Deskundig

Goede adviezen en prima installatie. Er werd meegedacht en aandacht voor de afwerking.

Een bittere teleurstelling

Bij Haardencentrum Nederland Elspeet kun je prima haarden kopen en die haard en rookkanaal-aansluiting wordt ook bekwaam geplaatst. De advisering en afwerking is echter beneden peil. Pas na plaatsing kwam aan de orde dat de door ons bij de adviseur uitgekozen natuursteen niet door de installateur geplaatst kon worden. We hadden kennelijk een ander soort steen en andere afwerking moeten kiezen. Haardencentrum vond het er prachtig uit zien, maar wij zaten met een gesloopte schouw en een haard op ruwe stenen en cement. Dat had heel veel beter gekund en het zag er bepaald niet prachtig uit.

• Prijs/kwaliteit

Snel professioneel en goed geholpen

Zonder afspraak binnengelopen en binnen 30 minuten alles voor aankoop en installatie geregeld. Afspraken zijn nagekomen.

• Prijs/kwaliteit

Alles betrouwbaar geregeld voor een eerlijke prijs

Na wat interesse hebben ze mij voor de Jacobus 9 "warm"gemaakt en ik ben hier nu zeer tevreden mee.Wegens prive omstandigheden moest ik de installatie op het laatste moment uitstellen,dit werd zonder problemen aangepast!! Er waren een paar dingen een klein beetje rommelig gegaan,maar alles is uiteindelijk uitstekend opgelost! Daarom raad ik Haarden centrum Nederland et veel enthousiasme aan! De installatie ging proffesioneel en de monteurs waren zorgvuldig en voorzichtig met onze muren wanden en de kachel zelf.

• Prijs/kwaliteit

Helemaal top goede service helemaal blij

Keurig bedrijf service helemaal top nette installateurs heel tevreden echt een aanrader en de goedkoopste

Buitengewoon tevreden

Alles naar wens en vakkundig geplaatst. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij genieten nu eindelijk van onze Spartherm haard.

Wij zijn zeer tevreden

Alles verliep volgens afspraak en het eindresultaat was alles volgens onze verwachting

goed advies goede service

fijn ontvangen in de showroom, duidelijke uitleg. Installatie verliep soepel en zeer netjes

• Prijs/kwaliteit

Geen idee waarom dit allemaal zo slecht ging.

Na eerste contact snel offerte. Daarna kwam helaas al snel de klad er in. Slechte response op vragen. Antwoorden waaruit bleek dat er niet of nauwelijks geluisterd werd. Begin september offerte getekend met als leverdatum begin Nov. Uiteindelijk zou de haard optijd binnen zijn maar pas begin Jan-2023 geplaatst kunnen worden. Na weer veel communicatie problemen de order gecanceld begin Okt. Na belofte op verbetering voorgesteld om alleen de kachel te leveren met bijbehorende materialen om vervolgens zelf maar in te bouwen. Tenslotte zou het best leuk zijn om met Kerst een haard in huis te hebben. Ook dit blijkt (weet nog steeds niet waarom) heel lastig. Kachel is al va begin Nov beschikbaar maar uiteindelijk op 15-Dec de stekker er maar uit getrokken omdat de kachel nog steeds niet in mijn bezit was. Alsnog maar op zoek naar een andere haard. Wellicht dan nog een warme Kerst. Maar voor mij niet meer bij Haardencentrum Nederland.

Verkoop tot installatie perfect

Heel blij met de aankoop van onze houtkachel.

• Prijs/kwaliteit

Zeer tevreden. Goede service.

Bestelling houtkachel ging snel en duidelijk. Plaatsen kachel duurde even maar logisch in deze tijd. Bij vragen kon ik goed terecht en werd direct teruggebeld. De plaatsers waren heel vriendelijk en werkte snel. Al met al heel tevreden en zeker een aanrader dit bedrijf.

• Prijs/kwaliteit

Goed bedrijf en nette montage

Goed bedrijf en keurig verzorgde montage.

• Prijs/kwaliteit

mooie haard, super service en goede prijs

Vorige week is, naar volle tevredenheid, onze inzethaard geïnstalleerd. Er was door een miscommunicatie een verkeerde haard geleverd maar de juiste is gelukkig na een paar dagen alsnog gebracht, met dank aan Corolien voor de snelle actie. De monteurs waren vriendelijk en werkten professioneel, de haard was snel geplaast.

• Prijs/kwaliteit

betrouwbaar en komen afspraken na. Goede communicatie Zoals het hoort te zijn.

Wij zijn enorm tevreden.

