Houtkachel vlot geregeld en geplaatst

Offerte gemaakt obv ingestuurde fotos, kwam ons goed uit, huis was nog niet van ons, dus afspraak is dan lastig. Levering oke. Was even spannend of hij de kachel wel naar binnen wilde brengen, schijnt niet altijd te kunnen vanwege het gewicht. Maar hij kon naar binnen. Geplaatst en aangesloten in 1 dag. Ze kwamen wel laat aan (10u), tussendoor geloof ik wel 2x spullen halen en ze moesten dus s avonds tot ca. 20.30u doorgaan om het af te krijgen; toen kregen ze een beetje haast, dat was het enige minpuntje. Nu genieten we al een tijd van een mooie houtkachel, waarin het vuur gemakkelijk op gang komt. In vergelijking met andere aanbieders, zij maakten een nette koof om de pijp op 1e en 2e verdieping (met brandwerende isolatie), zat bij de prijs in, bij andere aanbieders niet.

Zeer prettig geholpen

We zijn door Joost gastvrij ontvangen en hebben een fraaie kachel van Dik Geurts uitgezocht. Echt een aanrader om je kachel bij Haarden Centrum Nederland aan te schaffen.

• Prijs/kwaliteit

Snel, correct en precies in afspraken en uitvoeren

Via plaatsing bij een overbuurman contact en advies van monteur s,avonds direct een verkoop en plaatsingsadvies plus prijsopgave aan huis dit was op maandag en de donderdag daarop de kachel geplaatst. Dit is aanpakken en dienstverlenend.

• Prijs/kwaliteit

Zeer tevreden, flexibel, zeer vriendelijke monteurs.

Goed geholpen en een mooie haard geinstalleerd, We zijn vooral zeer tevreden over de monteurs. Ze hebben vakwerk geleverd en zijn zeer behulpzaam.

• Prijs/kwaliteit

Zeer tevreden vanaf het moment van 1e ontwerp tot en met het plaatsen van de haard .

• Prijs/kwaliteit

Goede service, goede prijs, mooie haard

Fijn bedrijf om mee te werken, erg behulpzaam, mooi aanbod en goede service. Keep up the good work!

Prima geïnstalleerd.

Volgens afspraak haard geïnstalleerd. Zorgvuldig werk. Prima tevreden.

Goed.

Plaatsing houthaard vlot en netjes.

• Prijs/kwaliteit

Vriendelijke medewerker, goede service geboden.

Prima communicatie, vriendelijke medewerker en vlotte levering van onze haard.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Heel goed!

Prima uitleg, goed meedenkend, korte lijnen en kundig personeel. Prijs is goed zonder de kwaliteit uit oog te verliezen. Naast onze haard ook een wandmeubel laten maken, monteur hiervan had kwaliteit als grootste prioriteit. Bedankt!

Vriendelijke en kundige monteurs

De monteurs waren mooi op tijd en hebben net werk geleverd. De haard is op de gewenste hoogte gesteld. De monteurs overleggen indien nodig en werken netjes.

• Prijs/kwaliteit

Haardencentrum NL regelt het gewoon!

Goede ervaring met dit bedrijf. Deskundig advies, meedenkend en dat voor een reële prijs. Zowel inbouw van houtkachel als rookkanaal door hen geïnstalleerd. De vloerverwarming op de eerste verdieping bleek anders te liggen waardoor het kanaal niet direct geboord kon worden. Dit werd zo snel mogelijk opgelost zodat overige werkzaamheden geen vertraging opliepen.

Prima installatie

Bij have haarden de haard uitgekozen. Deze partij werd ons aanbevolen om de haard te zetten. Haard was binnen 2 uur al gezet.

Geweldige service !

Onwijs mooie Jacobus 6 kachel besteld en laten plaatsen incl. Rookkanaal. Binnen 5 uurtjes was het klusje geklaard door de spontane, leuke gasten van Haardencentrum. Wat een top service! We zijn erg blij met het resultaat en raden iedereen Haardencentrum Nederland aan !

• Prijs/kwaliteit

Hoi Marloes, Bedankt voor je leuke review en de taart! Helaas heb ik er niet van kunnen genieten maar het mocht goed smaken heb ik gehoord;) Groetjes Joost

Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede service

Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede service

• Prijs/kwaliteit

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Veel plezier van de mooie Bellfires haard! Groeten, Joost

De installatie van de kachel ging vrij voorspoedig. De mannen denken mee in oplossingen voor de klant. We zijn ook zeer tevreden met gashaard. Goede service.

• Prijs/kwaliteit

Goede service, prijs- kwaliteit is erg goed.

Er werd binnen een dag gereageerd op mijn mailtjes. Na de telefonische koop werd de kachel binnen 4 werkdagen bezorgd. Goed verpakt en alles zit erop en eraan. Nadien werd er nog telefonisch gecontroleerd of alles naar wens was. Dat vind ik erg netjes.

• Prijs/kwaliteit

Zeer betrouwbare en ter zake deskundige partner.

Advies en offertestelling prima. Meedenkend met de klant. In de uitvoering op tijd en adequaat kachel, dakdoorvoer en pijp geplaatst. Incl. brandvrije delen aangebracht op twee wanden en het plafond. Vriendelijke werknemers en netjes gewerkt. Kortom zeker een aanrader als bedrijf om een kachel te laten plaatsen.

• Prijs/kwaliteit

Super kwaliteit en snelheid het geld zeker waard!!

Goed geïnformeerd De snelheid dat het geleverd is gewoon echt top!! Erg klantvriendelijk!

• Prijs/kwaliteit

Soepel verlopen plaatsing van inbouwhaard

Vanmorgen kwamen twee jonge medewerkers de haard plaatsen. Keurige en bescheiden eerste ontmoeting. Ze zijn meteen aan de slag gegaan en hebben alles op maat gemaakt. Een van de jongens moest nog even zijn hoofd en bovenlijf in het gat van de open haard steken en kwam als roetveeg Piet weer tevoorschijn. De inbouwhaard zit er netjes in. Samen hebben we genoten van de mooie vlammen terwijl we aan het lunchen waren. Het contact met het bedrijf verliep heel soepel. Het advies wat gekregen hebben is heel goed uitgepakt. We zijn heel blij met het resultaat. De jongens hebben goed werk geleverd. Waarvoor dank.

Gewoon top

super

• Prijs/kwaliteit

Goede prijs en goed uitgevoerde installatie

Zowel bij Haarden Centrum Nederland als bij een andere partij een offerte laten maken. Uiteindelijk van HCN een betere prijs gekregen voor dezelfde haard en uit te voeren werkzaamheden. Zeer kundige monteurs en zeer tevreden met de installatie. Houdt wel rekening met een behoorlijke hoeveelheid materiaal dat achtergelaten wordt, maar dat wist ik van tevoren en daar is de prijs ook naar t.o.v concurrentie.

Goed geholpen van showroom tot installatie

Goed geholpen van showroom tot installatie

• Prijs/kwaliteit

Iets sneller lever tijd en verwacht dat ze de kist van de open haard mee namen

• Prijs/kwaliteit

Super tevreden met onze mooie haard!

Het haardencentrum heeft ons ontzettend goed geholpen met de keuze van de haard en ook met de mogelijkheden om de haard te plaatsen. Vriendelijke en deskundige medewerkers! De haard was ook heel snel geplaatst (één week na de aankoop); ook dit is heel vakkundig gebeurd! Kortom: we zijn super tevreden!!

Paleisweg 24

3886LC Garderen