkocht worden. Bestel hier al jaren en ben er zeer tevreden over. De kwaliteit is prima en blijft dat ook tot een pot leeg is.

Prijs en kwaliteit

Product id goed, redelijke prijzen. Ik ben tevreden.