Eerste keer kruiden besteld. Is me goed bevallen. Keurig afgeleverd tegen en product heeft een betaalbare prijs

Uitermate tevreden

Verse specerijen goed verpakt, snel geregeld fijn bedrijf mag een tikkeltje goedkoper

Top kwaliteit en snel geleverd

Top kwaliteit en snel geleverd en goed verpakt.

Prima! Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt prima communicatie

Prima. Dikke 10.

Voor de tweede keer een bestelling bij jullie gedaan. Alles keurig verpakt geleverd. Ook mailcontact was prima. Ik ben vaste klant vanaf nu.

Snel en goed verzorgd

Snelle levering en goed verzorgde producten

Snelle service. Goed verpakt. Het enige min punt is dat het dit jaar 12 euro duurder is geworden!

Prima website

Besteld betaald bezorgd

Alles loopt spoel en netjes afgeleverd zoals beschreven !

Voel goed bij het drinken van deze kruit.

Het doet mij goed van deze oregano thee te drinken en als kruiden te gebruiken.

Goed afgehandeld

Verkeerde bestelling in de doos. Pakbon was goed.Na een telefoontje opgelost. En word vandaag geleverd

Kwaliteit, prijs, levertijd en communicatie prima

Al meerdere keren besteld en elke keer prima vetzorgd

TOP

Kan niet beter

Zoals altijd goeie kwaliteit en snel geleverd met Postnl.

Goede kwaliteit en snel geleverd met Postnl.

goede en snelle service. Bestellen gaat moeizaam, vanuit winkelwagen is geen bestelknop en bestellen moet dan via een omweg. De rest en bezorging is prima.

Snel goed

Snel en goede kwaliteit

Gezonde zwarte zaadjes bij voeding of wat anders

Ik hou van gezond zijn. Goed voor darmen en onstekingen en meer En voor andere dingen kan gebruiken. Alles over gezondheid. Voeg altijd bij eten toe. En olie van gemaakt. Is echt een aanrader!

Prima en vlot

Een wereldreis in je mond

De pure kruiden in handige potjes. Dit maakt van koken een echt feestje. Volle, authentieke smaken. Hier word je blij van.

Zeer smakelijk

natural spices heeft mijn culinaire eten naar een hoger nivea gebracht en de specerijen zijn op tijd bezorgd

Heel goede kwaliteit

Ben heel tevreden over de bestelling en het product

Snelle levering en bestelde kruiden superlekker

Snelle efficiente levering

Super producten

Nette service, en op hoogte gehouden vanwege bezorging. Ook producten goed ingepakt tegen beschadiging.

Duidelijk, snel, goede kwaliteit

Duidelijke site wat het uitzoeken en bestellen vergemakkelijkt. Het bestelde was snel geleverd en kwaliteit super.... ..... Tot de volgende.... Zou ik zeggen....

10 opgericht 10

Zeer te vrede