fijne communicatie en snelle service

Wij zijn snel en goed geholpen bij de ontwikkeling van chocolade aftelkalenders. Ook in de drukke maand november zijn we heel snel geholpen met een mooi resultaat.

Super service en zeer fijn en vriendelijk contact!

En de stroopwafels zijn ook nog eens heerlijk ;)

Saskia reageerde heel snel op alle vragen die we hadden. Verzending was snel en keurig verzorgd. De adventkalender wordt onze klanten enthousiast ontvangen.

Persoonlijk contact - snelle levering

Snel en duidelijk geholpen via e-mail. Levering van gepersonaliseerde pleisterdoosjes was heel snel.

Snelle service en goede kwaliteit

Voor onze sponsoren van de voetbalclub hebben wij onze eigen kalender laten maken. De service wat snel, goed en het product werd op tijd geleverd.

Goede snelle service

Wij hadden op korte termijn een item nodig, na uitleg van onze kant, was het heel snel geregeld. Super

Mooi product en drukwerk + goede service

Advent Kalenders laten bedrukken voor drie bv's. Ze zijn erg mooi geworden maar vooral het contact met Saskia was enorm fijn! Ze reageert en schakelt snel. Fijn om zulke korte lijnen te hebben met een contactpersoon. Geen wachtrijen aan de telefoon en één vast contactpersoon.

Fijn bedrijf

Wij zijn erg blij met het resultaat van onze advent kalenders. Fijne en snelle communicatie.

Super fijne en goede service

Snelle levering, achteraf op factuur betalen en een hele goede service! ik ben erg blij en tevreden met relatiegeschenk4you. Ook denken ze graag met je mee.

Altijd goed!

Al jaren werk ik samen met Saskia op het gebied van drukwerk en reclame artikelen. Pennen, bidons, schrijfblokjes... alles via Saskia en met veel plezier en genoegen. Goed en helder advies. Snel en correct! Wij zijn erg tevreden.

snelle en juiste levering

De bestelde artikelen worden snel verzonden en dat is voor ons bedrijf heel belangrijk.

Super snelle en fijne service!

Mijn complimenten over dit bedrijf. Wij hebben advent kalenders besteld en het was snel geregeld! Ook het meedenken met het ontwerp was erg fijn. Hier komen wij zeker terug!

Goed advies, duidelijke communicatie en fijn contact

Wij zijn heel tevreden met onze mooie adventskalenders.

Voor herhaling vatbaar!

Snelle service, fijn contact en er wordt goed meegedacht in de klantwens.

goede service, meedenken en op tijd geleverd

zeer tevreden met de manier van meedenken.

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij zijn volkomen tevreden met onze bestelling!

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij zijn volkomen tevreden met onze bestelling!

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij zijn volledig tevreden over onze bestelling

Goede communicatie en levering

Een jaar eerder hadden we pech met de beschikbaarheid van de gewenste adventskalender en het was heel fijn dat we toen een mail kregen waarin gemeld werd dat het artikel beschikbaar was zodat we tijdig konden bestellen. Mooi gedrukte kleuren en heel stevige verzenddoos eromheen. Onze klanten vonden het een superleuke attentie.