per ongeluk review geplaats bij verkeerd bedrijf

aangezien de review voor een ander bedrijf was ben ik zeer plezierig geholpen.

• Medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid/kennis N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

zeer professioneel bedrijf

via internet op dit bedrijf gekomen. info aangevraagd wat ik wil en gelijk duidelijke offerte met prijs en wanneer ze kunnen. andere bedrijven ook offerte gevraagd maar meeste bedrijven sturen appje met onoverzichtelijke prijzen en niet duidelijk. er moest een gashaard uitgehaald worden, hebben 2 heren zeer netjes gedaan en alles netjes opgeruimd en afgesloten, dag erna nieuwe cinewal geplaatst met elektrische haard van 2.50 zeer proffesioneel! zeker een aanrader komen hun afspraken na!!

Prettige service

Ondanks dat de monteurs uit Elspeet naar Amsterdam kwamen zonder de bestelde kachel is de kachel daarna toch netjes geïnstalleerd door de 2 vriendelijke monteurs. Ook op verzoek van mij hebben ze de kachel een beetje de kamer ingedraaid. Geen probleem. En na de werkzaamheden alles weer netjes achtergelaten. Ik ben heel blij.

Goed voor elkaar

Makkelijk toegankelijk,spontane medewerkers. Na twee dagen bellen ze of alles naar wens is, geweldige service. Zeker een aanbeveling waard

• Prijs/kwaliteit

Het was buitengewoon top!

Snelle en goede service! Houtkachel werd een week eerder geleverd! Aansluiting was netjes en conform afspraak.

• Prijs/kwaliteit

Mooie haard, keurig geinstalleerd, netjes gewerkt

Voor mijn oude moeder heb ik in november een nieuwe inbouwhaard besteld. Deze is in januari bij haar geleverd en ingebouwd. Daarvoor moest de schoorsteen open gemaakt worden, de oude voorzethaard verwijderd worden en de pijp en dakdoorvoer vervangen worden. Dat zou meer dan 8 uur in beslag nemen. Jammer dat dit niet op twee aansluitende dagen gerealiseerd kon worden. Uiteindelijk is op zaterdag het sloopwerk en op dinsdag de installatie uitgevoerd. Inderdaad behoorlijk veel werk. Dat is verder netjes volgens afspraak, werkend en stucgereed, opgeleverd.

Uitstekende service!

Van begin tot eind een hele fijne ervaring.

• Prijs/kwaliteit

Scherp geprijst, goede en snelle service, komen afspraken na

Ik heb ca een jaar geleden een haard gekocht bij het haardencentrum. Voor de scherpste prijs moest je die opvragen. Over het algemeen denk ik dan, het zal wel. In dit geval werd ik verrast door een ongemeen scherpe prijs, veel lager dan hun concurrenten (prijs vergelijking via internet). De levering was snel netjes en werd daarover van te voren goed geinformeerd. Eerst de dag en een indicatie voor tijdsinwindow. Op de dag zelf netjes gebeld wanner precies. Daarna nog wat zaken moeten regelen achteraf, ook daar is de service snel volgens afspraak en zeer adequaat. Kortom ik beveel het haardencentrum ten zeerste aan.

• Prijs/kwaliteit

In een woord fantastisch!

Wij hebben een hele goede begeleiding van onze keuze gekregen. De mannen die het hebben aangelegd bij ons zijn zeer competent om in oplossingen te denken. Top.

• Prijs/kwaliteit

Service en kwaliteit zoals het hoort!

Vanaf ons bezoek in de showroom tot de levering in 1 woord UITSTEKEND! De monteurs hebben in 2 dagen een prachtige gashaard geïnstalleerd, inclusief een prachtig op maat gemaakt meubel. Zeer groot compliment voor het Haardencentrum team, in het bijzonder het montageteam! Een absolute aanrader!

Scherpe prijs, goede service

In tegenstelling tot een aantal andere partijen kon Haarden Centrum Nederland wel in 1x een scherpe prijs neerleggen voor aanschaf en plaatsing van de door mij gewenste haard. Geen koehandel maar gewoon een fair price. Plaatsing kon relatief snel ingepland worden. Tijdens plaatsing werden 2 foutjes in de bestelling en plaatsing heel actief en vriendelijk direct opgelost. Verkoop en service zoals het hoort.

Flexibel en meedenken

Aardige en vakkundige mensen. Denken goed mee en waren flexibel toen door verbouwingsperikelen de planning 3 x anders werd.

• Prijs/kwaliteit

Na een jaar nog steeds uitstekend

Bij de verkoop was alle informatie duidelijk, de begeleiding uitstekend en de plaatsing geweldig. Op tijd, in orde, compleet. Martien en zijn team zorgden ervoor dat ik een jaar na plaatsing nog altijd super tevreden ben. Hartelijke dank!

• Prijs/kwaliteit

Goed geholpen, mooie kachel gekocht en betaalbaar!

Prima.