Wij zijn heel erg goed en leuk geholpen in de winkel in Elspeet. De communicatie na de verkoop was prima en duidelijk. Montage door 2 vakkundige heren naar tevredenheid afgerond alles netjes gemonteerd, afgewerkt en schoon achter gelaten

• Prijs/kwaliteit

prettige winkel met vakkundig personeel

de eerste kennismaking was hartelijk en gaf vertrouwen voor de verdere onderhandelingen. advies was goed en de duidelijk afspraken prettig. verder in het proces liet de reactiesnelheid wel eens te wensen over, maar uiteindelijk was er wel altijd een goede afhandeling... inmiddels veel plezier van de geleverde haard en voldoet uiteindelijk alles aan de verwachtingen.

Prima bedrijf

Een houtkachel en inbouwhaard besteld bij Haardencentrum Nederland. Prima advies, vriendelijke mensen en goede service.

• Prijs/kwaliteit

De kachel is mooi, maar er werden veel fouten gemaakt

Nadat we in Elspeet een kijkje hadden genomen zijn we in Lunteren geweest. Mooie grote showroom, erg veel keuze. Dus we hebben een offerte aangevraagd en getekend. Helaas stond in de offerte een fout: ons huis heeft een rieten dak, maar in de offerte stond "pannendak". Daar heb ik direct op gereageerd, zowel telefonisch als per email. Helaas is dat niet opgemerkt. De installateurs konden de kachel niet plaatsen vanwege deze fout. De doorgang was alleen geschikt voor pannen en er moest een rietdekker aan te pas komen De extra extra kosten waren voor ons. De uiteindelijke afwerking was slordig, die heb ik zelf opnieuw gedaan. Wat mij betreft: geen aanrader.

• Prijs/kwaliteit

Service staat hier hoog in het vaandel naast klantvriendelijkheid en flexibiliteit.

Zonder opdringerig te zijn konden we vrij rondkijken. Toen we advies wilden stond Carolien ons te woord. Zij gaf een eerlijk en objectief advies. Toen wij naderhand nog een extra uitbreiding wilden op de offerte was dit geen enkel probleem. Zelfs een deellevering waarbij alleen het rookgaskanaal werd geleverd was mogelijk zonder meerkosten. Toen de levering van de kachel door omstandigheden moest worden uitgesteld was dit ook geen enkel probleem. Ik kan niet anders zeggen dan wat een "super service" na een heerlijke klantvriendelijke ontvangst. Hier kan menigeen een puntje aan zuigen. Mijn complimenten aan Carolien, locatie Lunteren. Rob Smits

Meedenkend en goed geprijsd

We zijn erg blij met onze nieuwe haard. Ze denk mee over het design indien gewenst en kunnen goed adviseren.

• Prijs/kwaliteit

Keurige prijs, levering en installatie.

• Prijs/kwaliteit

Een uitstekende kachel die onze verwachtingen helemaal waar maakt

De houtkachel verwarmt ons chalet heerlijk. Hij brandt zeer goed en is goed te regelen. Na een paar uur kunnen alle ruimtes worden open gedaan en verwarmt hij alles inclusief een aanbouw. Dus rendement is voortreffelijk. Het is buiten de behaaglijkheid ook zeer fraai om het vuur te zien. De inkijk is ruim genoeg. De kachel is op zich heel fraai om te zien. Ook de plaatsing van de kachel is zeer vakkundig gedaan. Het gaat hierbij om de Jacobus 6 houtkachel.

• Prijs/kwaliteit

Na een elektrische kachel te hebben besteld,(virtuo 80/3), is deze gisteren geplaatst. Keurig alles afgeplakt en netjes afgewerkt. Monteurs zeer kundig, meedenkend. René de verkoper destijds altijd correct de vragen beantwoordt en mooie prijs aangeboden. Wij zijn zeer content met het geleverde product en eindresultaat. Nu nog ff afwerken middels behang maar de basis is goed.

• Prijs/kwaliteit

Mooie houtkachel netjes geplaatst, goed geholpen

Vriendelijke en behulpzame monteurs hebben de kachel netjes geplaatst. De plaatsing van de kachel werd helaas wat bemoeilijkt door problemen met boren in één van de verdiepingsvloeren, wat uitbesteed was aan een lokaal bedrijf. Andere vloer ging zoals gepland, met weinig rommel en overlast. Vragen werden zowel vooraf als na plaatsing snel en netjes beantwoord door de klantenservice.

Fantastische service

Bij het leggen van onze pvc vloer kwamen wij 2 stroken te kort. In plaats van een heel pak bij te kopen, kwam men met een oplossing om 2 stroken naar ons te sturen. Fantastische service. Dit alles werd heel snel via de telefoon geregeld, ik werd heel snel teruggebeld met de oplossing. Ben diep onder de indruk van deze vriendelijke en snelle service. Chapeau!