Heel fijn, snelle reactie en duidelijke uitleg over de mogelijkheden

Over de samenwerking met relatiegeschenken4you ben ik erg te spreken. Zij hebben een prachtige adventkalenders geleverd voor onze zakelijke relaties. Er waren korte lijnen met elkaar en alles is netjes afgeleverd op afgesproken data.

zeer betrouwbare service

snelle afhandeling, vriendelijke service, professioneel, goed product, snelle levering, komen afspraken na enz. enz. Kortom: ga door waar je mee bezig bent.

snelle service

Prettige, snelle communicatie en levering volgens afspraak

Goede bereikbaarheid, klantvriendelijk, hulpvaardig en levering volgens afspraak.

snelle service

Fijne snelle communicatie en goede service.

Prima geregeld, men denkt fijn mee en snelle service

Prima geregeld, men denkt fijn mee en snelle service

Snelle, correcte en vriendelijke service

Saskia behandelde onze aanvraag heel snel, volgde zeer goed en was altijd erg vriendelijk.

Snelle reactie, hoge mate van service en nette prijzen

Als relatiegeschenk was ik op zoek naar adventskalenders. Bij veel bedrijven waren deze al uitverkocht maar Relatiegeschnk4you kon ze nog leveren. Erg leuk dat je zelf je print kunt uitzoeken. De producten zijn op het afgesproken moment geleverd. Erg tevreden.

Snel en volgens afspraak!

Een prettig contact gehad met Saskia. Korte lijnen en duidelijke communicatie. Eind product ziet er heel goed uit en volgens afspraak geleverd!

Prima werk geleverd. De shakers zijn natuurlijk niet van professionele kwaliteit maar dat is logisch voor die prijs. We vind ik de opdruk erg klein. Misschien kan daar nog aan gewerkt worden. De klant was tevreden. De levering was op tijd en was zoals afgesproken uitgevoerd. Top.

Ik heb voor de 3de keer bedrukte bidons besteld, en niet zomaar zonder reden. Bij iedere bestelling werd ik direct en snel geholpen. Ook met andere optie mogelijkheden. Ze geven me persoonlijk advies. Volgende keer bestel ik weer :)

Snel geregeld en geleverd. Uitstekende service!

Snel geregeld en geleverd. Uitstekende service!!

Goed overzichtelijk, alles duidelijk

Gemakkelijk, snel en duidelijk. Bij contact, heel spontaan en energierijk, enthousiast en houden zich aan de afspraken. Fijn om mee samen te werken.

In vertrouwen kunnen bestellen!

(Bijna) last minute een relatie geschenk bestellen, en ook nog eens met een klein budget. Bovendien ging het ook nog eens om een kleine oplage. Niet echt aantrekkelijk voor een bedrijf om je te helpen zou je denken. Snel, te snel deed ik de bestelling waardoor het bestand dat ik moest afleveren niet (goed) geopload werd. Dus een belletje er achteraan was nodig. Geen probleem mevrouw we gaan u helpen, zei ze. Ik had het echt nodig om dat te horen! We gaan u helpen. En dat deden ze. Alles is goed gegaan en de bestelling werd keurig en op tijd afgeleverd. Met het volste vertrouwen bestel ik mijn relatiegeschenken bij Relatiegeschenk4You.nl

goede service met snelle levering

Goede service met snelle levering

Super goed.

Super snelle reactie, uitstekend advies en snelle levering. Zeer vriendelijke medewerkster.

Mooi product, snelle levering

zeer tevreden

Ik heb heel erg fijn contact gehad met Saskia. Ze reageert snel, is super vriendelijk en komt haar afspraken na. Product ziet er precies zo uit als verwacht. Wij zijn blije klanten :)

Overtrof de verwachtingen!

Heb mijn eigen designs op verschillende producten laten drukken. Kreeg eergisteren de eerste bestelling binnen en het eindresultaat is prachtig! Vond het product nog mooier van kleur als op de website.

Klantvriendelijk en snelle service

Alleen maar lof! Ze waren snel in reageren op mijn mails en reageerden erg vriendelijk. Binnen een week was mijn bestelling in huis. De bestelling zag er ook mooi uit, nog mooier dan ik kon bedenken.

Goede communicatie. Producten worden snel en volgens afspraak geleverd. Vriendelijk een meedenkend. Top!

Fijn contact en hele snelle service

Dankjewel Saskia! Enorm behulpzaam.

netjes en volgens afspraak geleverd

eerste order snel en goed geleverd. Bij andere bestelling actief en meedenkend gezocht naar beste artikel. Aanrader!

positieve ervaring, prettig advies aan telefoon en snel geleverd

positieve ervaring, prettig advies aan telefoon en snel geleverd

Prima service en snelle levering

Wij hebben gekozen voor de sleutelhanger in de vorm van een huisje met gravering. Keurige afhandeling van de order. En ook niet onbelangrijk: een prachtige sleutelhanger. We zijn zeer tevreden over het hele traject. Van begin tot eind goed geregeld!