Kon beter

Ze moeten terugkomen, niet alles was er. Dat duurt vervolgens ook een aantal weken. Ik moet twee keer ervzijn namelijk voor brengen haard en installeren. Omdat de haard een andere vervangt was het lastig om het helemaal schoon te houden. Het was net allemaal geverfd.

Goed verzorgt van A tot Z

Fijn bedrijf die de gemaakte afspraken na komt.

• Deskundigheid/kennis N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit

Maken waar wat beloofd wordt

Vanaf mijn 1e contact met Martien zijn wij goed geholpen en niet teleurgesteld. Na afloop van 1e gesprek kreeg ik een 3D ontwerp van de haard die we besproken hadden, erg fijn. Ook de 1 offerte was direct goed qua prijsstelling, dus geen koehandel achteraf. Tot en met plaatsing heb ik veel contact gehad met Martien om alle details tot in den treuren door te spreken en dat was geen probleem. Op en top service dus met een dito eindresultaat. Wij zijn zeer blij met de gerealiseerde haard en service door Haardencentrum NL! :)

Super professioneel Team

Bij het selecteren van de juiste haard ging het al super. Prima advies en de juiste keuze gemaakt. Bij het maken van een inmeet afspraak ging het een beetje rommelig, maar geen groot probleem. Op de dag van het installeren van de haard ging het echt vlekkeloos. Ik had niet beter kunnen wensen. Professionele jongens die hard en goed werkten. Gewoon toppers. Na het installeren hebben ze ook goed uitgelegd hoe de haard werkt en wat er moet gebeuren voor daadwerkelijk in gebruik te nemen. Ik ben meer dan tevreden over het gehele proces van start tot einde en natuurlijk het resultaat.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Top service, top kwaliteit en bovenal een goede prijs.

Ongeveer een half jaar geleden kwamen wij in contact met haarden centrum Nederland na diverse andere haarden-specialisten te hebben bezocht. Goede service, eerlijkheid en kwaliteit hebben wij hoog in het vaandel. Enthousiast na bezoek in de showroom, advies, afhandeling werd opgevolgd door de juiste gewenste informatie. Vandaag is voor ons gebleken dat het goede gevoel wat wij al eerder hadden is bevestigd door de twee jonge werknemers die vanmorgen bij ons de haard kwamen plaatsen. Alle kennis, wilskracht, enthousiasme, bereidheid etc was aanwezig ondanks de hitte van vandaag. Ook de behulpzaamheid van Carolien in tijdsplanningen stellen wij zeer op prijs. Er werd snel geschakeld en de klant vriendelijkheid heeft ten alle tijden de boven toon gevoerd. Bij deze dus complimenten voor de service en het geleverde vakmanschap van A tot Z. Nogmaals dank voor de goede zorgen en service, Ga zo door Haarden centrum Nederlands!

• Prijs/kwaliteit

Geweldig enthousiast en gedreven team!

Door Haardencentrum Nederland een fraaie Spartherm geplaatst. Goede service en directe lijnen. Zowel voor het Montage Centrum alsmede het Haarden Centrum top service!

• Prijs/kwaliteit

Mooie producten en uitstekende service voor een concurrerende prijs

Mijn vriendin en ik waren op zoek naar een inbouwhaard, het liefst met een zo groot mogelijke raamoppervlak. Uiteindelijk zijn we bij Haardencentrum Nederland terecht gekomen, waarbij Joost ons contactpersoon was. Na het overleggen van onze wensen werd er zeer snel een complete offerte verzonden. Direct was duidelijk dat service bij Joost op nummer 1 staat, want ook in het meedenken en praktische zaken achteraf staat Haardencentrum Nederland klaar. De levering verliep spoedig en sneller dan verwacht. Ondertussen is de haard naar volle tevredenheid geïnstalleerd en ziet er exact uit zoals wij het voor ogen hadden. De aftersales verliep ook top en de lijntjes zijn erg kort. Wanneer je op zoek bent naar een haard is het van harte aan te bevelen om eens contact te zoeken met Haardencentrum Nederland! Joost, jij enorm bedankt voor je inzet en de gedane inspanningen om tot dit resultaat te komen!

• Prijs/kwaliteit

Prettige samenwerking met zeer deskundige mensen

Nette offerte. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Reageren snel, zelfs in het weekend. Komen afspraken na.

• Prijs/kwaliteit

Geduldig en behulpzaam, goede prijs

Na vele mails en vragen tot een definitieve keuze gekomen. Levering en montage volgens afspraak.

• Prijs/kwaliteit

Ik ben op deskundige en vriendelijke wijze geholpen. Er werd op een prettige manier meegedacht. Alle verdere afhandelingen verliepen goed. De installateurs hebben ook hun werk deskundig uitgevoerd. Het had niet fijner kunnen lopen! Ik beveel hen van harte aan!

• Prijs/kwaliteit

Goede ervaring en service!

Ik heb een gashaard aangeschaft inclusief de materialen voor de boezem. Dit alles voor een goede prijs. Ik werd vanaf het begin tot na de levering goed geholpen!

Paleisweg 24 3886LC Garderen

085 130 26 26